Inhottava mies

*Ninni*

Olen niin vihainen ja petynyt miesystävääni. Halusin keskustella suhteemme tilasta ja ennen kaikkea sen syventämisestä. Mitäpä mies vastasi? "Olenkin jo odottanut tätä, kulta. Milloin haluat meidän kokeilevan anaaliseksiä?"

Siis voiko mies oikeasti olla noin tyhmä vai onko hän vain ilkeä? Ovatko miesten ja naisten ajatukset todella noin kaukana toisistaan? Minä haluaisin kihloihin ja miehen päässä pyörii vain p****n hajuinen seksi. Yök! Itkettää ja harmittaa. Mies kuittasi koko jutun vitsiksi, kun huomasi suuttumukseni. Olen varma, että hän oli tosissaan.

Oletteko te kaikki miehet samanlaisia vai pitäiskö katsella fiksumpi mies tilalle?

36

3757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hossi37

      Vastaus löytyne tuosta sinun kirjoittamasta tekstistäsi !

    • oisko ollu

      läppä kyseessä, just tommonen vitsi heitetään yhessä leffassa jonka nimeä on muista :D

    • Uskoisin kyllä, että tuo kommentti on ollut vain alapäähuumoria väärässä paikassa, väärään aikaan.

      Mikäli miehen huumori on tuollaista ja sinä et sitä kestä tai siitä pidä niin ehkä teitä ei ole tarkoitettu saman katon alle.

    • mitä ...

      tilaa ...

    • vaikeaan aiheeseen,

      joten mies heitti kaiken läskiksi.

      Työnnä sille dildo takapuoleen, niin eiköhän se siitä opi jotakin. ;-)

    • meillä on omat omituisuutemme, joko niiden kanssa voi elää tai ei voi, kaikki on kiinni siitä paljonko sul on omaa pelissä. Ilmeisesti sille on tärkeää saada panna b-rappuun, eti uus mies tai kyykisty, ei sul vissin paljon muuta vaihtoehtoa oo :-)

      • fyyyyyyyyyyyy

        Joo kaikkihan ne perseeseen haluaa miksi? no kun kaikki miehet ovat piilo kaappi -homoja on!


      • Anon4400
        fyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        Joo kaikkihan ne perseeseen haluaa miksi? no kun kaikki miehet ovat piilo kaappi -homoja on!

        Onko sinulla jotain "piilo kaappi -homoja" vastaan?


      • fyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        Joo kaikkihan ne perseeseen haluaa miksi? no kun kaikki miehet ovat piilo kaappi -homoja on!

        sille tekee kun te kullanmurut ootte niin 'horoja', pimppi treeniin niin ei tarvi panna peppuun :-)


      • ehei
        fyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        Joo kaikkihan ne perseeseen haluaa miksi? no kun kaikki miehet ovat piilo kaappi -homoja on!

        Anaaliseksi on myös naiselle nautittava kokemus kun sen tekee oikein. Nyt se vain on niin trendikästä että!!! Kaikki haluavat sitä kokeilla, koska siitä puhutaan koko ajan.


      • santtu
        ehei kirjoitti:

        Anaaliseksi on myös naiselle nautittava kokemus kun sen tekee oikein. Nyt se vain on niin trendikästä että!!! Kaikki haluavat sitä kokeilla, koska siitä puhutaan koko ajan.

        Ai trendikästä? Olenko sitten niin out kun mua koko ajatus ällöttää. Olen pari kertaa kokeillut, myönnetään. Se ei todellakaan ollut ihanaa.


      • olla..
        yrmio kirjoitti:

        sille tekee kun te kullanmurut ootte niin 'horoja', pimppi treeniin niin ei tarvi panna peppuun :-)

        aika pahassa puutteessa..


      • liisi-
        santtu kirjoitti:

        Ai trendikästä? Olenko sitten niin out kun mua koko ajatus ällöttää. Olen pari kertaa kokeillut, myönnetään. Se ei todellakaan ollut ihanaa.

        miehessä piilee pieni HOMO. siitä se pylly kiinostus. YYYÖÖÖKKK.


      • sinulla on PIENI.
        yrmio kirjoitti:

        sille tekee kun te kullanmurut ootte niin 'horoja', pimppi treeniin niin ei tarvi panna peppuun :-)

        jos naisen pimppi horolta tuntuu....


      • Anonyymi
        Anon4400 kirjoitti:

        Onko sinulla jotain "piilo kaappi -homoja" vastaan?

        On ne on siitä sairaita yksilöitä että saatanan kusipäät edes kato ketä lääppivät baarissa


    • on tota

      16 wee teinihuumoria. Ei oo 16 wee päässy vielä purkaan sitä niin se täytyy saada nyt ulos ennenkuin voi alkaa oleen ihan oikeesti toisen kaa. Anna sen purkaa se ja palaa sitten uudestaan asiaan. Sit jos ei ollenkaan suostu keskusteleen vakavammasta suhteesta niin sitten on ongelmia.

    • vili

      älä nyt ota liian tosissaan. kaveri lohkasi aika hyvän läpän ja sä otat tämän vain liian tosissaan.

    • nääsnääsnääs

      mies ei ole valmis syventämään suhdettanne vielä.
      yritti tuolleesti huumorin kautta viestittää sitä..että elä kiirehi!onhan se toki äryttävää kun vakava keskustelu käännetään huumoriksi mutta ei toista voi pakottaa puhumaan jollei hää halua.oon sen verran vanhanaikanen(?)että jätän suhteessa kihlautumisajatukset yksin miehen hartioille-onhan se hienoo kun toinen ihan ite ilman painostusta tahtos moista.josta heräs kysymys,miksi naisilla on yleensä miehiä kovempi kiire sitoutua sormuksella?eikö jo suhteessa oleminen ole sitoutumista?onko sormus vaan todiste muille?

      • TheDevill...

        Se on myös todiste muille, mutta luulen...
        Uskoakseni kyseessä on enemmänkin tunnepohjainen juttu, eli tuntee olonsa turvallisemmaksi ja varmemmaksi suhteen osalta.
        Me miehet ei taas ajatella ja tunneta ihan samalla tavalla ja siksi ei aina ymmärretä tuota puolta.

        Kommentteja odotellessa.


      • että...
        TheDevill... kirjoitti:

        Se on myös todiste muille, mutta luulen...
        Uskoakseni kyseessä on enemmänkin tunnepohjainen juttu, eli tuntee olonsa turvallisemmaksi ja varmemmaksi suhteen osalta.
        Me miehet ei taas ajatella ja tunneta ihan samalla tavalla ja siksi ei aina ymmärretä tuota puolta.

        Kommentteja odotellessa.

        jos miehen mieleen ei tule sormuksien hankkiminen, niin hän ei pidä suhdetta vakavana.


      • 1234321
        että... kirjoitti:

        jos miehen mieleen ei tule sormuksien hankkiminen, niin hän ei pidä suhdetta vakavana.

        Miehet eivät välttämättä ajattele asiaa samalla tavalla.
        Miehille ei välttämättä se naimisiin meno ole mikään juttu.


    • Se kuittasi sen vitsiksi koska ei tiennyt mistä haluaisit puhua. Jospa puhumisen sijaan vaan suoraan kosisit sitä.

    • görk

      Tuohan oli ihan hauska vastaus. Ja mikä parasta, mies pääsi puolustuspoliittisen selonteon tekemisestä kuin koira veräjästä.

    • kokeilemaan

      ja antamaan sinulle parasta seksiä mitä nainen voi saada, suuseksin jälkeen, ja sinä väität häntä inhottavaksi!

      Taidat olla niitä (liian nuoria)naisia, joille tärkeää on vain se, että "me olemme yhdessä, hän on minun ja minulla on sormus, joka todistaa sen, joten kaikki vapaat naiset turha yrittää mitään!" ja sitten vuoden päästä itket ja ihmettelet miksi mies jätti sinut ja rakastui toiseen!

      Eipä hyvältä vaikuta suhteenne tulevaisuus...

      • parasta-

        Normaali keskimääräinen nainen ei anaalista innostu, Suosittelenkin miestä itseään koittamaan vaikka halolla ensin omaa reikäänsä, ja sitten vasta tulemaan heppiänsä tarjoilemaan. Homot hakeutukoon miesten reijille.


    • KK.

      Aika surkea huumorintaju sun miehellä. Ei ainakaan naurattanut sua, ei kyllä muakaan. Veikkaan että jos sä olisit nostanut sen pyllyn pystyyn, niin mies olisi ilomielin kokeillut sitä anaaliseksiä. Ehkä mies ei ole vaan valmis mihinkään sen vakavampaan. No kaikki miehet eivät todellakaan ole samanlaisia. Ehkäpä sun miehellä on mielessä vaan se seksi ja helppo elämä naisen kanssa, ilmaan sen vakavampaa sitoutumista. No mieti ja päätä mitä aiot tehdä.

    • rässä_paikassa...

      Ei naurata yhtään...

      mutta kerronpa sulle että mies ja nainen puhuu ihan eri kieltä.

      miehelleni sanoin että kaipaisin hieman rohkaisua, ja hän tarjosi minulle viinaa...että silleen.

    • ei oo vaikeeta

      helposti fiksumman löydät, turhaan tuhlaat energiaasi pervoon, pahenee vaan vanhetessaan.

      Ei noita ole kuin pieni prosentti tollaisia, valitettavasti tänne ne ovat nettiin keräytyneet.
      Siksi saat niin suuren puoltavan lausunnon täältä.
      Älä välitä siitä. on niitä kunnon miehiäkin jotka ei ole homoja. eikä pepunperään.

      lähtiäisiksi kannattaa kuitenkin miehen työpaikalle vinkata lähdön oikea syy...

      • suski......

        Palvelus miehelle, että vihdoinkin kaapista ulos tulee, saattaapi perat ja matit tulla sitten ehdottelemaan.

        ja alkaa miehellä uusi entistä ehompi seksielämä.

        Eihän siinä pahaa ole jos sen kertoo, jos mies kerta itse ensin pyllyä haluu? eli on täyttä totta.


      • haluu o homo

        ---


    • sulla...

      P****kan hajuisesta seksistä tykkäävät pyllymiehet on homoja pohjimmiltaan.

      Hankkiudu eroon sellaisesta. kyllä täätä sille seuraa löytyy. toisia samanmoisia miehiä täällä on pilvin pimein.

    • Anonyymi

      Tommosia miehet ovat.

      • Anonyymi

        Eka laaki persreikään, toinen nieluun ja kolmas pilluun.

        Näin tyttöystäväni on määrännyt panojärjestyksen!


    • Anonyymi

      Ei kiitos peräreikää, sieltähän ne kaikki taudit tulee, jätereikähän se on. T:Mies

    • Anonyymi

      Minulle kävi sillä tavalla että ex-vaimoni halusi keskustella suhteen tilasta vakavasti, hän vaati asian käsittelyä siinä ja välittömästi. Vaihdoimme muutaman sanan nopeasti ja hän kävi päälle verbaalisesti kuin yleinen syyttäjä. Kehoni jännittyi tilanteesta ja hänen tentatessa "No sano jotain, vastaa!" minulta pääsi vatsani jännittyessä aivan käsittämättömän voimakas pieruntöräys.

      Luultavasti tuosta hetkestä alkoi eroprosessi. Mutta ystävät, eikö tämä ole hänen vikansa lopultakin, hän se pakotti, ahdisteli ja halusi minun jäävän siihen tilittämään kun alavatsani ei ollut tilanteen vaatimassa kuosissa?

    • Anonyymi

      Ehkä kannattais kahtoa fiksumpi mies tilalle mu voi olla jonkin asteisia haasteita löytää tai edes kohdata miestä joka ei tuota jossain vaiheessa vinkuis itse olen naisen naisten toiveesta kaksi kertaa kokeillu liukasteella ja ilman ja ei ainakaan mun juttu ollu mu toivotaan et sul on onni matkas jos päätät koittaa kahtoa fiksumpaa miestä tilalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      422
      2948
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2266
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      343
      1939
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1883
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1737
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    7. 158
      1202
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1042
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe