Ennen joulupukin tuloa!

pikkupullero

Tällä viikolla on 61 tuntia töitä takana, vielä yksi tunti edessä. Painosta ei ole hajuakaan, mutta paremminkin olisi voinut mennä. Taidan käydä vaa'alla vasta loppuviikosta, jos pääsisi jonkinlaiseen normaaliin arkeen kiinni ennen sitä...

8

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Restless-

      Juu samaa täällä, siis että paremminkin olis voinu mennä. Tuli juopoteltua vkonloppuna ja syöpöteltyäkin vähän jne. On niin paljon harmittanut tuo flunssa, kun ole viitsinyt mitään lähteä harrastelemaan. Nyt olen kyllä hieman hyötyliikkunut sentään. Kävellyt ja fillaroinut.
      Aamulla kävin vaa´alla, mutta veikkaan että vähän vkonlopun turvotuksia on vielä tallella.

      Aloituspaino: 85kg
      Paino viime viikolla: 75kg
      Paino tänään aamulla: 75kg ehkä hintsun ylikin.
      Tavoite jouluksi 72-73kg
      Lopullinen tavoite: alle seitkytkiloinen hyvännäköinen ja kurvikas ja seksikäs nainen :D (Yeah, you wish!)

      Noh, semmoista on ollut nyt pari viikkoa, mutta tänään ajattelin mennä käymään junpalla pumppaamassa, siellä ei tarvitse vielä kauheesti hypellä. Ja enempi satsaan varmaan tällä viikolla tuohon vesijuoksuun. Kevyempi aloitus tän flunssan jälkeen ois varmaan ihan suotavaa...

    • tyhmä minä! Mä en ymmärrä miksi pitää aina sortua herkuttelemaan. Mulla on nyt viimesen pari viikkoa ollut aivan kauhee vaihe. Kaikkee hyvää on saatava joka pirun päivä. Lauantaina oli meidän yhdessäolon merkkipäivä ja söimme hyvin ja illalla elokuvaa katsoessa söimme sipsiä.
      Ok, ei siinä mitään, mutta kun eilenkin teki mieli jotain niin söimpä sitten miehen itselleen ostaman mikropopcornipussin (mies oli yön töissä...) Jo sitä syödessä oli aivan kauhee olo, mutta söin silti.
      Ja kun tämä toistuu joka perkeleen päivä. Joka päivä pitäs saada jotain hyvää. En ymmärrä mistä tämä vaihe nyt taas on tullut ja millä pirulla siitä taas pääsis eroon. Joka päivä yritän vastustaa kiusausta, mutta melkein joka päivä repsahdan. Tänään en ole vielä syönyt mitään kiellettyä. Illat vaan on niiiin pahoja, varsinkin kun mies on yövuorossa. Nyt pitäisi keskiviikkoon asti pärjätä, sitten taas helpottaa kun mies on illat kotona.

      Eikä siis ole mikään ihme, että paino ei laske, koska en jaksa panostaa siihen täysillä.

      Siispä tiedot
      Pituus: 168cm.
      Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
      Paino viime viikolla: N. 69,5kg.
      Paino tänään: N. 69,5kg.
      Tavoitepaino: 65-68kg.
      Ennen joulupukkia: mielellään n. 67kg.

      Liikuntainto on edelleen kadoksissa. Yrittänyt toki olen. Viimekin viikolla tuli ainakin kolme urheilusuoritusta...Mutta kadoksissa se edelleen on. Tänään pitäisi taas saada itsestään sen verran irti, että lähtisi lenkille. Vielä en tiedä uskallanko enää juosta, kylmä ja liukas kun jo vähän on.

      Ehkä vielä saan tsempin päälle...N. kaksi ja puoli kuukautta aikaa lentokoneen nousuun..

      Tsemppiä kaikille alkaneeseen viikkoon.
      -Kirsikka

    • Shamu

      Tulokset:
      Aloituspaino:127,1kg (31.7.2006)
      Paino tänään:121,3kg
      Viikkomuutos:-0,8kg
      Kok.pudotus:-5,8kg

      Sain taas muutaman huonomman viikon jälkeen itseäni niskasta kiinni ja heti se näkyy tuloksista =)
      Alkuviikosta oli mullakin lenkkeilyinto vähän kadoksissa ja keskiviikkona jäikin kävely väliin.Mutta lauantaina huolimatta myrskytuulesta,lumisateesta,märistä lenkkareista ja kylmyydestä tein sen 45 minuutin lenkin ja hitsi että tuntu loppupäivän hyvälle ;)
      Mietin tuota tavoitetta ennen joulupukin tuloa...Sehän on mulla 115 kiloa ja se vaatii melkoisia onnistumisia joten pehmennän sitä vähän.Eli jos 117 kiloon pääsisi 18.12 olisin hirmu tyytyväinen,silloin tulisi aloituksesta -10 kiloa.Toisaalta jäljellä olevat 7 viikoa hyvällä tahdilla niin meneehän se 115 rikki.Katsellaan!Toivottavasti löydätte sen liikuntainnostuksen!

    • Tiedot ensin...
      Pituus: 158 cm
      Lähtöpaino:104,8 kg
      Paino viime viikolla: 103,0 kg
      Paino tänään: 102,6 kg
      Viikkomuutos: -400 grammaa
      Tavoite jouluun mennessä: n.95 kg (en kyl varmaan saavuta)

      Tuntuu että oon tänään jo syöny ihan liikaa mm.vaaleeta sämpylää lihamuhennosta, mut silti kauhee nälkä. Täytyy nyt sinnitellä iltapalaan saakka. Eilen tuli vähän sorruttua karkkeihin mutta en syöny niin paljoa että olis painoon vaikuttanu, onneks. Yks joka muo harmittaa eniten itessäni on kaksoisleuka. Kokemuksia et lähteekö se kunnolla jos laihduttaa? :> Ja tsemppiä kaikille, viimenen päivä tätä kuuta ja joulu lähestyy...

    • Tiedot ensin...
      Pituus: 158 cm
      Lähtöpaino:104,8 kg
      Paino viime viikolla: 103,0 kg
      Paino tänään: 102,6 kg
      Viikkomuutos: -400 grammaa
      Tavoite jouluun mennessä: n.95 kg (en kyl varmaan saavuta)

      Tuntuu että oon tänään jo syöny ihan liikaa mm.vaaleeta sämpylää lihamuhennosta, mut silti kauhee nälkä. Täytyy nyt sinnitellä iltapalaan saakka. Eilen tuli vähän sorruttua karkkeihin mutta en syöny niin paljoa että olis painoon vaikuttanu, onneks. Yks joka muo harmittaa eniten itessäni on kaksoisleuka. Kokemuksia et lähteekö se kunnolla jos laihduttaa? :> Ja tsemppiä kaikille, viimenen päivä tätä kuuta ja joulu lähestyy...

    • Sori että rämpytin, se vaan herjas ekalla kerralla että "palvelu on suljettu" nii lähetin uudestaan. Voi pahkana.

    • Taitaa jäädä tän päivän lenkki tekemättä. On aivan kauheen sakee toi lumisade. Pihaan on tullut valehtelematta jo ainakin 10cm lunta!

      Yksi hyvä puoli tossa säässä on. Ei pääse lenkille, mutta ei myöskään kauppaan hakemaan karkkia :) Karkkia tekee mieli, mutta ei niin paljoa, että haluaisin lähteä kävelemään tohon lumisateeseen :)

    • Restless-

      Harmistuttaa todellakin erittäin paljon. Likkunut olen tällä viikolla kolmesti, ja hyötyliikkunutkin aika paljolti. Tänään jää nyt urheilut, samoin viikonloppuna (lähden työmatkalle). Harmittaa kun on tullut syötyä erittäin epäterveellisiä iltapaloja ja eilen sitten muutama pala suklaatakin. :/
      Kävin aamulla vaakalla vaikka nimenomaan kielsin itseäni käymästä siinä... En halua siitä pakkomiellettä. 75kg edelleen tai himpun yli... Näillä iltapaloilla (ja vieläpä aika myöhään syötynä) ei kyllä paino pääse laskemaan. :(
      Vkonloppuun todennäköisesti kuuluu jonkin verran epäterveellisyyksiä, koska on pakko syödä sitä mitä on tarjolla (ei ole mahdollisuutta muuhun ruokailuun) ja ruoka on vain kolme kertaa päivässä... :( Kävin ostamassa myslipatukoita mukaan, että saan sitten edes sellaista välipalaa ettei nälkä pääsisi yllättämään liian suureksi.

      Onko teillä muilla samaa ongelmaa, ettei elinkumppani oikein ymmärrä tätä painonpudotus projektin tärkeyttä...kantelee kotiin harvase päivä hesburger sohjoa ja muita herkkuja ja moskaa. Olen yrittänyt saada hänet ymmärtämään, että ei ostaisi, koska minun on niin vaikea kieltäytyä...mutta ei. :/ Tuntuu taas että homma kaatuu käsiin... :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      60
      1940
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      178
      1628
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1181
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1150
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      153
      1100
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      849
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      832
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      694
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      682
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      648
    Aihe