Jos teen viikon kuurin pelkillä hedelmillä ja kasviksilla niin paljon luulette että on mahdollista pudottaa painoa.
Lähtöpaino 163 cm pituselle naisella oli 73kg liikkumista lisäämällä ja syömistä tarkkailemalla nyt 69... eli paljonkohan tosta pääsis viikossa alaspäin kasviksilla ja hedelmillä?
Pelkkiä hedelmiä ja kasviksia
5
2164
Vastaukset
- skäribo
mutta kestätkö, vai syötkö seuraavaan viikon kahta enemmän? Jaksatko?
Olisiko fiksumpaa tarkkailla syömisiään, ja pitää vaikkapa yksi hedelmäpäivä viikossa? Pidin itse aikoinaan painoani kurissa tuolla menetelmällä. Tarkoitus ei edes ollut laihduttaa, mutta laihduin silti. Yksi hedelmäpäivä puhdistaa kivasti, tekee olon kevyeksi ja motivoi jatkamaan kevyellä linjalla. - tässä vastaus
Noin 1,05kg.
Jonkun tutkimuksen mukaan keskiverto-ihminen pystyy menettämään rasvaa noin 150grammaa päivässä. Merkittävästi lihavat ovat sitten eri asia, mutta niihinhän sinä et kuulu.
Painoa voi pudota 2-4kg, mutta se on sitten sitä nestettä, ei laihtumista. - Hedelmä
Kiinnostava ajatus tuollainen hedelmäpäivä/-viikko :) Pitäisköhän itsekin kokeilla vaikka jonain viikonloppuna...
- SibboVarg
On hyvä muistaa että raju laihduttaminen syö lihasmassaa. Keho reagoi liian nopeaan laihtumiseen siten, että se rupeaa käyttämään lihasmassaa vararavintona, ja varastoi rasvaa entistä tehokkaammin.
- ihmettelijä59
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että te jotka pidätte hedelmäpäiviä, niin paljonko sitten syötte hedelmiä päivässä?
Kärsitte näläntunteesta vai syöttekö aina hedelmän kun tunnette nälkää?
Itse kyllä olen terveellisen ruokavalion ja liikunnan lisäämisen kannalla... En usko, että yksi vähemmän syöty päivä karistaisi kiloja, koska sitten seuraavana päivänä söisi vain enemmän ja ehkä niille herkuillekin altistuisi kun on enemmän nälkä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486267
- 461705
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381354- 451008
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320991Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845