Hei !
Tietääkö kukaan Yves Rocherin meikeistä tai kauneudenhoitotuotteista. Kiinnostaisi tietää käyttävätkö eläinkokeita vai eivät ? Ainakin Yves Rocherin nettisivulla sanotaan etteivät ole käyttäneet eläinkokeita vuodesta - 89, mutta silti Yves Rocheria ei löydy Animalian listalta jonne on listattu kaikki kosmetiikkamerkit täältä Suomesta ja ulkomailta jotka eivät käytä eläinkokeita. Mm. Body Shop sieltä löytyy, mutta Yves Rocheria ei löydy... Tietääkö joku jotain syytä tälle, olisiko niin että Yves Rocher käyttäisi eläinkokeita jossain muodossa vaikka väittävätkin muuta..?? Entä tietääkö joku käyttääkö Suomalaiset Nivea ja Lumene eläinkokeita, näitäkään ei löytynyt sieltä Animalian listalta..
meikit, joita ei ole testattu eläimillä
5
1648
Vastaukset
- Kuullut
En tiedä näistä, mutta muistaakseni kuulin uutisen, että EU on kieltänyt kaikissa kosmetiikkatuotteissa eläinkokeiden käytön. Pitääkö paikkaansa? Tämä oli juuri hiljattain, joten tuskinpa on vielä kuitenkaan toteutunut.
- May*
Yves Rocher,Nivea ja Lumene eivät välttämättä testaa valmista tuotettaan eläimillä,mutta heidän käyttämänsä raaka-aineet ON testattu eläimillä, joka yhtä tuomittavaa! Eli luottakaa vain Animalian listalla oleviin firmoihin ja boikotoikaa muita!!
- eläinystävä
Miten on shamppoiden ym. tuotteiden kanssa, löytyykö niistä mistään tietoa, et onko niitä testattu eläimillä. Johan suppeni ihonhoitotuotteet. Kun se laki eläintestauksista tulee voimaan lähivuosina niin estääkö se myös raaka-aineiden testauksen eläimillä?
- May*
eläinystävä kirjoitti:
Miten on shamppoiden ym. tuotteiden kanssa, löytyykö niistä mistään tietoa, et onko niitä testattu eläimillä. Johan suppeni ihonhoitotuotteet. Kun se laki eläintestauksista tulee voimaan lähivuosina niin estääkö se myös raaka-aineiden testauksen eläimillä?
Animalian sivuilta löytyvä Eläinkokeeton kosmetiikka -lista käsittää KAIKEN kosmetiikan, myös shampoot ym hiustenhoitotuotteet.
Testikiellon ja myyntikiellon voimaantuloa on taas siirretty, nyt vuoteen -09, lisäksi kieltoa voidaan osittain siirtää jatkuvasti:(
Animalian sivuilta (www.animalia.fi) saatte lisätietoa kosmetiikkadirektiivin etenemisestä, sekä siitä kuinka omilla valinnoilla voi vähentää eläinten kärsimyksiä! - ellu
Älkää uskoko kaikenmaailman listoja.
Listalle pääsee mikäli haluaa maksaa tietyn provision tietyn sarjan tuotteen myynnistä. ELi joku sarjan tuotteesta on ehkä annetttu testattavaksi ja tämän perusteella sitten loistetaan listalla. Kaikki firmat eivät tähän rahastukseen ryhdy. Tosiasia on, että jokainen kosmetiikkafirma on jossain vaiheessa käyttänyt eläinkokeita.
Ottakaa järki käteen älkääkä antako höynäyttää itseänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197