Jossain vaiheessa kaupoissa pyöri mm. toppeja playboypupu logolla, enää ei vastaavia ole näkynyt. Big Brotherin Hannella on ollut jalassaan logolla varustetut sukat joihin ihastuin. Tietääkö kukaan missä logolla varustettuja vaatteita/asusteita/muita tuotteita myydään? Suomessa mielellään, mutta muutkin vaihtoehdot käy...? voi kumpa joku osaisi auttaa...
Vaatteet Playboy-logolla
21
10020
Vastaukset
- ---------------
oon nähnyt niitä halens.fi postimyyntifirman "merkkiosastolla" netissä...
- kokeileppa
playboy.com. Niillä on vaikka kuinka paljon erilaisia vaatteita, logolla tai ilman. Ihan semmosia päivävaatteitakin... ;)
- kurko90
Onko kukaan tilannut tuolta playboy.com sivuilta koskaan?? Mimmoset olis toim.kulut yms..
- maiju^^
halensilta ainakin löytyy toppi ja alushousut.jokunen yöpaitulikin sielt pitäis löytyä...
nettiosoite: www.halens.fi
onnea etsinnöille! - elsi
Moiks...Ainaki tääl turussa on sellanen liike avattu Yliopistonkadulle kun Sibbes...Siellä aitoja Playboy tuotteita ja mahtava myyjä mimmi,todella mukava!Käy ihmees kattomas jos vaan pystyt...suosittelen.
- Löysin
Löysin Turusta liikkeen jossa on myös playboy sukkia myytävänä. Siellä oli paljon muutakin orginaalia Playboy tavaraa esim. laukkuja, pyyheliinoja, takkeja jne. Sen nimi oli muistaakseni Sibbes ja se on siinä Yliopistonkadulla.
- löytöjä
kävim katsomassa ko. liikettä. Ihana paikka!!Löysin aivan upean kuitaisen playboy laukun!
oli pakko ostaa se ihan heti. Löysin myös aivan ihanan pinkin topin pupulla myös. Siellä oli tosin paljon muutakin kuin playboy kamaa. - elsi
löytöjä kirjoitti:
kävim katsomassa ko. liikettä. Ihana paikka!!Löysin aivan upean kuitaisen playboy laukun!
oli pakko ostaa se ihan heti. Löysin myös aivan ihanan pinkin topin pupulla myös. Siellä oli tosin paljon muutakin kuin playboy kamaa.Jeps,kannattaa piipahtaa ja löytyy nykyään nettikauppakin kyseiseltä liikkeeltä...suosittelen!
- pbf
elsi kirjoitti:
Jeps,kannattaa piipahtaa ja löytyy nykyään nettikauppakin kyseiseltä liikkeeltä...suosittelen!
mitkä ton sibbesin nettikaupan sivut on ku en löydä?
- IrinkaPirinka
pbf kirjoitti:
mitkä ton sibbesin nettikaupan sivut on ku en löydä?
Myyjä sanoi että www.sibbes.fi, mutta ainakaan minun Firefox ei löydä sellaista.
- IrinkaPirinka
IrinkaPirinka kirjoitti:
Myyjä sanoi että www.sibbes.fi, mutta ainakaan minun Firefox ei löydä sellaista.
Niin, ja itse liikkeessä ei enää ole Playboy tavaraa (kävin viime viikolla kysymässä), ne on kaikki nettikaupassa, jota en netissä löydä =(
- paly a game
Virosta löytyy jos jonkinmoisia PlayBoy-Logolla varustettua tavaraa vaatteista koruihin, eikä juurikaan kallista. Itse omistan lippiksen paidan ja jotain muuta.
- an
Moikka, tietääkö kukaan että mistä löytyisi noita playboy merkkisiä vöitä? Olen etsinyt semmoista pinkkiä missä olisi isona solkena se pupu. Joskus jossain elloksella tms. oli myynnissä semmoinen mutta silloin en sitä ostanut ja nyt etsin..
Kiitoksia jos joku vain tietää mistä semmoisia voisi saada :)- IrinkaPirinka
Olen ainakin joissain autotapahtumissa nähnyt myynnissä erilaisia Playboy pupu solkia, mitä voi laittaa periaatteessa mihin tahansa vyöhön. En tosiaan tiedä onko myyjillä ihan kauppa jossain, ainakin messuja ja tapahtumia kiertävät.
- Neeahh
Hei, mulla on myynnissä 2kpl mustia playboy vöitä, playboy huiveja, lompakko, sukkapakkauksia sekä jotain muuta playboy tavaraa. Kaikki on täysin uusia ja käyttämättömiä, tulevat avaamattomissa alkuperäisissä paketeissaan/muoveissaan. Jotakin olen ehtinyt laittaa jo suomi24 torille, mutta sähköpostistani saat lisätietoa [email protected]
- NainenVaaaaaaan
Neeahh kirjoitti:
Hei, mulla on myynnissä 2kpl mustia playboy vöitä, playboy huiveja, lompakko, sukkapakkauksia sekä jotain muuta playboy tavaraa. Kaikki on täysin uusia ja käyttämättömiä, tulevat avaamattomissa alkuperäisissä paketeissaan/muoveissaan. Jotakin olen ehtinyt laittaa jo suomi24 torille, mutta sähköpostistani saat lisätietoa [email protected]
www.jeans.fi tuolta löytyy joitakin playboy t paitoja yms. en ole varma onko enään menkää katsomaan ihan suomalainen luotettava sivusto =)
- TimanttiNaineNN
NainenVaaaaaaan kirjoitti:
www.jeans.fi tuolta löytyy joitakin playboy t paitoja yms. en ole varma onko enään menkää katsomaan ihan suomalainen luotettava sivusto =)
joo tuolla on ja on muitakin malleja http://www.jeans.fi/playboy-pinkkikulta-paita-dear-p-5745.html
- housuja?
TimanttiNaineNN kirjoitti:
joo tuolla on ja on muitakin malleja http://www.jeans.fi/playboy-pinkkikulta-paita-dear-p-5745.html
Onko kellään tietoo, et mistä sais hankittua sellasii mustia & valkoisia kireitä housuja, joissa on se Play Boy-logo lantiolla...? (Ei farkkuja.) Oon aina sillon tällön nähnyt sellasia jollain ihmisillä, ja oon aina himoinnut sellasia itselleni... ;)
- Bunny-Tytsy
Höööh, mä oon yrittäny metsästää jo kauan jtn. playboy laukkua ja paitaa, mutta tää keskustelu oli niin vanha ettei mikään noista linkeistä toiminut... Onko kellään tietoa mistä NYKYÄÄN saisi hommattua jtn playboy tavaraa? :o
- safiira_
Vaatteita en äkkiseltään löytänyt, mutta muuta playboy-sälää ainakin tuolta http://www.emp.fi/bin/shop.php?rubrik=bodymenu&Sucheintrag=playboy&list_sort=&prog=search&tc=SEARCH&stat=yes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894