hyväksyttävät oharit (?)

liian kaikkea sitä, mitä si...

piti olla treffit suomi24:ssa tapaamani miehen kanssa. montaa päivää ei keritty kirjoittelmaan.. mies halusi ehdottomasti livenä nähdä. ja tutustua sitten paremmin. vieläpä vieraassa kaupungissa meille molemmille, koska välimatka pitkä.
mies ei vastaa puheluun ennen junan lähtöä, vain viesteihin. kuulemma ihan normaalia, koska "puhelin äänetömällä yleensäkin"?!? enpä noussut junaan sitten ja nyt saan itse kuulla olevani outo!!
mikä lie miehiään, mutta ei ainakaan, se mitä hain.

10

3223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi

      kertoa jo paljon ettei vastaa puheluihin ja pitää äänettömänä, melkein voisi sanoa että 100% varattu on. Teit oikein kun et noussut junaan.

      • liian hyvä :)

        näinpä minä senkin ajattelin.
        tyhjän saa pyytämättäkin!
        kiitos rohkaisevasta kommentistasi, hyvää jatkoa sinulle!


    • satuitko lukemaan

      tuon jutun tuossa pari riviä alempana?
      Tuntuu olevan yleistä miesten keskuudessa tuo "äänettömyys" ja "vastaamattomuus" puheluihin.
      Kuinka pitkälle ukkomiehet ovat valmiita menemään päästäkseen vieraisiin.
      Joka kaupungissa pitäsi olla laillinen ilotalo johon kyseiset "ukkelit" voisivat mennä varojensa mukaan.
      Taitais hävitä innokkuus kun pitäis omasta pusseista pulittaa rahaa muun lisäksi.
      Ukothan ovat tunnetusti saitoja mitä naistensa hemmotteluun tulee.

    • Ymmärsinkö oikein, että olit sopinut tapaavasi jossain ja ilmoittamatta mitään et tullutkaan paikalle? Siis teit otsikkosi mukaan tieten tahtoen ja tarkoituksella "oharit".

      Jos näin teit, niin et ole luottamuksen arvoinen. Sopimukset pidetään tai sitten ei tehdä sopimuksia. Kertomassasi tilanteessa minimi on lähettää viesti ettei tulekaan paikalle. Selittelyjä tai tekosyitä ei tarvitse keksiä. Viestiyhteys teillä kertomuksesi perusteella oli, vaikka et kyseisestä viestitystavasta pitänytkään.

      Olettamuksesi "treffikumppanisi" motiiveista voi pitää paikkansa tai voi olla pitämättä paikkaansa. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että toimit petollisesti. Et ole "outo" olet pettäjä. Petollisuus ei valitettaasti ole outoa (ilman lainausmerkkejä).

      Jos sen viestin, vastoin kertomustasi, sittenkin ennen sovittua treffiaikaa lähetit, niin et siltikään ole "outo". Olet tervejärkinen (Tosin sekin voi olla outoa, ilman lainausmerkkejä.). Vaistoonsa tulee luottaa parisuhdeasiassa ja ainakin katsoa vähän pidemmän aikaa tapausta ennen tapaamista jos siltä vähänkään tuntuu.

      • se aloittaja

        monen viestin jälkeen mies soitti, juna olisi ollut niillä minuuteilla lähdössä. kysyin miksei vastaa puhelimeen?? ja tästä käytiin yllämainittu keskustelu "puhelimen äänettömyyden normaaliudesta". puhelun aikana sanoin, että en tule, että on liian epäilyttävää. sain luurin korvaani, ja heti perään viestin jossa vituteltiin ja haukuttiin oudoksi.
        eli toisaalta en kai sitten tehnytkään "oikeita" ohareita, koska sanoin etten tule.

        näin jälkikäteen olo on helpottunut ja tiedän myös sen, että tunteisiin, ennakkoaavistuksiin (miksi sitä kukakin kutsuu!), kannattaa luottaa! jos ennen tapaamista jo tuntuu tältä, epävarmalta jne., miltä tuntuisi suhde miehen kanssa myöhemmin? no, sitäpä minä en ainakaan saa tietää. tämä siis vain vastauksena oliko oikeat vai "leikkioharit"


      • valinnanvapaus
        se aloittaja kirjoitti:

        monen viestin jälkeen mies soitti, juna olisi ollut niillä minuuteilla lähdössä. kysyin miksei vastaa puhelimeen?? ja tästä käytiin yllämainittu keskustelu "puhelimen äänettömyyden normaaliudesta". puhelun aikana sanoin, että en tule, että on liian epäilyttävää. sain luurin korvaani, ja heti perään viestin jossa vituteltiin ja haukuttiin oudoksi.
        eli toisaalta en kai sitten tehnytkään "oikeita" ohareita, koska sanoin etten tule.

        näin jälkikäteen olo on helpottunut ja tiedän myös sen, että tunteisiin, ennakkoaavistuksiin (miksi sitä kukakin kutsuu!), kannattaa luottaa! jos ennen tapaamista jo tuntuu tältä, epävarmalta jne., miltä tuntuisi suhde miehen kanssa myöhemmin? no, sitäpä minä en ainakaan saa tietää. tämä siis vain vastauksena oliko oikeat vai "leikkioharit"

        aivan oikein teit, et edes mitään ohareita koska ilmoitit ettet tule ja takuulla ei ole puhtaat jauhot pussissa kun ei vastaa sinulle puheluusi, onnea sinulle ja ennakkoaavistus on usein oikea!!


      • se aloittaja kirjoitti:

        monen viestin jälkeen mies soitti, juna olisi ollut niillä minuuteilla lähdössä. kysyin miksei vastaa puhelimeen?? ja tästä käytiin yllämainittu keskustelu "puhelimen äänettömyyden normaaliudesta". puhelun aikana sanoin, että en tule, että on liian epäilyttävää. sain luurin korvaani, ja heti perään viestin jossa vituteltiin ja haukuttiin oudoksi.
        eli toisaalta en kai sitten tehnytkään "oikeita" ohareita, koska sanoin etten tule.

        näin jälkikäteen olo on helpottunut ja tiedän myös sen, että tunteisiin, ennakkoaavistuksiin (miksi sitä kukakin kutsuu!), kannattaa luottaa! jos ennen tapaamista jo tuntuu tältä, epävarmalta jne., miltä tuntuisi suhde miehen kanssa myöhemmin? no, sitäpä minä en ainakaan saa tietää. tämä siis vain vastauksena oliko oikeat vai "leikkioharit"

        Toimit siis sittenkin oikein vaikka kerroit ensin toisin. Parempi niin päin kuin toisin päin.


      • Hän teki

        aivan oikein, kun ei noussutkaan junaan..Kylläse on kuule semmoinen juttu, että jos mies on rehellinen hän vastaa puhelimeen..Ihan turha keksiä tekosyitä, miks ei vois muka vastata puhelimeen..


      • ristiriitaisesti..
        argonautti kirjoitti:

        Toimit siis sittenkin oikein vaikka kerroit ensin toisin. Parempi niin päin kuin toisin päin.

        onkohan sulla kaikki kotona siellä yläkerrassa?


    • kaivataan_taas

      Hei.

      Olen 30 vuotias mies ja tiedän mistä tässä on kysymys. 180/70 ja urheilullinen ja ihan varmasti komea ja sivistynyt. JA kyllä minulla on tälläkin hetkellä tiedossa nainen(kaunis, vaalea), joka olisi halukas seurustelemaan kanssani. Tämä nainen ei liity seuraaviin negaatioihin, vaan kuuluu 2,2% vähemmistöön, ok suom.naiset.
      Niitä on.

      Olen kaikesta komeudestani, mielenkiintoisesta ja vireästä persoonastani huolimatta saanut osakseni jo kaksi onnistunutta oharikokemusta, peräkkäin.

      Näihin on olemassa vain kaksi selitystä.

      1. Ns. Ulkoinen, naiset eivät olleet kovin hääppöisen näköisiä. "Eli miksi olisin niistä kiinnostuneita?" Paneminen toki olisi maistunut.
      Mutta olin kuitenkin asialla ihan vain koska ihmiset olivat kiinnostavia. Toivon todella, että sopiva vedätettävä mies kuitenkin näille rupikonnille löytyy. Niin, luit oikein,
      r-u-p-i-konnille.

      2. Ns. P****voiman muunnelna, eli p****oikeus.
      Tämä on ns. kirjoittamaton sääntö ja laki, jonka mukaan naisen ei tarvitse vastata viesteihin, saapua paikalle, vastata puhelimeen, tms. Vaikka asiasta on sovittu ihan asiallisesti ja todella niin, että tapaaminen on ollut mahdollinen. Tämä samainen V****maisuuden muoto aiheuttaa n. 500% kaikista avioeroista ja muista parisuhteisiin liittyvistä ongelmista. Sama lakipykälä(PV-LAKI-021§23) on paljolti aiheuttanut kärsimystä ja suurta elämänlaadun heikkenemistä ihan kunnollisillekin miehille. Naiset käyttävät yleensä hyvin mielellään tätä pykälää hyväkseen pönkittääkseen omaa useimmiten mitätön itsetuntoaan.

      Sitä aina sanotaan, että suomalainen mies on väkivaltainen, ruma ja tyhmä. Mutta..
      Ärsyttävyys ja epäviehättävyys pitoisuuden mittausten perusteella. Kalibroinnin jälkeen;

      Suomalaiset naiset ovat noin 15,6% useimmin kuin miehet ns. epäviehättäviä. Eli tähän kuuluu, rumat kasvot, läski, ruma(kaikki kohdat)
      Persoonallisuus on yleensä(n.97,8%)
      jankuttaja, itseriittoinen kusipää, katkera, roikkuja, vedättäjä, ym.

      Suomalaisen naisen perusluonteenpiirre on
      kuitenkin; epärehellisyys, valehtelu

      Lopuksi sanat; löysän emättimen "pieru" ja taustalle musiikiksi "porilaisten marssi"

      Kiitos - Kiitoksia paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe