Kaupassa töissä, kassalla kamalaa

Huoh

Kauhea kiire ja sitten päivän päätteeksi jos on kassavajetta niin masentaa ja syyttelee itseään. Sitten on turhaan pelko pehvassa, kun myymälävastaavatkaan eivät osaa laskea pohjakassaa aina oikein tai eivät ehdi mitätöimään kuittia eli syy voi löytyäkin muualta kuin itsestään.

9

4903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      töissä ja nautin siitä täysin siemauksin. Asiakkaat on mukavia niinkuin työkaveritkin sekä kaiken huippuna kauppias on reilu,ymmärtäväinen ja joustava. Ja kiire on parempi kuin hiljaiset aamupäivät,jolloin ei aika meinaa kulua millään. Asennekysymys!!!

      • ex kassa

        Hyvä, että pidät työstä, joka vastaa täysin työskentelyä tehtaan liukuhihnalla. Tulevaisuudessa kaupan kassat varmaankin korvataan roboteilla.

        Lisäksi kaupan kassojen tauot ovat täysin naurettavia. Jos on esimerkiksi 7 tunnin päivä, niin tällöin kassatyöntekijälle kuuluu 2 kpl 12 minuutin taukoja. Mielestäni ihan sairasta etenkin iltavuoroissa, joissa asiakkaita on täysin taukoamatta.


      • kassalle
        ex kassa kirjoitti:

        Hyvä, että pidät työstä, joka vastaa täysin työskentelyä tehtaan liukuhihnalla. Tulevaisuudessa kaupan kassat varmaankin korvataan roboteilla.

        Lisäksi kaupan kassojen tauot ovat täysin naurettavia. Jos on esimerkiksi 7 tunnin päivä, niin tällöin kassatyöntekijälle kuuluu 2 kpl 12 minuutin taukoja. Mielestäni ihan sairasta etenkin iltavuoroissa, joissa asiakkaita on täysin taukoamatta.

        Olin minäkin tutustunut kassatyöskentelyyn,ikävä maku jäi suuhun.

        Paikka myymälä,vähän kassoja.Iltapäivisin paljon asiakkaita joilla kiire.Aamupäivisin jolloin olin vuorossa piti täyttää hyllyjä kaukana kassapisteestä jonne sai juosta nähtyään asiakkaan.

        Kun istuit kassalla,tuli pakostakin hetki jolloin asiakas oli mennyt,sitten näin taas myymäläpäällikön vilahtavan ja kiireellä ojentamaan hyllyjä.

        Joskus toinen kassoista joutui kuorman purkuun ja toinen jäi yksin kassalle.

        Lakisääteinen kahvitauko,sitä siellä ei tunnettu.
        Monta iltapäivän taukoa jäi pitämättä.
        Joku voi sanoa että työni oli monipuolista,ei tarvitse ihan koko aikaa kassalla istua,mutta itse koin työni järjettömänä pomppimisena.

        Omia aivoja ei saanut käyttää,ei kai niitä ollutkaan,sillä esimieheni käytös antoi ymmärtää että ajatuksillani ei ollut merkitystä.

        Onneksi sain opiskelupaikan ja nyt on toivoa toisenlaisesta tulevaisuudesta.


      • Anonyymi
        kassalle kirjoitti:

        Olin minäkin tutustunut kassatyöskentelyyn,ikävä maku jäi suuhun.

        Paikka myymälä,vähän kassoja.Iltapäivisin paljon asiakkaita joilla kiire.Aamupäivisin jolloin olin vuorossa piti täyttää hyllyjä kaukana kassapisteestä jonne sai juosta nähtyään asiakkaan.

        Kun istuit kassalla,tuli pakostakin hetki jolloin asiakas oli mennyt,sitten näin taas myymäläpäällikön vilahtavan ja kiireellä ojentamaan hyllyjä.

        Joskus toinen kassoista joutui kuorman purkuun ja toinen jäi yksin kassalle.

        Lakisääteinen kahvitauko,sitä siellä ei tunnettu.
        Monta iltapäivän taukoa jäi pitämättä.
        Joku voi sanoa että työni oli monipuolista,ei tarvitse ihan koko aikaa kassalla istua,mutta itse koin työni järjettömänä pomppimisena.

        Omia aivoja ei saanut käyttää,ei kai niitä ollutkaan,sillä esimieheni käytös antoi ymmärtää että ajatuksillani ei ollut merkitystä.

        Onneksi sain opiskelupaikan ja nyt on toivoa toisenlaisesta tulevaisuudesta.

        Millä alalla on tulevaisuutta?


    • kuuluu tarkistaa

      ennen vuoron alkua!

    • ASENNE

      KYSYMYS!!

      oon työskennelly kesäkuusta asti kassalla, ensin s-marketissa 4kk, sittemmin (ens elokuun loppuun asti) lahjatavarakaupan kassalla.
      NAUTIN!!

      Ja se on kuulkaas aika rankkaa,jos esim juhannus kiireellä oot 8 tuntia töissä. kyllä ne 2 12min taukoa on siunattuja, muuten menee täysin voimat, ja tauollakaan ei voi kyllä muuta kuin olla; kun silmät pyörii päässä ja huimaa.
      Että, elkää valittako.
      Ammatti se on sekin,
      ja MONET siitä nauttii!!!
      Sitäpaitsi kaikki työnantajan osoittamat tehtävät kuuluvat työntekijälle, vaikka siinä joutuisi kuormanpurun välillä kassalle loikkimaankin.

      • että jollain asenne riittää

        En voisi kuvitella mitään sen kauheampaa työtä kuin kaupan kassalla istuminen, jossa asiakkaita taukoamatta ja vain lyhyet tauot. Onneksi olen työssä, jossa saan käyttää omia aivojani. Mutta kyllähän yhteiskunnassa tietenkin tarvitaan niitä täysin aivottomia ihmisiä kaupan kassoille ja muihin hanttihommiin. Tarvitaan siis kaikenlaisia ihmisiä ja hyvä niin.


      • hyvä provo :)
        että jollain asenne riittää kirjoitti:

        En voisi kuvitella mitään sen kauheampaa työtä kuin kaupan kassalla istuminen, jossa asiakkaita taukoamatta ja vain lyhyet tauot. Onneksi olen työssä, jossa saan käyttää omia aivojani. Mutta kyllähän yhteiskunnassa tietenkin tarvitaan niitä täysin aivottomia ihmisiä kaupan kassoille ja muihin hanttihommiin. Tarvitaan siis kaikenlaisia ihmisiä ja hyvä niin.

        Meillä (iso automarket) reippaasti yli puolet kassoista on amk- tai yliopisto-opiskelijoita, joten se siitä aivottomuudesta. Loput joko viettävät välivuotta lukion jälkeen tai ovat lähes koko ikänsä kaupanalalla työskennelleitä 45 naisia. Kaikki koulutustaustasta riippumatta fiksuja ihmisiä, joille ns. hanttihommien tekeminen ei ole ihmisarvoa alentava kynnyskysymys. Hyvä niin, muuten jäisi sinunkin sapuskasi rahastamatta nyt kun itsepalvelukassoja ei vielä ole...


    • Anonyymi

      Saako lähtä vessaan muulloin kun tauolla, jos on ärtyneensuolen oireyhtymä voi olla vaikeeta kun alkaa pierettään ja jouvut sitte pieruu piättään. Jos juot vaikka vettä niin alkaa tulee asiaa vessaan, sille isolle asialle vai pitääkö olla syömättä juomatta koko helvetin päivä ja kun ressaa jos työkaverit tuputtaa jatkuvalla syötöllä mikset sinä syö eikä viittis sanoo mikä vaivaa kojokaupalle kun ne juoruu pitkin kylää. Eli siis jos en pääse vessaan kun pierettää olen mielummin janoissani pyörtyy sit jos pyörtyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe