Tosiaan, olen yrittänyt miettiä, että ikävöinkö sittenkään sinua? Vai kaipaanko sittenkin vain sitä tunnetta, minkä läsnäolosi sai aikaan? Kaipaankohan niitä huumorin täyttämiä hetkiä, tai niitä elämää vakavampia keskusteluja. Kaipaanko tuoksuasi? Kaipaanko koskettaa niskaasi, ja suudella huuliasi? Kirjoittaessani tätä, huomaan ikäväkseni, että kyllä, todella kaipaan sinua, kaikki nuo edellämainitut asiat ovat Sinä. Onnetonta ja surullistahan tämä on, kaikki loppui niin ikävällä tavalla. Vaikea ymmärtää itseäni, suu sanoo toista, mitä sydän ajattelee.
Mikset soittaisi, tiedät että odotan sitä.
Onpa taas ikävä.
15
2356
Vastaukset
- 646543
Kyllä sinun kannattaisi soittaa kun tunnet noin vahvasti vaikka kysylet kuulumisia jos et kehtaa tunteitasi paljastaa ne kyllä jossain vaihees paljastuu kyllä jos teillä on mahdollisuuksia.
- me...
viimeksi ollaan nähty? ja mistäpäin suomenmaata,kuullosti jotenkin,että vois olla mulle, olen mies
- ..............
Ja viimeksi ollaan nähty n. 1,5 vkoa sitten. En kuitenkaan usko, että se olet sinä. Hän ei vietä aikaansa näillä palstoilla. Tosin, enpä olisi uskonut itsekään tänne kirjoittavani vielä vähän aikaa sitten.
- Läheltä..
.............. kirjoitti:
Ja viimeksi ollaan nähty n. 1,5 vkoa sitten. En kuitenkaan usko, että se olet sinä. Hän ei vietä aikaansa näillä palstoilla. Tosin, enpä olisi uskonut itsekään tänne kirjoittavani vielä vähän aikaa sitten.
Liippas,itse olen espoosta ja kaipaamani nainen hki;) Sori tuottaa pettymys.
- .................
Läheltä.. kirjoitti:
Liippas,itse olen espoosta ja kaipaamani nainen hki;) Sori tuottaa pettymys.
kokemuksesi? Miksi kaipuuni kuulosti tutulta? Kyselen, koska yritän samalla arvailla miehen tunteita, ja kyllä.... viestisi herätti toivoa! Ehkä Hänkin ajattelee samoin kuin sinä?
- mies----
................. kirjoitti:
kokemuksesi? Miksi kaipuuni kuulosti tutulta? Kyselen, koska yritän samalla arvailla miehen tunteita, ja kyllä.... viestisi herätti toivoa! Ehkä Hänkin ajattelee samoin kuin sinä?
mä kaipaan yhtä naista,kun on jäänyt yhteydenotto ja en ole pystynyt vastaamaan hänen viesteihinsä!! Jotenkin harmittaa,kun ei edes selvitetty välejä kunnolla ja nyt aikaa vierähti sen verran,etten tohdi ottaa häneen yhteyttä.. No mutta toivottavasti sä löydät sun prinssin;)
- Ota yhteyttä!
mies---- kirjoitti:
mä kaipaan yhtä naista,kun on jäänyt yhteydenotto ja en ole pystynyt vastaamaan hänen viesteihinsä!! Jotenkin harmittaa,kun ei edes selvitetty välejä kunnolla ja nyt aikaa vierähti sen verran,etten tohdi ottaa häneen yhteyttä.. No mutta toivottavasti sä löydät sun prinssin;)
Uskon, että hän odottaa sitä. Minä odotan ja odotan, ja kuvittelen, että mies ajattelee samoion kuin sinä. Ole rohkea!
- rohkaise
mies---- kirjoitti:
,,,,,mielesi. Ehkä hänkin odottaa, eteenkin kun et ole aiemmin viesteihin vastannut.
- syksyn tyttö
mies---- kirjoitti:
Tuli melkein tippa silmään kun luin kirjoituksesi. Toivoisin, että oma miespuolinen uusi tuttavuuteni, sielunkumppanini, ajattelisi samalla tavoin kuin sinä. Kadotin hänet pari kuukautta sitten, yhteys katkesi, kun väärinkäsitykset tulivat väliimme. Hän ei koskaan vastannut viesteihini, ja silti aina toivon, että hän muuttaisi mielensä ja haluaisi edelleen olla ystäväni. Odotan vieläkin soittoa, odotan, mutta ehkä turhaan. Kysyn vaan, mitä sinulle tapahtui. Pelkäsitkö omia tunteitasi, etkö ollut valmis sitoutumaan häneen?Mitä tapahtui? Haluan ymmärtää miehiä. Oma ystäväni vain katosi elämästäni, vaihtoi numeronsa ja jätti minut tyhjän päälle ilman vastauksia kysymyksiini.Itselläni ei ole hyvä fiilis, koska kaikki asiat jäi puhumatta. Soittaisit hänelle...hän varmaan odottaa sitä.
- kaakeli62
... itse kirjoittanut tuon.
"suu sanoo toista, mitä sydän ajattelee"
Varsinkin tuo on kuin minun suustani.
Olisin halunnut olla edes kaveri eromme jälkeen mutta hän, vaikka sitä ensin ehdotti, niin ei sitten halunnutkaan. Nyt emme ole missään väleissä. Se tässä hatuttaa varmaan eniten.
Luottamukseni viimeisetkin rippeet katosivat eilen kuin tuhka tuuleen. Toivon kuitenkin hänelle ja hänen uudelle miehelleen(entinen ystäväkseni olettama) onnea suhteeseen.
P.S. Entinen ystäväni ei ole vienyt häntä minulta, toivon ainakin niin.
Elämä jatkuu muutamaa ystävää vähemmällä.- Yksin on kylmä....
...niinkuin viime yönäkin kaipasin sinua niin, että olin haljeta. Yksin palelin peiton alla, ja muistelin miten lämmin siinä olitkaan.
No, parasta tässä on se, että elämä todella jatkuu, ja varmasti rakkauttakin vielä löytyy. Kohde vain vaihtuu.
Ihminen kun tunnistaa onnen, vasta kun se jo tekee lähtöä. - -ap-
Yksin on kylmä.... kirjoitti:
...niinkuin viime yönäkin kaipasin sinua niin, että olin haljeta. Yksin palelin peiton alla, ja muistelin miten lämmin siinä olitkaan.
No, parasta tässä on se, että elämä todella jatkuu, ja varmasti rakkauttakin vielä löytyy. Kohde vain vaihtuu.
Ihminen kun tunnistaa onnen, vasta kun se jo tekee lähtöä.Se perinteinen.......... selvittämättömiä asioita, väärinkäsityksiä..... Ja nyt on aikaa kulunut sen verran, että asioita on vaikea uudelleen ottaa puheeksi. Mietinkin juuri, että soittaisinko hänelle, mutta en taida uskaltaa. Pelkään vastareaktiota.
- kaakeli62
Yksin on kylmä.... kirjoitti:
Ihminen kun tunnistaa onnen, vasta kun se jo tekee lähtöä.... on maailma.
Mun elämäni todellakin jatkuu, vaihtuu rakkauden kohde tai ei.
Viime yönä en ollut nukkumassa omassa sängyssäni enkä yksin. Rakkaudesta tuossa tapauksessa tuskin voi puhua.
Eli minä en kaivannut enkä ikävöinyt ketään, enkä todellakaan palellut.
Ehkä se onni sitten mullekkin joskus tulee mutta nyt ei sureta mikään.
Eikä mua kannata kaivata jos on nättinokkainen, koska minä olen tosi ilkeä(ikävä kyllä) kun sille päälle satun. Mutta jos mulle ollaan kiltti niin minäkin olen.
- Ver,
Mikä oli se "ikävä tapa" miten teidän suhteenne loppui?
- Sinua
rakastan.....jos rakastaa aidosti on toisen kanssa maailman helpoin olla. Kaipaan sua niin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182592Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162091931Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591649Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491456Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2021313- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521127Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13907