Jouduin käyttämään viime kuukausen pari viimeistä viikkoa värilakkoja ilman aluslakkoja (tilipäivää odotellessa...) ja tuloksena tietenkin aivan keltaiset kynnenpäät. No, olisin toki voinut ajatella mutta nyt on myöhäistä ja virhe jo tapahtunut. Saako väriä millään valkeammaksi?
Minulla on Mavalan Mava-Whitea eli kynnen kirkastajaa, sillä saa keltaisuutta pois mutta mielestäni tuote näyttää päivänvalossa karmivalta, ihan vaalean lilata. Tokihan tuon saisi värilakallakin piiloon mutta välillä olisi kiva olla ihan läpinäkyvällä lakalla.
Keltaiset kynnet
5
868
Vastaukset
- sama jutttu
Mullakin on semmoinen mavala white. Se on aika hirvee mun mielestä kun siitä tulee kirkaan liilan väri. Kannattaa puhdistaa se lakka pois ennenkun menee diskoon ---> kynsilakan jämät loistaa uv valossa ja se ei oikeen oo kaunista.
- jyj
kynsiä sitruunamehussa. Se vaalentaa ja poistaa keltaisuutta :)
- Kauneuden Paratiisi
Aluslakka tosiaan suojaa väriä imeytymästä kynteen.
Kannattaa laittaa ranskalainen manikyyri kynnenpäihin. Esimerkiksi Kauneuden Paratiisilta löytyy luonnonvalkoinen ja sitten aivan puhtaan valkoinen sekä Rose-kärkilakat.
Ja lisäksi ne ovat nyt 50% tarjouksessa.
http://www.kauneudenparatiisi.fi/kynsistudio/index.php?main_page=index&cPath=1_13
Sitruunalla, greipillä tai neon amiseptillä voi yrittää saada keltaisuutta pois, mutta ne myös kuivattaa kynsiä, joten ehkä parempi kynsillesi jos odotat että ne kasvaa pois.
Jos kuitenkin haluat liottaa kynsiäsi esim sitruunassa, niin viimeiseksi liota niitä myös oliiviöljyssä. - kellertävät kynnet
eikä ne tuossa mitään haittaa. kunhan ei ihan vitivalkoista ranskalaista lakkaa, silloin korostuu :X
optista valkaisijaa käytän varpaankynsissä, sormet ovat mitä ovat aluslakasta huolimatta. mitä tummempi lakkaus niin sitä vähemmän kuultaa keltaisuus "sisäpuolelta" - aiheuttaa myös
keltaisia kynsiä.. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, olo on nyt paljon parempi
Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe455707Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast3952805Toki välitän sinusta
Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu102376Laita mies mun nimikirjaimet tänne
Mulla on ikävä sua etkä ole siellä missä voisin edes nähdä sut hetkellisesti 😭851809Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!
Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?161314- 421155
- 1531111
- 691029
- 67942
Sinusta tuli mies
Mielestäni todella läheinen ja lähennyimme paljon tuon parin kuukauden aikana kun näimme usein. Nyt kun taas ei sattunei56931