väki vähenee

yt ja vitun yh

No tässtäpä firmasta lähtee 8 ihmistä kilometri tehtaalle ja arvata saa mistä mistä karsitaan...sak :laisen haistaa pitkälle ja ay -aktiivin ne lähtee ensin....

8

707

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mävaan........................

Henkilöstöä kun edustaa järjestäytyneiden työntekijöiden edustaja, niin ei sille tod. kuuluu loimaalaisten edunvalvonta ;) Siis ketkä oikeesti lähtee?

• Loimaalainen

"järjestäytyneiden työntekijöiden edustaja" ei päätä
        ketkä irtisanotaan vaan sen päättää se joka palkan maksaa.

Loimaaseen "järjestäytyminen" on lisääntynyt huimasti ja tulee lisääntymään.
        Meiltäkin sak:laisista on suurin osa saanut kenkää ja loimaalaiset ovat töissä.

• Toimistotyöntekijä
        Loimaalainen kirjoitti:

"järjestäytyneiden työntekijöiden edustaja" ei päätä
        ketkä irtisanotaan vaan sen päättää se joka palkan maksaa.

Loimaaseen "järjestäytyminen" on lisääntynyt huimasti ja tulee lisääntymään.
        Meiltäkin sak:laisista on suurin osa saanut kenkää ja loimaalaiset ovat töissä.

Hei!
        Tuskin kuitenkaan kieltäydyt liiton järjestämistä palkankorotuksista ym. muista eduista? Luuletko että työntekijän oikeudet olisivat edes tällaiset, jollei ammattiyhdistystoimintaa olisi? Työnantajathan hyvää hyvyyttään ajattelisivat työntekijää.

• Toimistotyöntekijä

Hei!
      Ehdottomasti olen sitä mieltä, että irtisanotuissa on enemmistönä juuri ammattiliittoon kuuluvat. Nehän ovat työnantajien mielestä tämän päivän ainut tulppa orjatyön edessä. Aika pitkälle työnantajat ovat jo tällä selvästi ammatiliittoon kuuluviin kohdistuneessa syrjinnässä. Kumma että siihen ei puututa. Näin on, että työnantaja päättää, ketkä saavat kenkää. Itse tiedän asiasta, koska toimin luottamusmiehenä 2000 luvun alussa. Silloin tuli työnantajapuolelta paskaa niskaan, etten olisi uskonut, että eletään 2000 lukua.

• voi voi

rakennusliitonkin sivuilla on oikeen lista heidän ammatilaisistaan eli jäsenistä kuka mihinkin pystyy....se on monen firman seinällä mustalista josta tarkistetaan että näitä ei ainakaan oteta töihin!!!!! olen kokenut ja kuullutkin et sorry vaan kuulutkin rakennusliittoon !!! No olen kokenutkin et liian sikamaista käytöstä työnantajaa kohtaan,ainakin siinä tapauksessa missä itse olin mukana tosin en omasta tahdosta !!! No nyt työttömänä ja töitä ei löydy oman kapean sektorin vuoksi kun nimeni on siellä listalla ammattiosaajat!!! Tekis mieli erota liitosta mut kun menee päivärahat !!!!

• reilu meininki

siinä, että irtisanotuissa on eniten liittoon kuuluvia.
        Mutta meillä ainakin laitetiin aikanaa ulos ne, jotka tekivät vähiten, huonointa laatua, olivat epälojaaleja.
        Voiko noiden adjektiivien perään laittaa = liiton mies?

• tosi on
        reilu meininki kirjoitti:

siinä, että irtisanotuissa on eniten liittoon kuuluvia.
        Mutta meillä ainakin laitetiin aikanaa ulos ne, jotka tekivät vähiten, huonointa laatua, olivat epälojaaleja.
        Voiko noiden adjektiivien perään laittaa = liiton mies?

Kyllä työnantaja jättää parhaat tekijät jäljelle jos joutuu vähentämään. Jos siinä huonommassa päässä on sitten paljon liittoon kuuluvia niin ei sille mitään voi.
        Ei meillä yksikään hyvin työnsä tehnyt ole joutunut lähtemään. Eikä edes kysytty kuulutko liittoon vai et.
        Kyllä takasinkin on otettu ilman kyselyjä jos joku ammattimies on lähtenyt ja sitten tulossa takaisin.

• laajempi tieto
        tosi on kirjoitti:

Kyllä työnantaja jättää parhaat tekijät jäljelle jos joutuu vähentämään. Jos siinä huonommassa päässä on sitten paljon liittoon kuuluvia niin ei sille mitään voi.
        Ei meillä yksikään hyvin työnsä tehnyt ole joutunut lähtemään. Eikä edes kysytty kuulutko liittoon vai et.
        Kyllä takasinkin on otettu ilman kyselyjä jos joku ammattimies on lähtenyt ja sitten tulossa takaisin.

kokemuksia teillä on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1686
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      271
      1584
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      285
      1343
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1282
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      905
    6. 66
      874
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      863
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      46
      861
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      818
    Aihe