Nainen, miksi et tee aloitetta?

Ikuisuuskysymys

Kovin sitkeässä pysyy naisten halu olla tekemättä aloitteita. Haluaisin nyt lukea syitä sille, miksi nainen ei tee aloitetta. Ei kiertelyitä, vaan suora ja rehellinen vastaus, nimettömänä se onnistuu helposti.

Itse en voi miehenä käsittää, kuinka nainen voi sanoa olevansa ehkä hyvinkin kiinnostunut miehestä, mutta pystyy silti olemaan täysin tyyni ja välinpitämätön, vaikka näyttäis siltä, että tilaisuus tutustua mieheen lipuu ohitse? Hyvänä esimerkkinä: mies ja nainen näkee toisensa etäältä baarissa, muttei kumpikaan uskalla tehdä alotetta. Joskus siinä vaiheessa kun nainen näyttää olevan lähdössä, mies lopulta rohkaisee itsensä ja menee juttelemaan. Ja silti joillakin naisilla on vielä pokkaa sanoa siinä miehelle: olen nyt jo lähdössä pois, en enää ehdi juttelemaan kanssasi. Toistepäin tää ei enää toimikaan: jos mies näyttää olevan lähdössä (tilaisuus lipuu ohitse), nainen vain kääntää katseensa pois ja unohtaa miehen parissa sekunnissa.

Onko syy naisten aloitteiden puutteeseen yksinkertaisesti se, että naiset eivät ole yhtä kiinnostuneita miehistä? Onko miehen ja naisen välinen suurin totuus se, miehen seksuaalisuus rakentuu naisen ympärille ja naisen seksuaalisuus rakentuu hänen itsensä ympärille? Toisin sanoin naiset ovat mielenkiintoisempia, kuin miehet? Silloin löytyisi vastaus myös siihen, miksi naiset ja usein miehetkin ajattelevat, että jos mies on naisesta kiinnostunut, hän kyllä tekee aloitteen, eikä naisen tarvitse tehdä mitään.

68

10031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suz

      Okei, täytyy myöntää että me naiset ei tehdä aloitteita yhtä ahkerasti ku miehet, mikä varmaan johtuu siitä, että suurin osa naisista on tottunut siihen että miesseuraa saa tekemättä itse mitään. Näin se vaan on. Jännä homma. Mutta kyllä sitä joskus itse tulee tehtyä aloite, jos sopiva tyyppi osuu kohdalle. Mun kohdalla se on varmaan aika pitkälti fifty- fifty..
      En usko nyt ihan niinkään että naiset muka ois mielenkiintosempii ku miehet, mutta aika monet naiset varmaan ajattelee että "ittensä tyrkyttäminen" (lue=miehen pokaaminen) on jotenkin huoramaista tai että miehet ei siitä tykkää. Jotkut miehet ei oikeasti tykkää siitä että nainen tekee aloitteen. Mistä nainen siis voi olla varma että mielenkiintoinen mies haluaa tulla isketyksi vai ei?? Monimutkaista.

      • tossa kirjoituksessasi

        että sanot; "suurin osa naisista on tottunut siihen että miesseuraa saa tekemättä itse mitään" ja vähän myöhemmin kuitenkin "miehen pokaaminen on jotenkin huoramaista" Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit mutta mun mielestä asia on just päinvastoin, jos nainen ei itse tee minkäänlaista valintaa vaan on kaikille tyrkyllä niin se on enemmän huoramaista. Jos taas nainen itse tulee jutulle niin se herättää ainakin mussa ajatuksen että nainen tietää edes suunnilleen mitä haluaa eikä huoli ketä tahansa. Onneksi sinunlaisiakin naisia on olemassa jotka uskaltaa itsekin tehdä asian hyväksi jotain. Kirjoitit vielä; "mistä nainen siis voi olla varma että mielenkiintoinen mies haluaa tulla isketyksi?" Ei mistään, ja vielä epävarmempaa se on toisinpäin, mutta helpottais kummasti jos kaikki tajuais ettei 10:n minuutin juttelu vielä tarkoita että pitää alkaa seurustelemaan. Ja en minä ainakaan kierrä koko baarin naisia läpi, eli en välttämättä edes huomaa sitä jonka ehkä haluaisin huomata. Rohkeasti vaan jutulle jos kiinnostava tapaus kohdalle osuu, oli sitten mies tai nainen.


      • Suz
        tossa kirjoituksessasi kirjoitti:

        että sanot; "suurin osa naisista on tottunut siihen että miesseuraa saa tekemättä itse mitään" ja vähän myöhemmin kuitenkin "miehen pokaaminen on jotenkin huoramaista" Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit mutta mun mielestä asia on just päinvastoin, jos nainen ei itse tee minkäänlaista valintaa vaan on kaikille tyrkyllä niin se on enemmän huoramaista. Jos taas nainen itse tulee jutulle niin se herättää ainakin mussa ajatuksen että nainen tietää edes suunnilleen mitä haluaa eikä huoli ketä tahansa. Onneksi sinunlaisiakin naisia on olemassa jotka uskaltaa itsekin tehdä asian hyväksi jotain. Kirjoitit vielä; "mistä nainen siis voi olla varma että mielenkiintoinen mies haluaa tulla isketyksi?" Ei mistään, ja vielä epävarmempaa se on toisinpäin, mutta helpottais kummasti jos kaikki tajuais ettei 10:n minuutin juttelu vielä tarkoita että pitää alkaa seurustelemaan. Ja en minä ainakaan kierrä koko baarin naisia läpi, eli en välttämättä edes huomaa sitä jonka ehkä haluaisin huomata. Rohkeasti vaan jutulle jos kiinnostava tapaus kohdalle osuu, oli sitten mies tai nainen.

        Itelläni on tapana mennä juttelemaan sellasille miehille, joissa on sitä jotain. (Siis ketkä mua kiinnostaa aidosti) En viitsi mennä juttelemaan sellasille kundeille, joista näkee heti pitkälle että vaan yks asia mielessä. Mutta makunsa toki kullakin, ja riippuu tietty että millasta seuraa sitä on hakemassa.
        Monilla mun tuntemilla naisilla on niin "korkea" itsetunto että ne luottaa siihen että kundit kyllä tulee juttelemaan. Niinhän se taitaa mennäkin, mutta uusein kaikki sellaset jutut on niillä jääny aika lyhyiksi.
        Täytyy kyllä myöntää että sun jutussa on oikeesti pointtia. Sun kuvailemias naisia löytyy vielä aika paljon, mutta toivottavasti tähänkin asiaan tulis tasa- arvomuutos. Ja toivottavasti myös joidenkin miesten mielipiteet aloitteen tekevistä naisista hiukan pehmenis. Saa nähdä miten käy.


      • tyrkky

        Miksi toiselle ihmiselle jutteleminen on tyrkyttämistä. Jos nainen juttelisi toiselle tuntemattomalle naiselle pitäisiköhän itseään myös tyrkkynä. Minä ainakin juttelen kaikille ihmisille koska silloin tutustuu uusiin ihmisiin. Minulle on tehty keskustelu aloitteita sekä miesten että naisten puolelta enkä ole heitä pitänyt tyrkkyinä vaan ainoastaan ollut iloinen seurasta.


    • Viridienne

      Vastaus on ei.

      Mitäs siittä nurisette miehet? heti aktiivinen nainen täällä palstoillakin leimataan ties minkä arveluttavan syyn takia miestä tavoittelevaksi.

      Yksi tapa miesten hyväksikäyttää naisia on vaan odottaa, että naiset tekee aloitteita. Sitten on niin helppo heittää naiselle päin lättyä: Ittehän sä halusit!

    • minäminä

      Tuolla kun annettiin tyrkkyvaihtoehtoa ja muuta syyksi, ettei tee aloitetta. Minä ainakin teen aloitteen kun kiinnostava mies osuu silmiini. Jos mies ei tykkää aktiivisesta ja aloitteentekevästä naisesta, ei siis tykkää minusta koska minä olen sellainen. Mitä sitä leikkimään kissaa ja hiirtä ja arvuuttelemaan toisen ajatuksia. Tosin monet miehet olenkin karkoittanut tällä tyylilläni ja edelleen sinkkuna saan pyöriä, että oliskohan tässä se mun kasvun paikka ;). Ja samalla syy siihen miksi useimmat naiset eivät tee aloitteita =).

    • Miesnäkökulma.

      mutta totta. Kaikki ei kiinnosta kaikkia, ja yleisestiottaen baareissa on enemmän tarjontaa miehistä, kuin naisista. Varsinkaan niistä huomionarvoisista naisista.

      Omalla kohdalla voin sanoa tapahtuneen aikalailla fifty-fifty alotteiden suhteen, eli kyllä naisetkin niitä tekee. Loppupeleissä ehkä jopa enemmänkin, kuin itse olen tehnyt.

      Tulokseenjohtaneet ovat aikalailla 50-50 ;-p

    • se iänikuinen

      biologia, kun se on kuules aikojen alusta ollu, että uros tekee sen aloitteen, niin se on kaikilla eläinlajeilla, tasa-arvo on teeskentelyä, miehen kuuluu tehdä aloite ja jos se ei sitä tee, se ei ole sen arvoinen, löytyy nimittäin naiselle myös mies joka tekee sen aloitteen, ja tällä ei ole sitten mitään tekemistä sen kanssa onko se aloitekyvytön mies oikeasti huonompi mutta mutta..miksei se tee aloitetta...

      • Könsikäs >()

        Tuolla logiikalla varmaan haluat jatkaa eläinlajeihin, joissa ihanaisen aloitteelliset uroot hoitavan hommansa ns. pakkomakaamalla naaraat. Ah, tuota veikeää eläinkuntaa. Mitä me luontoamme turhia estelemään...


    • Totuuden äänitorvi

      Naiset on yksinkertaisesti paskahousuja. Vaatii munaa että pystyy tekeen aloitteen ja ottaan riskin torjutuksi tulemisesta. Miehenä noita pakkeja satelee harva se päivä ja ei tunnu missään. Mutta kun torjun naisen, niin suurella todennäköisyydellä syntyy älämölöä ja ihmettelyä ja pyydetään selityksia ja kaikkea ihmeellista. Noista vaan aina huomaa miten vähän noita naisia torjutaa kun ne ei osaa mitenkään suhtautua siihen että ei kelpaa.

    • aloitteen tekeminen?

      Itse teen mielestäni aloitteen sillä tavalla, että kun vastaani tulee mies, joka katsoo minua sillä silmällä, niin vastaan hänen katseeseensa ja ehkä heitän jonkun flirttailevan kommentin lähikontaktin saavutettuamme. Eikös tuo ole molemminpuolista aloitteen tekemistä silloin?

      Jos aloitteentekeminen on mielestäsi sitä, että nainen ravintolassa kiertelee ja katselee miehiä ja sitten huomatessaan jonkun kiinnostavan hakeutuu tämän juttusille, niin silloin täytyy myöntää, etten ole aloitteentekijä. Tuollainen etsiminen ei ole mielestäni luonnollista, vaan se, että sattumalta törmää johonkin kiinnostavaan.

      • Kiinni jäit

        "Jos aloitteentekeminen on mielestäsi sitä, että nainen ravintolassa kiertelee ja katselee miehiä ja sitten huomatessaan jonkun kiinnostavan hakeutuu tämän juttusille, niin silloin täytyy myöntää, etten ole aloitteentekijä. Tuollainen etsiminen ei ole mielestäni luonnollista, vaan se, että sattumalta törmää johonkin kiinnostavaan."

        ... mutta miehen tekemänä tuo sama homma on täysin luonnollista ja myös odotat miesten niin tekevän, koska se nyt vaan on miesten tehtävä.


      • omat oletuksesi
        Kiinni jäit kirjoitti:

        "Jos aloitteentekeminen on mielestäsi sitä, että nainen ravintolassa kiertelee ja katselee miehiä ja sitten huomatessaan jonkun kiinnostavan hakeutuu tämän juttusille, niin silloin täytyy myöntää, etten ole aloitteentekijä. Tuollainen etsiminen ei ole mielestäni luonnollista, vaan se, että sattumalta törmää johonkin kiinnostavaan."

        ... mutta miehen tekemänä tuo sama homma on täysin luonnollista ja myös odotat miesten niin tekevän, koska se nyt vaan on miesten tehtävä.

        siitä mitä kuvittelet minun odottavan mieheltä.

        En odota heidän kiertelevän ja etsiskelevän naista. Yleensä ravintoloissa kuitenkin ihmiset liikkuvat ympäriinsä, joten jos joku mielenkiintoinen sattuu tulemaan miestä vastaan, niin kai mies kykenee jollakin tavalla ilmaisemaan mielenkiintonsa. Flirttaileminen sujuu molemmilta sukupuolilta.


      • kiinni jäit
        omat oletuksesi kirjoitti:

        siitä mitä kuvittelet minun odottavan mieheltä.

        En odota heidän kiertelevän ja etsiskelevän naista. Yleensä ravintoloissa kuitenkin ihmiset liikkuvat ympäriinsä, joten jos joku mielenkiintoinen sattuu tulemaan miestä vastaan, niin kai mies kykenee jollakin tavalla ilmaisemaan mielenkiintonsa. Flirttaileminen sujuu molemmilta sukupuolilta.

        "jos joku mielenkiintoinen sattuu tulemaan miestä vastaan, niin kai mies kykenee jollakin tavalla ilmaisemaan mielenkiintonsa. Flirttaileminen sujuu molemmilta sukupuolilta."

        juu, flirttaileminen sujuu molemmilta sukupuolilta, niinku myös auton ajaminen ja ruoan laitto ja vaikka mikä... huhhuh... ketjun aloittajahan pyysi vastaajia olemaan suoria JA rehellisiä, eikä toivonut kiertelyä. Eli mun kysymys kuuluu sulle: KUN sitten olette sattumalta, siis suorastaan täydellisen sattumalta tavanneet miehen kanssa ja KUN olette flirrttailleet puolin ja toisin, niin kumman odotat tekevän RATKAISEVAN siirron? Koska sinäkin tiedät hyvin, ettei asia etene mihinkään, jossei kumpikaan tee sitä ratkaisevaa siirtoa. Siinä suora kysymys ja suora vastaus kuuluu, että.....??


      • kiinnostunut tarpeeksi
        kiinni jäit kirjoitti:

        "jos joku mielenkiintoinen sattuu tulemaan miestä vastaan, niin kai mies kykenee jollakin tavalla ilmaisemaan mielenkiintonsa. Flirttaileminen sujuu molemmilta sukupuolilta."

        juu, flirttaileminen sujuu molemmilta sukupuolilta, niinku myös auton ajaminen ja ruoan laitto ja vaikka mikä... huhhuh... ketjun aloittajahan pyysi vastaajia olemaan suoria JA rehellisiä, eikä toivonut kiertelyä. Eli mun kysymys kuuluu sulle: KUN sitten olette sattumalta, siis suorastaan täydellisen sattumalta tavanneet miehen kanssa ja KUN olette flirrttailleet puolin ja toisin, niin kumman odotat tekevän RATKAISEVAN siirron? Koska sinäkin tiedät hyvin, ettei asia etene mihinkään, jossei kumpikaan tee sitä ratkaisevaa siirtoa. Siinä suora kysymys ja suora vastaus kuuluu, että.....??

        miehestä eli haluaisin tavata häntä kahdenkesken ja selvinpäin jossakin, niin tekisin aloitteen kysymällä esim. puh.nroa.

        Mulla ei ole kyllä ollut koskaan ongelmia tämän asian kanssa. Yleensä jutut ovat johtaneet luonnollisesti siihen, että jompi kumpi antaa puhelinnumeronsa. Kyllä toisesta näkee ja tuntee, että onko hän samalla aaltopituudella ja onko flirttailu molemminpuolista. Mikäli ei ole, niin en tietenkään tee aloitetta, koska sellaisesta suhteesta missä vain toinen on kiinnostunut ei tule yhtikäs mitään.


      • jauhaa...
        kiinnostunut tarpeeksi kirjoitti:

        miehestä eli haluaisin tavata häntä kahdenkesken ja selvinpäin jossakin, niin tekisin aloitteen kysymällä esim. puh.nroa.

        Mulla ei ole kyllä ollut koskaan ongelmia tämän asian kanssa. Yleensä jutut ovat johtaneet luonnollisesti siihen, että jompi kumpi antaa puhelinnumeronsa. Kyllä toisesta näkee ja tuntee, että onko hän samalla aaltopituudella ja onko flirttailu molemminpuolista. Mikäli ei ole, niin en tietenkään tee aloitetta, koska sellaisesta suhteesta missä vain toinen on kiinnostunut ei tule yhtikäs mitään.

        Se on niin helppoa täällä palstoilla sanoa tekevänsä sitä ja tätä, "no mutta kyllä minä ainakin". Miksi sitten teihin aloitteellisiin naisiin ei törmää missään? Kyse ei ole siitä etten olisi mielenkiintoinen, koska olen. Tiedän sen jopa itsekin. Näyttäkää minulle nainen joka tekee MINKÄÄNLAISIA aloitteita, niin minä näytän teille jotain muuta.


      • rehellinen mies, joka ei te...
        jauhaa... kirjoitti:

        Se on niin helppoa täällä palstoilla sanoa tekevänsä sitä ja tätä, "no mutta kyllä minä ainakin". Miksi sitten teihin aloitteellisiin naisiin ei törmää missään? Kyse ei ole siitä etten olisi mielenkiintoinen, koska olen. Tiedän sen jopa itsekin. Näyttäkää minulle nainen joka tekee MINKÄÄNLAISIA aloitteita, niin minä näytän teille jotain muuta.

        "Se on niin helppoa täällä palstoilla sanoa tekevänsä sitä ja tätä, "no mutta kyllä minä ainakin". Miksi sitten teihin aloitteellisiin naisiin ei törmää missään?"

        Totta. Kummallisen moni nainen vakuuttelee olevansa aktiivinen, jos tykkäävät miehestä, mut luulenpa, ettei naiset kykene olemaan muille tai edes, vaikka täällä voisi sanoa kaiken suoraan ja rehellisesti ja NIMETTÖMÄNÄ.


      • en tee koskaan aloitetta
        rehellinen mies, joka ei te... kirjoitti:

        "Se on niin helppoa täällä palstoilla sanoa tekevänsä sitä ja tätä, "no mutta kyllä minä ainakin". Miksi sitten teihin aloitteellisiin naisiin ei törmää missään?"

        Totta. Kummallisen moni nainen vakuuttelee olevansa aktiivinen, jos tykkäävät miehestä, mut luulenpa, ettei naiset kykene olemaan muille tai edes, vaikka täällä voisi sanoa kaiken suoraan ja rehellisesti ja NIMETTÖMÄNÄ.

        Jäi lause vajaaksi, piti kirjoittaa:

        Kummallisen moni nainen vakuuttelee olevansa aktiivinen, jos tykkäävät miehestä, mut luulenpa, ettei naiset kykene olemaan muille tai edes itselleen rehellisiä, vaikka täällä voisi sanoa kaiken suoraan ja rehellisesti ja NIMETTÖMÄNÄ.


      • et viehätä
        jauhaa... kirjoitti:

        Se on niin helppoa täällä palstoilla sanoa tekevänsä sitä ja tätä, "no mutta kyllä minä ainakin". Miksi sitten teihin aloitteellisiin naisiin ei törmää missään? Kyse ei ole siitä etten olisi mielenkiintoinen, koska olen. Tiedän sen jopa itsekin. Näyttäkää minulle nainen joka tekee MINKÄÄNLAISIA aloitteita, niin minä näytän teille jotain muuta.

        ketään naista tai sitten et osaa flirttailla naisten kanssa. Tuskin kukaan tulee tekemään puoleen tai toiseen minkäänlaista aloitetta, jos toinen vaikuttaa täysin välinpitämättömältä (ei luo katsekontaktia, ei hymyile, ei katso kiinnostuneena). Hulluahan sellainen olisi. Sellaistako aloitteellisuutta sinä naisilta haluaisit? Että kaikki naiset tulisivat nykäisemään sinua hihasta ja tarjoamaan puhelinnumeroaan?


      • hyvältä
        et viehätä kirjoitti:

        ketään naista tai sitten et osaa flirttailla naisten kanssa. Tuskin kukaan tulee tekemään puoleen tai toiseen minkäänlaista aloitetta, jos toinen vaikuttaa täysin välinpitämättömältä (ei luo katsekontaktia, ei hymyile, ei katso kiinnostuneena). Hulluahan sellainen olisi. Sellaistako aloitteellisuutta sinä naisilta haluaisit? Että kaikki naiset tulisivat nykäisemään sinua hihasta ja tarjoamaan puhelinnumeroaan?

        tuo tuollainen


    • hyvinkin

      Itse olen miehenä ratkaissut tuon jo aikoja sitten niin, että en suostu tekemään aloitteita. Jos se tarkoittaa sitä että joudun olemaan yksin, niin so be it.

      Se väite mitä naiset tuntuvat ahkerasti viljelevän, eli että miehet eivät tykkää aktiivisista naisista, on käsittääkseni miesten toimesta alasammuttu jo aikoja sitten. Kumma juttu on myös se, että kaikki riski on miehellä. Miehen pitäisi kestää pakkeja toisensa jälkeen, mutta nainen yhdet pakit saatuaan julistaa ettei enää koskaan tee aloitteita.

      Mitä tulee eläinmaailmaan, siellä itseasiassa naaraat taitavat lopulta tehdä enemmän aloitteita, mutta koska tämä ei ole eläinpalsta, niin eipä juututa tähän.

      Itse olen lopen kyllästynyt siihen iskulauseeseen, että ei se ole mies eikä mikään jos ei "uskalla" tehdä aloitteita. Tuo on niin kovin vanhanaikainen ajattelutapa, nyt eletään kuitenkin jo melkein vuotta 2007.

      • mies myös

        Mielestäni ajattelet liian mustavalkoisesti. Minusta aloitteet eivät kuulu miehille tai naisille vaan molemmille. Ja on yhtätyperää olla tekemättä aloitteita niin miehenä kuin naisena. No oma on valintasi ja toisaalta onhan niitä naisia jotka eivät ikinä tee aloitteita.


    • nainen tekisi

      aloitteen ja on punapää ja mies tykkääkin vain ja ainoastaan plondeista niin aloitehan menisi hukkaan ja pahasti??? maksaako vaivan ja riskin oton??

      • mies tekisi

        aloitteen ja on blondi ja nainen tykkääkiin vain ja ainoastaan tummista niin aloite menisi hukkaan ja pahasti??? maksaako vaivan ja riskin oton??


    • -n83-

      En lähesty miehiä, koska uskon etten kuitenkaan kelpaa niille, sillä ulkonäössäni on tiettyjä vikoja (=n. 2-5kg "liikaa" elopainoa ja toisinaan vähän huono iho). Jos taas miestä ei em. asiat haittaa, hän kyllä tekee aloitteen.

    • nainen 35

      Baareissa huomaa, että miehet ovat todella arkoja tekemään aloitetta. Saattavat pitää silmäpeliä vaikkapa koko illan ja vasta kun olen pois lähdössä uskaltautuvat tulla juttelemaan. Miksi? Itse teen kyllä aloitteen jos toinen vaikuttaa mielnkiintoiselta ja on näyttänyt vihreää valoa. Ja olen huomannut, että miehet eivät torju tällaisissa tilanteissa. Mutta mikä tulee sitten illan jälkeiseen yhetydenpitoon... Silloin odotan että mies ottaa yhteyttä ensin jos numerot on vaihdettu. En tiedä olenko tässä asiassa liian vanhanaikaninen, mutta mielestäni miehellä on oltava sen verran rohkeutta. Halauaisin olla miehelle "löytö" josta haluaa kuulla lisää...

      • mmieess

        Silloin uskaltaa tehdä aloitteita. Alkuilta menee tankatessa,rohkeutta kerätessä ja etsiessä sopivaa kohdetta..


      • en koskaan tee aloitetta

        "Mutta mikä tulee sitten illan jälkeiseen yhetydenpitoon... Silloin odotan että mies ottaa yhteyttä ensin jos numerot on vaihdettu. En tiedä olenko tässä asiassa liian vanhanaikaninen, mutta mielestäni miehellä on oltava sen verran rohkeutta. Halauaisin olla miehelle "löytö" josta haluaa kuulla lisää..."

        Luuletko, ettei kukaan mies haluaisi olla naiselle "löytö", josta halutaan kuulla lisää? Vai pidättekö te naiset itseänne niin ihmeellisinä, että miesten pitäis juosta teitin mielialojen mukaan?


    • Aloitteentekijä

      Turha niitä aloitteita on tehdä, kun äijiltä menee jauhot niin suuhun, etteivät edes vastaamaan kykene. Jostain toiminnasta nyt sitten puhumattakaan.

    • Z. Punkt

      Tästä ketjusta huomaa, että "kirjoittamaton sääntö" on, että aloitteita tehdään ainoastaan baarissa. Omalla kohdallani voin todeta, etten ole koskaan tehnyt aloitetta baarissa enkä todennäköisesti tule tekemäänkään, ainakaan siinä mielessä että iskisin sieltä jonkun entuudestaan tuntemattoman miehen. En vain osaa ryhtyä jututtamaan ventovierasta ihmistä pienen silmäpelin tmv. perusteella. Ei tunnu luontevalta. Vaatii ihastumisen tunteen, että tekisin aloitteen, enkä ihastu kovin helposti.

      Sitten *kun* ihastun (ja se taas vaatii pidemmän tutustumisen, ehkä harrastuksen puitteissa tai yhteisten tuttujen luona tapaamisen kautta), en koe aloitteen tekemistä mitenkään mahdottomaksi. Silloin tiedän, mitä haluan ja olen valmis näkemään vaivaa/ottamaan riskin saadakseni sen.

    • BlingBling

      ... Kun te miehet olette aina hoitaneet sen puolen? Menkää lakkoon, jos ei enää kiinnosta. Pelkään vain pahoin, että joukostanne löytyy niin paljon rikkureita, ettei protestilla olisi mitään vaikutusta. Te juoksette sen yhden asian perässä ja olette niin sen vallassa, että teitä voi pyörittää aivan miten haluaa. Totuus on, että miesten liha on heikkoa ja naiset ovat sen vuoksi näissä asioissa vahvoilla. Teidän pitää kehittää luonnettanne, jos haluatte päästä tässä asiassa naisten kanssa samalle viivalle.

      • scale

        aina ole kovin vahvaa naisillakaan.


    • .....

      siis vanha tapahan on että miehen pitää tehdä alote ja tulla juttelee ei päinvastoin!

      • keskiajalla ...

        mutta nyt eletään 2000-lukua ...


    • jennssku

      Joskus vaan olen niin ujo etten uskalla tehdä aloittetta mutta jos huomaan että joku tykkää minusta ja jos minä sattumalta kanssa siitä miehestä niin kyllä minä kiinnostukseni näytän :) En muista olenko tehnyt aloitetta ...Kyllä varmaan joskus.

    • kuulostakoon sitten epäusko...

      mutta... olen tehnyt useammankin aloitteen, jos joku todella kiinnostaa. ..Mutta kun on käynyt niin, että huomasin taas olevani kiinnostunut varatusta, niin ei sitä kieltämättä rohkaistu..
      Minulla ei ole mitään sitä vastaan eikä tulekaan olemaan, jos jätkä on ujo, mutta jos alkaisin juttelemaan, eikä vastapuoli ihmeemmin puhu, niin
      äkkiä tulee se mielikuva, että häntä ei kiinnosta.
      Kieltämättä on käynyt niinkin, että tietämättä toisesta juuri mitään minä oletin hänet varatuksi, koska hän oli minusta vielä kiinnostavampi kuin jotkut varatut. ..Ei järkeä ehkä... Mutta niin minä vastaan.

      Kyllä mielelläni juttelen, mutta se, että itse menisin tosiaan juttelemaan jollekulle (muistuu yksi tapaus mieleen noin..2 vuotta sitten) ilman syytä ja keksien jotakin muka tärkeää, tapahtuu todella harvoin.

      Lyhyesti: minua vähän epäilyttää, että joskus jos näin tekisin, voi tulos olla vähän :(

    • pelkään pakkeja .....

    • jkhdakghjf

      ...kuuluu metsästää naisia!

      • SAATANA...

        Nyt loppuu jo toi iänikuinen paskanjauhanta tosta metsästämisestä. Edes te naiset ette voi olla noin saatanan typeriä.


    • nainen on,,,

      Joku viisas sanoi,että mies on se siittiö ja nainen munasolu jota nämä siimahännät kilvan piirittävät:))
      Paras voittaa kilvan ja olisihan se omituista toisin päin,vai mitä?

      Kaikkien elollisten perimmäinen tarkoitushan on vaan lisääntyminen.
      Nainen haluaa pariutua mahdollisimman vahvan,luotettavan ja terveen miehen kanssa.
      Millainen isäehdokas olisikaan mies joka ei ole riittävän rohkea tullakseen juttusille vaan LÄHTEE pois.

      Ihminen on yhä edelleen eläin.
      Katsele luontodokumentteja.Ehkä löydät vastauksen niistä.Mikään sivistys ei evoluutiota muuta.

      • Könsikäs >()

        "Millainen isäehdokas olisikaan mies joka ei ole riittävän rohkea tullakseen juttusille vaan LÄHTEE pois."

        Sellainen isäehdokas, joka ei välttämättä lähdekkään pois siemenet nakattuaan. ;)

        Evoluutio seuraa todellakin vahvemman lakia ja järjestystä. Alas luonnoton feminismi, kun yrittää kammeta heikompia päättäjien rooliin. Teennäisyydet hus ja sivistys alas! Totaalinen miesvalta tilalle ja vahva ottaakoon sen, mitä vahva haluua!

        Eikö kuulostakin mukavalta tämä logiikkasi...? ;)


      • nainen on..
        Könsikäs >() kirjoitti:

        "Millainen isäehdokas olisikaan mies joka ei ole riittävän rohkea tullakseen juttusille vaan LÄHTEE pois."

        Sellainen isäehdokas, joka ei välttämättä lähdekkään pois siemenet nakattuaan. ;)

        Evoluutio seuraa todellakin vahvemman lakia ja järjestystä. Alas luonnoton feminismi, kun yrittää kammeta heikompia päättäjien rooliin. Teennäisyydet hus ja sivistys alas! Totaalinen miesvalta tilalle ja vahva ottaakoon sen, mitä vahva haluua!

        Eikö kuulostakin mukavalta tämä logiikkasi...? ;)

        Eipä se kyllä aivan noinkaan mene.
        Miehet tietty esittelevät avujaan ja yrittävät tehdä vaikutuksen.Nainen tarttuu mielestään parhaimpaan täkyyn,on se sitten ruskeat silmät tai hoidetut hampaat.Kukin makunsa mukaan.Nainen ottaa mitä haluaa,tai jättää ottamatta.
        Vai että sinusta aloitteenteko onkin yhtä kuin raiskaus,vaan tällaista aloitetta nainen ei voi tehdä.

        Sitäpaitsi ei eläimetkään raiskaa,vaan kosiskelee.

        Tietysti jos nainen näkee kiinnostavan miehen niin silmäpeli yleensä toimii ja mies tulee juttusille.Jos ei, niin ei ollut kiinnostunut


      • en koskaan tee aloitetta

        "Nainen haluaa pariutua mahdollisimman vahvan,luotettavan ja terveen miehen kanssa.
        Millainen isäehdokas olisikaan mies joka ei ole riittävän rohkea tullakseen juttusille vaan LÄHTEE pois."

        Ehkäpä sellainen, jolla on todellisia tunteita naista kohtaan, eikä siksi uskalla lähestyä? Suurimmalla osalla aloitteen tekevistä miehistä ei ole mitään suurempia tunteita naista kohtaan ja arvaapa miksi. Ihan siksi, että he uskaltavat tehdä aloitteen. Kun ei ole tunteita naista kohtaan, pakit ei tunnu miltään, eli miehellä ei ole mitään hävittävää. Joku sanoi täällä kerran viisaasti (ei ole suora lainaus, mutta idea sama):

        Valitsemalla miehen niistä ehdokkaista, jotka tekevät aloitteen, nainen rajaa valinnan mahdollisuuksiaan valtavasti ja myös tyytyy tietyntyyppisiin miehiin (pelkän seksin perässä juoksijat, petturit, pelurit ja miehet, joilla ei ole kunnon kiinnostusta naista kohtaan)

        Valitsemalla vain aloitteen tekevät miehet, nainen rajaa valintojensa ulkopuolelle empaattiset, herkät, tunteelliset, rakastavat, rehelliset ja monesti myös yksilölliset oman tiensä kulkijat, jotka eivät mistään hinnasta halua alentua naisten kontrolloimiksi pelimerkeiksi, joiden kuuluu tehdä aloite, iskeä, viihdyttää, naurattaa, lahjoa, kehua ja mielistellä saamatta itse naiselta mitään muuta, kuin ylimielistä prinsessan keimailua.


      • en koskaan tee aloitetta
        en koskaan tee aloitetta kirjoitti:

        "Nainen haluaa pariutua mahdollisimman vahvan,luotettavan ja terveen miehen kanssa.
        Millainen isäehdokas olisikaan mies joka ei ole riittävän rohkea tullakseen juttusille vaan LÄHTEE pois."

        Ehkäpä sellainen, jolla on todellisia tunteita naista kohtaan, eikä siksi uskalla lähestyä? Suurimmalla osalla aloitteen tekevistä miehistä ei ole mitään suurempia tunteita naista kohtaan ja arvaapa miksi. Ihan siksi, että he uskaltavat tehdä aloitteen. Kun ei ole tunteita naista kohtaan, pakit ei tunnu miltään, eli miehellä ei ole mitään hävittävää. Joku sanoi täällä kerran viisaasti (ei ole suora lainaus, mutta idea sama):

        Valitsemalla miehen niistä ehdokkaista, jotka tekevät aloitteen, nainen rajaa valinnan mahdollisuuksiaan valtavasti ja myös tyytyy tietyntyyppisiin miehiin (pelkän seksin perässä juoksijat, petturit, pelurit ja miehet, joilla ei ole kunnon kiinnostusta naista kohtaan)

        Valitsemalla vain aloitteen tekevät miehet, nainen rajaa valintojensa ulkopuolelle empaattiset, herkät, tunteelliset, rakastavat, rehelliset ja monesti myös yksilölliset oman tiensä kulkijat, jotka eivät mistään hinnasta halua alentua naisten kontrolloimiksi pelimerkeiksi, joiden kuuluu tehdä aloite, iskeä, viihdyttää, naurattaa, lahjoa, kehua ja mielistellä saamatta itse naiselta mitään muuta, kuin ylimielistä prinsessan keimailua.

        .. keskenään: miehen rohkeuden ja hänen tarkoitusperänsä. Ajattelemalla, että aloitteen tekevä mies on rohkea ja kiinnostunut oikeasti naisesta, erehdytte pahasti. Aloitteen tekevä mies voi olla rohkea luonne muuten, mutta useimmiten siinä tilanteessa, kun hän tekee aloitteen tuosta noin vaan vieraalle naiselle tai naiselle, jonka tunteista ei ole varmaa tietoa, hän ei ole rohkea, koska hänen ei tarvitse olla rohkea, koska hänellä ei ole kunnon kiinnostusta naista kohtaan ja siitä johtuen hänellä ei ole mitään hävittävää.

        Voiko tätä enää selvemmin rautalangasta vääntää. Ja jos naiset eivät kestä totuutta vaan haluavat uskotella olevansa haluttavia näiden aloitteen tekevien miesten silmissä, niin siitä vaan, rohkeasti! ;)


      • Könsikäs >()
        nainen on.. kirjoitti:

        Eipä se kyllä aivan noinkaan mene.
        Miehet tietty esittelevät avujaan ja yrittävät tehdä vaikutuksen.Nainen tarttuu mielestään parhaimpaan täkyyn,on se sitten ruskeat silmät tai hoidetut hampaat.Kukin makunsa mukaan.Nainen ottaa mitä haluaa,tai jättää ottamatta.
        Vai että sinusta aloitteenteko onkin yhtä kuin raiskaus,vaan tällaista aloitetta nainen ei voi tehdä.

        Sitäpaitsi ei eläimetkään raiskaa,vaan kosiskelee.

        Tietysti jos nainen näkee kiinnostavan miehen niin silmäpeli yleensä toimii ja mies tulee juttusille.Jos ei, niin ei ollut kiinnostunut

        Lueppa se viesti uudestaan ja tutustuppa eläinten käyttäytymiseen kunnolla. Melko monella lajilla koiraat parittelevat naaraiden kanssa miten lystää ja oman suvun jatkuvuutta koitetaan turvata lähinnä tyhjentämällä "vanhat" nesteet. Näin siis, jos tietäisit edes, mistä puhut. ;)

        Jos huomaat tulkinnassani tylyyttä ja virheellisyyttä, niin kannattanee katsahtaa logiikkaa, jolla se on rakennettu. Siis omaasi. ;p

        Kummasti ne eläintulkinnat alkoivatkin muuttua ruskeiksi silmiksi ja hoidetuiksi hampaiksi... =D


      • olet väärässä
        nainen on.. kirjoitti:

        Eipä se kyllä aivan noinkaan mene.
        Miehet tietty esittelevät avujaan ja yrittävät tehdä vaikutuksen.Nainen tarttuu mielestään parhaimpaan täkyyn,on se sitten ruskeat silmät tai hoidetut hampaat.Kukin makunsa mukaan.Nainen ottaa mitä haluaa,tai jättää ottamatta.
        Vai että sinusta aloitteenteko onkin yhtä kuin raiskaus,vaan tällaista aloitetta nainen ei voi tehdä.

        Sitäpaitsi ei eläimetkään raiskaa,vaan kosiskelee.

        Tietysti jos nainen näkee kiinnostavan miehen niin silmäpeli yleensä toimii ja mies tulee juttusille.Jos ei, niin ei ollut kiinnostunut

        "Tietysti jos nainen näkee kiinnostavan miehen niin silmäpeli yleensä toimii ja mies tulee juttusille.Jos ei, niin ei ollut kiinnostunut"

        Tai sitten oli kiinnostunut, mutta odotti naisen aloitetta ja jälleen kerran pettyi naisten pelkuruuteen ja saamattomuuteen.


      • nainen on..
        Könsikäs >() kirjoitti:

        Lueppa se viesti uudestaan ja tutustuppa eläinten käyttäytymiseen kunnolla. Melko monella lajilla koiraat parittelevat naaraiden kanssa miten lystää ja oman suvun jatkuvuutta koitetaan turvata lähinnä tyhjentämällä "vanhat" nesteet. Näin siis, jos tietäisit edes, mistä puhut. ;)

        Jos huomaat tulkinnassani tylyyttä ja virheellisyyttä, niin kannattanee katsahtaa logiikkaa, jolla se on rakennettu. Siis omaasi. ;p

        Kummasti ne eläintulkinnat alkoivatkin muuttua ruskeiksi silmiksi ja hoidetuiksi hampaiksi... =D

        Tiesitkös itse,että nainen on ainoa nisäkäs apinoiden lisäksi joka on jatkuvakiimainen,noin kauniisti sanottuna.
        Se pitää uroon sitoutuneena perheeseen,yleensä tarvittavan ajan kun lapset on pieniä.
        Joku harva liitto on elinikäinen.

        Olen eläinrakas ihminen ja minulla on paljon lemmikkejä,esim undulaatteja.Kyllä saa koiras tehdä töitä tehdäkseen vaikutuksen naaraaseen.Laulaa ja lepertelee,välillä kokeilee pääsisikö selkään.mutta ei väkisin vaan väsyttämällä.
        Toinen esimerkki,olkoon se vaikka norsu.Naaras parittelee aina uroslauman suurimman kanssa.


        Koiranaaraalle on yksi lysti kuka käy törkkäämässsä siemenet.Se on tappelun voittaja.Ei sitäkään raiskata ja samassa pentueessa saattaa olla useamman uroksen pentuja.
        Niin,ja näin senkin ihmeen kun lehdellä soittelemaan jääneet urokset päästelivät keskenään"vanhoja rojuja":)
        Tapoja on kyllä eläimillä yhtä paljon kuin on lajejakin,mutta yhtään lajia et keksi missä naaras tekisi sen ensimmäisen valinnan.
        Et keksi myöskään lajia jossa uros raiskaa naaraan
        Tai jos keksit niin se on harvinaista.

        No, palataampa ihmisiin.Onkohan se vaan helpompi erotta luuserit ympärillä pörräävistä miehistä,kuin jos menisi jonkun juttusille ja huomaisi siinä vaiheessa kun tämä avaa suunsa että mies on joku räikkönen:))


      • Könsikäs >()
        nainen on.. kirjoitti:

        Tiesitkös itse,että nainen on ainoa nisäkäs apinoiden lisäksi joka on jatkuvakiimainen,noin kauniisti sanottuna.
        Se pitää uroon sitoutuneena perheeseen,yleensä tarvittavan ajan kun lapset on pieniä.
        Joku harva liitto on elinikäinen.

        Olen eläinrakas ihminen ja minulla on paljon lemmikkejä,esim undulaatteja.Kyllä saa koiras tehdä töitä tehdäkseen vaikutuksen naaraaseen.Laulaa ja lepertelee,välillä kokeilee pääsisikö selkään.mutta ei väkisin vaan väsyttämällä.
        Toinen esimerkki,olkoon se vaikka norsu.Naaras parittelee aina uroslauman suurimman kanssa.


        Koiranaaraalle on yksi lysti kuka käy törkkäämässsä siemenet.Se on tappelun voittaja.Ei sitäkään raiskata ja samassa pentueessa saattaa olla useamman uroksen pentuja.
        Niin,ja näin senkin ihmeen kun lehdellä soittelemaan jääneet urokset päästelivät keskenään"vanhoja rojuja":)
        Tapoja on kyllä eläimillä yhtä paljon kuin on lajejakin,mutta yhtään lajia et keksi missä naaras tekisi sen ensimmäisen valinnan.
        Et keksi myöskään lajia jossa uros raiskaa naaraan
        Tai jos keksit niin se on harvinaista.

        No, palataampa ihmisiin.Onkohan se vaan helpompi erotta luuserit ympärillä pörräävistä miehistä,kuin jos menisi jonkun juttusille ja huomaisi siinä vaiheessa kun tämä avaa suunsa että mies on joku räikkönen:))

        http://www.tieteenkuvalehti.com/Crosslink.jsp?d=195&a=1219&id=8589_5

        Paljon kirjoitit, pintaa vain raapaisit ja vähänpä tiesit. Uskottavuus hupeni varsin nopeasti. :)

        "No, palataampa ihmisiin.Onkohan se vaan helpompi erotta luuserit ympärillä pörräävistä miehistä,kuin jos menisi jonkun juttusille ja huomaisi siinä vaiheessa kun tämä avaa suunsa että mies on joku räikkönen:))"

        Sanopa yksi syy, miksi valiotapaukset pörräisivät naisten ympärillä niiden luuserien joukossa. ;)


      • nainen on
        Könsikäs >() kirjoitti:

        http://www.tieteenkuvalehti.com/Crosslink.jsp?d=195&a=1219&id=8589_5

        Paljon kirjoitit, pintaa vain raapaisit ja vähänpä tiesit. Uskottavuus hupeni varsin nopeasti. :)

        "No, palataampa ihmisiin.Onkohan se vaan helpompi erotta luuserit ympärillä pörräävistä miehistä,kuin jos menisi jonkun juttusille ja huomaisi siinä vaiheessa kun tämä avaa suunsa että mies on joku räikkönen:))"

        Sanopa yksi syy, miksi valiotapaukset pörräisivät naisten ympärillä niiden luuserien joukossa. ;)

        Voi voi kun on tuo aika kortilla,että ehtisin kaikkien maailman eläinten eloa kirjoittelemaan.
        Ja niin se vaan marsukin kosiskelee,ja kanit joka onkin yksi laji millä ei ole kiima-aikaa.
        Kaneilla kyllä naaraskin kerjää parittelua TUTULTA urokselta ja suuttuu kyllä sitten urokselle kun ei tämä leikattu uros ymmärrä yskää.
        NO,luonnossa ei tarvitsisi kerjätä.Halukkaita riitäisi.

        Heräsikin tässä kysymys.siis onko miehet nykyään sitten niin munattomia,että naisen pitää mennä "kerjäämään"?

        Ja jos on outo tuo kysymykseni,niin on kyllä tuo sinunkin.
        onko esimerkiksi naisia tanssimaan hakevat miehet luusereita,ja nojailevatko nämä valioyksilöt vaan baaritiskiin odottamassa että joku heidät siitä korjaisi hoiviinsa?
        Kyllä siinä on kaikenlaista pörriäistä,laidasta laitaan:)

        linkkisi ei muuten toimi...


      • Könsikäs >()
        nainen on kirjoitti:

        Voi voi kun on tuo aika kortilla,että ehtisin kaikkien maailman eläinten eloa kirjoittelemaan.
        Ja niin se vaan marsukin kosiskelee,ja kanit joka onkin yksi laji millä ei ole kiima-aikaa.
        Kaneilla kyllä naaraskin kerjää parittelua TUTULTA urokselta ja suuttuu kyllä sitten urokselle kun ei tämä leikattu uros ymmärrä yskää.
        NO,luonnossa ei tarvitsisi kerjätä.Halukkaita riitäisi.

        Heräsikin tässä kysymys.siis onko miehet nykyään sitten niin munattomia,että naisen pitää mennä "kerjäämään"?

        Ja jos on outo tuo kysymykseni,niin on kyllä tuo sinunkin.
        onko esimerkiksi naisia tanssimaan hakevat miehet luusereita,ja nojailevatko nämä valioyksilöt vaan baaritiskiin odottamassa että joku heidät siitä korjaisi hoiviinsa?
        Kyllä siinä on kaikenlaista pörriäistä,laidasta laitaan:)

        linkkisi ei muuten toimi...

        "linkkisi ei muuten toimi..."

        Selittänee, miksi jatkat tuota tyhjän jauhamista. Linkki on toiminut jo kahdella eri koneella kokeiltuna, joten kyseessä on joko kädettömyytesi tai surkein yritys, mitä olen koskaan nähnyt, pitää kantansa. Ei ole järkevää jatkaa uhoamista ellei edes tiedä, mistä puhuu. :)

        "onko esimerkiksi naisia tanssimaan hakevat miehet luusereita,ja nojailevatko nämä valioyksilöt vaan baaritiskiin odottamassa että joku heidät siitä korjaisi hoiviinsa?"

        Miksi kunnon miesten tulisi kerjätä jossain baarissa naisilta seuraa? Onko naiset nykyään niin avuttomia, että pitää ihan kädestä viedä, että liikkua osaavat? Kuka luuseri edes lähtee baariin vain hakemaan seuraa? Mietippä vastaus vaikka noihin ennen kuin jatkat leukojen lonksutusta. ;p


      • Haluttu mies
        nainen on kirjoitti:

        Voi voi kun on tuo aika kortilla,että ehtisin kaikkien maailman eläinten eloa kirjoittelemaan.
        Ja niin se vaan marsukin kosiskelee,ja kanit joka onkin yksi laji millä ei ole kiima-aikaa.
        Kaneilla kyllä naaraskin kerjää parittelua TUTULTA urokselta ja suuttuu kyllä sitten urokselle kun ei tämä leikattu uros ymmärrä yskää.
        NO,luonnossa ei tarvitsisi kerjätä.Halukkaita riitäisi.

        Heräsikin tässä kysymys.siis onko miehet nykyään sitten niin munattomia,että naisen pitää mennä "kerjäämään"?

        Ja jos on outo tuo kysymykseni,niin on kyllä tuo sinunkin.
        onko esimerkiksi naisia tanssimaan hakevat miehet luusereita,ja nojailevatko nämä valioyksilöt vaan baaritiskiin odottamassa että joku heidät siitä korjaisi hoiviinsa?
        Kyllä siinä on kaikenlaista pörriäistä,laidasta laitaan:)

        linkkisi ei muuten toimi...

        Kuten toinen mieskirjoittaja jo asian hyvin ilmaisi, jauhat tyhjää. Te naiset uskottelette itsellenne, että aloitteen tekevät miehet on niitä, joista kannattaa kiinnostua ja muut miehet eivät ole. Tää on vain naisten väkinäistä järkeilyä, jotta ei tarvitsisi katsoa peiliin ja tunnustaa, ettei itse uskalla tehdä aloitetta ja on siis täysin riippuvainen miehistä ja heidän aloitteestaan. On miljoonia ja taas miljoonia tapauksia, että nainen on ollut eniten kiinnostunut, ehkä jo rakastunutkin johonkin mieheen, joka ei tee aloitetta. Vaikka nainen olis kuinka rakastunut, hän ei uskalla tehdä aloitetta ja turhautuneena noukkii jämistä itselleen miehen, eli toisin sanoen näyttää aloitteen tekevälle miehelle vihreää valoa. :)


    • Juu-juu...

      Tuliko liikaa paskaa niskaan? ;DD

    • Se on näin:

      Ei tarvitse, ei ehdi, eikä kaikki edes kiinnosta. Aukesko?

      • laukes

        Kivat sinulle. Ethän kuitenkaan tule tänne itkemään kun käy ilmi, ettei aloitteen tekevällä miehellä ollutkaan tunteita sinua kohtaan?


    • lilylioneye

      yksinkertaisesta syystä, että en kelpaa kenellekään. En jaksa pettyä.

    • niin...

      Tottakai olen aikoinaan tehnyt aloitteita (enää en ole sinkku) ja vain positiivista palautetta olen saanut. Eipä ole tullut mieleenkään, etteikö voisi tehdä! Eikä kyllä kavereillenikaan käsittääkseni.

      Minulla on kyllä tunne, että on sitten selän takana ehkä puhuttu paskaa ja huoriteltu, kateellisia katseita muilta naisilta pimeistä nurkkapöydistä ja päivänäölläkin on tullut PALJON. Vaikka kyse on ihan normaalista jutustelusta eri ihmisten kanssa esim. baareissa.

      Ehkä jotkut "nössömmät" naiset eivät tee vaikka haluaisivat juuri siksi, kun pelkäävät kateellisten ilkeää supinaa. (Tässä en siis tarkoita, että kaikki haluaisivat!) Joillakin paikkakunnilla kaikenlaista naisten aktiivisuutta ja eri miesten kanssa jutustelua katsotaan heti huoruudeksi, valitettavasti, ja ne muutamat harvat sovinistit osaavat pitää kyllä ääntä... Ja kateelliset naiset säestävät...

    • ????????

      Kun nainen tekee itsevarmasti aloitteen. Kokemusta on. Tai sitten menevät sanattomaksi jolloin nainen pitää miestä a) ujona b) tyhmänä c) aikaansaamattomana.

      Ja sitten mitä tulee toiseen pointtiin niin itte ainakaan en kovin paljoo innostu miehestä, joka ei osaa tehdä aloitetta. Siinä ihan simppelisti punnitsen miehekkyyttä. Ai miten niin? No sehän on selvää. Nainen haluaa, että mies on pomo. Se on biologiaa. Jos mies ei uskalla niin se ei vedä puoleensa. Ja kun seksuaalisuudesta tuli puhe, niin nimenomaan: miehen seksuaalisuus rakentuu naisen ympärille. Naisen seksuaalisuus miehen ympärille eli miehen pitää osoittaa olevansa mies eikä mikkihiiri! Kiltteys on hieno asia, mutta nössöyteen vietynä se ei kiihota sitten yhtään!:)

      On toki naisia joita kiinnostaa hoivata miehiä. Ja miksei minuakin, mutta PITÄÄ ensin näyttää olevansa mies;) Pelkkään hoivaamiseen voin hommata sitten lemmikin vaikka :D

      Ja loppuun lisäys. Teen kyllä joskus aloitteita. Ei vaan enää oikein usein jaksa vaivautua... mutta jos TOSI kiinnostava tapaus on niin en epäröi :)

      • Peterrdfghe

        mitä sinä vaadit mieheltä. Juuri sunkaltaiset naiset ei tyydytä ollenkaan mun seksuaalisuutta, koska te odotatte miehen olevan pomo. Minä vaadin naisen ottavan sen pomon paikan puoliksi, haluan, että nainen ottaa aina välillä "miehen roolin" ja on dominoivampi, ts. palvoo mua ja keskittyy täysin muhun... jos ymmärrät mitä tarkoitan vai menikö liian kauas sun umpikonservatiivisista prinsessan arvoista? ;)


      • Ei prinsessa
        Peterrdfghe kirjoitti:

        mitä sinä vaadit mieheltä. Juuri sunkaltaiset naiset ei tyydytä ollenkaan mun seksuaalisuutta, koska te odotatte miehen olevan pomo. Minä vaadin naisen ottavan sen pomon paikan puoliksi, haluan, että nainen ottaa aina välillä "miehen roolin" ja on dominoivampi, ts. palvoo mua ja keskittyy täysin muhun... jos ymmärrät mitä tarkoitan vai menikö liian kauas sun umpikonservatiivisista prinsessan arvoista? ;)

        Et ois paljoo väärempään voinut veikata.

        Eli tottakai nainenkin dominoivempana! Mutta kuka nainen haluaa ottaa miestä, joka on passiivinen ja haluaa useimmiten että nainen tekee aloitteen. Kokemusta on ja vie ainakin mun seksuaalihalut jonnekin timbuktuun :)

        Mutta mitä alkuun tulee niin en jaksa innostua, jos miehestä ei käy ilmi suht alkuun että osaisi "ottaa naisensa". En nyt tässä rupea erittelemään mutta en tarkoita mitään hyvääpäivää jutustelua :)

        Ja en tod. halua miestä joka vaan tyytyy palvomaan naista. Kyllä mäkin haluan palvoa miestä!

        Ja aivan varmasti OTAN miehen, kunhan ei siis ole mikkihiiri :)


      • ei prinsessa
        Ei prinsessa kirjoitti:

        Et ois paljoo väärempään voinut veikata.

        Eli tottakai nainenkin dominoivempana! Mutta kuka nainen haluaa ottaa miestä, joka on passiivinen ja haluaa useimmiten että nainen tekee aloitteen. Kokemusta on ja vie ainakin mun seksuaalihalut jonnekin timbuktuun :)

        Mutta mitä alkuun tulee niin en jaksa innostua, jos miehestä ei käy ilmi suht alkuun että osaisi "ottaa naisensa". En nyt tässä rupea erittelemään mutta en tarkoita mitään hyvääpäivää jutustelua :)

        Ja en tod. halua miestä joka vaan tyytyy palvomaan naista. Kyllä mäkin haluan palvoa miestä!

        Ja aivan varmasti OTAN miehen, kunhan ei siis ole mikkihiiri :)

        ja olenpa kuullut entiseltä kundikaverilta (mikkihiiri-tyyppinen mies) kitinää siitä kun ei pitänyt että olin päällä ja aktiivisempi osapuoli... :) Kuitenkaan hänkään ei sitten kovin aktiivinen ollut... eli tässä on se timbuktu osio.

        Tämän jälkeen päätin, että ei enää koskaan mikkihiirtä vaan MIES. Miehessä on oltava munaa ja sanokaa mitä sanotte mutta sen näkee päälle ei tarvi mennä heti sänkyyn!

        Mutta meitä naisia on moneen ja jotain voi sytyttää toisenlaiset miehet kun mua. Ja sehän on sitä elämän rikkautta jos mikä!


      • edellinen
        Ei prinsessa kirjoitti:

        Et ois paljoo väärempään voinut veikata.

        Eli tottakai nainenkin dominoivempana! Mutta kuka nainen haluaa ottaa miestä, joka on passiivinen ja haluaa useimmiten että nainen tekee aloitteen. Kokemusta on ja vie ainakin mun seksuaalihalut jonnekin timbuktuun :)

        Mutta mitä alkuun tulee niin en jaksa innostua, jos miehestä ei käy ilmi suht alkuun että osaisi "ottaa naisensa". En nyt tässä rupea erittelemään mutta en tarkoita mitään hyvääpäivää jutustelua :)

        Ja en tod. halua miestä joka vaan tyytyy palvomaan naista. Kyllä mäkin haluan palvoa miestä!

        Ja aivan varmasti OTAN miehen, kunhan ei siis ole mikkihiiri :)

        miehiltä sitä, että täytyy osoittaa kiinnostuksensa jo varhain, muttei itse ole valmiita näyttämään omia tunteitaan ku vasta kuukauden tuntemisen jälkeen (ja silläkin aikavälillä mies on hoitanu suurimman osan yhteyden otoista, tapaamisen ehdottamisesta yms). Ehkä jotkut teistä naisista haaveilee siitä, että joskus ihan oikeassa elämässä uskaltaisi olla aktiivinen, mutta loppupeleissä pelko hiipii puseroon.


      • edellinen
        ei prinsessa kirjoitti:

        ja olenpa kuullut entiseltä kundikaverilta (mikkihiiri-tyyppinen mies) kitinää siitä kun ei pitänyt että olin päällä ja aktiivisempi osapuoli... :) Kuitenkaan hänkään ei sitten kovin aktiivinen ollut... eli tässä on se timbuktu osio.

        Tämän jälkeen päätin, että ei enää koskaan mikkihiirtä vaan MIES. Miehessä on oltava munaa ja sanokaa mitä sanotte mutta sen näkee päälle ei tarvi mennä heti sänkyyn!

        Mutta meitä naisia on moneen ja jotain voi sytyttää toisenlaiset miehet kun mua. Ja sehän on sitä elämän rikkautta jos mikä!

        koska olemme asiasta niin eri mieltä. Jatka prinsessaleikkejäsi ja mahdollisimman näkyvästi, jotta osaan kiertää sinut kaukaa. ;)


      • Ei prinsessa
        edellinen kirjoitti:

        miehiltä sitä, että täytyy osoittaa kiinnostuksensa jo varhain, muttei itse ole valmiita näyttämään omia tunteitaan ku vasta kuukauden tuntemisen jälkeen (ja silläkin aikavälillä mies on hoitanu suurimman osan yhteyden otoista, tapaamisen ehdottamisesta yms). Ehkä jotkut teistä naisista haaveilee siitä, että joskus ihan oikeassa elämässä uskaltaisi olla aktiivinen, mutta loppupeleissä pelko hiipii puseroon.

        Kun mun mielestä asia menee niin että jos haluaa olla toisen seurassa niin mitä sitä peittelemään.

        MUTTA liian innokas ei saa olla alkuun. Miehet säikähtää. Näin on kerrottu ja kokemusta on.

        Viimekädessä uskon kuitenkin siihen, että kun on oma ittensä niin ei sitten voi mitään jos toinen säikähtää. Ei oo sitten mun mies.

        Eli en mä koe mitään sen enempää itte vaativani mieheltä kun mitä oon valmis ite antamaan.

        Ehkä joku toinen nainen toisella tavalla? Varmasti.


    • Anonyymi

      Tää on taas hölmöläisten hommaa. Jos miestä kiinnostaa nainen hän tekee aloitteen. Jos naista kiinnostaa mies hän tekee aloitteen. Ei ole mitåän ayytä olemassa tätä vastaan. Jos nainen ei tee aloitetta on hän useasti epävarma tai pelokas. Tai sitte hän on itseään täynnä. Jos mies ei tee aloitetta on hän myös yleenså epövarna.

    • Anonyymi

      Aloittajalta ja monelta muultakin näyttäisi jääneen historian kirjat yms. lukematta. Naisesta on kautta aikain tehty huono ja hutsu, jos hän on aloitteellinen. Uskomattominta aiheessa lienee se, että näin on vielä vuonna 2019, jolloin kaikenlainen tekniikka kiitää, mutta osa ihmisistä ja varsinkin mieähistä, elää vieläkin pimeää keskiaikaa mielen puolellaan. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin ?

      • Anonyymi

        Vittuilupuhelin... no se on kyllä jäänyt väliin...
        Nimim. Mitä Muuta Turkuun Kuuluu


    • Anonyymi

      Itse miehenä ymmärrän tän kaavan että mies tekee aloitteen. Sitä en vielä tänä päivänäkään ymmärrä miksi naisten pitää esittää vaikeaa vaikka olisi kiinnostunut?

      Monta kertaa mennyt niin kun olen yrittänyt naista lämmitellä, pyytää jonnekkin treffeille ym, tosi hankalaa, aina on kaverin koiran ristiäiset tai muuta todella tärkeää, tosi nihkeesti vastaillaan ees viesteihin. No siinä vaiheessa kun itsellä lähteny ns. Pelihalut hänen kohdalla, parin viikon päästä alkaa naiselta aktiivinen viestittely. Siinä vaiheessa tekisi mieli sanoa että sori meni jo, ja niin se kyllä menikin. Itse en jaksa yhtään roikkua kenessäkään, miehilläkin täytyy olla itsekunnioitusta sen verran. Näen itseni lahjana naiselle, enkä minkäänlaisena tyrkkynä.

      • Anonyymi

        Viittaan edelleen historian kirjoihin; naiset ovat opetetut olemaan vaikeasti tavoitettavia. Se tekee siveellisemmän oloiseksi eli hyväksi ja paremmaksi ihmiseksi. Varsinkin viime vuosituhannella vielä elävien mieästen mielestä, jotka pitävät kaikkia naisihmisiä huonoina naisina ihan vain oletuksen takia. - Nm. Vieläkö kangesta ?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe