Kumpiko ois parempi valinta kunnon ökyily- ja öykkäröintimaasturiksi (kaahaus, etuilu, kiilaus, ohittelu, rajut motaripikataipaleet jne) noista? Audi jotenkin isomman ja linjakkaamman oloinen mutta Mersu taas muutoin etenkin kromikoristesarjoilla agressiivisemman oloinen.
Siis kumpi noista kunnön ökymaasturitouhuihin?
Audi Q7 V12 tdi vai
11
2277
Vastaukset
- lsdkfj
Paras noihin hommiin on Hummer H1 tai ehkä joissakin tapauksissa H2 oikein isolla koneella.
- kiitos!
Hummerit ei kerta kaikkiaan kulje....
Vältä niitä. - .........
kiitos! kirjoitti:
Hummerit ei kerta kaikkiaan kulje....
Vältä niitä.hummerit vaikuttaa autoina olevan aika löysiä eli ne ei kestä. venäjällä on huonot tiet ja olen kuulluut miten hummerit kestää huonoilla teillä. youtubesta löytyy myös offroad porukan video ja mielipide hummereista eli ei ne maasto-ominaisuudet ole niin hyvät kuin väitetään... kannattaa harkita
- ...
Melkein ottaisin vanhemman bemun 320 coupen esim -92 mallia.
- kituripalstalle
tai johonkin kusipäitten palstalle.
- provolla
Tuota noin, Q7:aan saa dieselinä nyt vain kuutoskoneen ja seuraavaksi tulee V10 TDI.
Eli otapa poika selvää faktoista ennenkuin näitä provoja kirjoittelet niin ei näytä niin nololta- 1000 Nm
Höpö itsellesi. Q7:ään tulee lähitulevaisuudessa 12-pyttyinen mahtidiesel, tonni vääntöä ja puoli tonnia heposia. Huiput 250 km/h (rajoitettu) ja 0-100:een 5,5 sek. Ja yhdistetty eu-kulutus vain n. 12 litraa. Ottaisin ehken tuon. Mesen AMG on jalo auto vaan taajamakulutus pyörinee 20-25 kieppeillä.
- polttoaineen
1000 Nm kirjoitti:
Höpö itsellesi. Q7:ään tulee lähitulevaisuudessa 12-pyttyinen mahtidiesel, tonni vääntöä ja puoli tonnia heposia. Huiput 250 km/h (rajoitettu) ja 0-100:een 5,5 sek. Ja yhdistetty eu-kulutus vain n. 12 litraa. Ottaisin ehken tuon. Mesen AMG on jalo auto vaan taajamakulutus pyörinee 20-25 kieppeillä.
kulutus on tärkein kriteeri tällaisen halpismerkin ostajalle. Täytyyhän autoa päästä näyttämään kadulle vielä senkin jälkeen kun siihen on viimeiset roponsa sijoittanut, kympillä bensaa ja baanalle!
- tytöt
minulla on öky maasturi merkkiä lada niva,olen mies isolla ÄMMÄLLÄ joten en tarvitse pienen pippelin pidennystä,jos haluat isomman,käy tallinnassa kasvattamassa,,neiti
- ...
Käyhän sinäkin vaihtamassa se ämmäsi Tallinnassa vähän laihempaan neitoon.
- mun
... kirjoitti:
Käyhän sinäkin vaihtamassa se ämmäsi Tallinnassa vähän laihempaan neitoon.
ei mun kannata sinne asti mennä,panen mielummin sun akkaas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680