Moikka,
Miehelläni partakarvat tuppaavat kasvaan ihon sisälle ja alkaa punoittamaan/ tulee punaisia näppyjä helposti. (käyttää aftershavea ja voiteita yms.)
Nykyjään ajaa Giletten lady shavella leukansa, kun on hellempi iholle kuin partakoneet tai miesten machit yms.
Synttärilahjaksi olen etsinyt helpotusta hänelle.
Partasutia hän ei vielä ole käyttänyt, joten sellaisen ainkin ostan, mutta miten on partasaippua?
Mitä eroa on partasaippualla kuin geeleillä tai vaahdoilla?
Onko partasaippua ihoystävällisempi?
Osaisitko kertoa mikä on partasaippuan idea?
Kiitos vastauksistanne.
Partasaippua?
3
1652
Vastaukset
- -Tyttönen-
En välttämättä ole hyvä neuvomaan, koska en tiedä oikein näistä asioista.
Eikö kaikki karvat ala kasvaa sisälle, jos ihoa ei ole kosteutettu hyvin. Osta mieluiten hyvin kosteuttava ihovoide apteekista. Voi olla, että miehelläsi on herkkä iho. Heh...mies tuossa huutelee, että kehota kasvattamaan parta.
Alko kiinnostaan aihe, kun mieskin kasvattaa hirmuista partaa.
Monella sivustolla sanottiin samaa kuin tässä:
"Vastakarvaan ajamalla parran saisi kyllä ajettua tarkemmin, mutta tällöin osa ihokarvoista voi kääntyä ihon sisään ja alkaa kasvamaan sisäänpäin!"- Saara*
Moikka,
kumpa olisikin, että ei käytä voiteita, after shaveä, vaahtoa/geeliä yms.
Tämän miehen "meikki" boxi on yhtä suuri, kuin omani. On kokeillut vaikka mitä mömmöjä.
Tietääkseni myötäkarvaan ajelee.
Onneksi työn puolesta joutuu ajeleen, en joulupukin kanssa haluaisi asustella. makunsa kullakin tietenkin :) - on ainakin mulle
Shiseido Men Cleansing foam, joka on kasvosaippua, ja samalla myös parranajo saippua. Loppu kuin seinään kaulan punoitukset, sisäänkasvavat parrat ja punaiset näppylät. Olen kavereillekin suositellut ja kovasti olemme kaikki tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605006Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362279Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti622169- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181363Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181218- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12869