Moikka,
Miehelläni partakarvat tuppaavat kasvaan ihon sisälle ja alkaa punoittamaan/ tulee punaisia näppyjä helposti. (käyttää aftershavea ja voiteita yms.)
Nykyjään ajaa Giletten lady shavella leukansa, kun on hellempi iholle kuin partakoneet tai miesten machit yms.
Synttärilahjaksi olen etsinyt helpotusta hänelle.
Partasutia hän ei vielä ole käyttänyt, joten sellaisen ainkin ostan, mutta miten on partasaippua?
Mitä eroa on partasaippualla kuin geeleillä tai vaahdoilla?
Onko partasaippua ihoystävällisempi?
Osaisitko kertoa mikä on partasaippuan idea?
Kiitos vastauksistanne.
Partasaippua?
3
1575
Vastaukset
- -Tyttönen-
En välttämättä ole hyvä neuvomaan, koska en tiedä oikein näistä asioista.
Eikö kaikki karvat ala kasvaa sisälle, jos ihoa ei ole kosteutettu hyvin. Osta mieluiten hyvin kosteuttava ihovoide apteekista. Voi olla, että miehelläsi on herkkä iho. Heh...mies tuossa huutelee, että kehota kasvattamaan parta.
Alko kiinnostaan aihe, kun mieskin kasvattaa hirmuista partaa.
Monella sivustolla sanottiin samaa kuin tässä:
"Vastakarvaan ajamalla parran saisi kyllä ajettua tarkemmin, mutta tällöin osa ihokarvoista voi kääntyä ihon sisään ja alkaa kasvamaan sisäänpäin!"- Saara*
Moikka,
kumpa olisikin, että ei käytä voiteita, after shaveä, vaahtoa/geeliä yms.
Tämän miehen "meikki" boxi on yhtä suuri, kuin omani. On kokeillut vaikka mitä mömmöjä.
Tietääkseni myötäkarvaan ajelee.
Onneksi työn puolesta joutuu ajeleen, en joulupukin kanssa haluaisi asustella. makunsa kullakin tietenkin :) - on ainakin mulle
Shiseido Men Cleansing foam, joka on kasvosaippua, ja samalla myös parranajo saippua. Loppu kuin seinään kaulan punoitukset, sisäänkasvavat parrat ja punaiset näppylät. Olen kavereillekin suositellut ja kovasti olemme kaikki tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675910Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1021956- 631455
- 521159
- 2611137
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1271009Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49836Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31773Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39745