Tahtoisin saada sanat näihin lauluihin:
1: Siinä lauletaan kertosäkeessä "Laula pyhä pyhä pyhä.."
Aika rauhallinen enempää en osaa..
Ja 2: Siinä alussa näin : "Mä juoksen eteen päin ja voitan palkinnon kaikkeni antaen vain sulle elän.. ja kerto: Hei! vuoria voin siirtää Jeesus mua vahvistaa...
auttakaa !
AUTTAKAA MINUU !
2
1810
Vastaukset
- linkin antaja
Tuolla taitaa olla pätkä siitä "vuoria voin siirtää" -laulusta:
http://deitti.kotisatama.net/suomi/forum2.php?id=11992&pag=1&PHPSESSID=84cser94tjjdt51mbvssdp6h35 - Sydämen silmäni avaa...
Tarkoitat varmaankin seuraavaa ylistysbiisiä?
Sydämen silmäni avaa Herra, sydämen silmäni
mä tahdon sut nähdä, mä tahdon sut nähdä.
Nähdä koroitettuna, loistaen kirkkauttasi
laske voimasi yllemme, kun laulan pyhä pyhä pyhä
Pyhä, pyhä, pyhä
mä tahdon sut nähdä.
TÄSSÄ SAMA ENGLANNIKSI:
Open the eyes of my heart Lord
Open the eyes of my heart
I want to see you I want to see you
To see You
high and lifted up,
Shining in the light of Your glory
Pour out Your power and love
As we sing holy, holy, holy
Holy, holy, holy Holy,
holy, holy Holy, holy, holy
I want to see you
I want to see you
oo siunattu sisko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670