Ei kenelläkään sattuis olee 2 lippua herran keikalle 26.11.2006 Helsinkiin? Ostaisin mielelläni, jos joku on tullut katumanpäälle..
Dj Tiesto
5
1366
Vastaukset
- Flaneli
Joko ne ennakkoliput on loppu? Eilen lueskelin klubituksesta Tieston keikasta, ja jäi vain sellainen ymmärrys että liputtimia olisi vielä haluaville tarjolla, ja suositeltiin kokeilemaan onnea Street Beatistä.
- Mia_1985
mitä mä oon lukenu noita palstoja, ni liput on loppunu.. :( ärsyttää olla opiskelija, ei oo rahaa ikinä tarpeeks ajoissa..
- Suosittelija
Mia_1985 kirjoitti:
mitä mä oon lukenu noita palstoja, ni liput on loppunu.. :( ärsyttää olla opiskelija, ei oo rahaa ikinä tarpeeks ajoissa..
Kannattaa vielä käydä tuolta Beatportista kyselemässä, ihan vain selustan varmistamiseksi, ellei LeXalta irtoa, tai kysellä jossakin klubituksessa.
Aivan takuulla tulee peruuntumisia monien osalta, joten kannattaa olla liikkeellä monella eri kanavalla aktiivisesti. - Onur
Mulla on 2 lippua sinne
- killikaba
Onur kirjoitti:
Mulla on 2 lippua sinne
ja paljolla, kiirettä alkaa pitelee :)
voimme tehdä tarjouksen josta et voi kieltäytyä
?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908150
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on948008Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1726161- 125383
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585168En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛224241Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53990- 373865
- 373789
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..513637