US-Center Rautakumpu ?

Loimaa ...

Millaisia kokemuksia Teillä on Loimaalla sijaitsevasta US-Centeristä ?

9

4916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • darttiin

      ..ristinivelet kardaaniin sieltä. Ja sivuja kun selaa niin vaikuttaa oikeinkin asialliselta.

    • laadukasta

      palvelua. Jo vuodesta 2000 olen ollut vakioasiakas, ja hankkinut perheen molempien käyttiksien varaosat rautakummusta. Pari kertaa olen käynyt ja muutoin tilannut puhelimella matkahuoltoon osat. Pari kertaa tullut vääriä osia, mutta oikeat heti perässä kun on asiasta ilmoittanut. Hinnat vähän halvemmat kuin merkkiliikkeissä. Halvemmallakin varmaan löytyy osaa, mutta palvelun nopeus ja osien laadukkuus ollut ainakin tähän asti parasta. Kun ostaa yhdestä paikasta alkaa vähitellen aleprosentitkin mennä kohdalleen.

    • orginalCheyenne

      Pelkkää positiivista palautetta Rautakummun kaupasta!
      Osat on sitä mitä luvataan ja kohtuullisella hinnalla.
      Myös käytettyjä osia löytyy hyvin!
      Palvelu pelaa, sillä minäkin olen aina oikeat osat saanut (vuodesta -88) vaikken useimpien osien nimiäkään tiedä.
      Myös korjaamo toimii asiallisesti. Työ tehdään hyvin, nopeasti ja suhteellisen edullisesti (myös kerrotaan miten voisi halvemmalla saada tehtyä).

      • miksummm

        kyllä on asiallisin vauhtiputka tässä maassa.
        ei voi kun kehua !


    • Onhan niitä muitakin

      Yksi kokemus ja HUONO.

      Tilasin ajan vanin perän välityksen vaihtoon ja eipä kuulunut mitään yhteyden ottoa eli eipä heitä kiinnosta asiakkaan eurot.

      • Autoilijatar

        Kannattaa varmaan soittaa ja varata aika.Eikä lähestyä millään sähköposteilla.Puhumalla ne asiat selviää nopeammin.Luulen että siellä on sen verran ripeä työtahti ettei ihan heti kerkee vastailee johki vaniperävälitysvaihto mitä se maksais jos sittenki ja kaikki mulle heti tänne nyt.


    • Lemans 64

      Hyvää palvelua ja edulliset hinnat. En ole moneen vuoteen muita käyttänytkään.

    • 420hp

      kävin taas pitkästä aikaa ko.liikkeessä (syy miksi en ole käynyt: idiootti varaosamyyjä kettuili minulle "vaihda nyt jo automerkkiä niin ei tarvii kokoajan korjata sitä romua" itse ylisiti volkswagenia ja Volvoa) mutta nyt taas kelpaa asioida kun kyseinen myyjä on perustanut kuulemma oman autovaraosa firman niin ei tarvitse hänen naljailujaan kuunnella! ja eihän se mun vanha steppari mikään romu ole!

    • Anonyymi

      Nostetaas vanha ketju ylös, vanin korjauspellit tilasin vast ikään, palvelu ja toimitus asiallista joten iso peukku kyseiselle firmalle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe