ripsien ja kulmien

kestovärjäys?

onko siinä mitään järkeä? Kannattaako siitä maksaa 20 euroa? Arveluttaa, että tulos olisikin liian tumma. Töihin lähtö nopeutuisi, kun naama olis jo osittain "piirretty päähän".

13

1344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kettukarkki

kun ei tarvi aina meikata kulmia ja ripsarinkin voi jättää sivuun. miinuksena heti värjäyksen jälkeen näyttää melko järkyttävältä, kun väri on tarttunut iholle ja kulmat on kuin breshnevillä... minä en enää värjää kulmia kun olen näin vaalea mut ripsiin se tuo hyvän säväyksen. ja juu, minusta 20e kuulostaa paljolta kun olen itse aina omakätisesti värjännyt. mut se on suhteellista. jos ei satu olemaan vakaakätinen ni kantsii luottaa ammattilaiseen...

• kestovärjääjä

Itse käyn ihan säännöllisesti 4 vkon välein värjäyttämässä kulmat ja ripset. Olen ihan vaalea ja kulmia ei edes erotu jos on oma väri. Olen ihan aneemisen näköinen ilman meikkiä ja siksi värjäytän aina ripset (sinimustalla) ja kulmat (ruskealla) jotta on vähän "terveemmän" näköinen kun käyn jumpissa ja uimassa jossa ei meikkiä muuten käytetä. Kestoväreihin on niin tottunut että olisi outoa jos ei väriä olisi. Kulmat värjäilen kyllä itsekin, mutta ripset on vähän hankala saada niin hyvin kuin toisen laittamana.

• haukku24

nyt 20 euroa kannata maksaa sellaisesta, että hento väri pysyy viikon pai kaksi päällä.

• minustakaan

Ei varsinkaan kun löysin sen pikavärjäyssysteemin kotikäyttöön.

Itse voi oppia värjäämään hennotkin kulmat kotona.

En voisi kuvitella olevani ilman kulmaväriä ja nyt olen värjäystä hieman hillinnyt, kun käytän kakkumaista (kolme eri väriä paketissa) kulmaväriä, jonka levitän kulmiin viistomaisella siveltimellä. Pysyy kuin tauti jopa treeneissäkin.

• merkkinen
        minustakaan kirjoitti:

Ei varsinkaan kun löysin sen pikavärjäyssysteemin kotikäyttöön.

Itse voi oppia värjäämään hennotkin kulmat kotona.

En voisi kuvitella olevani ilman kulmaväriä ja nyt olen värjäystä hieman hillinnyt, kun käytän kakkumaista (kolme eri väriä paketissa) kulmaväriä, jonka levitän kulmiin viistomaisella siveltimellä. Pysyy kuin tauti jopa treeneissäkin.

se kakkumainen kulmaväri joka pysyy?

• tana merkkinen
        merkkinen kirjoitti:

se kakkumainen kulmaväri joka pysyy?

Tummansininen rasia. Siinä on tosiaan kolme eri sävyä. Minä tykkään siitä todella paljon, ei vie paljoa aikaa laittaa luonnolliset kulmat. Suosittelen ostamaan kunnollisen pitkävartisen viistosiveltimen. Lumenella on tosi kestävä.
        Pysyvyyttä saa lisää kun taputtelee kostealla vanulapulla tai meikkisienellä päälle.(sama koskee muuten luomiväriäkin) Silloin se "kiinnittyy" kunnolla.

• kokemusta...

Juu itsellä ainakin lähtee kestoväri kulmista paljon nopeammin kuin ripsistä, en tiedä mistä johtuu. Joskus jo viikon jälkeen on kulmat haaleat. Olenkin opetellut itse värjäämään ne, koska kotikäyttöön tarkoitettu puteli ei maksa 20 euroa ja kestää useamman vuoden kun ei turhia tuhlaile ainetta.

• kulmista kulmiin
        kokemusta... kirjoitti:

Juu itsellä ainakin lähtee kestoväri kulmista paljon nopeammin kuin ripsistä, en tiedä mistä johtuu. Joskus jo viikon jälkeen on kulmat haaleat. Olenkin opetellut itse värjäämään ne, koska kotikäyttöön tarkoitettu puteli ei maksa 20 euroa ja kestää useamman vuoden kun ei turhia tuhlaile ainetta.

Multa lähtee kans viikossa pois. Siksipä en voisi kuvitella käyväni värjäämässä niitä viikoittain ammattilaisella.

Millä kukin kulmansa värjää?
        Itse käytän sitä neste-geeli-pika värjääjää, joka vie maks. kolme minuuttia mun elämästä.

• h0h0h0
        kulmista kulmiin kirjoitti:

Multa lähtee kans viikossa pois. Siksipä en voisi kuvitella käyväni värjäämässä niitä viikoittain ammattilaisella.

Millä kukin kulmansa värjää?
        Itse käytän sitä neste-geeli-pika värjääjää, joka vie maks. kolme minuuttia mun elämästä.

Käytätte kaupan värejä, jotka eivät ole yhtä vahvoja, kuin ammattilaisilla, joten liekö ihme ettei väri pysy? :D (näitä vahvempia värejä saa vain ammatinharjoittajat tukuista)
        Kestovärit kieltämättä haalistuu, meillä ammattilaisillakin laitettuna, mutta on siitä paljon hyötyäkin. Turhaan inisette korkeista hinnoista, on tätäkin alaa tehtävien ansaittava jostain elantosta. Ja 20e on vielä kohtuuhinta, ainakin täällä Heslsingissä päin.

Itse suosittelen. On myös huolitellun näköinen ilman meikkiä. Pitää vain varautua siihen ettei värit kestä välttämättä sitä paria viikkoa kauempaa.

• palikoitten palikka
        h0h0h0 kirjoitti:

Käytätte kaupan värejä, jotka eivät ole yhtä vahvoja, kuin ammattilaisilla, joten liekö ihme ettei väri pysy? :D (näitä vahvempia värejä saa vain ammatinharjoittajat tukuista)
        Kestovärit kieltämättä haalistuu, meillä ammattilaisillakin laitettuna, mutta on siitä paljon hyötyäkin. Turhaan inisette korkeista hinnoista, on tätäkin alaa tehtävien ansaittava jostain elantosta. Ja 20e on vielä kohtuuhinta, ainakin täällä Heslsingissä päin.

Itse suosittelen. On myös huolitellun näköinen ilman meikkiä. Pitää vain varautua siihen ettei värit kestä välttämättä sitä paria viikkoa kauempaa.

olisin kyllä täysin eri mieltä.

minä ainakin tarkoitin JUURI tuota ammattilaisella tehtyä värjäystä. Ei pysy, ei sit millään. Kotona tehty sentään kestää pidempään.
        Sama koskee hiusvärejä. Hittoako sitä maksamaan maltaita turhasta.

Ehkä juuri siksi ammattilaiset tekee niin häilyvää jälkeä kun ei muuten kannata. Kuka hullu nyt laittaisi asiakkaalle mitään kunnollista, eihän se tulisi takaisin vähään aikaan ja jäisi ne provikat saamatta.
        Sinä ainakin olet otsikosta päätellen niin väärällä alalla, kuin voi vain olla.
        Mahtaa kolleegat kiitellä antamaasi kuvaa...

• sama joka vastasi aiemmin
        h0h0h0 kirjoitti:

Siis nimenomaan KOSMETOLOGILLA laitettu kestoväri kulmiin on pysynyt joskus vain viikon! Ja siksi värjäilen ne kotona ja ripset kosmetologilla koska ripsiin on väri hankala saada itse niin hyvin kuin toisen laittamana. Ja käytäpä vähän kauniimpaa kieltä kirjoittaessasi, kiitos. Kuulostat kyllä sellaiselta että en haluaisi asiakkaaksesi missään tapauksessa. :-)

• ...apila...

Ainakin kulmat on erittäin helppo värjätä kotona, eikä maksa juuri mitään, eikä vie aikaa.

Itse värjään kulmani noin kolmen-viiden viikon välein, mutta joku joutuu tekemään sen jopa kerran viikossa.
      Aikaa koko operaatioon (eli otat tuotteet esille, sekoitat aineet, levität kulmille, annat vaikuttaa ja pyyhit pois) vie 10-15 minuuttia. Vaikutusaikahan on 6-10 minuuttia ja minä käytän tuota lyhintä aikaa, koska en halua tummia kulmia.
      Tosi helppo, kun ei tarvi arkiaamuisin kulmien kanssa tapella. Pieni sipaus geeliä kulmiin ja se on siinä.

Nuo tarvikkeet maksoi mulla yhteensä n. 10 euroa ja ne kestää ja kestää ja kestää vaan. Luulen, että saan ne vielä heittää joskus roskiin vanhenemisen takia. Eli jopa kulmakyniin menee enemmän rahaa ja aikaa kuin kestovärjäykseen.

• ap.

taidanpa sitten yrittää itse värjätä, jos ei ole vaaraa että tulee liian mustat pitämällä vaikutusaika lyhyenä. Tuon 20 EUR maksaa Jyväskylässä kulmat ripset, eihän se niin kallista ole, mutta helpomminhan tuon saa kotona aikaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe