Tahtoisin saada sanat näihin lauluihin:
1: Siinä lauletaan kertosäkeessä "Laula pyhä pyhä pyhä.."
Aika rauhallinen enempää en osaa..
Ja 2: Siinä alussa näin : "Mä juoksen eteen päin ja voitan palkinnon kaikkeni antaen vain sulle elän.. ja kerto: Hei! vuoria voin siirtää Jeesus mua vahvistaa...
auttakaa !
AUTTAKAA MINUU !
2
1745
Vastaukset
- linkin antaja
Tuolla taitaa olla pätkä siitä "vuoria voin siirtää" -laulusta:
http://deitti.kotisatama.net/suomi/forum2.php?id=11992&pag=1&PHPSESSID=84cser94tjjdt51mbvssdp6h35 - Sydämen silmäni avaa...
Tarkoitat varmaankin seuraavaa ylistysbiisiä?
Sydämen silmäni avaa Herra, sydämen silmäni
mä tahdon sut nähdä, mä tahdon sut nähdä.
Nähdä koroitettuna, loistaen kirkkauttasi
laske voimasi yllemme, kun laulan pyhä pyhä pyhä
Pyhä, pyhä, pyhä
mä tahdon sut nähdä.
TÄSSÄ SAMA ENGLANNIKSI:
Open the eyes of my heart Lord
Open the eyes of my heart
I want to see you I want to see you
To see You
high and lifted up,
Shining in the light of Your glory
Pour out Your power and love
As we sing holy, holy, holy
Holy, holy, holy Holy,
holy, holy Holy, holy, holy
I want to see you
I want to see you
oo siunattu sisko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713468
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851486Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251239- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16933Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85761- 62745