Mikä logiikka on siinä, että mies kertoilee minulle kuinka tutut naiset tulevat hänelle pikkupienissä ehdottelemaan yhteistä yötä. Ja kuinka hän aikoo seuraavana päivänä lähtä baarii toisten naisten kanssa. Kuinka hän käy päiväkahvilla tai syömässä toisten naisten kanssa. Listaa voisi vielä jatkaa, mutta nämä esimerkkeinä.
En minäkään hänelle kerro kuka minulle ehdottelee ja mitä, ja kenen kanssa käyn ulkona. Olemme tapailleet tämän miehen kanssa jo jonkin aikaa. Yrittääkö hän jotenkin näiden muiden naisten kautta nähdä sen, kuinka kiinnostunut olen hänestä? Yrittääkö hän nähdä, kuinka mustasukkainen olen hänesta? Vai mikä tässä on pointtina?
En ymmärrä
8
966
Vastaukset
- Tapi0
Voisiko mies kiertäen yrittää tiedustella sitä, miten vapaan suhteen nainen haluaa tai sietää? Odottaa ehkä naisen kertovan, että 1) tapaillaan vaan muitakin samalla, tai 2) ettei nainen voi sietää toisten tapailua kun seurustellaan.
Vastaus kertoisi naisesta jotain, mutta kumpaa mies itse toivoo, sitä tarina ei kerro. Motiivi voi olla tämä tai jokin muu, mutta menetelmä ei kuulosta oikein järkevältä minkään asian tiedusteluun. - scale
olla pikkuisen heikko itsetunto, kun viitsii tuollaisilla elvistellä.
Toi nyt on tollaista nuorten miesten kukkoilua, josta pitää vähintään 80% karsia pois liioitteluna.
Seurusteletteko te? Jos seurustelette, niin onhan kummallinen jätkä. ...yrittää päästä sinusta eroon?? En keksi muuta selitystä.
Nyt pistää miettimään tämä kirjoituksesi, kirjoitat että olemme tapailleet miehen kanssa jo jonkin aikaa, siis annat kuvan että seurustelette. Kuitenkin tämä mies kertoilee sinulle lähtevänsä toisten naisten kanssa baariin, kahville, syömään jne. (Ymmärsin kirjoituksestasi että hän myös käy naisten kanssa...)
Näin ollen päättelen ettei tämä mies seurustele kanssasi vaan pitää sinua kaverinaan, jolle voi kertoilla "menemisiään"!
Jos seurustelet hänen kanssaan niin...Ei ymmärrä!- Syltty__
"Mikä logiikka on siinä, että mies kertoilee minulle kuinka tutut naiset tulevat hänelle pikkupienissä ehdottelemaan yhteistä yötä."
Mahdotonta sanoa. Tahtoo ehkä brassailla tai sitten epäsuorasti kertoa sinulle, että on hyvä saalis. ei voi tietää.
"Ja kuinka hän aikoo seuraavana päivänä lähtä baarii toisten naisten kanssa. Kuinka hän käy päiväkahvilla tai syömässä toisten naisten kanssa."
Tämä lienee päivänselvää, mikäli seurustelette (se ei selviä tekstistäsi). Jos tuollaisia juttuja kuulee esimerkiksi kaverilta, joka näki miehen toisen naisen kanssa kaffella, repeää helposti pelihousut jos kahdetkin. Siispä kun etukäteen kertoo että menee kaverin kanssa kahville niin ei tule sanomista.- ap:lle
Ap,saanko kysyä oletko kaunis vetävän näköinen huomionherättävä nainen?
joskus miehet voi alkaa liiottelemaan toisista naisista varsinkin hyvän näköiselle naiselle ,että niillä on muka niin paljon valinnanvaraa naisten suhteeh,'a littelbit of Jessica a littelbit of Tamara..and tomorrow..
Mutta tuollaista paskaa puhuvat vain kauniille naiselle,naiselle jota kaikki miehet kuolaa.mies on huomannut tämän.
Sitten mies alkaa liiotella ,miksi? noh,miehen itsetunto menee ihan perselleen sun seurassa kun se on alkanut huomaa että sä saat kenet tahansa,olet kaunis.
Jos miehellä on huono itsetunto sitten miehen on pakko alkaa valehdella ja uskottaa sulle, ettei sun vaan tarvitse luulla ettei se saa ketään!
ja että on silläkin valinnanvaraa naisten suhteen ja saa sekin huomiota naisilta, vaikka mä tämän näköinen persjalka mies oonkin!
( mutta,et ole vielä huomannut mitään että naiset olisi tyypistä kiinostunut,tämän takia pitää kertoa sulle juttuja toisista naisista..tajuux? ;))
Tyypillä on huono itsetunto pahenee vain sun seurassa..
- janina23
Onpas tänne tullut paljon vastauksia, kiitän. Niin siis emme seurustele, "virallisesti" ainakaan. Emme ole asiasta puhuneet ikinä, olemme vain tapeilleet niin kuin kerroin.
Hän on ollut minusta muutaman kerran mustasukkainen, kun hän on kuullut että olen käynyt kahvilla kavereideni kanssa jotka ovat miespuoleisia ja kun olen ravintolassa jutellut muiden miesten kanssa. Tätä hän ei suoraan ole minulle myöntänyt, mutta korviini tällainen sanoma on kirinyt hänen ystäviltään.
En ymmärrä. Ehkä tämä kaikki selviää ajallaan sitten, toivottavasti ainakin. Mutta kertokaa ihmeessä lisää mielipiteitänne asiasta.- okalinnut
Mies haluaa säilyttää oman vapautensa, ja selvittää oletko samaa mieltä. Hän on myös mustis sinusta. Siispä hänellä on vapaus tehdä mitä haluaa, mutta sinun pitää olla yksiavioinen.
Kannattaako ylipäätään tapailla miestä, joka kertoo muista meneillään olevista suhteistaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 932983
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201674
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364