Ei kenelläkään sattuis olee 2 lippua herran keikalle 26.11.2006 Helsinkiin? Ostaisin mielelläni, jos joku on tullut katumanpäälle..
Dj Tiesto
5
1355
Vastaukset
- Flaneli
Joko ne ennakkoliput on loppu? Eilen lueskelin klubituksesta Tieston keikasta, ja jäi vain sellainen ymmärrys että liputtimia olisi vielä haluaville tarjolla, ja suositeltiin kokeilemaan onnea Street Beatistä.
- Mia_1985
mitä mä oon lukenu noita palstoja, ni liput on loppunu.. :( ärsyttää olla opiskelija, ei oo rahaa ikinä tarpeeks ajoissa..
- Suosittelija
Mia_1985 kirjoitti:
mitä mä oon lukenu noita palstoja, ni liput on loppunu.. :( ärsyttää olla opiskelija, ei oo rahaa ikinä tarpeeks ajoissa..
Kannattaa vielä käydä tuolta Beatportista kyselemässä, ihan vain selustan varmistamiseksi, ellei LeXalta irtoa, tai kysellä jossakin klubituksessa.
Aivan takuulla tulee peruuntumisia monien osalta, joten kannattaa olla liikkeellä monella eri kanavalla aktiivisesti. - Onur
Mulla on 2 lippua sinne
- killikaba
Onur kirjoitti:
Mulla on 2 lippua sinne
ja paljolla, kiirettä alkaa pitelee :)
voimme tehdä tarjouksen josta et voi kieltäytyä
?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171820- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731350Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431258- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771179- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007