minkälaisia malleja löytyy nykyään levikseltä.mulle oli sopivat levis 544 mutta vuosi sitten kuulin ettei sitä mallia tehdä enään.ne oli vaan niin ihanat jalassa eikä jäänyt "pussia" taakse. en haluais pitää koko ajan sretsi farkkuja.löytyykö levikseltä muuta kuin sretsiä? se on vaan hankalaa kun melkein kaikki farkut tehdään suoran malliseksi,ei mitään muotoja.
levis
4
857
Vastaukset
- tässä mallit
Siitäpä katselemaan malleja:
http://www.jeans-online.pl/find_size.php?osCsid=942224faa29c450fb03af5666dceafbd
Omat suosikkini olivat myös 544, mutta 1529 sopii todella hyvin myös, jos on hoikka vyötärö ja takapuolta ja reittä kumminkin on, ettei ole aivan tikkulaiha tai liikalihava.
Parasta tässä kaupassa on, että saa kerrankin suoraan sopivan mittaiset lahkeet. :)- ...............
tilaatko suoraan tuolta sivuilta? vai saako näitä malleja suomesta myös?
- aiempi
............... kirjoitti:
tilaatko suoraan tuolta sivuilta? vai saako näitä malleja suomesta myös?
Suomesta ei saa kovin helposti omaa kokoani (26/30). Olen tilannut tuolta kuudet tai seitsemät farkut. Tuovat farkut tosiaankin suoraan kotiovelle.
Toki noita malleja saa Suomestakin, mutta kokojen osalta en ole varma. - maksu
aiempi kirjoitti:
Suomesta ei saa kovin helposti omaa kokoani (26/30). Olen tilannut tuolta kuudet tai seitsemät farkut. Tuovat farkut tosiaankin suoraan kotiovelle.
Toki noita malleja saa Suomestakin, mutta kokojen osalta en ole varma.jos tuolta tilaa suoraan.en osaa kovin hyvin engantia.haluaisin tilata postiennakolla,onnistuuko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1801939Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693945- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694