mitä mieltä kirjasta? oletteko tutustuneet? näin aloittelijana tarttui käteen, kannattaako kirjan ohjeiden mukaan tehdä? jotenkin epäilyttää esim.penkkiä tehdä kolme kertaa viikossa.. mielipiteitä, neuvoja?
VIIKINGIN VOIMAOPAS
6
1153
Vastaukset
- James
Kylläse on hyvä kirja ja minulla ainakin on toiminut.Liikkeet on kerrottu hyvin(siis kuinka n etehdään)ja ravintoasiat on ihan ok.Hyvä kirja,kannatta kokeilla puolen vuoden ajan toimiiko.
- eskomörkö
ainakin mulla meni selkä pariks viikoks jumiin, kun tein jalkaprässiä halmeen neuvojen mukaan. ja menee vieläkin parin kuukauden jälkeen tapahtuneesta helposti huonompaan kuntoon, jos vähänkin innostuu liikaa repimään. eli mielestäni jalkojen ei pidä koskettaa rintaan prässissä, vaikka se tuntuukin jaloissa ehkä enemmän, kuin jos jättäisi vähän ilmaa rinnan ja jalkojen väliin. dippiä en ainakaan itse tee ollenkaan, ei sovi ainakaan mun olkapäille. lisäksi olen sitä mieltä että, halme aliarvioi levon tärkeyden treeneissä.
- big belly
no pitää varmaa kokeilla sitten ja katsoa, mut siinä kyllä samaa mieltä että lepoa ei ainakaan liikaa... voihan sitä pitää sitten välipäivän toisen perään jos siltä tuntuu
- eölksdfmlö
sehän vetää horkkaa niin ettei pahemmin tartte levon aika hormooneja eritellä
- iiejjsjjf
en reenais halmeen neuvoilla päivääkään.kannattaa varsinkin jos on naturaali niin miettiä kenen neuvoilla reenaa!
- untamourpo
kuvissa esiintyvä perälä ja halme on molemmat vetäneet ämpärikaupalla hormooneja. muuten kirja on perustreeniä, ei mitään uutta, kopioitu muista vastaavista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483