mikä on hoikan naisen reiden ympäryysmitta?
kiinnostaisi tietää vastatkaa jos joku osaa! :)
!REISI!
8
779
Vastaukset
- -.-.-.
kai nainen voi olla hoikka vaikka reidet ei olisikaan hoikat?
- Päärynä.
on enemmän vartalonmuodosta johtuvaa, siis näitten reisienkin paksuus, vaikka hoikka olisikin.
On hoikkia ns. päärynä -ja omena vartalotyyppejä.
Omenamallissa on ns. tikkumaiset, eli ohuet jalat/reidet ja päärynämallissa leveä perä ja paksummat reidet. Tämä on vaan tosiasia, vaikka olisikin hoikka.
- poidettiin
Aikoinaan paksureitisenä missinä, kun ympärysmitta oli 57 cm
Minulla on 54, mutta olen vain 166 cm pitkä. Reiteni ovat mielestäni kuitenkin aika kapeat ja kiinteät. Olen niihin ihan tyytyväinen.- Restless-
Ja mistäköhän kohtaa ne mitat on mitattu? Kyllähän reisi kuitenkin levenee ylöspäin ja kapenee polvea kohden. Ihan eri kokoinen keskeltä reittä mitattuna, tai sitten ylhäältä....
- mittaat
Restless- kirjoitti:
Ja mistäköhän kohtaa ne mitat on mitattu? Kyllähän reisi kuitenkin levenee ylöspäin ja kapenee polvea kohden. Ihan eri kokoinen keskeltä reittä mitattuna, tai sitten ylhäältä....
leveimmältä kohdalta!
Mutta huom. myös se missä kohdassa sen mittaa, eli onko jalka esimerkiksi tuolin päällä vai maassa, niin antaa erituloksia.. jos pidän jalkaa 90asteen kulmasssa nostettuna tuolille niin saan 52cm mut maassa niin 54cm..
miten pidätte jalkaanne? - mitataan
Restless- kirjoitti:
aina paksuimmalta kohdalta. Paitsi vyötärö kapeimmalta.
- hoikka nainen
52cm
- läskireisi
Mä oon 20v nainen 171cm/58kg ja mun reisi on 53cm. Mulla on kamalat läskijalat! :(
Oon kai muuten melko hoikka. Vähän pitääs vielä laihtua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882