Liian isot reidet

memme

Moi vaan kaikille!

Mitä mun pitäs tehä, kun mulla on liian isot reidet?? Siis tietty läskiä löytyy myös, mut suurimmaks osaks on lihasta. Eihän naisille sovi kovin isot jalat. Oon 177cm pitkä ja haluisin pienemmät jalat. Vielä kun on sellanen päärynä-rakenteista tyyppiä, niin rasvat kertyy reisiin ja peppuun. Haluisin hoikat jalat. Miten saan sen "läskin" ja lihaksen myös pois. En oo mikään kilpaurheilija tai voimakasta lajia harrastava ihminen, mut mulla on aika kestävät ja voimakkaat jalat. Jaksan juosta matkaa jne. Miten siis saisin ne pienenemään? Koska pitkää matkaa voi juosta laihemmillakin jaloilla ;) Ja onhan se paljon nätimpää, ku on pienemmät jalat. =)

Toinen ois.. Miten pystytte tosissanne tarttuun tuohon laihdutukseen? Koska mäkin oon alottanu monta kertaa, mut sit retkahdan vaan, ja eikä siitä ole mitään hyötyä.

Voisitteko vaikka joku laittaa sellasen et miten monta kaloria milläkin aterialla, niin helpompi seurata ;) Kiitos kovasti!! =) (Syön neljä kertaa päivässä: aamupala, lounas, päivällinen ja hedelmä-iltapala) Mut niin siinä vaan käy, että lounaalla ja päivällisellä tulee syötyä liikaa. :(

Paras laihdutuskeino on varmaan "syömisen lopettaminen", ennen liikunnan lisäämistä. Oon kuitenkin aika "himourheilija", mut ois kiva, että se vaaka näyttäis muutaman kilon vähemmän.

12

3555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se auttaa

Itse olen istunut pyörätuolissa kohta 40 vuotta ja jalat ovat ohuet kuin kanankoivet. Vaihtaisitko osia kanssani?

Että jumalauta naiset voivatkin olla typeriä! Sitäpaitsi tärkeintä on muistaakseni se, mikä löytyy reisien välistä, ei reidet, sillä ne siirretään sivuun.

• mieltä typeryksistä

seuraan näitä palstoja huvikseni ja bongailen, mihin mittoihin typeryys tosiaankin voi kasvaa. Kaameimpaan kukkaansa se kyllä pääsee tuolla plastiikkakirurgiakeskustelussa.
        Usein nämä keskustelijat eivät ole edes nuoria ja silti ei elämässä ole muuta kuin oma peilikuva.

• skäribo

on sinusta osoitus siitä, että sinä olet fiksu?

• Ihme juttu

Painin hieman saman ongelman kanssa..reidet kilpahiihtourasta, joten turha sovitella tavallisia housuja ja hameita.

Pisti vaan silmään sun viestissä, että mainitsit juoksevasi matkaa. Juoksijat ovat jänteviä ja yleensä omaavat pitkät lihakset. Tämä johtuu siitä, että massava lihas kuluttaa energiaa ihan kamalasti ja isoilla/raskailla lihaksilla ei juosta pitkiä matkoja. Kuvittele kuka tahansa bodari juoksemassa..
      Hieman kummastuttaa, että juoksetko todellakin matkaa vai oliko tuo vain heitto....? Pitkä matka = 15km> ?

Lisää selkeästi airobista liikuntaa ja paljon (kävely, vesijuoksu, kovatahtinen juoksu). Ennen kaikkea unohda ne hedelmäiltapalat kokonaan. Hedelmissä on kamalasti kaloreita kun ovat puhdasta sokeria. Vaihda ruoka puhtaaseen lihaan/kalaan/kanaan ja kasviksiin, hiilarit pois. Tähän päälle järkyttävä määrä erilaisia kyykkyjä (askel-, staattista- ja tavallista kyykkyä) joka kiinteyttää juuri kyseisiä lihaksia.

Tällä saat jalat kiinteiksi, mutta tuskin pieniksi koskaan. Kaikille ei ole edes tarkoitettu Paris Hilton -jalkoja...

• -25 kg

Mun mielestä ihminen joka ihan oikeesti haluaa laihduttaa niin pystyy siihen ilman pahempia repsahduksia.. Eli kannattaa miettiä miks alat laihduttaan, syyt vaikka paperille, ja jos tekee mieli repsahtaa niin paperi nenän eteen ja miettiin kannattaako repsahtaa!

• memme

Kiitos vaan teille vastauksista!!
        En halua osoittaa typeryyttäni kirjoittamalla kaikenlaista muka "tyhmää" ittestäni, vaan nimenomaa pyydän teidän apuanne ja neuvoja.

Siis joo, juoksen sellasta 8-10km matkaa. Voishan sitäkin matkaksi kutsua vai kuinka??

Kyllä oon laihtunu monta kertaa, ei se siitä ole kiinni, etteikö mulla ole itsekuria. Varmasti on, välillä ehkä liikaakin. Pitäs vaan tarttua siihen tosissaan. Toi lappusysteemi on varmaan hyvä ;)

Miksei hedelmiä saa syödä? Aina ku oli nälkä otin yhden omenan, ja se siitä. JA sillä laihduin aika reipaasti muutama vuos sitten. Minkä takia sitten kehoitetaan lisäämään kasviksia ruokavalioon ylipäätään?

Protskua (lihasta) en oikeastaan tarvi enempää, en haluu että mun lihakset alkaa kasvaan. Muutenkin jo isot.

Jossain luin, että lihakset saa pienemmiksi olemalla syömättä mitään. Et vararavinto alkaa siirtymään lihaksista, kun tietty määrä rasvaa kehosta on jo poltettu. Ehkä se toimisi?

• Ihme juttu
        memme kirjoitti:

En halua osoittaa typeryyttäni kirjoittamalla kaikenlaista muka "tyhmää" ittestäni, vaan nimenomaa pyydän teidän apuanne ja neuvoja.

Siis joo, juoksen sellasta 8-10km matkaa. Voishan sitäkin matkaksi kutsua vai kuinka??

Kyllä oon laihtunu monta kertaa, ei se siitä ole kiinni, etteikö mulla ole itsekuria. Varmasti on, välillä ehkä liikaakin. Pitäs vaan tarttua siihen tosissaan. Toi lappusysteemi on varmaan hyvä ;)

Miksei hedelmiä saa syödä? Aina ku oli nälkä otin yhden omenan, ja se siitä. JA sillä laihduin aika reipaasti muutama vuos sitten. Minkä takia sitten kehoitetaan lisäämään kasviksia ruokavalioon ylipäätään?

Protskua (lihasta) en oikeastaan tarvi enempää, en haluu että mun lihakset alkaa kasvaan. Muutenkin jo isot.

Jossain luin, että lihakset saa pienemmiksi olemalla syömättä mitään. Et vararavinto alkaa siirtymään lihaksista, kun tietty määrä rasvaa kehosta on jo poltettu. Ehkä se toimisi?

Lihas kasvaa helpoimmin lyhyissä toistoissa ja suorituksissa. Sellainen tunnin hikoilu putkeen on tarpeeksi pitkäkestoista rasvan tehokkaaseen polttoon, ja sillä lihas ei pahemmin kasva.

Kasvikset ja hedelmät on aivan eri juttuja. Eli kasviksia voit syödä laihdutuskuurilla lähes rajattomasti. Erilaiset salaatit onkin älyttömän hyviä ruokia, kun haluaa muokata kehoa. Haukkaa vaikka tomaatti ja pala kurkkua pahimpaan nälkään. Hedelmät ovat pelkkää sokeria ja tärkkelystä, joka sitten varastoituu kehoon. Sokeri vie kyllä tehokkaasti sen nälän, kuten sanoitkin. Hedelmien c-vitamiini antaa lisäksi ruokahalua, mitä laihduttava tuskin kaipaa. Kasviksista saat ne vitamiinit millä vältät puutostaudit laihdutuksen aikana. Lisäksi saat kuituja, jotka pitävät yllä vatsan toimintaa.

Proteiini on välttämätön aine kehon rakennusaineena. Lihakset eivät palaudu harjoituksesta ilman proteiinia ja hiukset tippuvat päästä ilman sitä. Proteiini ei kasvata lihaksiasi, se on se treeni joka sen tekee. Jos jätät proteiinin pois, voit unohtaa tuloksetkin. Et vaan tarvitse sitä lisäravinteena.

Jos lopetat syömisen ja etenkin iltasyömisen, kehosi palaa loppuun. Liian vähä syöminen johtaa painonnousuun ja turvotukseen ja monilla paino alkaakin pudota vasta, kun he tuplaavat päivittäisen ruuan määrän. Mieti kumpi tilanne sinulla on, syötkö liikaa vai liian vähän?

Ennen kaikkea määrää tärkeämpi on se laatu..eli MITÄ syö. Kukaan ei liho jos syö 2 leipää ja kupin kahvia aamulla, parin tunnin päästä omenan tai tomaatin, puolilta päivin lounaan runsaalla salaatilla, iltapäivällä jugurtin tai viilin, päivälliseksi pihvin (liha, kala, kana) salaatin kera ja palan ruisleipää ennen unia. Tällä ei liho, jos lounas on jotain muuta kuin pitsa tai hampurilainen!

Ja se rasva palaa sieltä kehosta liikkumalla paljon, ei millään muulla. Lisäksi kannattaa pidättäytyä perusliikkeissä airobisen treenin lisäksi, eli penkki, kyykyt ja punnerrukset. Ne vain kiinteyttävät parhaiten.
        Kokeile erilaisia jumppia kuten Bodypump ja body, jotka keskittyvät lihasten kiinteyttämiseen. Ovat siinä mielessä hyviä, että joku huutaa kannustaakseen koko ajan ja tempo on niin kova, että rasva palaa taatusti.

• chiken
        memme kirjoitti:

Joo minäkin olen turhamainen sitten mutta minä olen minä.
        Mun pepa ja jalat tosi isot, pohkeet ärsyttää kaikkein eniten. (olen jo loukkaantunut jaloista, ei tarvi kirjoittaa, turhamaista lässytystä)
        Joku sano samaa tosta et syömättömyydellä lihas massakin kuolee.
        ja syvä venytyksillä sais jalka lihaksistoon lisää joustoa.
        Sittewn et jos selluliittejä hieroo kuumaksi palaa nopeammin. päivittäin jopa.
        (SOLAKKUUDEN SALAISUUS, TAOLAIONEN TIE HOIKKUUTEEN JA TERVEYTEEN, KIRJOITTAJA TRI STEPHEN T. CHANG)
        Luen tosi paljon erillaisista laihdutus jutuista mut tos kirjas ihmetyttää se et vettä ei sais kuulema lipittää. Menen kohta jalan korjaus leikkaukseen ja sitten alan kamppailla jalkoja pienemmiksi.
        Mut jos löydät ennen mua hyvän kikan ni kerroppa sit ihmeessä.

• Anonyymi

Pitää erottaa se että joskus tekee vaan mieli jotain ruokaa, De ei ole nälkää, vaan nälän tuntee ihan oikeasti.
        Nälkään syödään , mielitekoon myös syödään, kun erotta nämä käsitykset toisistaan niin hoikisti. Sillä ihmisen tulee saada ruuasta vitamiineja ja energiaa , muuten tulee huonoon kuntoon .
        Itse ostan omenia kotiin ja kun tulee mieli teko niin syön niitä .
        Nälkään syön ravitsevaa ruokaa joka ei lihota

• Anonyymi

Kolmen kuukauden makuu sohvalla ja vaakanäyttö tippui 6 kiloa. Ainoat syyt sohvalta nousemiseen olivat vessareisut, kävely ruokapöytään ja jääkaapille.
      En dieetannut.
      Ainoa ikävä puoli oli kilokadon keskittyminen suurempiin lihasryhmiin. Reidet, pakarat ja selkä tuossa järjestyksessä. Toki muualtakin lähti.
      Liikkumattomuus näivettää. Tehokkaasti!

• Anonyymi

Näivettäähän se, sekä fyysisesti, mutta myös psyykkisesti.
        Mieleltään hyvässä kunnossa oleva ihminen ei tuhlaa kaikkea aikaansa makaamalla, taustalla on silloin jotain masennusta, tms.
        Jos on liian isot reidet, helpointa on, kun hyväksyy omat reitensä. Silloin ei tarvitse miettiä omia muka " vikojaan ".
        Mitä väliä on vaikkapa vähän isommista reisistä ?
        Aloitus on jo vanha, mutta aihe toki aina ajankohtainen.

• Anonyymi

Me emme voi sille mitään malliseksi synnyimme. Mutta minulla katosi niin reidet kun peppuni ainoastaan sillä että lopetin voileivän syömisen kokonaan .ja ruoka juomaksi maison sijasta vettä , kerrankin oli sellainen kun Olin toivonut . Mutta taas kun aloin syödä voileipää niin reidet paksuuntuvat . Niin että nämäkin asiat ovat jokaisella erilaisia, joku laihtuu yhdestä asiasta joku toisesta joten mitää universaalista neuvoa ei ole .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      27
      5055
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      3048
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1259
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      48
      1139
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1074
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      138
      924
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      43
      889
    8. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      113
      836
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      804
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      142