Kysymys naisille!
Tekevätkö silmälasit miehestä ruman vai komean?
Mielipiteitä, syitä jne.
onko silmälasit rumat vai kauniit
8
1101
Vastaukset
- katarzyna
Riippuu miehestä ja riippuu laseista. Joillekin miehille silmälasit sopivat tosi hyvin. Täytyy kyllä myöntää, että vasta nyt (kolmenkympin kynnyksellä) seurustelen ekaa kertaa "rillipään" kanssa. Ja hänkin käyttää useimmiten piilareita. tietoisesti en ole silmälasipäisiä miehiä vältellyt; joillekin miehillä silmälasit näyttävät tosi hyvältäkin. Käytän itsekin silmälaseja, enkä ole koskaan kokenut niiden vähentävän "viehätysvoimaani". ;)
- *kelmeä Q*
Mitä ihmeen merkitystä on laseilla? Eiköhän tärkeintä ole se henkinen yhteenkuuluvuudentunne? Ei silloin katota ulkonäköseikkoja...Lasit on söpöt...minunkin ihastukseni silmillä. Kyllä se luonne ja se sisäinen lämpö on kaikkein tärkein!!!
T:M_inä- Nimetön
Itselläni ovat lasit olleet vuodesta 1993 ja ei ole ollut mitään ongelmaa, piilareita käytän satunnaisesti, ja aina sama vaikutus.
Lasien täytyy vaan olla itselle sopivat ja kivat, eikä siltikään IKINÄ ihmisen kauneus ole niistä kiinni.
Ottakaa huomioon, että todennäköisesti itse kukin saa lasit viimeistään 50-vuotiaana, silloin ei kukaan kyselis näin älyttömiä. - gmt
ei mitä merkitus jus ihminen oskollinen ja sosiaalinen
- ~kalmea Q~ =)
gmt kirjoitti:
ei mitä merkitus jus ihminen oskollinen ja sosiaalinen
sa olla hyva meis... XD
- löytyy varmasti
lasit, jotka korostavat parhaita puolia ja häivyttävät niitä vähemmän hyviä.
Siihen tarvitaan vain hyvät valikoimat, amattitaitoinen ja hyvä makuinen myyjä sekä usein isosti rahaa. Jos tuuri käy, voi tämän toteuttaa myös pienemmällä budjetilla. - Fetissitär78
Itselläni ainakin on ihan kertakaikkiaan heikkous ettei jopa fetissi silmälasipäisiä miehiä kohtaan.
Aina kun haavelien kellistäväni jonkun miehen johon olen rakastunut (ja joita en koskaan saa koska aina kaikki joihin rakastun ovat olleet varattuja) niin fantasiani alkaa sillä että otan hitaasti rillit pois mieheltä ja sitten...aah..
Joten tämä nyt on minun mielipiteeni. Sekin on sööttiä jos mies on ilman rillejä ja vaikuttaa ihan eksyneeltä kissanpennulta kun ei näe mitään, heh.. Fantasiansa kullakin kai sitten. jos sulla on sellaiset 70-80 -lukulaiset kauheet ikkunat niin taatusti rumentaa, muuten silmälasit ovat ihan jees!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516973Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414694HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1381954
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161429
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191155mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101079