Saako mikrokuituliinoja kaupoista ja mistä ja minkä merkkisiä?
Olen kysellyt sokoksesta ja muista, mutta ei löydy?
Jos joku tietää mistä saisi ja minkä merkkisiä kaupoista saa voisiko kertoa?
Mikrokuituliina
kaupoista???
5
822
Vastaukset
Merkkiä en muista
- sen
sokoksella oli kyllä. ne ovat siinä hyllyssä missä on sudit ja pensselit ja muut tilpehöörit. Kurkkaappas sieltä. Jos myyjä ei tajunnut mitä tarkoitat.
- saa...
Titania merkkisiä, samasta paikasta missä on harjat, sudit, korut ym. tilpehöörit.
- pionila
Olen tilannut omani www.mammaksi.fi:sta. Tässä suora linkki: http://www.mammaksi.fi/product_info.php?cPath=50&products_id=114
- neuvoista!
Pitää lähteä etsiskelemään, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273445Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122579Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1162550Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1082195Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481604Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261546Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151156