nainen voi olla oikeastikin kiinnostunut eikä vain epätoivoinen tyrkky?
Miksi mies ei tajua
9
1169
Vastaukset
- ei kiinnosta,
niin nainen on aina epätoivoinen tyrkky. Oli sitten oikeasti kiinnostunut tai ei.
Sehän on mukavaa, jos nainen on kiinnostunut. Jos hän ei jätä rauhaan huomatessaan ihastustaan yksipuoliseksi, hän muuttuu tyrkyksi.
Mitä kohtaa tästä miehet eivät tajua?Näin se menee =) Ellei kiinnostus ole molemminpuolista kiinnostunut yksilö vaikuttaa tyrkyltä sukupuoleen katsomatta.
- kiinnostunut...
tuota tyrkky asetelmaa tyrkyttää lähinnä toiset naiset ...
- Miezzz
Kyllä meistä suurin osa tajuaa. Ehkä tämä sun ihastuksen kohde ei vaan tajua.
...niin on aivan sama onko nainen tyrkky vai kiinnostunut. Miksi nainen ei tajua, että miestä ei kiinnosta?
- kysyn vaan
Miks miehet ei itse ilmoita suoraan selkokielellä ettei heitä kiinnosta? Pitäis osata tulkita rivien välistä, mutta itse ainakin olen sen verran yksinkertainen toveri etten välttämättä huomaa noita vinkkejä varsinkaan jos on itse päätä pahkaa ihastumassa ihan kunnolla. Suora vastaus olisi niin paljon helpompaa ja säästäis molempien aikaa.
- näin on
kysyn vaan kirjoitti:
Miks miehet ei itse ilmoita suoraan selkokielellä ettei heitä kiinnosta? Pitäis osata tulkita rivien välistä, mutta itse ainakin olen sen verran yksinkertainen toveri etten välttämättä huomaa noita vinkkejä varsinkaan jos on itse päätä pahkaa ihastumassa ihan kunnolla. Suora vastaus olisi niin paljon helpompaa ja säästäis molempien aikaa.
Tätä mäkin yritän ajaa takaa, tuolla "Kiinnostaako vai eikö kiinnosta"-topiikissa!! Minkälaisen kotikasvatuksen tällaiset miehet ovat saaneet, kun on niin h*lvetin vaikea sanoa asioita suoraan!? Kyllä suora puhe vaan on sellainen valtti, jonka harvat taitaa.
- toivotonta...
kysyn vaan kirjoitti:
Paljonpa auttaa suorakaan sanominen ettei häntä kiinnosta/on varattu, kun kuitenkin jonkun ajan päästä vilkuilee. Miten tuohon sitten suhtautuisi?
Ollako enää kiinnostunut hänestä vai ei? Miksi tämä on niin vaikeaa????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933431
- 1033086
- 552311
- 211832
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201725Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111670Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61658Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231499Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384