mihin vaivoihin on määrätty teille muille?
nyt on paljon nähtävästi kirjoiteltu esim:astmaatikoille nesteenpoistolääkettä.itsekin sairastan pahaa astmaa ja jalat turpoaa.syön kyllä turvottaviakin lääkkeitä:mm kortisonia.mutta vähän on epäselväksi jäännyt itselleni mitä/mikä on nestepoistolääkkeen hoitava tarkoitus?
ei se turvotusta poista ainakaan!
-äitini sairasti flunssan.ja vatsataudin(pahan)sitten nyt hänelle sanottiin että on nestettä ollut keuhkoissa.lääke=nesteenpoistolääke.
-itselläni lääke tekee aika huonon olon ja todella kuivaksi suun-kurkun.mutta nesteenpoistolääkkeistä noin yleisesti kiinnostaisi,mihin ootte syönyt?auttoiko?jne!
nesteenpoistolääkkeistä?
5
8032
Vastaukset
- skäribo
että kortisonia syövälle määrätään nesteenpoistolääke. Kaikkea turvotusta se ei poista, mutta ilman sitä olisit huomattavasti turvonneempi!
Lisäksi nesteenpoistolääke ja sen kanssa nautittava runsas neste huuhtelevat munuaisia, jotka ovat usein kovilla pitkän ja rankan lääkityksen johdosta. - tynnyri?
Meikäläinen ottaa nesteenpoistolääkettä verenpaineeseen ja onhan mulla astmakin kait se tyhjentää sitten limaakin.
- astmaatikko
ihmettelen tosiaan(nestepoiston ideaa keuhkoihin?erdopect on ainakin ennen ollut se jolla nestettä poistetaan keuhkoista!mutta nyt olen kuullut lääkettä tätä nestepoistoa monienkin syävän vähän eri vaivoihin.
- Nestari
Kun nestettä on kehossa liikaa, se rasittaa ainakin sydäntä ja keuhkoja.
Itse söin nestenpoistolääkettä alkuun turvotukseen, joka johtui burn outiini määrätystä serotoniinista.
Nykyään napsin lääkettä ihan vain turvotuksen vuoksi, ennen kuukautisia. Koitan tällä pärjäillä ennenkuin hankin mitään hormoonihoitoa...pieniä merkkejä oman hormonitoiminnan hiipumisesta on havaittavissa, ikää 42.- freya
mainitsit turvotuksesta serotoniinin takia???minulla on ollut efexor depot-75mg,käytössä jo usean vuoden.olen ollut itse sitä mieltä,että se aiheuttaa jonkunlaista pöhötystä,vaikka liikun,ja en syö liikaa.olen tätä joltain lääkäriltä joskus kysynytkin,mutta saanut ympäripyöreitä vastauksia.että jos se on ikäpyöreyttä jo.olen itsekin 42-v,ja kuitenkin kuukautiset vielä ihan ok.käytätkö siis itse nesteenpoistolääkkeitä?olisi kiva jutustella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849