Olen kyllästynyt siistimään intiimialueiden karvoitusta jatkuvasti. Kotivahaus on tuloksetonta, vahaliuskalla lähtee ehkä 10% karvoista ja samaa kohtaa ei saa käsitellä heti uudestaan.
Tehoaako jonkun kauneushoitolan vahaus sitkeisiin karvoihini? Mitä sisältää "bikiniraja" tai "bikinilinja"? Haluaisin karvoja pois myös hieman taipeesta intiimimmältä puolelta, mutta en mitään kaikki- tai edes melkein-kaikki-pois. Pohdin vain, sisältääkö "bikiniraja" vain alushousut jalassa vahattavan alueen...
Auttakaa tyhmää.
Bikiniraja?
12
11858
Vastaukset
- Lopullinen ratkaisu
Itse olen kohtalotoverisi, olin kyllästynyt siistimään intiimialueiden karvoitusta jatkuvasti. Olen käynyt tallinnalaisessa DaySpa:ssa nimeltä Medemis (Viru-keskuksen lähellä)ja hoito on auttanut huomattavasti! Itselläni on erittäin sitkeät ja elinvoimaiset karvat, mutta hoito on taltuttanut ongelmaa huomattavasti. Mun kohdalla on tarpeen n. 5 käyntikertaa (joista takana jo 3) ja karvaongelma on sillä lopullisesti historiaa. JEE!
- alkup.
Kiitos vinkistä! Pitää vaan noita hinnastoja vilkuilla, kun taloudellinen tilanne on mitä on =)
- sokerointia
se on hyvä ja tehokas, tuos kestää, kysy kosmetologiltasi.
- alkup.
Sokerointi oli toinen vaihtoehto, mutta sen kohdalla pohdin samaa. Mitä on "bikiniraja"?
- jpk-
alkup. kirjoitti:
Sokerointi oli toinen vaihtoehto, mutta sen kohdalla pohdin samaa. Mitä on "bikiniraja"?
bikinirajalla tarkoitetaan sitä aluetta, mikä alue jää näkyviin kun alushousut on jalassa. :)
- ------
jpk- kirjoitti:
bikinirajalla tarkoitetaan sitä aluetta, mikä alue jää näkyviin kun alushousut on jalassa. :)
silloin kun on stringit jalassa niin eihän sitä jää paljoa mitään peittoon!!
Uskaltaako kaiken silloin näkyvän poistaa...? - jhne--
------ kirjoitti:
silloin kun on stringit jalassa niin eihän sitä jää paljoa mitään peittoon!!
Uskaltaako kaiken silloin näkyvän poistaa...?minä ainakin poistan..
- Lucas74
kannattaa kokeilla ensin jos on epävarma mutta voin lämpimästi suositella vaikka kaikki pois eli LA. Meillä otetaan bikini rajat asiakkaan toiveitten mukaan, eli jos otetaan enemmän esim pepun puolelta tai sisä reittä niin hinta vaan muokataan sen mukaan. eli ilmoitamme bikini hinnan 15-30e. Bikini raja tuntuu olevan erilainen jokaisella. Niin mielummin sitten toimimme asiakkaan toiveitten mukaan. Brassi ja LA ovat sitten oma juttunsa. Ei muuta kun kokeilemaan sokerointia! Sitten kun pääset vauhtiin niin LA on aivan ihana. Sen jälkeen ei enää karvoja halua. Itse olen ollut todella tyytyväinen siihen. :)
- alkup.
Kiitos vastauksestasi =)
Kaikki-pois ei tule olemaan koskaan minun vaihtoehtoni, koska siitä syntyy (minulle) sairas mielleyhtymä pikkulapseen, mutta tuo tuo sokerointi ja bikinirajan määrittely kuulostivat hyvältä! - DMM
alkup. kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi =)
Kaikki-pois ei tule olemaan koskaan minun vaihtoehtoni, koska siitä syntyy (minulle) sairas mielleyhtymä pikkulapseen, mutta tuo tuo sokerointi ja bikinirajan määrittely kuulostivat hyvältä!ole tissejä tai muitakaan muotoja joten ite oot päässäs noi sairaat johtopäätökset tehny. aikuiset naiset joko täysin ilman karvoja tai pikku nuoli alakerrassa on paras.
- alkup.
DMM kirjoitti:
ole tissejä tai muitakaan muotoja joten ite oot päässäs noi sairaat johtopäätökset tehny. aikuiset naiset joko täysin ilman karvoja tai pikku nuoli alakerrassa on paras.
Tiedän, ettei mielleyhtymä tule kaikille. Mutta tiedän myös, että monille tulee. Eli jos mielleyhtymä on merkki minun sairaudestani, meitä sairaita on paljon. Pelottavaa.
- q1w2e3
alkup. kirjoitti:
Tiedän, ettei mielleyhtymä tule kaikille. Mutta tiedän myös, että monille tulee. Eli jos mielleyhtymä on merkki minun sairaudestani, meitä sairaita on paljon. Pelottavaa.
mutta mistä kuuluu poistaa? vain sieltä mikä jaa pikkuhousejen ulkopuolelle? olen sheivannut aina kaiken muun pois mutta jättänyt eteen "kiitolinjan",ok?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750