Vagabond

liike?

Helsingistä varmasti löytyy vagabond- liike, mutta mistä? Haussa siis liike, ei kauppa joka myy satunnaisia malleja.

4

1075

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsivä löytää

      Olisit varmasti saanut vastauksen nopeammin Vagabondin nettisivuilta kuin täällä roikkumalla, mutta olkoon: Mikonkatu 6.

    • sonja_

      mikä kauppa myy näitä tummanruskeita kaulahuiveja siis onks ne jotai burberryn kaulahuiveja..niit on ihan hirveesti nuorilla.ku tiiän et burberryllä on vaaleen ruskeet,sinist,punast jne huiivei mis menee niit kuvioi eri väril..mut mun mielest siin tummas mitä nyt haenki ei oo samaa kuvioo vai oonko vääräs?!

    • Kummallista palvelua

      En suosittele ainakaan Vagabond itiksen (Itäkeskuksen) myymälää. Siellä minua palveli kahteen kertaan noin kolmekymppinen kiharatukkainen lyhyt nainen, joka oli niin ylpeä, että ei uskoisi, että sellaisia ihmisiä löytyy asiakaspalvelusta.

      Ensimmäisen kerran kun kävin siellä, ajattelin vaan, että ehkä sillä oli huono päivä, mutta kun seuraavallakin kerralla oli ihan samanlainen asenne niin en enää eksy siihen myymälään. Myyjää ei olisi vähempää voinut kiinnostaa palvella minua, vaikka olen ihan helppo asiakas. Yritin selittää mihin tarkoitukseen tarvitsen kenkiä, mutta hän ei osannut neuvoa oikeanlaisia kenkiä ja hänestä huomasi, että hän vain odotti että lähden myymälästä ja katsoi minua kuin halpaa makkaraa. Ehkä johtui siitä, että minulla oli niin tavalliset vaatteet päällä, mutta minun mielestäni ihmisten pitäisi saada palvelua oli heillä minkälaiset vaatteet tahansa päällä! Luulisi, että jos olen ostamassa 100 euron kengät niin vähän palveluakin saisi. En odota mitään ihmeellistä, vaan ihan tavallista asiakaspalvelua, mutta tätä myyjää näytti kiinnostavan aivan muut asiat ja hänen puhetyylinsäkin oli ylimielinen. Luulisi, että aikuinen nainen ymmärtää, että tekee itsestään naurunalaisen, jos antaa itsestään sellaisen vaikutelman.
      Olisin voinut ostaa kahdetkin kengät, mutta ehkä parempi suunnata toiseen liikkeeseen, jos siellä olisi vähän mukavampia myyjiä.

    • sanna-maria_1

      Mullakin on samanlainen kokemus tuolta Itiksen Vagabondista....uskomatonta...ei tule kyllä heti sellanen olo, että menis takaisin sinne katsomaan kenkiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe