Kysymys naisille!
Tekevätkö silmälasit miehestä ruman vai komean?
Mielipiteitä, syitä jne.
onko silmälasit rumat vai kauniit
8
1105
Vastaukset
- katarzyna
Riippuu miehestä ja riippuu laseista. Joillekin miehille silmälasit sopivat tosi hyvin. Täytyy kyllä myöntää, että vasta nyt (kolmenkympin kynnyksellä) seurustelen ekaa kertaa "rillipään" kanssa. Ja hänkin käyttää useimmiten piilareita. tietoisesti en ole silmälasipäisiä miehiä vältellyt; joillekin miehillä silmälasit näyttävät tosi hyvältäkin. Käytän itsekin silmälaseja, enkä ole koskaan kokenut niiden vähentävän "viehätysvoimaani". ;)
- *kelmeä Q*
Mitä ihmeen merkitystä on laseilla? Eiköhän tärkeintä ole se henkinen yhteenkuuluvuudentunne? Ei silloin katota ulkonäköseikkoja...Lasit on söpöt...minunkin ihastukseni silmillä. Kyllä se luonne ja se sisäinen lämpö on kaikkein tärkein!!!
T:M_inä- Nimetön
Itselläni ovat lasit olleet vuodesta 1993 ja ei ole ollut mitään ongelmaa, piilareita käytän satunnaisesti, ja aina sama vaikutus.
Lasien täytyy vaan olla itselle sopivat ja kivat, eikä siltikään IKINÄ ihmisen kauneus ole niistä kiinni.
Ottakaa huomioon, että todennäköisesti itse kukin saa lasit viimeistään 50-vuotiaana, silloin ei kukaan kyselis näin älyttömiä. - gmt
ei mitä merkitus jus ihminen oskollinen ja sosiaalinen
- ~kalmea Q~ =)
gmt kirjoitti:
ei mitä merkitus jus ihminen oskollinen ja sosiaalinen
sa olla hyva meis... XD
- löytyy varmasti
lasit, jotka korostavat parhaita puolia ja häivyttävät niitä vähemmän hyviä.
Siihen tarvitaan vain hyvät valikoimat, amattitaitoinen ja hyvä makuinen myyjä sekä usein isosti rahaa. Jos tuuri käy, voi tämän toteuttaa myös pienemmällä budjetilla. - Fetissitär78
Itselläni ainakin on ihan kertakaikkiaan heikkous ettei jopa fetissi silmälasipäisiä miehiä kohtaan.
Aina kun haavelien kellistäväni jonkun miehen johon olen rakastunut (ja joita en koskaan saa koska aina kaikki joihin rakastun ovat olleet varattuja) niin fantasiani alkaa sillä että otan hitaasti rillit pois mieheltä ja sitten...aah..
Joten tämä nyt on minun mielipiteeni. Sekin on sööttiä jos mies on ilman rillejä ja vaikuttaa ihan eksyneeltä kissanpennulta kun ei näe mitään, heh.. Fantasiansa kullakin kai sitten. jos sulla on sellaiset 70-80 -lukulaiset kauheet ikkunat niin taatusti rumentaa, muuten silmälasit ovat ihan jees!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126