Eli muistaisiko joku loput sanat, olisin todella kiitollinen.
1. Emme me pienet koiranpennut muuta kuin leikkiä lyömme
Nuuskimme ilmaa kuonollamme siinä on meidän työmme
Hau hau hau vou vou vou siinä on meidän työmme
2.Pörröinen turkki ja pehmoiset tassut hännän päässä on tupsut...
Eli tähän jää minun muistini, pliis muistaako kukaan noita loppuja sanoaja
Emme me pienet koiranpennut...
3
3694
Vastaukset
- cat70
...päämme on aina kallellansa, taidamme olla hupsut.
hau hau jne.
Pallona pyörimme mattojen päällä,
juostaan ja tepastellaan.
Valtavan suuren tuolin alla,
joskus me istuskellaan.
hau hau jne.
Ainahan pennuilla? hauskaa on,
ja koiran pennuilla aina.
Nuuhkimme ilmaa kuonollamme,
haukumme innokkaina.
hau hau jne.
Jotenkin noin se menee, viimeks eilen tuli pitkästä aikaa mieleen, kun kattelin uuden pentumme touhuja :) Viimeisestä säkeistöstä en ole varma.- alkup.
Tuhannet kiitokset sinulle :D
- Lauleskelia
Juostaamme ja vilistämme siinä meidän metkut, how how how wow wow wow siinä on meidän metkut. Pureskeltavaa pureskellen nuuhkimme kunollamme, kun se on loppu, tassualyömme kiitoksemme isännälle antamme siinä on päivän hoppu. How how how wow wow wow siinä on päivän hoppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575910
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323225- 552779
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252591- 432280
- 232080
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151801