Mäenpää syö persuilta kannatuksen

Turussa!

Palstan tuntoja seuratakseni, minun on todettava seuraavaa: sinivalkoiset tulevat kuittaamaan perussuomalaisten entisen kannatuksen Turun seudulla. Se tietää sinivalkoisien profiilin nostoa! Perussuomalaisille se on bai bai beibi!

6

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sokolin

Kyllä mielestäni Turussa Mäenpää ohittaa Perussuomalaisten kannatuksen,mutta on siellä lähellä Kiki Elomaa,jospa hän auttaa äänisaalista Perussuomalaisille?

Mutta Sinivalkoiset ovat ainoat, jotka ajavat oikeudenmukaista Suomalaista yhteiskuntaa!

• Se ei ole uskottava

ehdokas siksi että Timo Soini on niin kirpeästi esiintynyt kansan asialla olevana palvelijana. Mutta kuinka siihen uskottavaa on, jos itse anelee ehdolle jonkin viihdejulkimon. En usko että soinin fuskaus menisi läpi. Kyllä SKS tulee ja vienee maton Elomaankin alta. mutta me näemme sen maaliskuussa

• ei syö

kuin kylmää aamupuuroa jota ei osaa edes itse keittää. Nuo sinivalkoiset ovat lopulta tulipunaisia kiukusta kun eivät tule pärjäämään missään.

• meni uusiksi

Totta kuin mikä. Mäenpää, joka riitelee kaikkien kanssa eikä ole lainkaan yhteistyökykyinen, syö kaikkien järkevien ihmisten äänet. Jäljelle jää vain kourallinen idiootteja, niitä samoja, jotka seurasivat "valtakunnanjuhtaja" Pekka Siitointa.
        Jos totta puhutaan, Mäenpää pitäisi pistää isoon turkin hihaan ja nussia koko ukko uudelleen. Sekaan pitäisi lorauttaa reilu annos järkeä ja yhteistyökykyä.

• meni uusiksi kirjoitti:

Totta kuin mikä. Mäenpää, joka riitelee kaikkien kanssa eikä ole lainkaan yhteistyökykyinen, syö kaikkien järkevien ihmisten äänet. Jäljelle jää vain kourallinen idiootteja, niitä samoja, jotka seurasivat "valtakunnanjuhtaja" Pekka Siitointa.
        Jos totta puhutaan, Mäenpää pitäisi pistää isoon turkin hihaan ja nussia koko ukko uudelleen. Sekaan pitäisi lorauttaa reilu annos järkeä ja yhteistyökykyä.

se on äänestyskoppi.
        Ei se ole Mäenpään vika jos hänet valitaan, syyt löytyvät äänestäjistä.

• sokolin

Taitaa olla minun ideologilleni parasta liittyä Suomen Kansan Sinivaloisiin,kun kannatusta pitäisi olla koko Suomen alueella, eikun iso mainostaulu Kauppahallin viereen muiden sekaan, kun vaalit lähestyvät. Ihmisillä pitää olla jo tajuntaa, mihin tämä ulkomaalispolitiikka on vienyt Suomea, työttömyyteen,syrjintään jne...esi-isämme ovat rakentaneet ja taistelleet tämän Sinivalkoisen Suomen,nyt jotku tulevat SUomeen ja sanovat nämä edut kuuluvat meille, on aikoihin elettyä politiikkaa, muilta puolueilta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1081
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      775
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      614
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      563
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      512
    7. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      35
      486
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      483
    10. Sinun kanssasi

Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver
      Ikävä
      36
      466
    Aihe