Mitä mies ajattelisit?

-n-

Mitä ajattelisit, jos tekisit erilaisia korjaustöitä ja sinun pitäisi mennä tekemään näitä tuntemattomien ihmisten koteihin. Tapaisit kuitenkin erään naisen, josta saattaisit olla kiinnostunut. Yhtäkkiä nainen laittaa sinulle tekstiviestin työnumeroosi, jossa hän kysyy oletko vapaa. Hän on saanut numerosi, koska olet joutunut soittamaan hänelle sopiaksesi ajankohdan korjaustöilleen. Ja tätä viestiä aikaisemmin olette jutelleet vain hiukan korjaustöiden ohessa.

Mitä mieltä siis tekstiviestistä, joka ei koske töitä ja toisekseen tulee kuitenkin työnumeroon? Olisitko otettu, hämilläsi, jatkaisitko yhteydenpitoa vai oudoksuisitko "tunkeilua"?

13

1150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

näin tyhmiä kysymyksiä esittää? Luuletko, että jos MINÄ vastaan sinulle, niin tiedät mitä tämän sinun remonttireiskasi päässä liikkuu? t. yks remonttireiska täälläkin

• -n-

En, koska ihmiset ovat erilaisia. En voi todeta, että kaikilla remonttireiskoilla olisi samat ajatukset. Kuitenkin olisi mielenkiintoista tietää, miten erilaisia mielikuvia ihmisille/miehille tulee kyseisestä tilanteesta.

• jennssku

ehkä se vähän riippuu naisestakin että onko se hemaisevan kaunis vai joku kauhee...

• -n-

Sellainen normaalin kokoinen ja aika usein kauniiksi kehuttu.

Ja on tämä mies kuitenkin aika pitkiä katseita luonut ja muutenkin puhuu Ehkä flirttailevaan sävyyn.

• Remonttireiska minäkin
        -n- kirjoitti:

Ja on tämä mies kuitenkin aika pitkiä katseita luonut ja muutenkin puhuu Ehkä flirttailevaan sävyyn.

tuo sinunlaistesi naisten yritykset. Sinähän oot vapaa tekemään mitä haluat. Mutta täytyy sanoa, että itse ajattelisin sinusta, että voi mikä kana.

• -n- kirjoitti:

Muutin muutama kuukausi sitten ja tuttu remonttimies kävi tekemässä pintaremontin. Kertoi sitten lopputarkastusta tehdessäni, että naapuurin rouvatkin olivat houkutelleet kuka kahville, kuka remonttia tekemään. Kertoipa, että aiemmin oli jopa kuumia päiväkahvejakin ehtoteltu. Samoja juttuja kertoi tuttu sähkömies aiemmin.

Onko naisilla joku korjausmies-fetissi? Minä luulin niiden liittyvän vain uniformupukeisiin ammattimiehiin.

• hittoa

tämän naikkosen päässä liikkuu? Voiko kysellä näin v***n tyhmiä kysymyksiä tosissaan? Kysymyksen asettelun perusteella arvioisin aikamoiseksi blondiksi. Ja juu, olen minäkin remontoinut yhtä sun toista. terv. Reiska

• -n-

nauraa vastauksillenne.. :D ootte ihania.. Kiitosta vain!

• Eräs leskirouva teetti kesämökkiinsä katto- ja ikkunaremontin eräällä Reiskalla.

Toista Reiskaa se yritti höynäyttää pari vuotta aikaisemmin taloremonttiin, mutta se remontti jäi kesken, kun Reiskalle paljastui asioiden oikea laita...

• Ja vähän hämmästelisin. Se kuitenki on mun työnumero ja työpuhelin. mut vastaisin varmaan et "joo kui nii?"

• Syltty__

Sehän on nyt yksi lysti tuleeko kysyykö kännykällä moisia vai tulee hakemaan baarissa tanssimaan. Vastaus riippuu puhtaasti siitä, pidetäänkö kysymyksen esittäjästä, ei niinkään siitä miten se kyssäri esitetään.

• taas nähtiin

Kun näitä vastauksia lukee, niin ihmettelee vaan että miksi miehet valittavat sitä, ettei nainen tee aloitteita. Sitten kun joku tekisi, niin on epätoivoinen, tungetteleva, kieroileva, kana jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3253
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2945
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2202
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1514
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1477
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1395
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1248
    Aihe