Löytyiskö ketään reipasta n. 25-35-vuotiasta miestä lenkki/hiihtoseuraksi 25-vuotiaalle thaimaalaiselle tytölle? Puhuu suomea. Pk-seutu.
Vain luottettavat huomioidaan.
Hiihto/lenkkiseuraa thaitytölle?
8
1442
Vastaukset
- suomen mies
Jos tyttö sellaista kaipaa,hän löytää sellaisen jos itse haluaa.Ei siinä tarvita kyselyjä.
Provoilu tällaisilla asioilla ei myöskään ole asiallista,aivan sama mistä joku tulee.
Miten suomessa olevat ulkolaiset miehet löytävät vaimonsa?Kysymälläpä tietenkin suoraan joltain,samalla tavalla löytyy seuraa vaikka mihin.- hiihtäjä
mua ei ärsyttänyt (niin kuin suomen miestä) tuo että pitäis hiihtää ja liikkua. toiset vaan haluaa maata sohvalla. ja toiset liikkua. thaitytön kanssa.
- rasputin
Eikös se itse osaa lenkkiseuraansa etsiä kun Suomeakin puhuu? Ja osataanhan sitä yksinkin lenkillä ja hiihtämässä käydä. Sano sille reppanalle, että avaa suunsa.
- Mabelle
Eikös nainen kelpaa? Jos kerran vain lenkkiseuraa haetaan... ;)
- kisällimestari
Turha kuvitella, että se naisen huolisi kaverikseen lenkkipolulle ja muutenkaan. Mies sen pitää olla, jotta saisi tuntea itsensä halutuksi ja sen sellaista. Tuskin se hiihtäminen pääasia onkaan näiden kohdalla.
- mieluummin
kisällimestari kirjoitti:
Turha kuvitella, että se naisen huolisi kaverikseen lenkkipolulle ja muutenkaan. Mies sen pitää olla, jotta saisi tuntea itsensä halutuksi ja sen sellaista. Tuskin se hiihtäminen pääasia onkaan näiden kohdalla.
suht varakas...
- SERTO 3
PROVOILLA TAAS.Nuo sinun juttusi vaan ovat niin samanlaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446