Kauhea kiire ja sitten päivän päätteeksi jos on kassavajetta niin masentaa ja syyttelee itseään. Sitten on turhaan pelko pehvassa, kun myymälävastaavatkaan eivät osaa laskea pohjakassaa aina oikein tai eivät ehdi mitätöimään kuittia eli syy voi löytyäkin muualta kuin itsestään.
Kaupassa töissä, kassalla kamalaa
9
5204
Vastaukset
- ....
töissä ja nautin siitä täysin siemauksin. Asiakkaat on mukavia niinkuin työkaveritkin sekä kaiken huippuna kauppias on reilu,ymmärtäväinen ja joustava. Ja kiire on parempi kuin hiljaiset aamupäivät,jolloin ei aika meinaa kulua millään. Asennekysymys!!!
- ex kassa
Hyvä, että pidät työstä, joka vastaa täysin työskentelyä tehtaan liukuhihnalla. Tulevaisuudessa kaupan kassat varmaankin korvataan roboteilla.
Lisäksi kaupan kassojen tauot ovat täysin naurettavia. Jos on esimerkiksi 7 tunnin päivä, niin tällöin kassatyöntekijälle kuuluu 2 kpl 12 minuutin taukoja. Mielestäni ihan sairasta etenkin iltavuoroissa, joissa asiakkaita on täysin taukoamatta. - kassalle
ex kassa kirjoitti:
Hyvä, että pidät työstä, joka vastaa täysin työskentelyä tehtaan liukuhihnalla. Tulevaisuudessa kaupan kassat varmaankin korvataan roboteilla.
Lisäksi kaupan kassojen tauot ovat täysin naurettavia. Jos on esimerkiksi 7 tunnin päivä, niin tällöin kassatyöntekijälle kuuluu 2 kpl 12 minuutin taukoja. Mielestäni ihan sairasta etenkin iltavuoroissa, joissa asiakkaita on täysin taukoamatta.Olin minäkin tutustunut kassatyöskentelyyn,ikävä maku jäi suuhun.
Paikka myymälä,vähän kassoja.Iltapäivisin paljon asiakkaita joilla kiire.Aamupäivisin jolloin olin vuorossa piti täyttää hyllyjä kaukana kassapisteestä jonne sai juosta nähtyään asiakkaan.
Kun istuit kassalla,tuli pakostakin hetki jolloin asiakas oli mennyt,sitten näin taas myymäläpäällikön vilahtavan ja kiireellä ojentamaan hyllyjä.
Joskus toinen kassoista joutui kuorman purkuun ja toinen jäi yksin kassalle.
Lakisääteinen kahvitauko,sitä siellä ei tunnettu.
Monta iltapäivän taukoa jäi pitämättä.
Joku voi sanoa että työni oli monipuolista,ei tarvitse ihan koko aikaa kassalla istua,mutta itse koin työni järjettömänä pomppimisena.
Omia aivoja ei saanut käyttää,ei kai niitä ollutkaan,sillä esimieheni käytös antoi ymmärtää että ajatuksillani ei ollut merkitystä.
Onneksi sain opiskelupaikan ja nyt on toivoa toisenlaisesta tulevaisuudesta. - Anonyymi
kassalle kirjoitti:
Olin minäkin tutustunut kassatyöskentelyyn,ikävä maku jäi suuhun.
Paikka myymälä,vähän kassoja.Iltapäivisin paljon asiakkaita joilla kiire.Aamupäivisin jolloin olin vuorossa piti täyttää hyllyjä kaukana kassapisteestä jonne sai juosta nähtyään asiakkaan.
Kun istuit kassalla,tuli pakostakin hetki jolloin asiakas oli mennyt,sitten näin taas myymäläpäällikön vilahtavan ja kiireellä ojentamaan hyllyjä.
Joskus toinen kassoista joutui kuorman purkuun ja toinen jäi yksin kassalle.
Lakisääteinen kahvitauko,sitä siellä ei tunnettu.
Monta iltapäivän taukoa jäi pitämättä.
Joku voi sanoa että työni oli monipuolista,ei tarvitse ihan koko aikaa kassalla istua,mutta itse koin työni järjettömänä pomppimisena.
Omia aivoja ei saanut käyttää,ei kai niitä ollutkaan,sillä esimieheni käytös antoi ymmärtää että ajatuksillani ei ollut merkitystä.
Onneksi sain opiskelupaikan ja nyt on toivoa toisenlaisesta tulevaisuudesta.Millä alalla on tulevaisuutta?
- kuuluu tarkistaa
ennen vuoron alkua!
- ASENNE
KYSYMYS!!
oon työskennelly kesäkuusta asti kassalla, ensin s-marketissa 4kk, sittemmin (ens elokuun loppuun asti) lahjatavarakaupan kassalla.
NAUTIN!!
Ja se on kuulkaas aika rankkaa,jos esim juhannus kiireellä oot 8 tuntia töissä. kyllä ne 2 12min taukoa on siunattuja, muuten menee täysin voimat, ja tauollakaan ei voi kyllä muuta kuin olla; kun silmät pyörii päässä ja huimaa.
Että, elkää valittako.
Ammatti se on sekin,
ja MONET siitä nauttii!!!
Sitäpaitsi kaikki työnantajan osoittamat tehtävät kuuluvat työntekijälle, vaikka siinä joutuisi kuormanpurun välillä kassalle loikkimaankin.- että jollain asenne riittää
En voisi kuvitella mitään sen kauheampaa työtä kuin kaupan kassalla istuminen, jossa asiakkaita taukoamatta ja vain lyhyet tauot. Onneksi olen työssä, jossa saan käyttää omia aivojani. Mutta kyllähän yhteiskunnassa tietenkin tarvitaan niitä täysin aivottomia ihmisiä kaupan kassoille ja muihin hanttihommiin. Tarvitaan siis kaikenlaisia ihmisiä ja hyvä niin.
- hyvä provo :)
että jollain asenne riittää kirjoitti:
En voisi kuvitella mitään sen kauheampaa työtä kuin kaupan kassalla istuminen, jossa asiakkaita taukoamatta ja vain lyhyet tauot. Onneksi olen työssä, jossa saan käyttää omia aivojani. Mutta kyllähän yhteiskunnassa tietenkin tarvitaan niitä täysin aivottomia ihmisiä kaupan kassoille ja muihin hanttihommiin. Tarvitaan siis kaikenlaisia ihmisiä ja hyvä niin.
Meillä (iso automarket) reippaasti yli puolet kassoista on amk- tai yliopisto-opiskelijoita, joten se siitä aivottomuudesta. Loput joko viettävät välivuotta lukion jälkeen tai ovat lähes koko ikänsä kaupanalalla työskennelleitä 45 naisia. Kaikki koulutustaustasta riippumatta fiksuja ihmisiä, joille ns. hanttihommien tekeminen ei ole ihmisarvoa alentava kynnyskysymys. Hyvä niin, muuten jäisi sinunkin sapuskasi rahastamatta nyt kun itsepalvelukassoja ei vielä ole...
- Anonyymi
Saako lähtä vessaan muulloin kun tauolla, jos on ärtyneensuolen oireyhtymä voi olla vaikeeta kun alkaa pierettään ja jouvut sitte pieruu piättään. Jos juot vaikka vettä niin alkaa tulee asiaa vessaan, sille isolle asialle vai pitääkö olla syömättä juomatta koko helvetin päivä ja kun ressaa jos työkaverit tuputtaa jatkuvalla syötöllä mikset sinä syö eikä viittis sanoo mikä vaivaa kojokaupalle kun ne juoruu pitkin kylää. Eli siis jos en pääse vessaan kun pierettää olen mielummin janoissani pyörtyy sit jos pyörtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915