blinkki,green day

ahaaaaaaaaa

Olen ajan mittaan huomannut että jo tällä palstalla kirjoittaa Green Daysta, Blink 182:sta yms. saa tietyiltä ihmisiltä aina huudot siitä että:" EI NE OO MITÄÄ PUNKKIA VITTU!!"

No ne onkin punk/rockia ehkä eniten, jos nämä bändit pitää jonnekin k/gategoriaan edes laittaa.

Se että nämä bändit eivät soita kovistelevaa räminäpunkkia (90-luvun biiseissä kyllä) vaan enemmän iloisempaa punkrokkia ei tee niistä poppibändejä!!

Jos porukka oikeasti tietää musiikista niin paljon kuin väittää täällä niin pitäisi se heidän tajuta.

9

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesus oli homo jätkä

      *jumalauta, mistä näitä tulee?*

      okei, minä selitän tämän sinulle IHAN yksinkertaisesti ja kiltisti. kato ko on kohta joulu ja niimpoispäin.

      Greenday ei ole soittanut sitten ensimmäisen levyn jälkeen punkia, vaan siirty Alternative genreen. kun pojilla ei fyffeä enää tippunu, ne teki KAKSI punk kappaletta niiden aikuisrock levylle. (St.Jimmy ja American Idiot.)

      Greenday EI OLE mitään punkrockia tai pop-punkia.
      iloisempaa punkia on esim. brittibandi splodgenessabound. tai The marketmen. tai IHAN ALKUAIKOJEN apulannan muutamat biisit.

      "kovisteleva räminäpunk" on vain ja ainoastaan nopeaa, ihanaa, soittotaidotonta, ihanaa, SANOMALLISTA (mieluiten hiukkapienen anarkistista) musiikkia, jossa EI arvosteta tuottajia, levypomoja tai edes isoja musiikkilabeleita.

      blink 182:lle pitää nostaa alkuajoista hattua, oha ne pojat keikkaillu Op.Ivyn kanssa (teille tietämättömille op.ivy on Ska-punkin 80-luvun helmi)

      sama homma tapahtu pojille, ilman Alternative hömpötystä. pojat Kungfu recordsilta isoihin pyöriin ja manekset taskuun.

      niitä me isot pojat nimitämme "pettureiksi, homopoppareiksi."

      näitä on tapahtunu toki ennenki, esim. ramotki pakotettiin tekemään 80-luvulla monipuolisempia biisejä, ku levynmyynti piti saaha ylös ku ei usassa ei riittäny enää kolme sointua ja hyvät lyriikat.

      ja pliis. jos kaveriski tulkuttaa että ne ei oo punkia, miksi tulla tänne sanomaan että se on?

      rauhotu ny teini, ja pistä suu suppuun ku tuut puhumaan jotaki mitä et tiiä.

      • ---

        Joo tekstistäsi päätellen olet vielä enemmän teini kuin minä. Vai onko 18 v. vielä teini?

        *jumalauta, mistä näitä tulee?* meinaisn kysyä samaa sinulta, mutta nimimerkkisi kertoi jo kaiken.

        En kirjoittanutkaan tuota tekstiä suurena green day tai blink-fanina. Ärsyttää vaan lukea tai varsinkin kirjoittaa täällä mitään koska heti saa haukut jos esimerkiksi kysyy jotain lempibändistään. "Mun bändi on parempi ku sun" juttuja. Tai jos ottaa puheeksi jonkun asian mikä palstassa ärsyttää niinkuin minua tämä asia.

        Onko tullut mieleen että bändit muuttuu kun sen jäsenet kasvaa? Ei se tarkoita että halutaan suurempia levymyyntejä koska jos olisi niin helppoa tietää mistä yleisö tulee pitämään, niin eiköhän jokainen meistä vois olla iso stara. Ei se vaan mene niin. Ehkä 30-vuotiaana ei enää kiinnosta soittaa samanlaista musiikkia kuin kakskymppisenä.

        Vielä näistä musiikkityyleistä, että miksi hemmetissä niitä pitää lokeroida niin tiiviisti?! Jos joskus kirjoittaa vaikka punk-palstalle jostain joka ei suoraan ole punkkia mutta ei tiedä minne muualle se kuuluu niin miksi siitäkin pitää vetää hermot. Tämä oli se alkuperäinen asia josta halusin Järkeviä vastauksia.


      • Metru
        --- kirjoitti:

        Joo tekstistäsi päätellen olet vielä enemmän teini kuin minä. Vai onko 18 v. vielä teini?

        *jumalauta, mistä näitä tulee?* meinaisn kysyä samaa sinulta, mutta nimimerkkisi kertoi jo kaiken.

        En kirjoittanutkaan tuota tekstiä suurena green day tai blink-fanina. Ärsyttää vaan lukea tai varsinkin kirjoittaa täällä mitään koska heti saa haukut jos esimerkiksi kysyy jotain lempibändistään. "Mun bändi on parempi ku sun" juttuja. Tai jos ottaa puheeksi jonkun asian mikä palstassa ärsyttää niinkuin minua tämä asia.

        Onko tullut mieleen että bändit muuttuu kun sen jäsenet kasvaa? Ei se tarkoita että halutaan suurempia levymyyntejä koska jos olisi niin helppoa tietää mistä yleisö tulee pitämään, niin eiköhän jokainen meistä vois olla iso stara. Ei se vaan mene niin. Ehkä 30-vuotiaana ei enää kiinnosta soittaa samanlaista musiikkia kuin kakskymppisenä.

        Vielä näistä musiikkityyleistä, että miksi hemmetissä niitä pitää lokeroida niin tiiviisti?! Jos joskus kirjoittaa vaikka punk-palstalle jostain joka ei suoraan ole punkkia mutta ei tiedä minne muualle se kuuluu niin miksi siitäkin pitää vetää hermot. Tämä oli se alkuperäinen asia josta halusin Järkeviä vastauksia.

        Kerrankin täällä joku kirjoittaa täyttä asiaa pakko nostaa hattua vaikka ei sellaista päässä olekkaan.ASIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!


      • scrap69

        Keikkailihan Green Daykin Rancidin ja nofx kans
        ettän näin... vaikka en bändistä erityisemmin pidä mutta ei mitään bändiä ny haukua tarvi. tehköön mitä ne haluaa, mulle se on se ja sama


      • jeesus oli homo jätkä
        scrap69 kirjoitti:

        Keikkailihan Green Daykin Rancidin ja nofx kans
        ettän näin... vaikka en bändistä erityisemmin pidä mutta ei mitään bändiä ny haukua tarvi. tehköön mitä ne haluaa, mulle se on se ja sama

        hah, tuo teini homma tuli tuosta sun kirjotustyylistä, ei iästä.

        nyt asiaan.

        lokerointi tulee samasta syystä kuin esimerkiksi jos menet hehkuttamaan psycho-billystä rockabillyfoorumiin. turpiin tulee, oon testannu *nyyh* vaikka alalajista on kyse.
        musiikkityyli halutaan pitää puhtaana, ja foorumit sellaisena, että pelkästään punkkarit tulis tänne. eikö se oo oikeutettua?

        jos jäsenet muuttuu, myös musamaku muuttuu. näinollen ne alkaa soittaa semmosta musaa, mikä kiinnostaa niitä, ja ne siirtyy eri genreen. simppeliä, eikö totta teiniseni?

        ja tätä MINÄ ihmettelen. miten on oikeutettua että punkbändit saa tahkota miljardeja, ku ne siirtyy isoon levy-yhtiöön? sehän on kyllä kaikkein pahinta prostituutiota! punkbändeillä on muitakin vaihtoehtoja ku EMI warner ja muut! esim. Bad Religionin perustama EPITAH ja The Vandalsin Kungfu records tarjuaa maailmanlaajuista menekkiä ja saa pitää oman kunniansa!

        ja tuo että punkkarit tappelis kenen bändi on paras on paska puhetta. tietenki on kaks koulukuntaa, toinen tykkää briteistä, toinen valloista. ja vallatki voidaan jakaa itään ja länteen. sehän on ihan normaalia. jos on kaks puolta samasta kolikosta, toiset kannattaa kruunaa ja toiset klaavaa. mutta voisin väittää että brittipunkit pystyy kuunteleen kyllä valtojen mallia ja toisinpäin.

        ja meeppä heviosastolle ja sano että turmion kätilöt on ihan parasta!
        tulee samanlaiset haukut ku täältäki.

        ja vielä tosta greenday/rancid/nofx keikkailusta, mähän sanoin että eka levy punkia ja sen varjollaha ne ratsasti alternativeen! kuunnelkaa hyvät opetuslapset!

        ja bändien haukkumisesta sen verta että sanotaanha prostituoitua huoraksi! yhtä haukkuvaa seki on :D


      • +++
        --- kirjoitti:

        Joo tekstistäsi päätellen olet vielä enemmän teini kuin minä. Vai onko 18 v. vielä teini?

        *jumalauta, mistä näitä tulee?* meinaisn kysyä samaa sinulta, mutta nimimerkkisi kertoi jo kaiken.

        En kirjoittanutkaan tuota tekstiä suurena green day tai blink-fanina. Ärsyttää vaan lukea tai varsinkin kirjoittaa täällä mitään koska heti saa haukut jos esimerkiksi kysyy jotain lempibändistään. "Mun bändi on parempi ku sun" juttuja. Tai jos ottaa puheeksi jonkun asian mikä palstassa ärsyttää niinkuin minua tämä asia.

        Onko tullut mieleen että bändit muuttuu kun sen jäsenet kasvaa? Ei se tarkoita että halutaan suurempia levymyyntejä koska jos olisi niin helppoa tietää mistä yleisö tulee pitämään, niin eiköhän jokainen meistä vois olla iso stara. Ei se vaan mene niin. Ehkä 30-vuotiaana ei enää kiinnosta soittaa samanlaista musiikkia kuin kakskymppisenä.

        Vielä näistä musiikkityyleistä, että miksi hemmetissä niitä pitää lokeroida niin tiiviisti?! Jos joskus kirjoittaa vaikka punk-palstalle jostain joka ei suoraan ole punkkia mutta ei tiedä minne muualle se kuuluu niin miksi siitäkin pitää vetää hermot. Tämä oli se alkuperäinen asia josta halusin Järkeviä vastauksia.

        "Vai onko 18 v. vielä teini?"

        18-vuotias ON teini.


    • punkkarikloppi

      sanoisin että makuasioista ei voi kiistellä,
      toiset tykkää mansikoista toiset mustikoista.
      iäkkä ei merkitystä teini tai konkari.
      mutta sen verran tahtoo sanoa että ei toi nyky
      green day ole mielestäni lähelläkään
      kapinoivaa punk-rockia.

      • piffiin

        www.punkinfinland.net
        Sinne itkemään teijän paskoista homo bändeistä, mitkä ei ole koskaan punkkia nähnytkään.


    • jaa4

      Green Day alotti Gilman Streetillä. Ärsyttää tommoset, jotka väittää että se myi ittensä Dookiella, ette ole varmaan ikinä kuullu sen jälkestä levyä, Insomniacia, jota sitä paitsi myytiin vähemmän kuin Dookieta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe