Kampaajani teki vaaleaan tukkaani tumman ruskeita raitoja, jotka muistuttavat lähinnä läikkiä ja pilkkuja. Leikkaus ei myöskään ole se, jota pyysin. Lopputulos on hirveä, joten varasin ajan toiselle kampaajalle, joka yrittää korjata mokan.
Kaverini sanoi, etä minulla olisi ollut oikeus vaatia rahani takaisin, mutta en kerta kaikkiaan kehdannut valittaa. Oma vikani...
Kohtalotovereita?
Kampaaja pilasi hiukseni :(
24
3412
Vastaukset 24
- ennen
Aika usein kuulee tuollaisia tarinoita,jopa mun tuttava/ystävä piirissä enemmistö ainakin naisista on aina epätyytyväinen jos tulee kampaajalta !aina ne tekee jotakin muuta,vaikka ilmaiset toiveesi!
Siis joku menee kampaajalle ja aina ne pilaa,kun ei ne kampaajat ikinä KUUNTELE vaan tulos on aina perseestä! miksi? no koska ei ne osaa mitään!oletteko huomannut? ja harva ihminen iloinen on lopputuloksesta!
Itse leikaan ja värjään JOSKUS hiuksiani,ja hyvin menee!
Yhden kerran kävin helsingissä tunnetulla kampaajalla sanoin sille ämmälle " pieni pala pois VAIN eli siinä 5 senttiä...ja vaaleita raitoja kiitos..
ei se ämmä tainut kuunella kun se otti kuitenkin 15 senttiä! ja raidat oli miin kuin sulla kuin olisi ollut läiskiä ja pilkkuja päässä! prkele!
En maksanut huonosta palvelusta,sanoin suoraan etten ole tyytyväinen,ämmä vaan punastu!
Enemmistö kampaajista on perseestä!kun kuulee ja näkee toistenkin tarinoita/tuloksia!
En enää ikinä anna kenenkään kampaajan leikata tai värjätä hiuksiani!- hiisukka
Olipas sulla kovaa kieltä... :-/
Mut ei silti, ihan samaa mieltä olen ku sinä! Mun hiukset pilattiin 2 viikkoa sitten kerrostamalla ne ihan täysin ohuiksi rotanhänniksi, vaikka ihan muuta pyysin. Mulla oli sikahyvä kampaaja muutama vuosi sitten, jonka luota en koskaan lähtenyt pettyneenä. Hän muutti sitten toiselle paikkakunnalle, enkä sen jälkeen ole löytänyt toista yhtä hyvää.
Mä päätin kans, etten mene enää kampaajalle, vaan yritän pärjätä kaverin avulla tästä eteenpäin. - täälllää
hiisukka kirjoitti:
Mut ei silti, ihan samaa mieltä olen ku sinä! Mun hiukset pilattiin 2 viikkoa sitten kerrostamalla ne ihan täysin ohuiksi rotanhänniksi, vaikka ihan muuta pyysin. Mulla oli sikahyvä kampaaja muutama vuosi sitten, jonka luota en koskaan lähtenyt pettyneenä. Hän muutti sitten toiselle paikkakunnalle, enkä sen jälkeen ole löytänyt toista yhtä hyvää.
Mä päätin kans, etten mene enää kampaajalle, vaan yritän pärjätä kaverin avulla tästä eteenpäin.Voivoi..samoja kokemuksia myös mulla.
Ja siitä saa maksaa itsensä kipeeksi että pääsee kampaajalle ja sitten ne vielä plaa hiukset joiden kasvattamiseen menee parivuotta.
en käy minäkäään enäää..annnan kasvaa ja värjään ite niin ei huolta ja rahat säästyy ja hiukset myös =) - jaloillani!
hiisukka kirjoitti:
Mä päätin kans, etten mene enää kampaajalle, vaan yritän pärjätä kaverin avulla tästä eteenpäin.Olen käynyt leikkauttamassa tukkaani samassa kampaamossa. Kerran "hovikampaajallani" ei ollut vapaita aikoja ja meni toiselle kampaajalle. Tulos ei tyydyttänyt ja sen jälkeen olen käyttänyt vain tätä tuttua kampaajaa koska hän osaa leikata tukkani niin kuin haluan. Kerran kokeilin värjäystä ihan oudossa kampaamossa. Tulos oli taas mitä sattui ja muutaman viikon kuluttua värjäsin itse sellaiseksi kuin halusinkin. Siksi värjäykset teen aina itse. Aukikampauksia olen myös teettänyt tuolla "hovikampaajallani" ja olen ollut tyytyväinen. Äskettäin olin eräässä juhlassa ja olin pukenut jo valmiiksi iltapuvun päälle. Annoin meikkaajalle ja kampaajalle vapaat kädet tehdä työnsä tyyliin sopivaksi. Koko homma meni ihan puihin, ainakin omasta mielestäni. En pitänyt yhtään meikistä ja kampauksesta. Toiset kyllä kehuivat, mutta oma mieliharmi oli melkoinen (onneksi oli halpa oppilastyö).
- ärsyttää!
Harva kampaaja kuuntelee, mitä asiakas todella haluaa, vaikka olisi valokuva mukana (itselläni on usein ollut).
Ja jos on tyytyväinen johonkin kampaajaan, ja käy tällä useamman kerran, kampaaja tottuu asiakkaaseen ja tekee työnsä AINA vaan huonommin.
Leikataan liikaa, väriä ei huuhdella kunnolla, niska poltetaan tukankuivaajalla... niska polttaa viime kampaamokäynnin jäljiltä kun kampaaja ei huuhtonut väriä kunnolla niskahiuksista ja sitten vielä suuntasi sinne tulikuuman kuivaajan.
Ei kannata mennä kampaamoon jossa on 20 vee likkoja töissä, he eivät välitä mistään muusta kuin siitä, että palkka juoksee.
- sitä saa mitä tilaa
On se kumma kun joillekin ihmisille AINA käy niin että yksikään kampaaja ei osaa leikata / värjätä toiveiden mukaan. Herää kysymys että voisikohan vika ollakin muualla kuin niissä kampaajissa. Ainakin eräästä kirjoituksesta tulee selkeästi esille että ulosanti voisi olla vähän selkeämpi niin ei tulisi noita väärinkäsityksiä...
- ai jaahas?
joopa joo taidat olla kampaaja HUONO sellainen itsekin..
siis haluat ei kun toivot että asiakkaat olisi nöyriä ja eivät uskalla sanoa lopputuloksesta mitään jos lopputulos on ihan perseestä?
pitää olla vaan nöyrä vain? ja hyväksyä?
No way bebe.. !! - sitä saa mitä tilaa
ai jaahas? kirjoitti:
joopa joo taidat olla kampaaja HUONO sellainen itsekin..
siis haluat ei kun toivot että asiakkaat olisi nöyriä ja eivät uskalla sanoa lopputuloksesta mitään jos lopputulos on ihan perseestä?
pitää olla vaan nöyrä vain? ja hyväksyä?
No way bebe.. !!Ei, en tosiaankaan ole kampaaja, kaukana siitä (kädentaitoja ei ole lainkaan). Kampaajalla olen kyllä asiakkaana käynyt vähintään 5-8 viikon välein viimeiset 20 vuotta, joten siltä kannalta katsottuna kokemusta on.
Lopputuloksesta pitääkin sanoa, asiallisesti, silloin kun se ei ole se mitä on sovittu. Huomatkaa kuitenkin että joskus on syytä katsoa myös itse peiliin. Jos räyhää jatkuvasti että _kaikki_ kampaajat on huonoja ja _aina_ niitten kanssa tulee riita, niin epäilen kyllä että syy ei silloin ole niissä monissa kampaajissa, joilla on käynyt. Itse käytän vakikampaajaa, ja olen kyllä joskus ollut tyytymätön saamaani kampaukseen jolloin asia on keskusteltu rauhallisesti läpi. Samoin kampaajani on minulle kertonut, jos haluamani systeemi ei yksinkertaisesti tule hiuslaatuni vuoksi toimimaan. Ihmeitä ei voi odottaa, jos hiuslaatu ei anna periksi. Jos olet epävarma siitä että ymmärtääkö kampaaja mikä on sinun 5 cm latvasta niin _näytä_ se hänelle. Kampaajasi varmaan mielellään haluaa leikata kaikki kuivat latvat pois, mutta jos haluat osan ehdottomasti säästää niin kerro se hänelle. Oletusarvo on nimittäin yleensä jotain muuta... Samoin voi viedä mukanaan kuvan siitä, millaiset hiukset haluaa, että puhutaan samasta asiasta.
Kummallisessa paikassa sitä jotkut asuu, jos paikkakunnalta ei löydy yhtään ainoata kampaajaa joka osaisi leikata/kammata/värjätä... eikö naapuripaikkakunnaltakaan löydy? Onpa tosi ihmeellistä... - hiisukka
sitä saa mitä tilaa kirjoitti:
Ei, en tosiaankaan ole kampaaja, kaukana siitä (kädentaitoja ei ole lainkaan). Kampaajalla olen kyllä asiakkaana käynyt vähintään 5-8 viikon välein viimeiset 20 vuotta, joten siltä kannalta katsottuna kokemusta on.
Lopputuloksesta pitääkin sanoa, asiallisesti, silloin kun se ei ole se mitä on sovittu. Huomatkaa kuitenkin että joskus on syytä katsoa myös itse peiliin. Jos räyhää jatkuvasti että _kaikki_ kampaajat on huonoja ja _aina_ niitten kanssa tulee riita, niin epäilen kyllä että syy ei silloin ole niissä monissa kampaajissa, joilla on käynyt. Itse käytän vakikampaajaa, ja olen kyllä joskus ollut tyytymätön saamaani kampaukseen jolloin asia on keskusteltu rauhallisesti läpi. Samoin kampaajani on minulle kertonut, jos haluamani systeemi ei yksinkertaisesti tule hiuslaatuni vuoksi toimimaan. Ihmeitä ei voi odottaa, jos hiuslaatu ei anna periksi. Jos olet epävarma siitä että ymmärtääkö kampaaja mikä on sinun 5 cm latvasta niin _näytä_ se hänelle. Kampaajasi varmaan mielellään haluaa leikata kaikki kuivat latvat pois, mutta jos haluat osan ehdottomasti säästää niin kerro se hänelle. Oletusarvo on nimittäin yleensä jotain muuta... Samoin voi viedä mukanaan kuvan siitä, millaiset hiukset haluaa, että puhutaan samasta asiasta.
Kummallisessa paikassa sitä jotkut asuu, jos paikkakunnalta ei löydy yhtään ainoata kampaajaa joka osaisi leikata/kammata/värjätä... eikö naapuripaikkakunnaltakaan löydy? Onpa tosi ihmeellistä...Oletan, ettet viitannut mun kirjoitukseen mutta kommentoin silti:)
Viimeisin kampaajakäynti eteni seuraavaan malliin:
- selitin tarkkaan, mitä haluan
- näytin kuvan
- kampaaja varmisti, että oli ymmärtänyt oikein eli selitti uudestaan sen, miten ohjeistin häntä
- ja lopuksi kampaaja NÄYTTI vielä, kuinka lyhyeksi aikoo lyhymmät hiukset leikata.
Kaikesta tuosta huolimatta, tulos oli aivan muuta. Lopussa kampaaja vain tuumasi, että otti hiukan enemmän, että kunnolla kohoaa sitten!!?? Sanoin, etten ole tyytyväinen, mutta koska lopputulos oli jo liian lyhyt, niin mitenpä korjaat?
Kuten kerroin, mulla oli aivan huippu vakikampaaja. Sen jälkeen en ole löytänyt toista yhtä hyvää. On aika moista riskipeliä kiertää kaikki kaupungin kampaamot läpi, ja etsiä sitä hyvää kampaajaa. Toki, jos on valmis siihen, että lopputulos voi olla ihan muuta kuin halusi, niin sitten.
Itse en kyllä ota tuota riskiä enää:( En pysty pitämään hiuksiani auki nyt ollenkaan. Koska kerrostusta on niin paljon, hiukseni taipuvat kiharoille. Jos korostan kiharoita, pää on kuin pallo. Jos suoristan ne, ne vääntyvät iltapäivällä ihan miten sattuu, ja näyttävät väkisin suoristetuilta. Eli ainoa vaihtoehto on pitää hiukset kiinni siihen asti, kun pituutta on sen verran, että hiukset laskeutuu kauniimmin. - perseestä ihan kaikki
hiisukka kirjoitti:
Oletan, ettet viitannut mun kirjoitukseen mutta kommentoin silti:)
- näytin kuvan
- kampaaja varmisti, että oli ymmärtänyt oikein eli selitti uudestaan sen, miten ohjeistin häntä
- ja lopuksi kampaaja NÄYTTI vielä, kuinka lyhyeksi aikoo lyhymmät hiukset leikata.
Kaikesta tuosta huolimatta, tulos oli aivan muuta. Lopussa kampaaja vain tuumasi, että otti hiukan enemmän, että kunnolla kohoaa sitten!!?? Sanoin, etten ole tyytyväinen, mutta koska lopputulos oli jo liian lyhyt, niin mitenpä korjaat?
Kuten kerroin, mulla oli aivan huippu vakikampaaja. Sen jälkeen en ole löytänyt toista yhtä hyvää. On aika moista riskipeliä kiertää kaikki kaupungin kampaamot läpi, ja etsiä sitä hyvää kampaajaa. Toki, jos on valmis siihen, että lopputulos voi olla ihan muuta kuin halusi, niin sitten.
Itse en kyllä ota tuota riskiä enää:( En pysty pitämään hiuksiani auki nyt ollenkaan. Koska kerrostusta on niin paljon, hiukseni taipuvat kiharoille. Jos korostan kiharoita, pää on kuin pallo. Jos suoristan ne, ne vääntyvät iltapäivällä ihan miten sattuu, ja näyttävät väkisin suoristetuilta. Eli ainoa vaihtoehto on pitää hiukset kiinni siihen asti, kun pituutta on sen verran, että hiukset laskeutuu kauniimmin.Se on just noin,että hyvät kampaajat ovat HARVASSA.
ja ne jotka eivät osaa ne haluaa vaan tienata rahaa,ja vakuuttavat asiakkaille että joooooo tajusin ja ymmärrän mitä haluat..
ovat ihan itsevarma asiasta ja sitten kun oot valmis lopussa tuumaavat " oho...otinkin hiukan enemmän sori vaan kyllä se siitä ja sitten yrittävä puhua asian puhtaaksi eli 'kohoaa se sitten! heh heh hee!! ja odottavat että asikakas on olevinaan tyytyväinen! :D
En minäkään anna enää kenenkään kampaajan koskea hiuksiani!
joo ja " ja etsiä sitä hyvää kampaajaa?
joo etsi jos haluat olla niitten koekaniini ;))) - Katsukka
Minulle ei ole näin käynyt kertaakaan aikaisemmin. Kyse ei ole siitä, etten pitäisi lopputuloksesta, vaan siitä, että se on tehty todella huolimattomasti. Olen näyttänyt päätäni kahdelle ammattilaiselle, eivätkä he ole voineet ymmärtää, kuinka joku voi tehdä tällaista jälkeä.
- ostarin ruusu
Katsukka kirjoitti:
Minulle ei ole näin käynyt kertaakaan aikaisemmin. Kyse ei ole siitä, etten pitäisi lopputuloksesta, vaan siitä, että se on tehty todella huolimattomasti. Olen näyttänyt päätäni kahdelle ammattilaiselle, eivätkä he ole voineet ymmärtää, kuinka joku voi tehdä tällaista jälkeä.
No hei, ei ehkä kannata käydä missään lähikampaamossa ja sitten itkeä kun lopputulos ei vastaakaan odotuksia. Ihmiset ei ymmärrä että HYVÄ AMMATTITAITO MAKSAA. JA RAHALLA SAA.
Jos menee esim. Peiliin, Pointtiin, Degreehin yms. yms. yms. niin ei siellä kyllä hiuksia pilata!?! Taitaa olla nyt niin, että ette olekaan niin muodin harjalla kuin annatte ymmärtää. Toinen juttu on se, että vasta kun kampaaja on leikannut hiuksiasi muutaman kerran ja oppinut tuntemaan sinua, niin vasta sitten voi lopputulos vastata molempien tarkoitusta. Ei kannata yhdestä kerrasta lannistua.. - Katsukka
ostarin ruusu kirjoitti:
No hei, ei ehkä kannata käydä missään lähikampaamossa ja sitten itkeä kun lopputulos ei vastaakaan odotuksia. Ihmiset ei ymmärrä että HYVÄ AMMATTITAITO MAKSAA. JA RAHALLA SAA.
Jos menee esim. Peiliin, Pointtiin, Degreehin yms. yms. yms. niin ei siellä kyllä hiuksia pilata!?! Taitaa olla nyt niin, että ette olekaan niin muodin harjalla kuin annatte ymmärtää. Toinen juttu on se, että vasta kun kampaaja on leikannut hiuksiasi muutaman kerran ja oppinut tuntemaan sinua, niin vasta sitten voi lopputulos vastata molempien tarkoitusta. Ei kannata yhdestä kerrasta lannistua..Olen käynyt samalla kampaajalla kuusi vuotta, joten tämä ei ollu ihan ensimmäinen kerta. Se ei myöskään ole mikään lähikampaamo, vaan käyn parturissa toisella paikkakunnalla. Otathan huomioon, että kaikki eivät asu lähelläkään, saati sitten lähde Helsinkiin (tai muuhun suurempaan kaupunkiin), joten silloin ei myöskään käydä Peilissä, Pointtissa tai Degreessä.
- Minä olen
ostarin ruusu kirjoitti:
Jos menee esim. Peiliin, Pointtiin, Degreehin yms. yms. yms. niin ei siellä kyllä hiuksia pilata!?! Taitaa olla nyt niin, että ette olekaan niin muodin harjalla kuin annatte ymmärtää. Toinen juttu on se, että vasta kun kampaaja on leikannut hiuksiasi muutaman kerran ja oppinut tuntemaan sinua, niin vasta sitten voi lopputulos vastata molempien tarkoitusta. Ei kannata yhdestä kerrasta lannistua..tuosta ihan eri mieltä. Kampaamoalalla korkea hinta ei todellakaan takaa laatua. Itse olen näissä ns. hienostokampaamoissa saanut melkoisen hutiloitua palvelua. Kampaajilla on niin kiire tehdä mahdollisimman monta työtä peräkkäin ja samanaikaisesti kuin vain suinkin ehtivät, että yhteen asiakkaaseen ei keskitytä kunnolla. Lisäksi ainakin minusta tuntuu siltä, että näissä kampaamoissa tyrkytetään kaikille niitä samoja kulloinkin muodissa olevia malleja ja värejä, eikä oteta huomioon asiakkaan omaa tyyliä. Korkeat hinnat saattavat toisinaan kertoa myös puhtaasta ahneudesta...
- kampaajista
Minä olen kirjoitti:
tuosta ihan eri mieltä. Kampaamoalalla korkea hinta ei todellakaan takaa laatua. Itse olen näissä ns. hienostokampaamoissa saanut melkoisen hutiloitua palvelua. Kampaajilla on niin kiire tehdä mahdollisimman monta työtä peräkkäin ja samanaikaisesti kuin vain suinkin ehtivät, että yhteen asiakkaaseen ei keskitytä kunnolla. Lisäksi ainakin minusta tuntuu siltä, että näissä kampaamoissa tyrkytetään kaikille niitä samoja kulloinkin muodissa olevia malleja ja värejä, eikä oteta huomioon asiakkaan omaa tyyliä. Korkeat hinnat saattavat toisinaan kertoa myös puhtaasta ahneudesta...
Kampaamoalalla korkea hinta ei todellakaan takaa laatua"
heh! no ei niin!
siis vain KALLIS kampaaja OSAA leikata?? väittää joku?
Miten se halvempi kampaaja on sitten päässyt ja valmistautunut kampaajakouluun? ja oppinut leikata siellä hiuksia ja malleja,mutta sitten kun menee oikeaan työpaikkaan pääsee harrastamaan tota ammattia niin pilaa jokaisen kallot?
Kai enemmistö LUULEE vain, että osaa leikata? ei osaa, pitää olla TAITOA eli OMINAISUUKSIA osata ja HALUA tehdä parhaansa asiakkaan hiuksille ja osata tehdä mitä asiakas TOIVOO.
Jos joku kampaaja ei ole taitoinen ja ei osaa niin toimia asiakkaiden toivomuksien mukaan niin,ei ne alunperinkään olisi pitänyt valita alaa : kampaaja,kun enemmistö EI VAAN OSAA mitään,vaikka niitä kuinka kouluttaisi.
Niitten mielestä on vaan kiva kun otsassa lukee 'kampaaja' - kyllä..
hiisukka kirjoitti:
Oletan, ettet viitannut mun kirjoitukseen mutta kommentoin silti:)
- näytin kuvan
Itse en kyllä ota tuota riskiä enää:( En pysty pitämään hiuksiani auki nyt ollenkaan. Koska kerrostusta on niin paljon, hiukseni taipuvat kiharoille. Jos korostan kiharoita, pää on kuin pallo. Jos suoristan ne, ne vääntyvät iltapäivällä ihan miten sattuu, ja näyttävät väkisin suoristetuilta. Eli ainoa vaihtoehto on pitää hiukset kiinni siihen asti, kun pituutta on sen verran, että hiukset laskeutuu kauniimmin.Joskus voi mennä pieleen, niinku muillakin aloilla... Mut jos JOKA KERTA menee pieleen vaikka kampaajia on monia niin sitten kyllä on vika jossain muussa. Vähän pitää olla itsetuntoa itseäkin tarkastella että oliskohan vika kenties minussa!!
- onpas tekstiä täällä
kampaajista kirjoitti:
Kampaamoalalla korkea hinta ei todellakaan takaa laatua"
heh! no ei niin!
siis vain KALLIS kampaaja OSAA leikata?? väittää joku?
Miten se halvempi kampaaja on sitten päässyt ja valmistautunut kampaajakouluun? ja oppinut leikata siellä hiuksia ja malleja,mutta sitten kun menee oikeaan työpaikkaan pääsee harrastamaan tota ammattia niin pilaa jokaisen kallot?
Kai enemmistö LUULEE vain, että osaa leikata? ei osaa, pitää olla TAITOA eli OMINAISUUKSIA osata ja HALUA tehdä parhaansa asiakkaan hiuksille ja osata tehdä mitä asiakas TOIVOO.
Jos joku kampaaja ei ole taitoinen ja ei osaa niin toimia asiakkaiden toivomuksien mukaan niin,ei ne alunperinkään olisi pitänyt valita alaa : kampaaja,kun enemmistö EI VAAN OSAA mitään,vaikka niitä kuinka kouluttaisi.
Niitten mielestä on vaan kiva kun otsassa lukee 'kampaaja'Vai että kaikki kampaajat on perseestä, kyllä näinhän se täytyy olla. Vikahan ei voi koskaan olla asiaakkaassa. Hih hii.
- nyyhk
menin ihan iloisesti kampaajalle ja selitin ihan selvästi millaiset hiukset haluasin . halusin vinon ottatukan ja latvoista 5 senttiä pois... sitten lopputulos oli ihan jotaikin muuta!
kampaaja leikkasi ottatukkani iha tikkusuoraksi ja lyhyeksi ! sitten se otti 15 senttiä pois hiuksistani ! nämä hiukset on oikea katastrooffi!!- Hiustyylit 2010
Kukaan kampaaja ei tee tuollaista että leikkaa 15cm latvoja jos pyytää 5cm. Ja otsahiukset lekataan vinosti jos pyydetään, tai sulla oli sitten sokea kampaaja. Muuta selitystä en keksi.
Minä en ainakaan leikkaa yhtään enempää kun asiakas pyytää, leikkaan ensin sen minkä pyytää ja kysyn riittääkö vai otetaanko lisää jos näyttää liian pitkältä, saa sitä kommunikoidakin eikä tuppisuuna istua.
Silloin pitäisi saada mitä pyytää jos ei sitten kampaaja oli joku aivan uuno, niitäkin olen nähnyt mutta harvemmin ja ne on ollut eteläsuomessa.Älä tuomitse koko kampaamo alaa koska löytyy todella ammattitaitoisia kampaajia ja partureita. On niitä nipoja ja hankalia asiakkaitakin joille ei kelpaa mikään vaikka saavat mitä pyytäävät.Lopputulos vain ei sovi henkilölle. Oma moka vaikka kuin kampaajat varmaan ymmärtää paremmin mikä sopii kenellekin.
Parturi-Kampaaja - ............
Hiustyylit 2010 kirjoitti:
Kukaan kampaaja ei tee tuollaista että leikkaa 15cm latvoja jos pyytää 5cm. Ja otsahiukset lekataan vinosti jos pyydetään, tai sulla oli sitten sokea kampaaja. Muuta selitystä en keksi.
Minä en ainakaan leikkaa yhtään enempää kun asiakas pyytää, leikkaan ensin sen minkä pyytää ja kysyn riittääkö vai otetaanko lisää jos näyttää liian pitkältä, saa sitä kommunikoidakin eikä tuppisuuna istua.
Silloin pitäisi saada mitä pyytää jos ei sitten kampaaja oli joku aivan uuno, niitäkin olen nähnyt mutta harvemmin ja ne on ollut eteläsuomessa.Älä tuomitse koko kampaamo alaa koska löytyy todella ammattitaitoisia kampaajia ja partureita. On niitä nipoja ja hankalia asiakkaitakin joille ei kelpaa mikään vaikka saavat mitä pyytäävät.Lopputulos vain ei sovi henkilölle. Oma moka vaikka kuin kampaajat varmaan ymmärtää paremmin mikä sopii kenellekin.
Parturi-KampaajaParturikampaajat eivät koskaan kunnioita pitkiä hiuksia ja luonnollisia värejä.
Kaikki ei halua punaista poikatukkaa tai tekohiuksia.
Jos sanot parturille että ota kaksi senttiä niin yleensä sieltä lähtee se 5-7cm kerrostuksia huimasti.
Pitää varmaan värjätä itse että saa halutun lopputuloksen ja sanoa jollekin että tasaa latvat vain tasapituisiksi säännöllisiän väliajoin. - Nainen 29
............ kirjoitti:
Parturikampaajat eivät koskaan kunnioita pitkiä hiuksia ja luonnollisia värejä.
Kaikki ei halua punaista poikatukkaa tai tekohiuksia.
Jos sanot parturille että ota kaksi senttiä niin yleensä sieltä lähtee se 5-7cm kerrostuksia huimasti.
Pitää varmaan värjätä itse että saa halutun lopputuloksen ja sanoa jollekin että tasaa latvat vain tasapituisiksi säännöllisiän väliajoin.Itse kävin viime viikolla leikkauttamassa hiuksistani huonot latvat pois. Sanoin myös, että en halua kerrostusta ja kampaajakin oli samaa mieltä, että voitaisiin pitkästä aikaa kokeilla tasasuoria latvoja. 25min myöhemmin lähdin kampaajalta tasaisilla, hyvännäköisillä latvoilla, pituutta lähti ehkä 3cm.
Vaihda ihmeessä kampaajaa, jos hän ei osaa leikata tasasuoraan tai ei edes kysy, haluatko kerrostetut hiukset. Itse käyn lähes joka kerta eri kampaajalla, kaikki töissä samassa yrityksessä (jolla on täällä 5 eri toimipistettä). Ainoastaan kerran viimeisen 10 vuoden aikana olen joutunut pettymään lopputulokseen. Silloin minulle ja kampaajalle tuli kommunikaatiokatkos, ja hän kerrosti hiukseni liian paljon. Mutta muuten olen aina ollut tyytyväinen ja olen saanut mitä olen tilannut. Ikinä väri ei ole ollut kampaajan pakottama, ja usein lopputulos on ollut hyvin luonnollinen. Sillä sitä olen tilannut. Useimmiten pohja on ollut ruskea, lähellä omaa väriä, ja siihen päälle sitten 2-3 eri sävyistä raitaa. On minulla ollut "luonnoton" kuparinpunainen värikin, mutta aivan omasta pyynnöstä.
Eli ei muuta kuin suu auki siellä tuolissa: kerro mitä haluat ja vastaa kampaajan kysymyksiin. Lisäksi suosittelen, että Seiskan lukemisen sijaan kiinität huomiota kampaajan työhön ja juttelet hänen kanssaan. Näin saat parasta palvelua ja parhaimman lopputuloksen. - ..................
Nainen 29 kirjoitti:
Itse kävin viime viikolla leikkauttamassa hiuksistani huonot latvat pois. Sanoin myös, että en halua kerrostusta ja kampaajakin oli samaa mieltä, että voitaisiin pitkästä aikaa kokeilla tasasuoria latvoja. 25min myöhemmin lähdin kampaajalta tasaisilla, hyvännäköisillä latvoilla, pituutta lähti ehkä 3cm.
Vaihda ihmeessä kampaajaa, jos hän ei osaa leikata tasasuoraan tai ei edes kysy, haluatko kerrostetut hiukset. Itse käyn lähes joka kerta eri kampaajalla, kaikki töissä samassa yrityksessä (jolla on täällä 5 eri toimipistettä). Ainoastaan kerran viimeisen 10 vuoden aikana olen joutunut pettymään lopputulokseen. Silloin minulle ja kampaajalle tuli kommunikaatiokatkos, ja hän kerrosti hiukseni liian paljon. Mutta muuten olen aina ollut tyytyväinen ja olen saanut mitä olen tilannut. Ikinä väri ei ole ollut kampaajan pakottama, ja usein lopputulos on ollut hyvin luonnollinen. Sillä sitä olen tilannut. Useimmiten pohja on ollut ruskea, lähellä omaa väriä, ja siihen päälle sitten 2-3 eri sävyistä raitaa. On minulla ollut "luonnoton" kuparinpunainen värikin, mutta aivan omasta pyynnöstä.
Eli ei muuta kuin suu auki siellä tuolissa: kerro mitä haluat ja vastaa kampaajan kysymyksiin. Lisäksi suosittelen, että Seiskan lukemisen sijaan kiinität huomiota kampaajan työhön ja juttelet hänen kanssaan. Näin saat parasta palvelua ja parhaimman lopputuloksen.Lyhennetään vähän päältä...
http://www.youtube.com/watch?v=NOvENVVZIq4&feature=related
- ............
Mulla kans tehty vaaleisiin hiuksiin tummia raitoja ja se ei koskaan ole onnistunut. Laitoin itse väriä päähän nyt koska en viitsi maksaa heti perään toista 100 euroa. Lisäksi kasvatan hiusia nyt itse.
- suivaantunut.
Siinä ootte oikeassa että kaikki parturi-kampaajat eivät ole hyviä. Mutta ei se kallein aina ole huonoin eikä halvinkaan. Huonoja partureita löytyy joka hintaluokasta. Itsellä on muutama huono kokemus parturista käynnistä.
Viimeisin huhtikuulta. Ivalossa oleva parturini leikkasi viime syksynä täydellisen tyylin, ja kun menin tasoittamaan hiuksiani kotipaikkakunnalleni toiselle kampaajalle, kuinkas kävikään. Selitin tasantarkkaan että hiukseni leikataan siihen muotoon jossa olivat ja että kuivat latvat pois. Mutta parturi nappas hiukseni kouraan ja leikkasi noin 7cm latvasta pois ja jätti tasapaksuksi. Kiittelin lähtiessäni hiusteni pilaamisesta ja että tältä pieneltä paikkakunnalta löytyy muitakin parturi-kampaamoja missä käydä.
Tiedän että tämä kyseinen parturi tietää että olen menossa tiistaina toiseen liikkeeseen leikkauttamaan hiukseni =D Hän kun sattui kylille just silloin kun menin varaamaan aikaa..... Kun tulin ulos sieltä, hän oli jääny odottamaan ja kyseli että milloin tulen uudelleen hänen liikkeeseen. Sanoin etten leikkaa sellaisessa liikkeessä hiuksiani jossa ei osata ja mielluummin ajan 450km ivaloon asti leikkauttamaan hiukseni ja sitten vain kävelin pois.
Liike jossa leikkautin huhtikuussa oli halpa (18€/leikkaus). Nyt käyn tästä lähin liikkeessä joka maksaa 31€/leikkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52880
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik30525Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 72441
- 33425
- 37416