Yksityisetsivä

Rouva etsivä

Onko jollakin kokemuksia yksityisetsivän palkkauksesta, jos pitää saada mies kiinni pettämisestä ? Pitääkö olla ensin todisteita, ennen kuin hän alkaa tutkia juttua lisää ? Kannattiko ? Oliko kallista puuhaa ?

57

36346

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..................

      Miksi et palkkaa jotain naista kokeilemaan miehesi kevytkenkäisyyttä?! Joku nätti nainen, joka on miehesi mieleen, ja maksat hänelle.

      • Ajattelitko

        Mitä järkeä tuossa on jos miehellä on vakikumppani jonka kanssa pettää.


      • Anonyymi

        Luin jostain Teuvo Paananen nimisen etsivän haastattelusta jostain Dna-testien hankkimisestakin salaa.

        Miettikää nyt! Kuka haluaisi, että joku muu kuin poliisi kerää sinusta salaa dna-näytteen ja lähettää sen julkiseen dna-tietokantaan, jossa se on nyt lopullisesti, vaikkakin salanimellä? Kuinka moni haluaa, että omaa DNA:ta myy salassa joku urpo toiminimen varjossa sille, joka ostaa. Ja sinähän sitä et tiedä, että onko joku halunnut ostaa tietojasi, kun etsivää kiinnostaa vain raha ja maksavan asiakkaan pitäminen salassa. Sinun oikeutesi ja yksityisyytesi ei kiinnosta pätkääkään.


      • Anonyymi

        Itse asiassa jos noin todella toimitaan (en tiedä, mihin nämä etsivät lähettävät nämä DNA-testit), mutta eikö kyseessä ole identiteettivarkaus, jos etsivä lähettää sinulta salaa keräämänsä DNA-näytteen tietokantaan ja antaa ko. firmalle käyttöoikeudet DNA:hasi puolestasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa jos noin todella toimitaan (en tiedä, mihin nämä etsivät lähettävät nämä DNA-testit), mutta eikö kyseessä ole identiteettivarkaus, jos etsivä lähettää sinulta salaa keräämänsä DNA-näytteen tietokantaan ja antaa ko. firmalle käyttöoikeudet DNA:hasi puolestasi?

        Toisen DNA-näytteen ottaminen ja analysoiminen on pakkokeino, johon yksityisetsivällä ei ole lupaa. Jos ottaa kuitenkin, syylistyy rikokseen.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Toisen DNA-näytteen ottaminen ja analysoiminen on pakkokeino, johon yksityisetsivällä ei ole lupaa. Jos ottaa kuitenkin, syylistyy rikokseen.

        Siis Dna-testien teettämisessä salaa mennään jo kyllä ihan uuteen törkeysluokkaan. Kyseessähän on identiteettivarkaus, kuten joku yllä totesi. Siinä salaa hankitaan myös esimerkiksi ihmisen terveystiedot ja myydään ne uhrin tietämättä tai uhrilta lupaa kysymättä lopullisesti jollekin kaupalliselle toimijalle ja saatetaan koko maailman nähtäville ja käyttöön. Törkeysluokassaan aivan huippua! Tämä on kyllä sontaisin ammattiryhmä jo sinälläänkin, mutta olen aivan varma, että näitä törkeimpiä laittomuuksiakin löytyisi vaikka kuinka, jos uhriparat vain tietäisivät.


    • tiedän..

      Kyllä voit palkata etsivän,itse olen soittanut ja tiedustellut,mutta mulla kaatui hintaan! Aika kova hinta noin 1000-2000.. Mutta jos haluut varmuuden niin sit kyllä suosittelen:)

      • väärin tai vanha

        Itse olen käyttänyt turussa kahdesti. Hinta oli eka kerralla noin 300€ ja toisella vajaa 700€.

        Lienee hiukan hommasta tosin kiinni


      • Hämmästynyt0

        Ainakaan Ace-control -nimistä yritystä en voi suositella. Ei ollut edes sisälukutaitokaan kodillaan, saati asenne.


      • Anonyymi

        No eihän tuo "ammatti" vaadi mitään koulutusta, joten ei varmaan lukutaito ole sieltä vahvimmasta päästä.


    • FBI

      Joo, webinfo sivuilla löytyy palveluita.

      • 82

        olisko oulun seudulla yksityisetsivää


    • Eronnu

      tuhlata rahaa siihen luuseripuolisoon yhtään enempää? Jos homma on tolla mallilla että tarvitaan etsivää, se on taputeltu suhde. Investoi nekin vähät rahasi itseesi, ota rasvaimu, laitata silikonit tai hemmottele itseäsi muuten. Onnellisemman ihmisen vienti vapailla markkinoilla on taattu. Ei sen pettäjän tavat siitä muutu vaikka kuinka dokumentoisit, pettäjä pettää aina uudestaan, oppii vaan piilottelemaan hommiaan paremmin käryttyään.

      • olishan se ny

        aika siistii, kun olis etsivä perässä, kun tuolla kaupungilla liikkuu. MÄ HALUUN AINAKIN!!! :-D


    • bibot liikenteeseen

      Paras ja vähiten kuollut idea oli ystävättären tm. "bimbon" palkaaminen... Pimeesti ,siin ei lupia kysellä
      eikä siin tarvee mitää pelätä kun juttu pysyy teidän välisenä.
      Tääl on kaikenlaista pelleä uhoomassa luvista, mut eipä niitä tarvi noin pienen
      asian selvittämiseen.

      Kevytkenkäisyys = naisesta käytetty termi joka viittaa kenkinen painoon siinä määrin,
      että jalat nousevat ilmaan koska kengät ovat niin kevyet.
      Tämä taas tarkoittaa jalat ilmassa vaaka asennosa.
      Yleensä tähän lisätää, että mekko on raskas jolloin se valahtaa samaan hintaa alas
      kun jalat on ylhäällä...joten miehet eivät ole kevytkenkäisiä..jos käytetään normaali asentoja.

      Yksityisetsivät suomessa pyörittävät sisäsiittoisuuteen asti toisiaan tukevia klikkejä
      ja näin ollen yksityisetsivät olemme kaikkein suurimpia roistoja kuten lakimiehet jotka
      laskuttavat sinua siitä, että olet kusessa.

      Hintataso:

      35-60 € tunti on taksat, ja jos tossa tuhraa casesta riippune yli 4-8 tuntia
      niin kaveri on jokseenkin paska työssään.
      Noi muuten tämä ammatti on pikkaisen harmaa, enkä aina tiedä
      meneekö hommat just lakien mukaan... Mutta tulosta syntyy =)

      Hyvänä esimerkkinä ex:äni joka otti henkilönsuojauksesta 200 € tunti,
      mutta sillä rahalla sai myös turvaa... Tosin koulut olivat likalla rankemmat kuin minulla,
      joten ottamani 50 € / tunti on ollut kohtuullinen mielestäni.

      Tosin hinnoittelussa täyttyy muistaa, että jokainen hinnoittelee työnsä juuri
      niin arvokaaksi kuin itse tuntee... Jos tietää olevansa hyvä, niin ei sitä palvelua ilmaiseksi
      saa tiedän kilpailijoita jotka vetää 1200 €
      Mutta nämä kaverit sitten selvittävätkin asin 24 tunnisa ja epäilykselle ei jää sijaa...
      Tarpeen vaatiessa ovat kyllä paikalla kun lyöt jutun tulevan ex:äsi syliin.

      Raju hinnoittelu vie yleensä ainakin henkilönsuojauksessa aina linjan aina
      riskitason mukaiselle viivalle ymmärrän, että exäni otti 200 tai että joku otti
      1200 kun paikka jonne mentiin muistutti enemmän reikäjuustoa kuin asuntoa.

      Yksityisetsivät olemme kuitenkkin huoria (myymme itseämme rahasta) ja huorankin kanssa
      sopii tingata, sitä tervettä omanarvon tuntoa pitää olla molemmisssa päissä.
      Itse olen erikoistunut lasten etsimiseen, sekä heidän touhujensa seurailuun.
      Vanhemmat jotka palkaavat minua ovat jokseenkin varoissaan... joten 50 ja jopa 70 euroa tunti
      eivät saa edes kulmakarvaa nousemaan =(

      Jos on pa, niin sitten itse käräyttämään... hei.. ei tää niin vaikeeta on mitä luulet.
      Pahin kilpailijani alalla kaikissa sen haaroissa on Paavo Lintula, joka löytää vaikka
      neulan saharasta ja polkee vielä hintoja, että siinä on ainkin halpa ja hyvä samassa.

      • -mies-

        "Mutta nämä kaverit sitten selvittävätkin asin 24 tunnisa ja epäilykselle ei jää sijaa... "

        no ensinnäkin semmoinen pikku juttu, jos seurattava ei petäkään, niin ei sitä kyllä selvitä 24 tunnissa. ja vaikka pettäisikin, niin jos se ei tuona aikana ole yhteyksissä niin ei varmasti onnistu.

        kustannuksethan riippuvat aivan pakosta seurattavan käyttäytymisestä. ei ole vaikeata seurata jotain henkilöä asunnolta kahvilaan ja todeta, että siellä se rakastaja(tar) tavattiin. paljon kalliimmaksi tulee jos seurattava lähtee vaikka reissuun ja sitä pitää mennä sinne kyttäämään. siitä ei muutamalla tunnilla tai satasella selviä.


      • PotentiaalinenAsiakas

        Nimenomaan Lintulan firmaa en voi suositella. Jos puhelimen toisessa päässä ei edes kuunnella alkuperäistä ongelmaa, en voi uskoa selvitystyötäkään fiksusti hoidettavaksi. Huono asenne siinä asiakaspalvelussa.


    • tätä mieltä minä

      mitä helvetin järkeä tossakin on. -70-luvulla syyllisen hakeminen oli vielä ymmärrettävää, kun aviouskottomuus oli rikos, mutta nykyisin ei enää ole teki kuka mitä tahansa ei syyllistä haeta ja homma hoituu tosi simppelisti. Yhteiset varatkin menevät tasajakoon, jos ei ole avioehtoa (pitäisi tulla automaattisesti "amenen" kanssa).

      Jos kerran ei ole kumppaniinsa luottoa, niin jo oman mielenterveyden kannalta kannattaa lähteä suhteesta. Ja jos samaa luottopulaa tulee muissakin suhteissa, niin sitten tiivis peiliintuijottaminen olisi suotavaa ja jos ei tämäkään auta on kunnissa mielenterveystoimistoja.

    • Badi...

      Mitä muuten aiot sittten tehdä kun miehesi jää kiinni pettämisestä???
      Nauttitko oikein olan takaa kun saat läksyttää ja leikkiä marttyyria... hoh..hoijaaa...

    • LoJack

      http://www.spyshop.co.za/cellphone software.htm


      Siinä vielä toinenkin esimerkki aiheesta johon voi jäädä hyvällä tavalla "koukkuun" , kun jahtaa pettureita.........

      • minä vaan..

        lojack en oikein tajunnnut tota puhelin juttua??
        Voisitko selventää`???


    • Lojack

      Vakoilu ohjelma Yhdysvalloista, joka asennetaan ensin läppärille ja läppäriltä "rakkaan" puolison kännykälle. Siis Software ohjelma, joka on yhteensopiva esim. Symbian käyttöjärjestelmän tai vastaavan kanssa.

      Tiedän, ettei tää oo laillista täällä "pohjoisen paratiisissamme", siis poliisivaltiossa nimeltä Suomi, mutta tää softa tulee halvemmaksi hankkia ja asentaa kuin käyttää kalliita etsiviä ym. turvapalveluja.

      • jussiui

        Älkää nyt vain kukaan asentako tuollaista laitonta vakoiluohjelmaa kenenkään koneelle. Ihan hullu ehdotuskin. Mulla on tosi hyvä kokemus yksityisetsiväpalvelusta. Mun vaimolla oli tapana käydä "seminaarimatkoilla" Lapissa 3-4 kertaa vuodessa. Minua tää homma kovasti epäilytti ja otin yhteyttä pohjois-suomessa toimivaan etsivään. Hän kävi yhden illan reissun Levillä katsomassa että millaista seminaaria siellä pidetään. Siellähän se vaimo oli rakastajansa kanssa yhteisessä mökissä. Jälkeenpäin ilmeni että kaikki "seminaari"matkat olivatkin tämän saman rakastajan kanssa vietettyjä loma viikkoja. Vaimo oli pettänyt minua näin jo vuosien ajan!
        Etsivä ei ollu minusta kallis ja teki hommansa todella huomaamattomasti ja fiksusti. Exvaimo ei tiedä tänä päivänäkään että miten sain selville hänen touhunsa. Jos kiinnostaa, niin tämä em. etsivä löytyy www.totsec.fi


      • oivoivoijne
        jussiui kirjoitti:

        Älkää nyt vain kukaan asentako tuollaista laitonta vakoiluohjelmaa kenenkään koneelle. Ihan hullu ehdotuskin. Mulla on tosi hyvä kokemus yksityisetsiväpalvelusta. Mun vaimolla oli tapana käydä "seminaarimatkoilla" Lapissa 3-4 kertaa vuodessa. Minua tää homma kovasti epäilytti ja otin yhteyttä pohjois-suomessa toimivaan etsivään. Hän kävi yhden illan reissun Levillä katsomassa että millaista seminaaria siellä pidetään. Siellähän se vaimo oli rakastajansa kanssa yhteisessä mökissä. Jälkeenpäin ilmeni että kaikki "seminaari"matkat olivatkin tämän saman rakastajan kanssa vietettyjä loma viikkoja. Vaimo oli pettänyt minua näin jo vuosien ajan!
        Etsivä ei ollu minusta kallis ja teki hommansa todella huomaamattomasti ja fiksusti. Exvaimo ei tiedä tänä päivänäkään että miten sain selville hänen touhunsa. Jos kiinnostaa, niin tämä em. etsivä löytyy www.totsec.fi

        Ja tämä mainos oli sitten hienosti tehty. Hah


    • totuuden perässsä..

      kaikki vaan mainostaa täällä omia palvelujaan. esittävät vain jotain toista, mukamasasiakas että tässä oli hyvä yksitysetsivä, todellisuudessa mainostaa itseään.

      • oivoivoijne

        Jaa totuuden perässä olikin jo kommentoinut samasta :P


    • private2

      Kilpailu herättää aina katkeruutta varsinkin huonosti palkatuilla aloilla :DD

    • Helpottunut

      Eipä ole kaduttanut yksityisetsivän palkkaaminen erikoisturvaryhmältä, kun saivat petollisen puolison kiinni. Olipa vaimolla mahtava ilme kun löin etsivän ottamat kuvat pöytään.

      • uteliassinkku

        Mikä on tuollainen erikoisturvaryhmä?


      • Anonyymi
        uteliassinkku kirjoitti:

        Mikä on tuollainen erikoisturvaryhmä?

        Kouluttamattomien idioottien mustalippisjengi, joka sitten naama virneessä stalkkaa puolisoa tms. siten, että koko kaupunki tai kylä tietää. Uhri mukaan lukien.


    • EnYmmärräEn

      Voi hyvää päivää. Miksi ihmeessä tarvitsee yksityis tai kaksituisetsivää parisuhteensa tilan selvittämiseen? Jos ei voi luottaa, jos edes käy mielessä, että en taida luottaa, pitäisiköhän vieraissa käyntiä selvittää, niin miksi on sellaisen ihmisen kanssa parisuhteessa?

      • Toiset.tarvitsee

        Ei ulkopuolisen tarvitsekaan ymmärtää mikä on toisen kohdalla paras ratkaisu. Joku voi tarvita sen oikean totuuden joka ei valehtele.


    • Dinna61

      Mä ainakin tiedän yhden toimiston Hesasta. Jos on useita seurattavia tunteja, melko halpa tuntivelotus. Jos kertarysäyksestä hankkii todisteet (on esim. paikka ja aika tiedossa), 300 € per juttu kirjoittaa raportin päällee esim jos täytyy todistaa oikeudessa että mies pettää. tekee myös muita hommia, perintää, valituksia, edustaa oikeudessa, hoitaa työpaikkakiusauksia, hankkii ilkeille pomoille potkuja (kaivettuaan ensin todisteita niitä vastaan) ym ym ym. Alkukeskustelu yleensä puhelimitse, se maksaa vähän enemmän. Paljon juttja sillä.
      https://www.finder.fi/Yksityiset turvallisuuspalvelut/Paulin Investigations/Helsinki/yhteystiedot/2784666

    • omavaistoparasvaisto

      Kokemuksesta voin sanoa että kun alkaa epäilemään niin se tunne kalvaa sieluun asti. Itselläni ei ollut varaa etsivään, mietin jo kuumeisesti miten itse virittäisin miehelle ansan.... Totuus oli tärkeä saada esiin sillä vihaan epärehellisyyttä ja kaikenlaista elämän valheellisuutta.
      Luotin omaan vaistooni ja jätin miehen. Hän oli todella yllättynyt. Kielisi luonnollisesti kaiken vaikka sanoin tietäväni. Löysin nimittäin häneltä kondomeja ja muitakin viitteitä sain. Jälkeen päin otin yhteyttä erääseen naiseen, jota epäilin,yhdeksi heistä.
      Esitin asiani asiallisesti ja selitin että olemme jo eronneet ja tunteet miestä kohtaan loppuneet ajat sitten.
      Osuin oikeaan vaistollani. Hän myönsi ja kertoipa kaikkea muutakin mukavaa. Pahoittelin yhteydenottoani ja hän ei ollut lainkaan vihainen tms koska olin itsekin käyttäytynyt asiallisesti.
      Eli omaan vaistoon kannattaa aina uskoa ja luottaa.
      Jos ei pysty syystä tai toisesta luottamaan toiseen niin parempi lopettaa siihen tai jäädä kitumaan.
      Tärkeintä ei ollut oikeassa oleminen vaan se että tajusin etten pysty olemaan onnellinen. Ja tajusin lopettaa suhteen.

      • Salapanijatry

        Mikset kysynyt suoraan mieheltä? Entä jos tuo nainen oli narsisti ja valehteli sulle? Tuhosit suhteesi valheeseen. Eikö se kannata luottaa miehen sanaan. Jos kieltää silloin se ei ole muutakuin seksiä. Mitä sitten jos käy naimassa antaisit olla. Se ei kuulu mitä toinen tekee omalla ajalla. Jos ei kerta halua erota silloin se käy vain naimassa. Mua ainakaan haittaisi. Jos kieltää niin kieltää. Eikö juuri salapanot ole sitä varten että ne on salassa sinulle kertomatta. Mitä sitten miten se sinua vaivaa jos salassa panee? Itsehän se kantaa vastuun ja maineen sitä myöten. Jos kaikki muu pelaa niin anna miehen nauttia sinä saat sitten parhaat päältä!


    • mitä_vitkastelet

      Mikset kysy suoraan, jos kieltää ja katsoo silmiin puhuu totta jos kieltää eikä katso silmiin valehtelee, niin helppoa.

    • kiitossoittajalle

      Ei pettäjältä voi suoraan kysyä, usein ovat väkivaltaisia ja kertoohan se jo pettäminen, että on väkivaltainen, henkisesti ja fyysinen kulkee mukana.
      Minua onnisti kun tuli tuntemattomasta numerosta soitto, jossa kerrottiin mitä puolisoni touhuilee, sain tarkat tiedot ja jäi rysän päältä kiinni.

    • kiitossoittajalle

      Ei pettäjältä voi suoraan kysyä, usein ovat väkivaltaisia ja kertoohan se jo pettäminen, että on väkivaltainen, henkisesti ja fyysinen kulkee mukana.
      Minua onnisti kun tuli tuntemattomasta numerosta soitto, jossa kerrottiin mitä puolisoni touhuilee, sain tarkat tiedot ja jäi rysän päältä kiinni.

    • kiitossoittajalle

      Ei pettäjältä voi suoraan kysyä, usein ovat väkivaltaisia ja kertoohan se jo pettäminen, että on väkivaltainen, henkisesti ja fyysinen kulkee mukana.
      Minua onnisti kun tuli tuntemattomasta numerosta soitto, jossa kerrottiin mitä puolisoni touhuilee, sain tarkat tiedot ja jäi rysän päältä kiinni.

    • kiitossoittajalle

      Ei pettäjältä voi suoraan kysyä, usein ovat väkivaltaisia ja kertoohan se jo pettäminen, että on väkivaltainen, henkisesti ja fyysinen kulkee mukana.
      Minua onnisti kun tuli tuntemattomasta numerosta soitto, jossa kerrottiin mitä puolisoni touhuilee, sain tarkat tiedot ja jäi rysän päältä kiinni.

    • Xxp

      On joutunut vaan oppimaan selvittämään asiat aivan itse ilman mitään turvapalvelut vaikka olisin todella tarvinnut turvapalvelut tai yksityietsivän lopettamaan 10 kestävän uhkailun, mutta omat aistit ovat terävöityneet huomattavasti jos kohtaan jonkun ääliön kuka katsoo elämän tehtäväkseen kiusata ja uhkailla. Tunnistan herkästi sellaiset nykyään. On täytynyt vaan selvitä yksin läpi.

      • Anonyymi

        Itse asiassa monet käyttävät näitä turvapalveluita juuri vainoamiseen. Ei niissä autoissa penaalin terävimmät kynät istu, joten toimiston palkkaamalla saa helposti kohteessa aikaan vainotuksi tulemisen tunteen. Lisäksi vainoaja voi käyttää kohteesta saatua tietoa oman vainoamisen jatkamiseen ja tehostamiseen.

        Hiljattain hesalainen etsivätoimisto tuomittiin oikeudessa, kun oli välittänyt vainoavalta expuolisoltaan piiloutuneen naisen uuden osoitteen vainoajalle, joka etsivätoimiston avulla saattoi jatkaa naisen vainoamista.


    • Kakkosenjonkatiedän

      Kuule keinoja löytyy jos hyviä kavereita jotka auttavat. Minäkin kun epäilin pitkään ja se vaan kielsi. Lopulta sain kuvan kun auto oli sen pihalla kun piti olla työreisussa. Maksoin oluet seuraavan kerran kun tavattiin. Olisittepa nähneet ilmeen kun näytin kuvan ja asia käytiin läpi. Niitä selityksiä. Ihan nolotti sen puolesta. Kun laitoin valitsemaan niin ei se uskaltanut erota. Varmaan pähkäili mitä tuleman pitää ja päätti jäädä. Upea emäntä kyllä oli ja eronnut. Mahtavaa kuinka asia järjestyi se ehdotus tuli ystävältäni. Kerroin sille epäilykseni.

    • Nannas750

      Onko toi Paulin investigations yksityisetsiväfirman tyyppi entinen poliisi tai ainakin joku lakialan tutkinto? Selitti puhelimessa että voi hankkia nopeasti todisteet mutta että ei sillä tavalla että seuratuin henkilön yksityisyyden suoja kärsii. Tuntee lait ainakin siten et loppuraportissa oli kirjattu myös ne lainkohdat joiden hän todisti mieheni rikkovan. Hintakaan ei ollut paha, noin satasen mun juttu :) Ace controlin asenne ihan paha mutta Paulin hoiti henkilösuojauksen tyyppisen tehtävän hyvin. Symppis mies!

      • Anonyymi

        Eikö joku "etsivänä" toiminut entinen poliisi tuomittu, kun hankitutti poliisituttavaltaan salassa pidettävää tietoa viranomaistekistereistä? Etsivän työ on puolirikollisten hommaa. Kannattaa pysyä heistä kaukana.


      • Anonyymi

        Ja turvallisuuspalvelut, jotka harrastavat samaa, ovat monesti suoranaisesti jopa rikollisten johtamia.


    • Ptsd

      Yksityisetsivän palkkaaminen on sama kuin rikollisen palkkaaminen. En suosittele. Nämä urpot käyttävät keinoja, jotka ovat pettäjääkin kierompia ja valheellisia. Ei kannata tukea tällaista puolirikollista vainoamistoimintaa. Valheeseen perustuva ja kohteen oikeusturvan ja turvallisuuden takaamaton ammattikunta pitäisi kieltää lailla.

      Nämä kouluja näkymättömät urpot tuhoavat pahimmassa tapauksessa kohteen elämän, ja nimenomaan kohteen kuin arvottoman esineen. Traumahäiriö loppuelämäksi ja luottamuksen murtuminen ihmisiin ei ole kiva palkkio siitä, että joku tuntematon on valmis myymään sinun elämääsi kääntämättä vastuuta sinusta. Vain ostajasta ja siis RAHASTA.

    • Anonyymi

      Vai yksityisetsivän palkkaaminen on samaa kuin rikollisen palkkaaminen. Mietihän asiaa uudelleen.
      Olen itse miettinyt samaa koska epäilen mieheni pettävän minua, merkit ovat selviä mutta kiinni en ole häntä saanut ns.itse teossa. Alku tietysti oli ihanaa mutta käytöksen muutos (yhdessä nyt 8 vuotta) pikkuhiljaa ja muut merkit...se tunne...että jotain on vialla- se ei ole lähtenyt mihinkään vaikka kaikki jotenkuten ok.
      Paljonko maksaisi yksityisetsivä esim. 3:ksi päiväksi ja mitä se pitää sisällään?
      Asiallisia vastauksia odotellen.

      • Anonyymi

        Entä kun sitten uskottomuuden paljastuttua miehesi tilaa saman firman vainoamaan sinua? Selvittämään olinpaikkasi ja liikkeesi? Salaa kuvaamaan sinua ja uuden puolison etsintääsi? Hänkin vain haluaa tietää. Kuuntelemaan sinua salaa? Hänkin vain haluaa edelleen tietää sinusta kaiken. Asia ok?


    • Jos ette pysty elämään kumppanin kanssa joka harrastaa seksiä toisten kanssa, ja epäilette että kumppaninne tekee niin, niin puhukaa asiasta. Ei tarvi kituutella sellaisessa suhteessa mikä ei ole itselle hyvä joten jos puhuminen ei korjaa asiaa niin tekoja kehiin. Eikä mitään yksityisetsiviä, ette te tee sillä tiedolla mitään, voitte silti epäillä kumppania koska yksityisetsivät on vain ihmisiä eikä saa välttämättä kaikkea selville. Se epäilyksen tunne ei katoa mihinkään tuosta vain, se on joko teistä tai miehestä kiinni.

      Kannattaa puhua hyvälle ystävälle tai psykologille että onko se epäilys vain omassa päässä ja mistä se on saanut juurensa. Jos olette vaikka pettäjämiehen lapsia ja tietynlaiset piirteet tai käytökset miehessä aiheuttaa epäilyn vanhasta muistista, tai jotain. Eroa kehiin jos ette pääse eroon siitä tunteesta, mutta eka kannattaa puhua asiat halki kumppanin kanssa myös. Tiedän että naisille on vaikea ottaa tällaisia asioita esille, mutta silloin jos koskaan teidän pitää tehdä niin.

    • Anonyymi

      www.ladyetsiva.com

      Voin suositella! Todella fiksu ja ammattimainen naisetsivä. Nainen usein varjostajana parempikin kun herättää vähemmän epäilyjä. Hinta oli kohtuullinen 40euroa/tunti ja sovittiin päivä, jolloin olin poissa kotoa, niin eipä tarvinut kauaa odotella narahtamista.

    • Anonyymi

      Pidän yksityishenkilöiden elämän tonkimista ilman järjellistä syytä huoraamisena

      • Anonyymi

        Yksityisetsivä on laillinen, luvanvarainen ja läpäistyä tutkintoa edellyttävä ammatti. Rinnastus rikolliseen tai edes puolirikolliseen on täysin väärä. Toimeksiannot ovat salassapitovelvollisuuden alaisia ja niistä on pidettävä rekisteriä. Uskottomuustutkinnat ovat oma lukunsa, mutta liike-elämässä yksityisetsivien suorittamalla tutkinnalla on selvä tilauksensa, ja heidän palveluksiaan käytetään suhteellisen yleisesti firmojen sisäisiä väärinkäytöksiä epäiltäessä.


    • Anonyymi

      Sosiopaattinarsistit käyttävät etsiviä vainoamiseen. Leikin nimi on gangstalking.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe