Ei kenelläkään sattuis olee 2 lippua herran keikalle 26.11.2006 Helsinkiin? Ostaisin mielelläni, jos joku on tullut katumanpäälle..
Dj Tiesto
5
1350
Vastaukset
- Flaneli
Joko ne ennakkoliput on loppu? Eilen lueskelin klubituksesta Tieston keikasta, ja jäi vain sellainen ymmärrys että liputtimia olisi vielä haluaville tarjolla, ja suositeltiin kokeilemaan onnea Street Beatistä.
- Mia_1985
mitä mä oon lukenu noita palstoja, ni liput on loppunu.. :( ärsyttää olla opiskelija, ei oo rahaa ikinä tarpeeks ajoissa..
- Suosittelija
Mia_1985 kirjoitti:
mitä mä oon lukenu noita palstoja, ni liput on loppunu.. :( ärsyttää olla opiskelija, ei oo rahaa ikinä tarpeeks ajoissa..
Kannattaa vielä käydä tuolta Beatportista kyselemässä, ihan vain selustan varmistamiseksi, ellei LeXalta irtoa, tai kysellä jossakin klubituksessa.
Aivan takuulla tulee peruuntumisia monien osalta, joten kannattaa olla liikkeellä monella eri kanavalla aktiivisesti. - Onur
Mulla on 2 lippua sinne
- killikaba
Onur kirjoitti:
Mulla on 2 lippua sinne
ja paljolla, kiirettä alkaa pitelee :)
voimme tehdä tarjouksen josta et voi kieltäytyä
?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450