Onko kokemuksia dekoltee- alueen tatuoinneista? Veikkaan, ettei ihan tissin päälle kannata ottaa...
Kumpi mielestänne näyttää paremmalta, toispuoleinen vai rintakehän kohdalta peilikuvasymmetrinen kuva? Hyviä linkkejä?
Dekoltee- alue
6
1065
Vastaukset
- Tyt.
Itelläni ei siinä kohdassa ole, mut ajatuksissa on ottaa. Ite tykkään ennemmin peilikuvasymmetrisistä kuvista. Jotenkin näyttää hassulta, jos on vaan toispuoleinen. Oli sitten kyse selästä, rinnuksista tai muusta semmosesta paikasta.:P
Mulla on dekolteessa melko suuri ja symmetrinen kuva. Sattu ihan pirusti, varo vain :D Niin, ja suosittelen symmetristä.
- blackmagicwoman
Lääkäritkin ovat sanoneet, että minulla on korkea kipukynnys, ei pelota ;) Neljä kuvaa on ennestään, enimmillään aikaa mennyt kolme ja puoli tuntia per kuva.
Seuraavan kuvan ajattelin ottaa joskus ensi vuonna, pidän hyvästä etukäteissuunnittelusta. Eräs paikkavaihtoehto on toinen sääri.
- Vikainen
Dekolteesta tuli mieleeni hevilaulaja Lita Fordin
tautuointi. Se on jonkinlainen lohikäärme ja puolittain rinnan päällä. Kaunis! - ihan kokonaan ottamatta
tatuointi tekee naisesta pahasti h*orahtavan.
- nimimerkki....
...blackmagicw on koko palstan hirvein akka, yks ja sama nainen jauhaa tatskajuttujaan niinku joku asiantuntija. Ei ole kaikki kammarit lämmitettyinä yläpäässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385