Osaako joku opastaa, miten sähkötolppaa käytetään tai onko jossain kuvallisia ohjeita netissä? Kai ne tolpat on kutakuinkin samanlaisia? Varmaan tyhmä kysymys, mutta en ole joutunut koskaan ennen käyttämään moista aparaattia...
Sähkötolpan käyttö?
6
2779
Vastaukset
- Näin ikkäseltään
Oletkohan tosissasi. No, tässä ohje jos olet:
1. Avaat sähkötolpan luukun avaimella.
2. Tökkäät piuhan toisen pään pistorasiaan ja toisen pään autoon, ei voi mennä väärin kun päät on erilaisia. - erilaisia
Tolppia on monenlaisia.
1. Maksulliset pysäköintitolpat kadunvarsilla. Kolikoita reikään tarpeeksi.
2. Asuntojen yhteisajastetut tolpat. Piuha kiinni. Saat varmaan talosi infotaululta selville minä aikoina virtaa tulee. Yleensä ei koko aikaa.
3. Asuntojen itse ajastettavat tolpat. Piuha kiinni. Aseta 'aika'. Virtaa alkaa tulla tietyn tuntimäärän kuluttua asettamastasi ajasta ja sitä tulee vain tietyn ajan, esim. 3 tuntia. Jos sinulla on tällainen tolppa, pyydä jotain naapuria näyttämään miten toimii ellet itse saa ohjeista tolkkua.- Jaana-85
Minulla on itse ajastettava tolppa, mutta vähän on ongelmia sen ajastuksen kanssa. En tiedä miten sitä aikaa voi säätää...ja jos siitä löytyisi joku kuvallinen selvitys, miten se toimii...
- viitsinyt lukea
vähän matkaa aikaisempia viestejä?
Tuossa joku aika sitten tätä neuvottiin
tuolla alempana
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=583&posting=22000000020770235 - Ellun keno
valkoisen nuolen kohdalle käännät oikean kelloajan,
siis seinäkelloaikaa.
vihreä nuoli näyttää, koska lämmitys alkaa ja
punainen, koska se päättyy. käännä se siihen, mistä haluat sen alkavat. katso ettei kelloaika muutu.
voi olla, että renkaita täytyy vähän painaa, että
kääntyvät.- vaihtoehto
Toinen tolppa tyyppi on sellainen jossa pitää säätää se odotus aika sillä perusteella että koska halutaan se auto lämpimäksi saada.
Esim: Tulet kotiin klo 20:00, ja auton pitäisi olla lämmin seuraavana aamuna klo 08:00, silloin säädät tolpan ajastimen kohtaan 12h...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794