Takki kokoa 62 tai isompi

liian paksu perhoseksi

Misähän vois saada, ellokselle koot loppuu 60 ja cellbesissä ei ollu, joten nyt tarvis neuvoo että mistä sais noin isoa talvitakkia joka jopa mahtuu mahan kohalta kiinnikkin. Muistaako kukaan miss mary "liikettä2 ruotsista, niiltä sai kuvastonkin ja siellä oli hyviä vaatteita mutta onko se nyt sitten lopetettu kun ei enään mistään löydä? mary anne tais olla se ihan eka nimi kunnes muuttu miss maryksi.. mutta siis jos tietäisitte mistä sais talvitakin kokoa 62 ja ei mitään hirmu kallista, eli reippaasti alle 100€.. kiitos =)

19

1904

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palttoo

Miss Maryn nettikauppa on lopetettu Suomesta kai jo pari vuotta sitten. Ehkä suoraan Ruotista tilaamalla saa, älä vaan kysy että miten. Mutta jos osaat Ruotsia, eiköhän se nettisivulta ole helpoa tilata.

• isokokoinen itsekin

Miss Marysta saa vaan alusvaatteet
      http://www.missmary.se/ vaatteet on vissiin lopetettu.
      Elloksen miesten puolelta saa takkeja kokoon muistaakseeni 64. Yks takki siel näyttää ihan hyvältä naisellekkin.
      Sit ulkomailta voi tilata isoja kokoja, katso googlella hakusanalla vaikka: women coat kingsize

• liian paksu perhoseksi

Alusvaatteita löytyy mut muita vaatteita ei. Pitääpä sit kokeilla googlettamalla, tulee varmaan takki melko kalliiksi mut jos se sit kestäis monta vuotta ja ei jäätyis talvella :)

• emma64

Miesten osastoilta joku neutraali takki tai sitten teettäminen.
      Itse teetin villakankaisen viittatakin, jossa napit edessä sekä irroitettava huppu. Kainalon (käden ja kyljen välistä kainalon alta menee pikkusen kiinni, joten en tiedä onko kyseessä viitta vai takki, mutta mukava on ja pienet kokoheilahtelut ei tunnu missään.
      Nyt taidan olla siihen tosin liian pieni.

• liian paksu perhoseksi

vaihtoehtoja ei paljoa ole. Miesten puolella pyöriny mut ainakin mitä nyt on tarjolla niin ne on liian miesmäisiä, pitää vaan odotella jos tulis uus mallisto tai jotain vaikka eihän niitä enään tule kun vasta keväällä uus :( Viitta voiskin olla ihan kiva, sellanen reilun kokonen mut se taitaa vaan korostaa isoutta joten täytyy vielä miettiä. Teettäminen joo mut huhhuh mitä hintoja, mut iteppä olen iso ja en saa takkia :D oikea kokoni on 60 mut takit ei mahu mahan kohalta kiinni tuossa koossa mut viitassa ei olis sitä ongelmaa. kiitti muuten, annoit miettimisen aihetta :)

• emma64
        liian paksu perhoseksi kirjoitti:

vaihtoehtoja ei paljoa ole. Miesten puolella pyöriny mut ainakin mitä nyt on tarjolla niin ne on liian miesmäisiä, pitää vaan odotella jos tulis uus mallisto tai jotain vaikka eihän niitä enään tule kun vasta keväällä uus :( Viitta voiskin olla ihan kiva, sellanen reilun kokonen mut se taitaa vaan korostaa isoutta joten täytyy vielä miettiä. Teettäminen joo mut huhhuh mitä hintoja, mut iteppä olen iso ja en saa takkia :D oikea kokoni on 60 mut takit ei mahu mahan kohalta kiinni tuossa koossa mut viitassa ei olis sitä ongelmaa. kiitti muuten, annoit miettimisen aihetta :)

Eilen juuri törmäsin tähän:
        http://cgi.ebay.com/Y498-BLUE-FLEECE-HOODED-PONCHO-COAT-M-L-1X-2X-3X-4X-5X_W0QQitemZ120047688231QQihZ002QQcategoryZ63881QQrdZ1QQcmdZViewItem

ja sormet syyhyäis ostamaan.

Täytynee katsoa;)

• liian paksu perhoseksi

Kiva tuo viitta minkä tahdot, aivan ihanan värinen :)

Enpä kyllä osaa saksaa, takit näytti kyllä hyviltä ja ei kauheen kalliitakaan. mut koosta ole mitään tietoa tai muutenkaan kun hepreaa koko teksti.

Tilasin cellbesiltä takin kokoa 60, vaikka tuskin se edes mahtuu kiinni mutta itteensä on kiva joskus kiusata ;D

• liian paksu perhoseksi kirjoitti:

Kiva tuo viitta minkä tahdot, aivan ihanan värinen :)

Enpä kyllä osaa saksaa, takit näytti kyllä hyviltä ja ei kauheen kalliitakaan. mut koosta ole mitään tietoa tai muutenkaan kun hepreaa koko teksti.

Tilasin cellbesiltä takin kokoa 60, vaikka tuskin se edes mahtuu kiinni mutta itteensä on kiva joskus kiusata ;D

Korjatkaa jos olen väärässä.
        Ja olihan tuolla mittataulukkokin.

• liian paksu....
        AlmaDeCassi kirjoitti:

Korjatkaa jos olen väärässä.
        Ja olihan tuolla mittataulukkokin.

Oli niin hepreaa etten siellä kauaa ollu, pitää tutkia uudestaan ihan ajan kanssa kun noin hyvän vinkin sai kuitenkin. :) ja jos vielä koot samat niin.. ja löytäis sen mittataulukon =)

• liian paksu perhoseksi

on liian lyhyt kun ite olen 183cm pitkä joten takin pitää olla reippaasti yli 80 cm pitkä ja liian pienikin. :) Siitä jollakkin toisella sopiva takki =)

• Liica25

Olet varmaan kuullut tämän neuvon jo sata kertaa, mutta jos kerran takinkin löytäminen on noin vaikeaa jo, eikö olisi helpompi laihduttaa vaikka edes 2 vaatenroa?

• namis

Tuskinpa hän on tänne tullut laihdutusneuvoja kyselemään. Niitä haluava menee varmaan laihdutus-palstalle. Mitä muuten itse etsit isokokoisten pukemutumispalstalta?

• Oi kiitos!

Hurjasti kiitoksia sinulle joka olet ylen viisas!!
        Ei olis tullut mieleenikään tuo vaihtoehto!!

• liian paksu perhoseksi

Tosiaan oon kuultu sata kertaa ja joo jos laihtuis niin sais vaatteita mut eipä se ollu se pointti. vaan kysymys kuului että mistä saa koon 62 takkeja, ei että miten laihdun että mulle mahtuu koon 60 takkia. Ehkä et tarkottanut pahaa mut kommenttisi oli aika turha :) ei pahalla.

• Liica25
        namis kirjoitti:

Tuskinpa hän on tänne tullut laihdutusneuvoja kyselemään. Niitä haluava menee varmaan laihdutus-palstalle. Mitä muuten itse etsit isokokoisten pukemutumispalstalta?

Anteeksi kauheasti, että satuin arkaan paikkaan.
        Mutta jos vaihtoehtoja on, kai niitä saa ehdottaa, kuten laihduttaminen vaikka yhdellä koolla. Mut en sano enään moista enään.

Itse olen 180cm pitkä, kokoa 38 ja 42 jalka. Luulen että näillä mitoilla saa käydä isokokoisten pukeutumissivuilla. Itse laihduttaisin, vaikka sen yhden koon, jos se vaikuttaisi jalan kokoon..mut niin ei vain käy.

• liian paksu...

jo aiemmin ja kyllähän toi vois mahtuukkin. kyselin siitä myyjältäkin ja nyt mietin.. Kiitos vaan, pitäis kai kattella enempi tuolta huutonetistä noita vaatteita :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      468
      4167
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1732
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1567
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1494
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1428
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1395
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1356
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1272
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      45
      1119
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1098
    Aihe