((((((((((Kalsariarvonta))))))))))

AROSUSI-09

Osoitteessa www.tykit.fi kuvia kalsareista vuosikymmenten varrelta...

4

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harri.

Saako palkinnoksi tuollaiset "ihanat" 70-luvun pökät?

Kaikki olivat kamalia! Mistä sinä Arosusi oikein löydät noita juttuja? Sinä pyörit monellakin palstalla ja aina irtoaa jotain hauskaa!

Taidat olla koko foorumin aktiivisin tyyppi. Itse luen paljon tähtitiede-palstaa ja sinä heittelet juttujasi sielläkin. Lyhyesti, nasevasti, yllättävän asiantuntevasti joka aiheesta ja hauskasti. Lisää tuollaisia tyyppejä Suomi24:lle!

T: Hetero mies

• AROSUSI-09

Zikäli tähtitiede-palsta tuntuu vähän vieraalta,etten lähesty avaruuden ääriä niinkään tieteellisesti,kuin esteetikkona ja mystikkona,mutta kyllähän palstan jutuista aina jotain irti saa...Mittasuhteet siinä kai eniten viehättää:Neutronitähtien aikaansaamat aurinkokuntien laajuiset revontulet,uskomattomat jättiläisplaneetat,800 aurinkokuntaa syönyt musta aukko ja noin.On se hurja ja mielenkiintoinen paikka./Ufoilijana elättelen sitäpaitsi toivetta päästä joskus noihin käymättömiin korpimaihin vaeltamaan...*Köh*Menee vähän ohi palstan aiheesta:D/Kalsarikilpailussa on palkintona 50 kpl Black Horse-alusasua,btw:)

• Harri.
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Zikäli tähtitiede-palsta tuntuu vähän vieraalta,etten lähesty avaruuden ääriä niinkään tieteellisesti,kuin esteetikkona ja mystikkona,mutta kyllähän palstan jutuista aina jotain irti saa...Mittasuhteet siinä kai eniten viehättää:Neutronitähtien aikaansaamat aurinkokuntien laajuiset revontulet,uskomattomat jättiläisplaneetat,800 aurinkokuntaa syönyt musta aukko ja noin.On se hurja ja mielenkiintoinen paikka./Ufoilijana elättelen sitäpaitsi toivetta päästä joskus noihin käymättömiin korpimaihin vaeltamaan...*Köh*Menee vähän ohi palstan aiheesta:D/Kalsarikilpailussa on palkintona 50 kpl Black Horse-alusasua,btw:)

Kalsareistahan täällä tosiaan piti puhua :D

Tähtitiede-palstalla tuollainen humoristinen esteetikko/mystikko on piristävä hahmo niiden "kuussa ei käyty-käytiinpäs-eipäs-juupas"- ja "asteroidi/meteori/komeetta/gammapurkaus tappaa meidät kaikki"-tyyppien joukossa. Itse ajattelen noita asioita hieman tieteellisemmältä kantilta, mutta sinunlaisiasi tarvitaan siellä aina. Sinä osaat liittää esteettis-mystisyyttä tyylikkäästi tieteeseen koska sinulla selvästikin on perustiedot tieteestäkin hallussa. Tuollaiseen ei tyhmä kykene!

Taidan kuitenkin jättää ne kalsarit väliin, vaikka Musta Hevonen laadukkaita tuotteita valmistaakin...

• AROSUSI-09
        Harri. kirjoitti:

Kalsareistahan täällä tosiaan piti puhua :D

Tähtitiede-palstalla tuollainen humoristinen esteetikko/mystikko on piristävä hahmo niiden "kuussa ei käyty-käytiinpäs-eipäs-juupas"- ja "asteroidi/meteori/komeetta/gammapurkaus tappaa meidät kaikki"-tyyppien joukossa. Itse ajattelen noita asioita hieman tieteellisemmältä kantilta, mutta sinunlaisiasi tarvitaan siellä aina. Sinä osaat liittää esteettis-mystisyyttä tyylikkäästi tieteeseen koska sinulla selvästikin on perustiedot tieteestäkin hallussa. Tuollaiseen ei tyhmä kykene!

Taidan kuitenkin jättää ne kalsarit väliin, vaikka Musta Hevonen laadukkaita tuotteita valmistaakin...

Koirat haukkuu karavaani kulkee.../Joo mustat kalsarit on kivat ja avaruuden voi nähdä myös moniulotteisena aikaan ja paikkaan rajoittumattomana taideteoksena ja asioista liikaa tietämättömänä voi sattumalta antaa uusia näkökulmia.Esimerkkinä se tarina,missä joku NASA-n siivoojatäti ratkaisi astronauttien parranajo-ongelman,jota tiedemiehet olivat pitkään pähkäilleet kaivamalla veskastaan kertakäyttöisen turpahöylän,jolla ajeli säärikarvojaan...voipi olla pitkään hengissä pysynyt avaruusajan urbaanilegenda,mutta kuitenkin.Juu nou:)Luultavasti käymättömistä korpimaista viimeinen on sitäpaitsi paikka jossa nykyinen tieteellinen tietämys ei auta joka paikassa vaan asiat ymmärtää ja matka jatkuu paremmin ajattelemalla satujen ja unien logiikalla.Mistä sitäkään tietää.Tähdissä noidat pitävät tarhojaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      108
      934
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe