tuntuuko ne langat...

hormonikierukka

onko kellään kokemusta kierukasta, tunteeko mies yhdynnässä ne narut...??ite vaan kokeilin ja mun mielestä tuntuu aika hyvin..
Sattuuko ne miestä?

Mitäs muuten ootte tykänny hormonikierukasta?
Kiitos tiedoista/neuvoista jo etukäteen=)

8

1743

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja pahasti...

On meillekin aiheuttaneet pahan kriisin seksielämässä. Vaimo joutui käymään lyhennyttämässä lankoja, tuntemukset väheni, vaan pelko jäi.

Voi olla aiheetonta, mutta itselleni ne aiheuttavat pelkoa. Eivät varsinaisesti satu, mutta eivät kyllä tunnu millään tavalla miellyttäviltäkään. Ehkä olen liiaksi kuullut jotain urbaanilegendoja aiheesta.
      ( Parempi olla kertomatta tässä yhtydessä, en toivo kenellekään vastaavia pelkoja ja ennakkoluuloja)

• ......

ne ja sano että lyhentää kunnolla. Kyllä ne sitten saa sen kierukan pois ja nappaa niistä lyhyistä langoista kiinni kun sen aika tulee.
      Pyydä katkaista lähes kokonaan. on helpompi seurata siten että onko kierukka paikallaan.
      Ei kukaan ole mulle ainakaan sanonut että tuntee yhtään.

• Minä vaan

... sitten ensinnäkään, kun asiaa kysyin. Eikä muuten tunnut itselläkään miltään, kait sitten gyne osasi laittaa langat tarpeeksi lyhyiksi.
      Ja oon ollut muuten tosi tyytyväinen, mulle kun ei sopinut tavallinen kuparikierukka, vaan ainoa vaihtoehto oli tuo hormonikierukka. Eipä ole tarvinnut miettiä sitä ehkäisyä viiteen vuoteen.

• Alkuperäinen kirj.

olin asiasta niin tohkeissani että testattiin heti miehen kaa kun hän tuli kotiin.
        Noh, kävi niinkuin pelkäsin...miestä sattu ja aika paljonkin...
        Arvasin sen, koska ne langat tuntu tosi pitkiltä ja melko teräviltä...Ei kai auta muu kuin mennä lyhennyttään niitä...Mutta pelkään et ne tuntuu silti. Seksi on niin tärkeetä parisuhteessa että poistatan koko kierukan jos asia ei lyhentämisesn jälkeen parane.

• mirenaantyytyväinen
        Alkuperäinen kirj. kirjoitti:

olin asiasta niin tohkeissani että testattiin heti miehen kaa kun hän tuli kotiin.
        Noh, kävi niinkuin pelkäsin...miestä sattu ja aika paljonkin...
        Arvasin sen, koska ne langat tuntu tosi pitkiltä ja melko teräviltä...Ei kai auta muu kuin mennä lyhennyttään niitä...Mutta pelkään et ne tuntuu silti. Seksi on niin tärkeetä parisuhteessa että poistatan koko kierukan jos asia ei lyhentämisesn jälkeen parane.

aluksi miehestä ne tuntu ja sattu välillä, mut riippuu ihan asennostaki..
        Enää ne ei miehestä tunnu, joko ne on pehmenny tai mies on tottunu..
        Ja kun asennettiin ni lääkeri sano et leikkas langat lyhkäsiksi.

Mut oon ollu tosi tyytyväinen kierukkaan!

• nlassa kuultua

Näin minulle sanottiin, että lankoja ei saa leikata liian lyhyiksi, jolloin niiden päät pistää.. kun ne on noin 3cm niin myötäytyvät kohdunsuuta vasten, eikä tällöin jää mitään "törröttömään" ja pistelemään.

• okalinnut

Ei ne missään tunnu. Aiemman kierukkani narut oli leikattu liian lyhyiksi. Gyne sai tosissaan tehdä töitä, että sai sen pois. Ja arvaas miltä se minusta tuntui? Hetken hän oli jo sitä mieltä, että minun tarvitsee mennä sairaalan polille poistamaan kierukka, mutta sai sitten kuitenkin tongittua sen pois.

Nyt on toinen kierukka. Langat kait vähän pidemmät. Mistään hinnasta en siitä luopuisi, naisena oleminen on paljon helpompaa, kun menkkoja ei ole eikä kuulu :)

• vain...

Miehesi ei vain kehtaa valittaa...

Aika itsekkäästi ajateltu. Sinulle ehkä helpompaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1536
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      90
      1444
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1031
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      182
      867
    5. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      767
    6. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      721
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      28
      708
    8. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      100
      703
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7