Jos teen viikon kuurin pelkillä hedelmillä ja kasviksilla niin paljon luulette että on mahdollista pudottaa painoa.
Lähtöpaino 163 cm pituselle naisella oli 73kg liikkumista lisäämällä ja syömistä tarkkailemalla nyt 69... eli paljonkohan tosta pääsis viikossa alaspäin kasviksilla ja hedelmillä?
Pelkkiä hedelmiä ja kasviksia
5
2121
Vastaukset
- skäribo
mutta kestätkö, vai syötkö seuraavaan viikon kahta enemmän? Jaksatko?
Olisiko fiksumpaa tarkkailla syömisiään, ja pitää vaikkapa yksi hedelmäpäivä viikossa? Pidin itse aikoinaan painoani kurissa tuolla menetelmällä. Tarkoitus ei edes ollut laihduttaa, mutta laihduin silti. Yksi hedelmäpäivä puhdistaa kivasti, tekee olon kevyeksi ja motivoi jatkamaan kevyellä linjalla. - tässä vastaus
Noin 1,05kg.
Jonkun tutkimuksen mukaan keskiverto-ihminen pystyy menettämään rasvaa noin 150grammaa päivässä. Merkittävästi lihavat ovat sitten eri asia, mutta niihinhän sinä et kuulu.
Painoa voi pudota 2-4kg, mutta se on sitten sitä nestettä, ei laihtumista. - Hedelmä
Kiinnostava ajatus tuollainen hedelmäpäivä/-viikko :) Pitäisköhän itsekin kokeilla vaikka jonain viikonloppuna...
- SibboVarg
On hyvä muistaa että raju laihduttaminen syö lihasmassaa. Keho reagoi liian nopeaan laihtumiseen siten, että se rupeaa käyttämään lihasmassaa vararavintona, ja varastoi rasvaa entistä tehokkaammin.
- ihmettelijä59
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että te jotka pidätte hedelmäpäiviä, niin paljonko sitten syötte hedelmiä päivässä?
Kärsitte näläntunteesta vai syöttekö aina hedelmän kun tunnette nälkää?
Itse kyllä olen terveellisen ruokavalion ja liikunnan lisäämisen kannalla... En usko, että yksi vähemmän syöty päivä karistaisi kiloja, koska sitten seuraavana päivänä söisi vain enemmän ja ehkä niille herkuillekin altistuisi kun on enemmän nälkä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747314Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131612- 181569
- 101569
- 521568