Vihaan miehenä olemista

No name

Onko muita miehiä, jotka ei nauti miehenä olemisesta yhtään? Seurustelu- ja parisuhdeasioissa miehenä oleminen on noin 50-kertaisesti vaikeampaa, kuin naisena:

- nainen ei tarvitse miestä yhtä paljon, kuin mies naista. Tästä seuraa myös se, että miehet eivät saa yhtä paljon huomiota naisilta, kuin naiset miehiltä. Keskivertosuhteessa huomio jakautuu varmasti niin, että reilusti yli puolet annetusta huomiosta menee naiselle.

- vaikka mies olis kuinka hyvä, fiksu ja hyvännäköinen, ei flaksi käy jollei ole itse aktiivinen. Naisen taas ei tarvitse olla mitenkään ihmeellinen ja hänellä on silti kymmenen miestä jonossa odottamassa vuoroa treffeille.

- naiset ei tule juttelemaan miehille, eikä varsinkaan vieraille.

- naiset ei näe mitään vaivaa miehen saamiseen, eikä edes silloin, kun ovat "palavasti" rakastuneita. Naiset ei koskaan tee tempauksia miesten takia (vastaavat jutut miesten tekeminä tunnetaan ritarillisuutena tai aloitteellisuutena): vaikka nainen olis kuinka pohjattomasti ihastunut johonki mieheen, hän ei tee mitään ylimääräistä, jotta voisi jotenkin törmätä tähän, esim. jos nainen tietää miehen olevan töissä vaikka kioskilla, hän ei mene tekosyyn varjolla sinne ja ala tutustumaan. Esim. 2: jos nainen lenkkeilee ja tietää miehenkin lenkkeilevän samalla reitillä ja vielä tiettyyn aikaan päivästä, naista ei huvita mennä juuri siihen aikaan lenkille. Hän odottaa mielummin viikonloppua ja sitä, että pääsee taas kaupungin yöelämään leikkimään passiivista prinsessaa. Ja jos se hänen tunteiden kohteensa ei tajua baarissa tulla jutteleen, hän on *elvetin saamaton luuseri, joka ei ansaitse saada minkäänlaista naista.

Listaa vois jatkaa vielä, jos joku mies keksii lisää niin voi kirjotella..

59

3622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viedä ja

naisen vikistä ja lujaa!!!!!!!näin on aina ollut ja tulee olemaan.

• lempi

että mies tarvitsee enemmän naista kuin nainen miestä? Millä perusteella?

Kyllähän naisiakin jännittää puolestaan usein tosi paljon vaikka, että tuleeko mies juttelemaan naiselle erilaisissa tilanteissa.

Tämä on oletus, mutta luulisin, että myytti tyrkyllä olevasta naisesta vaikuttaa myös usein esim. naisten baarikäyttäytymiseen..

• No name

"Miksi ajattelet että mies tarvitsee enemmän naista kuin nainen miestä? Millä perusteella?"

Juurihan minä ne syyt luettelin alotuksessa. Siinä, iskeekö mies vai nainen jonkua, on valtava ero: mies iskee aktiivisesti ja nainen passiivisesti. Kun mies iskee naisen, hän todella TEKEE jotain, eli menee juttelemaan. Kun nainen "iskee" miehen, hän käyttäytyy koko ajan passiivisesti: meikkaa, vaihtaa kampausta, värjää hiuksensa, ostaa huomiotaherättäviä vaatteita, lukee viimeisimmät huomionherättämisvinkit jostain lehdestä ja juoruaa ystävättärensä kanssa miehestä kaiken mahdollisen.

Yleensähän juttu menee niin, että mies piirittää, iskee, lepertelee, kehuu, palvoo, imartelee, soittelee, huomioi ja halailee naista viikkokaupalla ja sitten joku kaunis päivä nainen tekee ensimmäisen oman aloitteensa ja sanoo: "OK. Voidaan me EHKÄ tapaillakin. Ota SINÄ yhteyttä". Tämän suuren ja merkittävän huomionosoituksen jälkeen miehen kuuluu jatkaa palvomista taas muutamalla viikolla ja pikkuhiljaa nainen jo alkaakin kohtelemaan miestä, kuin ihmistä.

"Tämä on oletus, mutta luulisin, että myytti tyrkyllä olevasta naisesta vaikuttaa myös usein esim. naisten baarikäyttäytymiseen.."

ei se mun mielestä mikään myytti ole, koska toistuvasti naiset valittaa (ja varmasti aiheesta) täällä palstalla, että olivat kerrankin aktiivisia miehen suhteen ja mies juoksi heti karkuun. Ja naisten on niin helppo juosta takaisin vanhojen tuttujen rooliensa taakse: kun nainen kerran on aktiivinen ja saa kerran pakit, hän julistaa heti, ettei enää koskaan missään tilanteessa ole aktiivinen, kun näköjään siitä ei kukaan(?!) mies pidä.

Mulle kelpais aloitteellinen nainen paremmin kuin hyvin. Olen itse aloitteellinen, mut se loppuu lyhyeen, jollei nainen lähde leikkiin samalla tarmolla mukaan. Jos huomaan, että nainen odottaa mun ensin viikkokaupalla piirittävän häntä, ennen kuin arvon neiti uskaltaa edes hymyillä mulle, mun kiinnostuu häviää. En siis ole niitä tyyyppejä, jotka tykkää "metsästää" naisia ja roikkuu naisessa vielä puoli vuotta sen jälkeen, kun todennäköisyys saada nainen on laskenut prosentin tasolle.

Kaiken lisäksi naiset tuntuu rakastavan yli kaiken tuota, että saavat olla miehen metsästyksen ja piirittämisen kohteena, vaikka eivät olisikaan miehestä kiinnostuneita. Monet naiset kerää ihan tietoisesti joukon miehiä ympärilleen, joille antavat pieniä vihjeitä, että kiinnostusta vois olla ja sitten ilmaantuvat baariin ja odottavat, että miehet vuorollaan tulevat viihdyttämään ja lepertelemään ja jos käy hyvin, alkavat kilpailemaan naisesta keskenään.

• seikat
        No name kirjoitti:

"Miksi ajattelet että mies tarvitsee enemmän naista kuin nainen miestä? Millä perusteella?"

Juurihan minä ne syyt luettelin alotuksessa. Siinä, iskeekö mies vai nainen jonkua, on valtava ero: mies iskee aktiivisesti ja nainen passiivisesti. Kun mies iskee naisen, hän todella TEKEE jotain, eli menee juttelemaan. Kun nainen "iskee" miehen, hän käyttäytyy koko ajan passiivisesti: meikkaa, vaihtaa kampausta, värjää hiuksensa, ostaa huomiotaherättäviä vaatteita, lukee viimeisimmät huomionherättämisvinkit jostain lehdestä ja juoruaa ystävättärensä kanssa miehestä kaiken mahdollisen.

Yleensähän juttu menee niin, että mies piirittää, iskee, lepertelee, kehuu, palvoo, imartelee, soittelee, huomioi ja halailee naista viikkokaupalla ja sitten joku kaunis päivä nainen tekee ensimmäisen oman aloitteensa ja sanoo: "OK. Voidaan me EHKÄ tapaillakin. Ota SINÄ yhteyttä". Tämän suuren ja merkittävän huomionosoituksen jälkeen miehen kuuluu jatkaa palvomista taas muutamalla viikolla ja pikkuhiljaa nainen jo alkaakin kohtelemaan miestä, kuin ihmistä.

"Tämä on oletus, mutta luulisin, että myytti tyrkyllä olevasta naisesta vaikuttaa myös usein esim. naisten baarikäyttäytymiseen.."

ei se mun mielestä mikään myytti ole, koska toistuvasti naiset valittaa (ja varmasti aiheesta) täällä palstalla, että olivat kerrankin aktiivisia miehen suhteen ja mies juoksi heti karkuun. Ja naisten on niin helppo juosta takaisin vanhojen tuttujen rooliensa taakse: kun nainen kerran on aktiivinen ja saa kerran pakit, hän julistaa heti, ettei enää koskaan missään tilanteessa ole aktiivinen, kun näköjään siitä ei kukaan(?!) mies pidä.

Mulle kelpais aloitteellinen nainen paremmin kuin hyvin. Olen itse aloitteellinen, mut se loppuu lyhyeen, jollei nainen lähde leikkiin samalla tarmolla mukaan. Jos huomaan, että nainen odottaa mun ensin viikkokaupalla piirittävän häntä, ennen kuin arvon neiti uskaltaa edes hymyillä mulle, mun kiinnostuu häviää. En siis ole niitä tyyyppejä, jotka tykkää "metsästää" naisia ja roikkuu naisessa vielä puoli vuotta sen jälkeen, kun todennäköisyys saada nainen on laskenut prosentin tasolle.

Kaiken lisäksi naiset tuntuu rakastavan yli kaiken tuota, että saavat olla miehen metsästyksen ja piirittämisen kohteena, vaikka eivät olisikaan miehestä kiinnostuneita. Monet naiset kerää ihan tietoisesti joukon miehiä ympärilleen, joille antavat pieniä vihjeitä, että kiinnostusta vois olla ja sitten ilmaantuvat baariin ja odottavat, että miehet vuorollaan tulevat viihdyttämään ja lepertelemään ja jos käy hyvin, alkavat kilpailemaan naisesta keskenään.

ehkä osittain valaisevat naisen käytöstä:
        Naisella ei ole triljoonittain munasoluja, joten tulee testata tarkkaan se mies, joka niihin kallisarvoisiin munasoluihin pääsee "käsiksi".

• lempi
        No name kirjoitti:

miten muka tuo tarvitseminen rajoittuu vain siihen asetelmaan kun isketään alussa? Tarkoitin vähän laajemmassa merkityksessä. Siitähän ne haasteet vasta molemmilla alkavatkin, ja mitä kauemmin suhde kestää sen enemmän haastetta..? ;)

Ja itseasiassa kyllähän nainen siinä alkutilanteessakin tarvitsee ihan yhtä paljon miestä kuin mies naista..? ..tarkoitan, että tarvitseminen ja tarvitsevuus ovat eri asia...

Tuollainen haareminpito on ihan turhaa, mutta yhtälailla varmasti monet miehet iskevät naisia liukuhihnalta. Ehkä taustalla on sama ilmiö?

Normaali jutteleminen ja pieni molemminpuolinen flirtti sitten taas ihan oma näkökulmansa :)

• No name
        lempi kirjoitti:

miten muka tuo tarvitseminen rajoittuu vain siihen asetelmaan kun isketään alussa? Tarkoitin vähän laajemmassa merkityksessä. Siitähän ne haasteet vasta molemmilla alkavatkin, ja mitä kauemmin suhde kestää sen enemmän haastetta..? ;)

Ja itseasiassa kyllähän nainen siinä alkutilanteessakin tarvitsee ihan yhtä paljon miestä kuin mies naista..? ..tarkoitan, että tarvitseminen ja tarvitsevuus ovat eri asia...

Tuollainen haareminpito on ihan turhaa, mutta yhtälailla varmasti monet miehet iskevät naisia liukuhihnalta. Ehkä taustalla on sama ilmiö?

Normaali jutteleminen ja pieni molemminpuolinen flirtti sitten taas ihan oma näkökulmansa :)

että kun vastapuolesta ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään ja alkaa näyttää uhkaavasti siltä, että toista ei enää kiinnostakaan tai hän alkaa lipua jonkun toisen seuraan, niin tuossa tilanteessa paine ottaa yhteyttä kasvaa yhä suuremmaks ja lopulta mies soittaa naiselle ja yhteys on jälleen luotu uudelleen. Samassa tilanteessa nainen ei suurin surminkaan ota yhteyttä mieheen, vaan odottaa tämän yhteyden ottoa ja kun sitä ei ole vähään aikaan tapahtunut, hän voikin hyvällä omallatunnolla siirtää mielenkiintonsa muihin miehiin, koska:

"mieshän ei voi olla kiinnostunut, jollei se ota yhteyttä"

Pettämätöntä naisen logiikkaa jälleen. Muuten hyvä ajatuskuvio, paitsi että siitä on unohdettu toinen osapuoli täysin: olisiko täysin mahdoton ajatus, että mies ajattelisi naisesta samalla tavalla? Ei kai...

Elämä on helppoa, kun se pyörii oman navan ympärillä.

• lempi
        No name kirjoitti:

että kun vastapuolesta ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään ja alkaa näyttää uhkaavasti siltä, että toista ei enää kiinnostakaan tai hän alkaa lipua jonkun toisen seuraan, niin tuossa tilanteessa paine ottaa yhteyttä kasvaa yhä suuremmaks ja lopulta mies soittaa naiselle ja yhteys on jälleen luotu uudelleen. Samassa tilanteessa nainen ei suurin surminkaan ota yhteyttä mieheen, vaan odottaa tämän yhteyden ottoa ja kun sitä ei ole vähään aikaan tapahtunut, hän voikin hyvällä omallatunnolla siirtää mielenkiintonsa muihin miehiin, koska:

"mieshän ei voi olla kiinnostunut, jollei se ota yhteyttä"

Pettämätöntä naisen logiikkaa jälleen. Muuten hyvä ajatuskuvio, paitsi että siitä on unohdettu toinen osapuoli täysin: olisiko täysin mahdoton ajatus, että mies ajattelisi naisesta samalla tavalla? Ei kai...

Elämä on helppoa, kun se pyörii oman navan ympärillä.

nainen tosiaan ajattelee perinteisesti,että "mies ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut" ..ja myös, että on miehen kannalta mukavaa myös samaisesta syystä, että nainen ei ota yhteyttä, koska mieshän ottaisi yhteyttä, mikäli olisi kiinnostunut.

Silloinhan nainen ajattelee asiaa nimenomaan juuri miehen näkökulmasta?

• No name
        lempi kirjoitti:

nainen tosiaan ajattelee perinteisesti,että "mies ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut" ..ja myös, että on miehen kannalta mukavaa myös samaisesta syystä, että nainen ei ota yhteyttä, koska mieshän ottaisi yhteyttä, mikäli olisi kiinnostunut.

Silloinhan nainen ajattelee asiaa nimenomaan juuri miehen näkökulmasta?

kääntelyssä ja vääntelyssä te naiset olette aika ahkeria, kuten sinäkin osoitat. Ei millään pahalla.

• lempi
        No name kirjoitti:

kääntelyssä ja vääntelyssä te naiset olette aika ahkeria, kuten sinäkin osoitat. Ei millään pahalla.

..on myös olemassa käsite "naisen logiikka" ;)

• No name
        lempi kirjoitti:

..on myös olemassa käsite "naisen logiikka" ;)

keskusteluissa usein nähty reaktio naisen taholta, kun seinä nousee vastaan on, että aletaan vastailemaan ympäripyöreitä, jaaritellaan, lyödään koko keskustelu leikiksi, syytellään vastapuolta tosikoksi jne...

• lempi
        No name kirjoitti:

keskusteluissa usein nähty reaktio naisen taholta, kun seinä nousee vastaan on, että aletaan vastailemaan ympäripyöreitä, jaaritellaan, lyödään koko keskustelu leikiksi, syytellään vastapuolta tosikoksi jne...

..tuossa aiemmassa muka oli? Ja loogistahan on..

Mikäli nainen olettaa, että hommat toimivat niin, että "mies ottaa yhteyttä ollessaan kiinnostunut" on täysin ymmärrettävää, että nainen ei aseta miestä epämukavaan tilanteeseen ottamalla yhteyttä sellaiseen mieheen, joka ei ole kiinnostunut olemaan yhteydessä.

Miten siinä on naisen oma napa keskellä?

• No name
        lempi kirjoitti:

..tuossa aiemmassa muka oli? Ja loogistahan on..

Mikäli nainen olettaa, että hommat toimivat niin, että "mies ottaa yhteyttä ollessaan kiinnostunut" on täysin ymmärrettävää, että nainen ei aseta miestä epämukavaan tilanteeseen ottamalla yhteyttä sellaiseen mieheen, joka ei ole kiinnostunut olemaan yhteydessä.

Miten siinä on naisen oma napa keskellä?

.. kaiken vastuun yhteydenpidosta miehelle vetoamalla yleiseen luuloon, ettei miehet halua naisen olevan aktiivinen.

Sellaisia miehiä löytyy varmasti paljonkin, mutta on myös asiaan toisella tavalla suhtautuvia. Todellinen syy, joka lepää naisen ajatuksissa kaikkein alimmaisena ja jota hän ei välttämättä edes itse tiedosta on, ettei ajatus molempiin suuntiin toimivasta yhteydenpidosta tunnu yhtä kiinnostavalta ja imartelevalta, kuin pelkästään naiseen suuntautuva yhteydenpito.

Nainen rakastaa enemmän itseään, kuin yhtäkään miestä. Tästä syystä nainen on valmis unohtamaan miehen, jollei tämä pidä yhteyttä. Nainen ei tarvitse miestä yhtä paljon, kuin itseään. Nainen tarvitsee miestä vain näennäisesti, jotta voisi kokea itsensä kokonaisvaltaisesti.

Mies taas ei ole valmis samaan uhraukseen, koska hän tarvitsee naista enemmän, kuin mitään muuta. Tämä johtuu siitä, että mies rakastaa naista enemmän, kuin itseään.

Olennaisin ero sukupuolten välillä on, että nainen haluaa kokea itsensä kokonaisvaltaisesti (miehen kautta) ja mies haluaa kokea naisen kokonaisvaltaisesti.

Ja älkää nyt vetäkö tähän mukaan narsistisia tai psykopaattisia miehiä. Heistä ei ollut kyse, vaan terveistä miehistä ja naisista.

• lempi
        No name kirjoitti:

.. kaiken vastuun yhteydenpidosta miehelle vetoamalla yleiseen luuloon, ettei miehet halua naisen olevan aktiivinen.

Sellaisia miehiä löytyy varmasti paljonkin, mutta on myös asiaan toisella tavalla suhtautuvia. Todellinen syy, joka lepää naisen ajatuksissa kaikkein alimmaisena ja jota hän ei välttämättä edes itse tiedosta on, ettei ajatus molempiin suuntiin toimivasta yhteydenpidosta tunnu yhtä kiinnostavalta ja imartelevalta, kuin pelkästään naiseen suuntautuva yhteydenpito.

Nainen rakastaa enemmän itseään, kuin yhtäkään miestä. Tästä syystä nainen on valmis unohtamaan miehen, jollei tämä pidä yhteyttä. Nainen ei tarvitse miestä yhtä paljon, kuin itseään. Nainen tarvitsee miestä vain näennäisesti, jotta voisi kokea itsensä kokonaisvaltaisesti.

Mies taas ei ole valmis samaan uhraukseen, koska hän tarvitsee naista enemmän, kuin mitään muuta. Tämä johtuu siitä, että mies rakastaa naista enemmän, kuin itseään.

Olennaisin ero sukupuolten välillä on, että nainen haluaa kokea itsensä kokonaisvaltaisesti (miehen kautta) ja mies haluaa kokea naisen kokonaisvaltaisesti.

Ja älkää nyt vetäkö tähän mukaan narsistisia tai psykopaattisia miehiä. Heistä ei ollut kyse, vaan terveistä miehistä ja naisista.

..että sulla on aika itsekeskeinen mielikuva naisista. Kyllä naisetkin rakastavat ihan aidosti miehiä :)

Eläminen sinänsä on mielestäni tärkeätä molempien sukupuolten osalta elää itsensä kautta. Tosin tarkoittaa kuitenkin myös me-ajattelua, eli en tarkoita tällä itsekeskeisyyttä ja itsensä aina etusijalle asettamista. Silti erityisesti parisuhteessa on sen lisäksi, että huomioi toisen ihmisen myös oleellista muistaa omatkin tarpeet. Mikäli niitä sivuttaa jatkuvasti toisen edun vuoksi, saattaa juuri käydä niin, että turhautuu ja tulee tuon tyyppisiä tuntemuksia, kuin näkemyksissäsi on.

Olipa kuitenkin sitten kuinka närkästyttävää mielestäsi, niin tosiasia on, että yleensä mielletään asia niin, että kiinnostunut mies ottaa yhteyttä. Ja nainen toimii sen pohjalta.

Myös käsitteet tyrkky ja roikkuja ovat varmasti aikamoinen kauhistus monille naisille. Sen lisäksi, mitä tuossa aiemmin perustelin naisen ajattelevan miehen kannalta.

Itse ainakin ajattelen nimenomaan, että molemminpuolinen kommunikointi on jokseenkin oleellista. Kuuluu myös yleensä normaali tilanteessa asioihin, joista ihmiset voivat sopia keskenään, ilman että tarvitsee tehdä oletuksia asioista. Ihmissuhteet ovat aina omanlaisiansa.

Toisen käyttäytymistä ei voi muuttaa, mutta omaa voi ja ehkä silläkin on vaikutusta, jos olet huomannut jonkinlaisen kaavan, miten asiat aina mielestäsi menevät. Eli, mikä estää sinua vaikka kertomasta suoraan naiselle, josta olet kiinnostunut, että kuulut miehiin, joista on kivaa, että nainenkin pitää yhteyttä sen sijaan, että harmittelet asiaa yleisellä tasolla?

• Syltty__

Sitten kun saat hommattua sen naisen itsellesi, huomaat että niitä vaivaa kaikenmoiset pikkuvaivat. Kyllä miehenä on helppoa, vaikka joissakin asioissa onkin altavastaajana ja kovissa paineissa.

• No name

mutta se ei liity juuri tähän aiheeseen, kaikella kunnioituksella. Ei vedetä tähän keskusteluun sitä, että nainen joutuu synnyttämään ja miehen ei tarvitse synnyttää, naisen euro on niin ja niin monta senttiä, naisia syrjitään työelämässä, naisia sorretaan miesten taholta muslimimaissa jne.. noista aiheista pitää myös keskustella ja niille on omat otsikkonsa. Näin itse näen asian.

• ehkä siitä

..että minä ainakin jos omasta puolesta alan miestä piirittämään ,niin tulee sellanen olo kuin olisi h-lla-alkava, jos liikaa liehakoi.
      Voihan sitä sillä lailla osoittaa kiinnostusta ,että laittelee viestiä, soittaa ja ynnä muuta..mutta kun mies osoittaa naiselle kiinnostusta, on se paljon mukavampaa ,kuin se että sitä tekisi itse,mistä sen muuten tietää onko mies kiinnostunut ,eikä vain seksin perässä.Voisi ajatella ,että helppo nakki ,jos itse kiinnostusta osoittaa liikaa aluksi.Mitäs olette mieltä?

• MMies

Ajattele asian valoisaa puolta: Miehellä ei ole minkäänlaisia ulkonäköpaineita, ei sosiaalisia rajoitteita käytöksen suhteen, ei moraalisia valvoitteita mihinkään suuntaan. On vain mies ja halu sen onnettoman hissukan pöksyihin, joka ei välitä miehen ulkonäöstä, ei mielipiteistä, ei älykkyydestä, ei ylipäätään mistään, kunhan mies vain on aloitteellinen ja aktiivinen. Kuinka helppoa! Sen kun länkyttää jotain metasyvällistä paskaa naisen korvaan ja lupailee kuun taivaalta niin homma on himas. Ja uutta putkeen kun sen naisen passiivinen huoruus alkaa kyllästyttämään. Mahtavaa olla mies.

• f.n.k

Passiivinen huoruus???

• MMies
        f.n.k kirjoitti:

Passiivinen huoruus???

Aktiivisen vastakohta? Perkele kun yrittää vetää sarkasmia kehiin, niin pitää takertua epäolennaisuuksiin...

• f.n.k
        MMies kirjoitti:

Aktiivisen vastakohta? Perkele kun yrittää vetää sarkasmia kehiin, niin pitää takertua epäolennaisuuksiin...

Pakko oli heittää (ihan pakko)..Tuo oli lapsus sinulta!

"näyttää pitkää nenää"

• MMies
        f.n.k kirjoitti:

Pakko oli heittää (ihan pakko)..Tuo oli lapsus sinulta!

"näyttää pitkää nenää"

Eikä ollut. En vaan jaksa perustella jokaista heittoani yksityiskohtaisesti.

• f.n.k
        MMies kirjoitti:

Eikä ollut. En vaan jaksa perustella jokaista heittoani yksityiskohtaisesti.

En vain malttanut olla hiljaa;)

Öitä!

• MMies
        f.n.k kirjoitti:

En vain malttanut olla hiljaa;)

Öitä!

Ei tarvi mitään tietenkään koskaan ja yleensä ei edes kannata.

• nauttii metsästämisestä

Miksi sinä vihaat sitä? Etkö ole mies?

• MMies

Tuo metsästämisestä nauttiminen edellyttää, että miehellä on jotain suurriistaa kiikarissa. Usein ei näin ole eikä sitä jaksa pelkkien jänisten papanoiden perässä juosta, niin jättää sen metsästystouhun sitten savannien asukeille.

• sitten
        MMies kirjoitti:

Tuo metsästämisestä nauttiminen edellyttää, että miehellä on jotain suurriistaa kiikarissa. Usein ei näin ole eikä sitä jaksa pelkkien jänisten papanoiden perässä juosta, niin jättää sen metsästystouhun sitten savannien asukeille.

pikkusinttejä.

• onkin hyvä
        MMies kirjoitti:

testi. Jos mies ei innoissansa metsästä naista, on kyse siitä, ettei hän pidä naista kunnon saaliina, vaan pelkkänä ajanvietebarbarana.

• MMies
        onkin hyvä kirjoitti:

testi. Jos mies ei innoissansa metsästä naista, on kyse siitä, ettei hän pidä naista kunnon saaliina, vaan pelkkänä ajanvietebarbarana.

Tiedä siitä testistä saati sen hyvyydestä, mutta jos nainen odottaa miehen saalistavan täpöllä, jotta saa 'antautua' miehelle, niin nainen ei ole hyvä saalis. Toisekseen, niitä kesäkissojahan juuri metsästetään ja ne kunnon saaliit saa käyskennellä rauhassa luonnonhelmassa. Ihme juttu?

• nyt jo päättää
        MMies kirjoitti:

Tiedä siitä testistä saati sen hyvyydestä, mutta jos nainen odottaa miehen saalistavan täpöllä, jotta saa 'antautua' miehelle, niin nainen ei ole hyvä saalis. Toisekseen, niitä kesäkissojahan juuri metsästetään ja ne kunnon saaliit saa käyskennellä rauhassa luonnonhelmassa. Ihme juttu?

että metsästätkö kesäkissoja vai kunnon saaliita..

Ei ole ollenkaan niin ihme se, että kunnon saaliit jätetään rauhaan. Eikös miehillä ollut se sitoutumiskammo...

• MMies
        nyt jo päättää kirjoitti:

että metsästätkö kesäkissoja vai kunnon saaliita..

Ei ole ollenkaan niin ihme se, että kunnon saaliit jätetään rauhaan. Eikös miehillä ollut se sitoutumiskammo...

Kysehän ei ole minusta.

Muttajoo, saalistaja-miehillä sitoutumiskammo ja kunnon naisilla luottamuspula kunnon miehiä kohtaan näiden luolamiesten vuoksi. Ja kunnon miehillä epäluuloisuus koko naissukupuolta kohtaan näiden kesäkissojen vuoksi. On se hankalaa käsittää ihminen muuna kuin paviaanina.

• huomasit ...
        MMies kirjoitti:

Kysehän ei ole minusta.

Muttajoo, saalistaja-miehillä sitoutumiskammo ja kunnon naisilla luottamuspula kunnon miehiä kohtaan näiden luolamiesten vuoksi. Ja kunnon miehillä epäluuloisuus koko naissukupuolta kohtaan näiden kesäkissojen vuoksi. On se hankalaa käsittää ihminen muuna kuin paviaanina.

että naisen ajattelu on eläimen tasolla

• milläs ilveellä
        MMies kirjoitti:

Kysehän ei ole minusta.

sinä sitten naisen itsellesi hommaat?

Vai eikö susta siihen oo?!

Apinamaisessa miehessä on kummaa vetovoimaa.

• siellä inisee
        huomasit ... kirjoitti:

että naisen ajattelu on eläimen tasolla

hyttynenkö?

• upposi ...
        siellä inisee kirjoitti:

hyttynenkö?

naisen ajattelu on niin edeltä ennustettavaa

• olkoon vaan
        upposi ... kirjoitti:

naisen ajattelu on niin edeltä ennustettavaa

Oletkin niitä harvoja miehiä, jotka TODELLA YMMÄRTÄVÄT meitä naisia ja meidän monimutkaista ajattelutapaamme.

Silti sinulla menee huonosti naisten kanssa... mitä tästä voimme päätellä...

• faktoihin ..
        olkoon vaan kirjoitti:

Oletkin niitä harvoja miehiä, jotka TODELLA YMMÄRTÄVÄT meitä naisia ja meidän monimutkaista ajattelutapaamme.

Silti sinulla menee huonosti naisten kanssa... mitä tästä voimme päätellä...

vaan epämääräiseen "rivien välistä" lukemiseen ...

• että juuri ne
        faktoihin .. kirjoitti:

vaan epämääräiseen "rivien välistä" lukemiseen ...

rivien välit ratkaisevat.

Miehen ajattelu muistuttaa muuten enempi eläimen "ajattelua": suoraviivaista ja ennalta-arvattavissa olevaa. PAITSI silloin kun kyse on tunteista, suhteista jne. Niissähän miehet ovat täysin epäloogisia, koska eivät itsekään ymmärrä tunteistaan hölkäsen pöläystä. Siis useimmat miehet.

• okalinnut

"- nainen ei tarvitse miestä yhtä paljon, kuin mies naista."
      - Kuka niin on sanonut? Minä ainakin tarvitsen :)

"hänellä on silti kymmenen miestä jonossa odottamassa vuoroa treffeille."
      - Ai onko? Ehkä minulla on putkikatse, mutten ole huomannut moista miesjonoa.

"- naiset ei tule juttelemaan miehille, eikä varsinkaan vieraille."
      -Tämä on totta ainakin minun kohdallani. Juttelemisen sijaan tyydyn ihastelemaan kauempaa.

"Naiset ei koskaan tee tempauksia miesten takia"
      - Eivätkö? Kyllä tekevät, miehet eivät vain huomaa sitä.
      "Hän odottaa mielummin viikonloppua ja sitä, että pääsee taas kaupungin yöelämään leikkimään passiivista prinsessaa."
      -Höh...ei pidä paikkaansa. En ole sivistänyt itseäni kaupungin yöelämällä vuosiin. En yksinkertaisesti jaksa jutella umpihumalassa olevien miesten kanssa. Kukakohan järjestäisi selvien miesten ravintolaillan? Voisin vaikka jonottaa sinne.

• naiselta

Edelläolevien lisäksi kyllä naisetkin tekevät tikusta asiaa ja pyörivät samoissa paikoissa (töissä, vapaa-ajalla), missä tietävät miehen oleilevan.

Totta, että kaikki naiset eivät tee aloitteita. Mielestäni useammin miehellä kuitenkin on "valta" treffien jälkeen siinä, eteneekö suhde vai ei. Jos nainen soittaa takaisin, on tämä ahdistava takertuja. Mies sen sijaan saa ottaa naiseen yhteyttä.

• No name

"Nainen ei tarvitse miestä yhtä paljon, kuin mies naista.

- Kuka niin on sanonut? Minä ainakin tarvitsen :)"

Luetun ymmärtämistä, kiitos. Sinä tarvitset miestä, kuten noin kolme miljardia muutakin naista. En sanonut, ettei naiset tarvitse miestä. Sanoin, että mies tarvitsee naista enemmän, kuin nainen miestä. Siihen sinä joko et uskalla vastata rehellisesti tai sitten kiertelet asiaa parhaasi mukaan.

Mies tarvitsee naista. Siinä ei ole mitään jossittelua, ei mitään piilomerkityksiä, ei mitään tulkinnanvaraisuutta. Toisinpäin asia on paljon monimutkaisempi: nainen ei tarvitse miestä, vaan tunteen mieheltä, että häntä halutaan. Nainen haluaa, että mies saa hänet tuntemaan itsensä naiseksi.

"Hänellä on silti kymmenen miestä jonossa odottamassa vuoroa treffeille.

- Ai onko? Ehkä minulla on putkikatse, mutten ole huomannut moista miesjonoa."

Saivartelu sikseen. Tosielämän muotoon suhteutettuna väitteeni on täysin totta.

"Naiset ei koskaan tee tempauksia miesten takia.

- Eivätkö? Kyllä tekevät, miehet eivät vain huomaa sitä."

Jos miehet ei sitä huomaa, se ei ole tempaus, vaan passiivista iskemistä.

"Hän odottaa mielummin viikonloppua ja sitä, että pääsee taas kaupungin yöelämään leikkimään passiivista prinsessaa.

-Höh...ei pidä paikkaansa. En ole sivistänyt itseäni kaupungin yöelämällä vuosiin. En yksinkertaisesti jaksa jutella umpihumalassa olevien miesten kanssa. Kukakohan järjestäisi selvien miesten ravintolaillan? Voisin vaikka jonottaa sinne."

Uskon kyllä, että jonottaisit. Tärkeintä sun olis kuitenkin kertoa, kuinka aktiivinen olet miesten kanssa, olivat he sitten pienessä hiprakassa, humalassa, kaatokännissä tai selvinpäin. Vastaa rehellisesti: eikö olekin niin, että myös siellä selvien miesten seurassa sinä odottaisit sulkemisaikaan asti (ja jatkossa vaikka hautaan asti), että mies, josta olet kiinnostunut tulee juttelemaan sulle, koska jotenkin se vaan ei tunnu luonnolliselta mennä oma-alotteisesti juttelemaan miehelle?

• No name
        naiselta kirjoitti:

Edelläolevien lisäksi kyllä naisetkin tekevät tikusta asiaa ja pyörivät samoissa paikoissa (töissä, vapaa-ajalla), missä tietävät miehen oleilevan.

Totta, että kaikki naiset eivät tee aloitteita. Mielestäni useammin miehellä kuitenkin on "valta" treffien jälkeen siinä, eteneekö suhde vai ei. Jos nainen soittaa takaisin, on tämä ahdistava takertuja. Mies sen sijaan saa ottaa naiseen yhteyttä.

asiaa, mut he ei missään kohdassa ota selvää aktiivisemman osapuolen roolia, vaan esimerkiksi ollessaan asiakkaina siellä kioskin luukulla odottavat, että mies kysyy heitä treffeille (samalla kun olettavat, että mies telepaattisesti tajuaa naisen saapuneen kioskille hänen vuokseen, eikä ostaakseen hampurilaisen). Puolustuksekseen naiset sanoo, ettei ole kohteliasta tai sopivaa ehdotella treffejä miehelle hänen ollessaan töissä ja asiakaspalvelijan roolissa. Sellainenhan on todella tungettelevaa! Kuitenkin, jos osat olis ollu toisinpäin: nainen olis töissä siellä kioskilla ja mies tulis asiakkaaksi, samat naiset puolustais passiivisuuttaan, ettei ole kohteliasta tai sopivaa ehdotella treffejä miehelle, joka on asiakkaan roolissa. Sellainenhan olisi todella tungettelevaa!

"Mielestäni useammin miehellä kuitenkin on "valta" treffien jälkeen siinä, eteneekö suhde vai ei."

Miehellä ei ole mitään valtaa mihinkään missään vaiheessa. Hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin olla koko ajan aktiivinen tai muuten nainen kyllästyy ja hankkii uuden miehen tilalle, koska edellinen ei ollut mikään mies, vaan pelkkä pikkupoika.

"Jos nainen soittaa takaisin, on tämä ahdistava takertuja."

Takaisin soittava nainen on erittäin varmasti ahdistuva takertuja... nimittäin niiden miesten mielestä, jotka etsii seksiä, seksisuhdetta tai seurustelusuhteen kaapuun peiteltyä seksisuhdetta (mies julistaa ikuista rakkautta saadakseen seksiä, nainen uskoo kaiken ja onnellisessa lopussa mies vaihtaa petikumppania naisen jäädessä itkemään).

• okalinnut
        No name kirjoitti:

"Nainen ei tarvitse miestä yhtä paljon, kuin mies naista.

- Kuka niin on sanonut? Minä ainakin tarvitsen :)"

Luetun ymmärtämistä, kiitos. Sinä tarvitset miestä, kuten noin kolme miljardia muutakin naista. En sanonut, ettei naiset tarvitse miestä. Sanoin, että mies tarvitsee naista enemmän, kuin nainen miestä. Siihen sinä joko et uskalla vastata rehellisesti tai sitten kiertelet asiaa parhaasi mukaan.

Mies tarvitsee naista. Siinä ei ole mitään jossittelua, ei mitään piilomerkityksiä, ei mitään tulkinnanvaraisuutta. Toisinpäin asia on paljon monimutkaisempi: nainen ei tarvitse miestä, vaan tunteen mieheltä, että häntä halutaan. Nainen haluaa, että mies saa hänet tuntemaan itsensä naiseksi.

"Hänellä on silti kymmenen miestä jonossa odottamassa vuoroa treffeille.

- Ai onko? Ehkä minulla on putkikatse, mutten ole huomannut moista miesjonoa."

Saivartelu sikseen. Tosielämän muotoon suhteutettuna väitteeni on täysin totta.

"Naiset ei koskaan tee tempauksia miesten takia.

- Eivätkö? Kyllä tekevät, miehet eivät vain huomaa sitä."

Jos miehet ei sitä huomaa, se ei ole tempaus, vaan passiivista iskemistä.

"Hän odottaa mielummin viikonloppua ja sitä, että pääsee taas kaupungin yöelämään leikkimään passiivista prinsessaa.

-Höh...ei pidä paikkaansa. En ole sivistänyt itseäni kaupungin yöelämällä vuosiin. En yksinkertaisesti jaksa jutella umpihumalassa olevien miesten kanssa. Kukakohan järjestäisi selvien miesten ravintolaillan? Voisin vaikka jonottaa sinne."

Uskon kyllä, että jonottaisit. Tärkeintä sun olis kuitenkin kertoa, kuinka aktiivinen olet miesten kanssa, olivat he sitten pienessä hiprakassa, humalassa, kaatokännissä tai selvinpäin. Vastaa rehellisesti: eikö olekin niin, että myös siellä selvien miesten seurassa sinä odottaisit sulkemisaikaan asti (ja jatkossa vaikka hautaan asti), että mies, josta olet kiinnostunut tulee juttelemaan sulle, koska jotenkin se vaan ei tunnu luonnolliselta mennä oma-alotteisesti juttelemaan miehelle?

"Sanoin, että mies tarvitsee naista enemmän, kuin nainen miestä."
        - Missä mies tarvitsee enemmän kuin nainen? Uskallan väittää, että ns. normaalielämä on yksinäiselle miehelle helpompaa kuin naiselle. En minä osaa porata seinään reikää taululleni, en osaa korjata tv-digiboxi-stereoviritykseni johtosumaa, jos syystä tai toisesta lähtee irti. Sen sijaan useampi mies osaa. Mies tarvitsee naista kotitöihin? Kaupasta saa pullaa ja Mäkkäristä ruokaa, jos ei sitä osaa tehdä.

"...kymmenen miestä jonossa.. Tosielämän muotoon suhteutettuna väitteeni on täysin totta."
        - En voi yhtyä kommenttiisi. En tosiaankaan tiedä ketään, kuka jonossa luokseni olisi.

"...tempauksia miesten takia... Jos miehet ei sitä huomaa, se ei ole tempaus, vaan passiivista iskemistä."
        -Ei taida olla minun kohdalleni tempauksia osunut, en ainakaan ole niitä huomannut. Jotenkin tuntuu, että miehet kuvittelevat, että naisilla olisi jotenkin helpompaa. Ihan samanlaista se on. Jos miehiä olisi tuplamäärä naisiin verrattuna, ymmärtäisin sen.

"sinä odottaisit sulkemisaikaan asti (ja jatkossa vaikka hautaan asti), että mies, josta olet kiinnostunut tulee juttelemaan sulle"
        - Rehellinen vastaus: humalaisia tai kaatokännisiä en lähestyisi. Mutta voisin hyvin hakea selvinpäin olevaa miestä tanssimaan. Miksi odottaa valomerkkiin asti? Mutta perimmäinen syy passiivisuuteeni on varmaan se, etten tosiaankaan käy kaupungin yöelämässä. Ne ajat ovat minulla jo takanapäin. Vuosikymmeniä sitten sitä harrastin. En tiedä missä ravintolassa tapaan selvinpäin olevia miehiä.

• Katkera?

Onkohan tämä täti jäänyt vanhaksi piiaksi?

• No name

joten se siitä.

• Silloin naissukupuoli on kyllä niskan päällä, mut entäs sen jälkeen... Miehet siirtyvät dominoivaksi osapuoleksi...

• No name

"Vain ennen seksiä, Silloin naissukupuoli on kyllä niskan päällä, mut entäs sen jälkeen... Miehet siirtyvät dominoivaksi osapuoleksi... "

Missä kohdassa? Millä tavalla? Itse en keksi yhtäkään.

• tuolla?

"Kerää kampsus ja häivy", vai?

• No name
        tuolla? kirjoitti:

"Kerää kampsus ja häivy", vai?

""Kerää kampsus ja häivy", vai?"

juuri tuota tarkoitin: miehellä ei ole valtaa kuin kahteen asiaan, jotka nekin ovat oikeastaan yksi ja sama asia:

- mies joko pitää yhteyttä tai sitten ei pidä.

- jos mies pitää yhteyttä, epätasa-arvoinen valtapeli naisen kanssa jatkuu.

- jos mies ei pidä yhteyttä, hän jää yksin, koska nainen hyvin todennäköisesti ei ota yhteyttä. Hänen täytyy aloittaa koko homma täysin alusta uuden naisen kanssa.

• No name kirjoitti:

""Kerää kampsus ja häivy", vai?"

juuri tuota tarkoitin: miehellä ei ole valtaa kuin kahteen asiaan, jotka nekin ovat oikeastaan yksi ja sama asia:

- mies joko pitää yhteyttä tai sitten ei pidä.

- jos mies pitää yhteyttä, epätasa-arvoinen valtapeli naisen kanssa jatkuu.

- jos mies ei pidä yhteyttä, hän jää yksin, koska nainen hyvin todennäköisesti ei ota yhteyttä. Hänen täytyy aloittaa koko homma täysin alusta uuden naisen kanssa.

Kun olet saanut himosi tyydytettyä sulla on jo kontrolli. Yleensä nainen kaipaa huomiota ja läheisyyttä, jos annat sen jäädä, voit säännöstellä oman huomiosi määrää. Nainen yleensä taipuu..

Kyllä naistakin voi halutessaan tanssittaa aivan oman pillinsä mukaan.

• No name
        Frederico kirjoitti:

Kun olet saanut himosi tyydytettyä sulla on jo kontrolli. Yleensä nainen kaipaa huomiota ja läheisyyttä, jos annat sen jäädä, voit säännöstellä oman huomiosi määrää. Nainen yleensä taipuu..

Kyllä naistakin voi halutessaan tanssittaa aivan oman pillinsä mukaan.

tilannetta sieltä kunnollisesta miehestä mieheen, joka leikkii naisen tunteilla:

"Yleensä nainen kaipaa huomiota ja läheisyyttä, jos annat sen jäädä, voit säännöstellä oman huomiosi määrää. Nainen yleensä taipuu.. Kyllä naistakin voi halutessaan tanssittaa aivan oman pillinsä mukaan."

Miten voit leikitellä naisen tunteilla? Itse en koskaan tekisi niin.

• sitä oman
        No name kirjoitti:

tilannetta sieltä kunnollisesta miehestä mieheen, joka leikkii naisen tunteilla:

"Yleensä nainen kaipaa huomiota ja läheisyyttä, jos annat sen jäädä, voit säännöstellä oman huomiosi määrää. Nainen yleensä taipuu.. Kyllä naistakin voi halutessaan tanssittaa aivan oman pillinsä mukaan."

kontrollin menettämisen pelkoa. Pelkoa siitä, että nainen vie miehen voiman. Juontuu jostakin äiti-poika ajoista tuo halu vapautua naisen vallan alta.

• Mies isolla M:llä
        sitä oman kirjoitti:

kontrollin menettämisen pelkoa. Pelkoa siitä, että nainen vie miehen voiman. Juontuu jostakin äiti-poika ajoista tuo halu vapautua naisen vallan alta.

"se on varmaankin sitä oman kontrollin menettämisen pelkoa. Pelkoa siitä, että nainen vie miehen voiman. Juontuu jostakin äiti-poika ajoista tuo halu vapautua naisen vallan alta."

Tokkopa noin. Sinulla ei taida olla aavistustakaan mistä Frede puhuu ;-)

• No name kirjoitti:

Haa siis et haluakkaan pois sieltä tossunalta tia siis tahdot kipeästi tossunalle.

Valitat että nainen on suhteen dominoiva osapuoli, mut sit haluakkaan pelata sitä "peliä" ja pointti oli että kun miestä ei aja pelkät himot, niin hänkin pärjää siinä valtataistelussa. Käytettävissä on se jo todettu VETO-oikeus, mut loppupelissä kun mies on saanut valloituksen, katoaa uutuuden viehätys, eikä seksikään maistu enää niin tarpeelliselle. Tällöin Tilanne kääntyy niin että sinun pitää sovittaa nainen elämääsi, silloin itse voit valita osuuden mikä naiselle jää. Jos se on liian vähän, nainen käyttää Veto-oikeutta, jos se on liikaa Nainen alistaa sinut. Tasa-arvoinen parisuhde on jatkuvaa säätämistä, toisilla se käy kuin itsestään, toisille se vaatii työtä ja pelaamista. Se riippuu aivan siitä millainen näkemys molemmilla parisuhteen osapuolilla on ko. suhteesta.

Tarkoitat ilmeisesti tällä omalla miestyypilläsi alistuvaa palvelijaa. Sellaista "kultaista noutaja" mies tyyppiä joka kiehnää emännän jalan juuressa ja iloisesti pomppii häntää heiluttaen jokaisen emännän oikun edessä.

Mies käyttää ehkä vähemmän valta-aseita mut ne on ne voimakkaimmat

Niin ellet tietysti ajattele vaan sitä suhteen alkuhuumaa.

• "- nainen ei tarvitse miestä yhtä paljon, kuin mies naista."
      - Ei pidä paikkansa. Minulla on tuosta asiasta ihan päivän vastainen käsitys.

"- vaikka mies olis kuinka hyvä, fiksu ja hyvännäköinen, ei flaksi käy jollei ole itse aktiivinen"
      - Ööö mitä tarkoitat aktiivisuudella? Kyllä naiset ainakin yrittävät lähestyä ja tehdä tuttavuutta. Onko sinulta liikaa vaadittua vastata aloitteisiin?

"- naiset ei tule juttelemaan miehille, eikä varsinkaan vieraille."
      - Ei pidä paikkansa, ainakin minulle tulee toisinaan juttelemaan täysin tuntemattomatkin naiset.

"- naiset ei näe mitään vaivaa miehen saamiseen, eikä edes silloin, kun ovat "palavasti" rakastuneita."
      - Ei pidä paikkansa. Itse on kohdannut muutaman epätoivoisesti "rakastuneen", jotka ovat kyllä tehneet kaikensa tuhotakseen nykyisen parisuhteeni.

• Mies isolla M:llä

Tiedätkö, miksi vihaat miehenä olemista? Et ole löytänyt miehenä olemisen ydintä. Et ole Mies isolla ämmällä. Kun löydät sen, rakastat miehenä olemista.

• IngallsinLaura

Nykypäivänähän asia ON ratkaistavissa, jos haluat mieluummin olla nainen... Eli häntä pystyyn vaan! ...tai siis pois :)

• taas meni hermot

Mä ainakin pyörin siellä missä mies liikkuu jos olen ihastunut, yritän keksiä jotain puhuttavaa ja koetan tehdä aloitteita sen mitä vaan suinkin ujoudeltani pystyn. Ei vaan ole tähän mennessä tullut ollenkaan vastakaikua.

Missäköhän vitussa ne mun luokse jonottavat miehet mahtaa olla? Ai niin, sehän ei koske tälläisiä tylsännäköisiä. Taidan olla todella poikkeuksellisen hirveä jos "ei mitenkään ihmeellisellä" on 10 jätkää jonottamassa, ja mun kohdalla taas tasan kerran on yksi mies mitään aloitetta tehnyt. (Ja sekin tietysti pahassa puutteessa.) Silloin olin kunnolla mukana, ja tarvitsin sitä paljon enemmän kuin se mua. Yritin vielä ottaa yhteyttä paljon pidempään kuin herra olis halunnut...

Mutta eiköhän tuokin ollut ihan pelkästään mun oma vika. Mitäs olin niin tyhmä huora että halusin uskoa sitä, kun jokainen vähänkään järkevä olis huomannut mitä se halusi, vai mitä? Sen sijaan jos sua on kohdeltu huonosti niin vika on naisissa, eikä ainoastaan niissä kyseisissä kuspäissä vaan meissä kaikissa.

• elämä on kuitenkin jtn. muutakin kuin pelkkää vastakkaisen sukupuolen kanssa pelleilyä. Kieltämättä naisilla on ylivalta suhteiden solmimisvaiheessa, miehille kun tunnetusti kelpaa melkein kuka vaan ainakin tiettyihin tarkoituksiin ja naiset on pikkasen krantumpia tän asian suhteen, tästä seuraa pahemman luokan markkinatasapainohäiriö.

Mut älä huoli, tilanne kääntyy päälaelleen viimeistään siinä vaiheessa kun joku nainen viimein lämpenee sulle. Sen jälkeen pahimmatkin bitchit ja pikku-prinsessat on miesten vietävissä ja kaskytettävissä 10-0. Miehillä on kuitenkin aina pelattavissa se vanha kunnon 'maalaisjärki' valttikortti, naisilla taas kun on tapana menettää ne viimeisetkin järjen rippeensä kun ns. 'rakastuvat' :-)

• Niin.

Rakastunut nainen tekee MITÄ VAIN saadakseen juuri sen miehen, kenet haluaa.

Ja jos ei saa, se on tuskaa.

Riippuu aivan ihmisestä nää asiat, EI SUKUPUOLESTA.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      74
      3153
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2895
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2135
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1595
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1369
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1359
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1324
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1297
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1242
    Aihe