bad moon rising

tietääkö joku?

tietäiskö joku bad moon risingin sanat? kun mä tarvitsisin niitä. jos joku viitteis kirjottaa ne vaik tähän, tai antais nettiossan missä ne on.

9

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • googlella???

      Hakusanoilla bad moon rising lyrics, ja eka tärppää...

      I see the bad moon arising.
      I see trouble on the way.
      I see earthquakes and lightnin'.
      I see bad times today.

      CHORUS:
      Don't go around tonight,
      Well, it's bound to take your life,
      There's a bad moon on the rise.

      I hear hurricanes ablowing.
      I know the end is coming soon.
      I fear rivers over flowing.
      I hear the voice of raze and ruin.

      CHORUS
      All right!

      Hope you got your things together.
      Hope you are quite prepared to die.
      Looks like we're in for nasty weather.
      One eye is taken for an eye.

      CHORUS
      CHORUS

      Toivottavasti etsitjuuri CCR:n biisiä

      • onnea siitä

        Suomen laissa on kielletty sanojen julkaiseminen ilman tekijöiden lupaa. Tämä on suomalainen sivu, joten rikoit juuri lakia. Ellei sinulla siis ole esittää tekijöiltä virallista lupaa. Linkin kun olisit antanut, niin olisi ollut kaikki hyvin.


      • tietääkö joku?
        onnea siitä kirjoitti:

        Suomen laissa on kielletty sanojen julkaiseminen ilman tekijöiden lupaa. Tämä on suomalainen sivu, joten rikoit juuri lakia. Ellei sinulla siis ole esittää tekijöiltä virallista lupaa. Linkin kun olisit antanut, niin olisi ollut kaikki hyvin.

        kuka rikko lakia? :D siis minä vai nim. googlella??


      • tietääkö joku?

        etsin juuri sitä, kiitoksia paljon sulle :)


      • näet kyllä
        tietääkö joku? kirjoitti:

        kuka rikko lakia? :D siis minä vai nim. googlella??

        Kyllähän sinä näet kenelle olen viestini osoittainut, eli kenen viestin jatkoksi meni. Se rikkoi lakia, joka sanat tänne postitti. Kysyjässä ei ole mitään vikaa.


      • mulgero
        onnea siitä kirjoitti:

        Suomen laissa on kielletty sanojen julkaiseminen ilman tekijöiden lupaa. Tämä on suomalainen sivu, joten rikoit juuri lakia. Ellei sinulla siis ole esittää tekijöiltä virallista lupaa. Linkin kun olisit antanut, niin olisi ollut kaikki hyvin.

        Ootko olevinas joku helkkarin keskustelupalstakyttä.Ikäänkuin kukaan muu ei täällä laittais artistien sanoja tänne.


      • minä taas
        mulgero kirjoitti:

        Ootko olevinas joku helkkarin keskustelupalstakyttä.Ikäänkuin kukaan muu ei täällä laittais artistien sanoja tänne.

        En ole. Tiedän, että muutkin laittavat. Ei se silti ole laillista. Jos kaikki muut tappavat vanhempansa kirveellä, onko sinulla oikeus tehdä samoin?


      • pahakuu
        onnea siitä kirjoitti:

        Suomen laissa on kielletty sanojen julkaiseminen ilman tekijöiden lupaa. Tämä on suomalainen sivu, joten rikoit juuri lakia. Ellei sinulla siis ole esittää tekijöiltä virallista lupaa. Linkin kun olisit antanut, niin olisi ollut kaikki hyvin.

        Näinhän se on.
        Mutta jos kirjoitat yhden sanan "väärin" voit mainiosti kiertää lakia.
        Vaikka Bad Moog Rising.Silloin sua ei voida syyttää mistään.
        Ja tuskinpa kukaan artisti nykyään vaivaa moisilla rikkomuksilla päätään.
        Niitä vituttaa varmasti huomattavasti enemmän musiikin laiton netti-imorointi.


      • sitä lakia
        onnea siitä kirjoitti:

        Suomen laissa on kielletty sanojen julkaiseminen ilman tekijöiden lupaa. Tämä on suomalainen sivu, joten rikoit juuri lakia. Ellei sinulla siis ole esittää tekijöiltä virallista lupaa. Linkin kun olisit antanut, niin olisi ollut kaikki hyvin.

        sitten rikoin... Liittyy ihan vitusti sun elämään.

        Jos oletetaan että osaan laulun sanat ulkoa ja laulan sitä kännipäissäni kadulla, laitetaanko pallo minulle jalkaan?

        Itse asiassa harrastan tätä humalassa julkisesti laulamista aika usein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe