Olen seurustellut yli 2 kk miehen kanssa ja hän ei vaikuta olevan lainkaan kiinnostunut seksistä. Välttelee, että tapaamme jossain muualla kuin kodeissamme, jossa siihen voisi olla mahdollisuus, vaikka en edes mitenkään ahdistele häntä.
Eihän 2 kk ole pitkä aika naisen logiikalla, mutta luulisin, että miehen logiikalla on? Kuinka kauan miehet voitte seurustella ilman seksiä? Missä menee jo epänormaliuden raja? Jossain puolessa vuodessako? Olemme molemmat yli 25-vuotiaita.
Mistä syystä mies haluaa edetä hitaasti? Pelkääkö hän epäonnistuvansa vai mitä syitä voisi olla?
Milloin seksiä ekan kerran suhteessa?
25
2931
Vastaukset
- aikuinen nainen
Te naisethan sen seksinkin perään näyttäisitte olevan. Ei tuohon helvetti sentään ole olemassa mitään rajoja. Puhukaa ihmiset asioista, puhukaa.
Seksi ei ole mikään logiikkakysymys(sic). Voi olla vaikka vuosi ilman seksiä. Ei siihen kuole, you know. Tsiisus, te naiset aina itse vingutte täällä kuinka miehet haluaa edetä niin nopeasti, ja nyt sitten muka liian hitaasti. Päättäkää jo. - kiire ?
Seksia harrastetaan silloin, kun molemmat ovat siihen valmiit. Kaiken lisäksi, eihän 2 kk ole aika eikä mikään edes pelkässä tutustumismielessä.
- Opiksi ottanut
Mies on varmaan lukenut Suomi24:n palstoja ja ottanut onkeensa. Naisilta ei saa vongata. Kun on tarpeeksi kauan vonkaamatta, niin naiselle iskee pakokauhu. "Mikä minussa on vikana? Miksi mies ei halua minua? Olenko epäviehättävä? Lihava? Ruma?"
Tässä vaiheessa nainen luopuu kaikista periaatteistaan ja kirjoittamattomista seurustelun säännöistä. Hän ryhtyy aktiiviseksi testatakseen viehätysvoimaansa. Nyt miehen kannattaa kuitenkin heltyä antamaan seksiä naiselle. Torjutuksi tultuaan nainen näet alkaa kysellä ystävättäriltään ja keskustelupalstoilta, onko mies homo vai impotentti, kun ystävättärienkin kauniiksi kehuma nainen ei kelpaa...- AnnaN
Mua oikeasti pelottaa ajatus, että tuolla ulkona lumimyrskyissä taivaltaa paljon Suomi24-palstoilta opikseen ottaneita henkilöitä.
*laittaa oven lukkoon* - haha
AnnaN kirjoitti:
Mua oikeasti pelottaa ajatus, että tuolla ulkona lumimyrskyissä taivaltaa paljon Suomi24-palstoilta opikseen ottaneita henkilöitä.
*laittaa oven lukkoon**laittaa kans oven lukkoon* ...ei juma :D
- En kerro nimeäni
Mies jolla on terveet halut ja joka on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ei todellakaan välttele tilaisuuksia jossa voisi päästä naisensa kanssa sänkyyn. Miehesi taitaa olla kovasti estynyt? Kehotan puhumaan asiasta, tuollaisen haluttomuuden takana lienee vakavampia syitä. Ja jos mies ei kykene ongelmastaan puhumaan, kannattaa miettiä onko suhteella tulevaisuutta. Suhde jossa toinen ihminen on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja toinen ei lainkaan on matkalla isoihin vaikeuksiin. Ne vaikeudet onkin näemmä jo alkaneet, kun kahden kuukauden jälkeenkään ei kiinnosta päästä naisensa pöksyihin.
- scale
Ei ole normaalia jos ei kahdessa kuukaudessa kiinnosta sehän on ikuisuus olla ilman.
Tuossa vaiheessa kuuluisi olla se kanivaihe, jolloin pitää joka päivä saada ja ja mieluummin useasti.
Kyllä tuolla kaverilla täytyy olla ongelmia.- porukkaa ..
jotka panee toisiaan kuin kanit
- rezorblade
porukkaa .. kirjoitti:
on myös bitter white middle class joka ei saa vaikka yrittäis
- scale
porukkaa .. kirjoitti:
Jotkut tyytyy tumputtamaan.
- valkoista ...
scale kirjoitti:
Jotkut tyytyy tumputtamaan.
siinä välimaastossakin on jotakin *VINK VINK*
- scale
valkoista ... kirjoitti:
teinityyppistä seisottamista auton takapenkillä? Mä oon jo päässy ton vaiheen yli.
- scale
valkoista ... kirjoitti:
Mikä se harmaa alue sitten on, kun mun mielestä seksiä voi joko harrastaa, tai sitten ei. Saisiko tällä kerralla perusteluita, muutakin kun tota yhtä Englannin sanaa jonka olet oppinut toistamaan kuin papukaija.
- normaalia(ko)
Siitossonnia jos etsitään, on kaksi kuukautta liikaa. Jos MIESTÄ ja SUHDETTA eikä pelkkää seksiä, niin ensin tutustutaan ja sitten sekstaillaan.
- kuukauttakin ..
hengailtu ennen aktia ...
- harvinaista
kuukauttakin .. kirjoitti:
hengailtu ennen aktia ...
vaikka jostain suomi24:stä saa ihan eri kuvan. Normaalisti hengaillaan puoli vuotta ennen kuin tunnetaan kunnolla.
- Miksi pihtailla?
harvinaista kirjoitti:
vaikka jostain suomi24:stä saa ihan eri kuvan. Normaalisti hengaillaan puoli vuotta ennen kuin tunnetaan kunnolla.
Mitä ihmeen järkeä on olla puutteessa puoli vuotta? Seksi syventää suhdetta ja lähentää ihmisiä. Siinä ei ole oikeasti mitään pahaa ja toisaalta miksi ihmeessä toinen ihminen pitäisi tuntea läpikotaisin jotta voisi harrastaa seksiä?
Noh, periaatteita on monenlaisia mutta tuollaisessa pidättäytymisessä en näe mitään mieltä. En tietenkään tuomitse muita, mutta itselläni voisi olla aika suuria vaikeuksia puolen vuoden selibaatin kanssa sillä varjolla, että "katellaan nyt kunhan ensin tutustutaan..."
Tässä muutamia syitä vältellä seksiä:
- Uskonnollinen vakaumus
- Aikaisemmat epäonnistumiset/pettymiset
- Poikuus tallella?
- Ei seksuaalisesti kiinnostunut sinusta.
jne, jne
Mutta vaihtoehtoja on oikeasti vain kaksi, joko se "jänistää" tai sitten se ei ole vielä päässyt seksin makuun.nyt kyl jänistää,syitä voi olla ties mitä mut ekaks tulee mieleen vituilleen menneet edelliset sekstailukerrat, järjettömän pitkä aika edellisestä kerrasta,poikuus tallella ja jänskättää, sairaalloisen pieni muna (tätä en ihan kyl ite ihan tajua, joskushan se komeus on tuotava näytille kuitenkin jos meinaa harrastaa, miks vitussa pitkikkää väistämätöntä turhaan)... Sekään ei ainakaan auta noihin suorituspaineisiin et tapaillaan ensin jonkin aikaa ennen sekstailua, siinä ehtii kasata vaan kahta kauheammat paineet ja stressin itelleen jos ei heti pääse laukaisemaan kaikkia paineita :-)
Itellä oli pari vuotta sitten sellainen tilanne et oli menny 3 edellistä kännistä yhdenyön kertaa silleen et hommista ei ollu tullu suoraan sanottuna lasta eikä paskaa, sit meni melkein vuosi ettei ollu mitään sutinaa eikä saumaa edes yrittää mitään kenenkään kans ja sit viimein tuli vähän sutinaa yhden typyn kans,vieläpä silleen et ekana iltana ei tapahtunu mitään vaan piti ensin 'treffata' muutama kerta. Arvaa vaan oliko se eka kerta kova ja jännä paikka tollasen historian jälkeen. Pakko myöntää et itekkin jouduin silloin jänistään muutamasta varmasta tilanteesta ennekuin sain viimein kerättyä tarvittavan määrän 'munaa' ja eikä sitä kieltäminen et jouduin ottaa myös hieman rohkaisua pullon hengeltä ekaa kertaa varten. Hankkiudu sen kans jotenkin vaikkapas saunaan ja juotat muutaman saunabissen, jos siitä ei seuraa actionia niin peli on menetetty ja sama heittää pyyhe kehään.- Ja mää kun...
...oon luullut että tää Yrmio on oikein tekijämies naisten keskuudessa... mutta VUODEN kuiva kausi ;-D
Ja mää kun... kirjoitti:
...oon luullut että tää Yrmio on oikein tekijämies naisten keskuudessa... mutta VUODEN kuiva kausi ;-D
oot luullut väärin. Vitsit kun oisinkin tekijämies niin oisin varmaan muutenkin paljon vähemmän kyrpä tyyppi, tätä se heikko flaksi ja katkeruus teettää.
Ottakaa siis nuoret naiset opiksi ja pelastakaa tulevat yrmio juniorit tältä kauhealta kohtalolta :-)- Huh.huh.....
yrmio kirjoitti:
oot luullut väärin. Vitsit kun oisinkin tekijämies niin oisin varmaan muutenkin paljon vähemmän kyrpä tyyppi, tätä se heikko flaksi ja katkeruus teettää.
Ottakaa siis nuoret naiset opiksi ja pelastakaa tulevat yrmio juniorit tältä kauhealta kohtalolta :-)että lyhyen pituuden lisäksi vielä pieni kalukin..
Enpä kadehdi. Huh.huh..... kirjoitti:
että lyhyen pituuden lisäksi vielä pieni kalukin..
Enpä kadehdi.nyt pinnistää vittuilua joka oikesti hetkauttaa mua, tollanen alakoulutaso herättää vaan sääliä.
- Njeee
Kuten täällä on sanottu, niin syitä voi olla monia.
Jossain vaiheessa kannattaa vain ottaa asia rohkeasti puheeksi,
niin saa selvyyden siihenkin. Ehkä miehen seksuaalivietti
on harvinaisen alhainen, eikä hän pidä seksiä kovin tärkeänä?
Jos oma taas on paljon korkeampi, niin ehkä on parempi
etsiä uusi mies. Jos homma ei toimi sillä osastolla
seurustelun alussa, niin tuskin tahti jatkossakaan kauheasti
tihenee.
Puhu nyt kuitenkin ensin miehen kanssa. Ehkä hän vain haluaa
ottaa (harvinaisen) rauhallisesti, tai odottaa että sinä
teet selkeän aloitteen, jolloin hänen ei tarvitse arvailla
oletko valmis vai nou.
Jos takana on jonkinlainen ideologia (esim. ei seksiä
ennen papin aamenta), niin kannattaa miettiä sopiiko kyseinen
käytäntö itselle.
No joo... tämä oli vain pikkuista pohdintaa. Enhän minä osaa
neuvoa sen paremmin kuin kukaan muukaan, kun ei ole tuollaisesta
kokemusta ja kaikki ihmiset ovat erilaisia. - WXC.
Ehkäpä hän on vaan herrasmies ja haluaa muutenkin edetä hitaammin kuin sinä. Odottele nyt vielä pari kuukautta lisää. Mies haluaa susta otetta jotenkin ensin sillä henkisellä puolella. Katsoo mikä sä olet naisiasi ja sen sellaista. Ehkä se pelkää että sillä menee seisokki jännityksen vuoksi, tai sitten sillä siellä jotain muuta vikaa. Anna sille aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248