lyhyehköjen housuista.....

epämuodostunut?

Moi. Outo kysymys ehkäpäs, mutta löydättekö te 160-165centtiset hyvin oikean kokoisia housuja? Minkä mittaset on teille sopivii? Tulipa vaan mieleeni, koska itse en koe olevani mitenkään kauheen pieni.. mutta housunlahkeet aina liian pitkät. 36 kokoisissa housuissa lahkeet on oikean mittaset, mutta muuten ne sit on tosi tiukat. Olenko siis persjalkainen, lihava vai muuten vaan epämuodostunut??

9

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä

      Olen kyllä lyhyempi, mutta vastailenpa silti.

      Valmisvaatteethaan tehdään about 168cm pitkille naisille, eli skandinaavisille amatsoneille;) Tuo pituus ei muutu kokonumeron mukaan yleensä kuin korkeintaan parilla sentillä.

      Lisäksi nykymuodissa on ylipitkät lahkeet ja valmistajat pitävät yleensä huolen että sitä lahkeenvaraa on vähän pitemmillekin.

      Eli et ole persjalkainen tai epämuodostunut.

      Seppälässä on muuten joskus housuja tarjolla lyhyellä mitoituksella.

      • vaikea ymmärtää

        miten mua kolme senttiä pidemmät naiset voisivat olla amatsoneja.


      • näkökulmasta
        vaikea ymmärtää kirjoitti:

        miten mua kolme senttiä pidemmät naiset voisivat olla amatsoneja.

        jos on tällänen puolitoistametrinen, niin melkein kaikki suomalaiset näyttää amatsoneilta...


    • mittainen!

      Mä oon 165cm pitkä, painan 55 kg ja käytän kokoja 34 ja 36, miten kulloinenkin mitoitus sopii. Ongelma noissa 34 housuissa on se, että jos ovat sopivan tiukat reisistä eivät välttämättä mene päälle...lanteikas siis olen. Mulla on kyl suht. pitkät jalat suhteessa selkääni, en pääse samoihin asentoihin (pervoa? ei!) kuin muut. Notkea kyllä oon, jos joku epäilee.

      Tervetuloa Rocky Whoreror Shoplure Showhun...

      • Epämuodostunut?

        Mä oon 163/55 ja ostan sit yleensä 38 kokosia housuja jotta ne ei ois liian tiukat. 36 kokoisissa ois sopivan mittaset lahkeet, joten pitää varmaan tiputtaa pari kiloa jos haluan päästä eroon lahkeiden lyhentelystä.

        En mä sit ainakaan persjalkanen varmaan ole, jos kerran sulla on pitkähköt jalat ja housut kuitenki vaan 34 ja 36. =)

        Onko teillä muuten ylä- ja alakroppa samaa kokoa? (Olenpas utelias =D ) Mä käytän myös paidoissa kokoa 36/38, eli aika tasapaksu sit vissiin olen =D


      • Mä oon yläkropasta
        Epämuodostunut? kirjoitti:

        Mä oon 163/55 ja ostan sit yleensä 38 kokosia housuja jotta ne ei ois liian tiukat. 36 kokoisissa ois sopivan mittaset lahkeet, joten pitää varmaan tiputtaa pari kiloa jos haluan päästä eroon lahkeiden lyhentelystä.

        En mä sit ainakaan persjalkanen varmaan ole, jos kerran sulla on pitkähköt jalat ja housut kuitenki vaan 34 ja 36. =)

        Onko teillä muuten ylä- ja alakroppa samaa kokoa? (Olenpas utelias =D ) Mä käytän myös paidoissa kokoa 36/38, eli aika tasapaksu sit vissiin olen =D

        kokoa 34. Joskus stressi vie kiloja ja laihdun kokoon 32. Rintsikat on kokoa 70 C. Oon tosi kuikuli yläosasta eikä vielä ei ole todistettu että olisin yhtään kädenvääntöä voittanut. Jaloista olen sen sijaan vahva ja jäntevä - monen pojan olen voittanut juoksukilpailussa. Kerran istuttiin 170-senttisen avomiehen kanssa jalat suorina lattialla ja vertailtiin. Kummallakin oli yhtä pitkät jalat.

        Pelasin futista ikävuosina 11-15 sarjatasolla ja siitä asti olen hölkännyt säännöllisesti. En tiedä onko fyysisesti mahdollista, että tällainen vaikuttaisi pituuskasvuun ja kropan mittasuhteisiin. Yläruumis on aina jäänyt vähemmälle huomiolle.

        No, tää mun juttu alkaa kääntyä kuntoilupalstalle sopivammaksi, joten jätän tähän hyvä "Jalkaperäinen Epämuotoilija" vai miten se meni...


    • pikkuriikkinen

      Et varmaankaan lihava, mutta hoikalla on kyllä huomattavan paljon helpompi löytää sopivat housut.

      Mulla oli aikoinaan ihan sama ongelma, sitten laihdutin hieman ja nyt mahdun jopa lasten kokoon 146cm tosin lahkeet jäävät lyhyeksi. Kompromissina ostan 152cm housuja 32 on just sopivat lantiosta tosin sen verran väljät, että 30 olisi sopivampi, mutta niitä on tosi harvon tarjolla. Tuumista menee 25 jotka on passelit, tuumamitotuksella vaan lahkeen pituus on melkein satavarmasti liikaa (32 parempi olis 30).

      Onnea etsintään!

    • Lipokka

      Olen 160 cm pitkä(pätkä...;)) ja painan 54 kg. Käytän yleensä 38 kokoa,mutta joskus myös kokoa 40 (riippuu vähän valmistajasta). Melkein aina joudun lahkeita lyhentämään. Useinmiten housut kiristävät reisistä jos jostakin kinnaavat....

      • Mistä koosta

        nyt puhutaan? Itse olen 165cm ja puseroina käytän 34 kokoa ja (farkku)housuissa käytän 28/30 eli siis vyötärö/lahke. Laiha olen mutta tuo lahjen pituus on sopiva koska selkäni on pitkä suhteessa jalkoihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe