Työpaikan

wc-ongelma

Kuulostaa vähän oudolta mutta...
Pienellä työpaikallamme on 1 yhteinen vessa, siellä käy siis miehet ja naiset. Nyt meille on tullut työhön uusi työntekijä, n. 30 v mies, dippainssi muuten. Sori ei mikään tarkoitus vihjata siis, totesin vaan, että pitäisi olla jotkut käytöstavat jo tuohon koulutusmäärään...

Ongelma on se, että hänen wc:ssä käynnissään olisi huomauttamista. Paperit ovat pitkin lattiaa, saippuaa lattiassa, ei käytä raikastetta jne. Sinkkumies, kotona ei tarvi ottaa huomioon muita.

Miten sanoa hänelle ystävällisesti asiasta? Todella vaikea sanoa, varsinkin naisihmisen.

Kaikenlaista sitä on oltavakin!

13

782

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossa

kerrotaan miten käyttäydytään.

Tai "siivoa omat sotkusi, äitisi ei ole täällä töissä".

• aloittaja

Ei niin suoraa vihjettä, kuitenkin mukava kaveri muuten... ja eikös miehet pidä ennemmin SUORASTA puheesta eikä vihjeistä?

• ei suoraa vihjettä vaan puh...
        aloittaja kirjoitti:

Ei niin suoraa vihjettä, kuitenkin mukava kaveri muuten... ja eikös miehet pidä ennemmin SUORASTA puheesta eikä vihjeistä?

Nomee oven taa kun se siellä puuhaa; puhut itseksesi niin kuin sanoisit jollekin muulle:
        "Tää vessa on nykyisin ihan kaamee, laittialla saa luistella ja hirvee haju."

Luulis olevan tarpeeks suoraa puhetta.

• :))))
        ei suoraa vihjettä vaan puh... kirjoitti:

Nomee oven taa kun se siellä puuhaa; puhut itseksesi niin kuin sanoisit jollekin muulle:

Heh!!

Nauroin!

• vielä ..
        ei suoraa vihjettä vaan puh... kirjoitti:

miks dippainssit haisee paskalta

• tekuinssi

että dippainssit on niin rajoittuneita

• Mairajo

Mikä se semmoinen "raikaste" on ja miten sitä käytetään? Sinkkumies minäkin olen, mutta 40 v.

• perse ...

pitäisi haista kukkaniityille???

• perse ..

pitäisi haista kukkaniityille???

• Olisipa minullakin olisi sellainen työpaikka, jossa voisi/joutaisi/kiinnostaisi murehtia vessan pahaa siivoa.. ..*haaveilee*

• lilylioneye

ongelmat saatana. Tuupas mun työpaikalle möyrimään kädet kyynärpäitä myöten paskassa, niin sen jälkeen on ihan sama missä käy kusella, eikä ympärillä leijuvaan paskanhajuun tehoo raikasteetkaan.

• rose18

voi hyvä luoja.
      mä en välittäisi. ei ne sieltä lattialta sun kimppuus käy, siivoojan piträisi osata hoitaa homman....
      kysele kävitkö isolla asialla että osaat varautua..

mutta
      ei yleisvessassakaan ole ilmanrakastimia..
      enkä ainakaan itse kanna mukana..
      eikä siellä tarvi asua tai peilaileen jäädä.

• kiharapää-täti

Minkämerkkistä kakkapaperia siellä lattialla on?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3253
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2945
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2202
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1514
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1477
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1395
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1248
    Aihe