Hei. Olen jo jonkin aikaa luullut että eräs gunnareiden piisi on nighttrain eli niinku yöjuna. mutta se selvisi että sehän onkin nightrain eli yösade?!mistä tämä laulu loppujen lopuksi kertoo, mikä on sen syvällinen idea :D kiitos jos joku voisi hiukan kyseistä piisiä avata minulle.
gunnarit
5
417
Vastaukset
- Nikki Sixxtynine
Mietin kans tota.. mutta mä luulen et se on tavallaan laulettu jollekin toiselle ihmiselle. sanoista sais vähän sellasen käsityksen ainakin alusta..=) Mut muut voi olla toista mieltä..=)
- Nikki Sixxtynine
http://www.lyrics007.com/Guns N' Roses Lyrics/Night Train Lyrics.html
Tuolla on sanat.. Englanniksi..
http://www.freewebs.com/rockrocknrollhighschool/index.htm
Ja tuolta sen varmaan voisi tilata suomennettuna.- töp
eikös tuo nyt sitten tuo nimi ole väärin :o nyt olen niin pihalla kuin vaan voi ihmisenlapsi olla. onko se nyt yöjuna vai sade :D :D
- piraatti-
töp kirjoitti:
eikös tuo nyt sitten tuo nimi ole väärin :o nyt olen niin pihalla kuin vaan voi ihmisenlapsi olla. onko se nyt yöjuna vai sade :D :D
kyllä se on nightrain
- Gunnarit ftw
Eli tämä biisihän kertoo halvasta erittäin alkoholipisoisesta viinistä Night Train Express, jota gunnarit kiskoivat menemään tehdessään Appetite For Destructionia 80-luvun puolivälissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078843
- 936770
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656520Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345371Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634567- 553521
- 503365
- 513112
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906