Iso osa tienaa alle 2000 €/kk
4
3967
Vastaukset
- todistettavasti
Selvällä enemmistöllä suomalaista jää vuositulot alle 25000 €. Tämä käy ilmi Verohallituksen julkistamasta tiedosta.
- toisaalta
Usein luullaan että isoja palkkoja on "monilla"
mutta totuus on ihan muuta.
Ne jotka tienaa esim. yli 100.000 vuodessa on luokkaa alle reilusti 1% palkan saajasta.
40-60.000 tienaaviakaan ei ole kuin muutama
hassu %, alle 20% palkansaajista.
Jos siis tienaat 2000-3000 olet ihan tavis
ja meitä on suurin osa oli paikkakunta
mikä tahansa. Ei kehäIII sisällä opettaja,
poliisi tai valtiolla töissä oleva virkamies
tienaa sen enempää kuin muuallakaan.- tienaa
Yli 100 000€ mutta maksaa myös veroja paljon.
- hähhö
tienaa kirjoitti:
Yli 100 000€ mutta maksaa myös veroja paljon.
ei pitäis minulla n.750 000 enkä maksa veroja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122269Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712143Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411421Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151349Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096