Kuulin tuossa pitkästä aikaa Wilma nimisen yhtyeen biisin joka soi 6 vuotta sitten kovasti radiossa. Mitähän lie tapahtunut yhtyeelle jota luotsasi Anna Kuoppamäki, koitin etsiä tietoa netistä löytämättä juuri mitään.
Wilma yhtye?
7
2410
Vastaukset
- bob
jep, mainio orkesteri oli Wilma! tarkkaan en tiedä
luulavasti hajosi. Anna Kuoppamäki ainakin jossainvaiheessa soitti koskettimia Anssi Kelan Bändissä...- faniherra
Näyttäisi tulleen uusi albumi Wilmalta tänä vuonna. Levyn nimi on Claudius.
- faniherra
Korjaan. Se olikin vanha levy. Tänä vuonna on Claudiuksesta julkaistu digiversio.
- Johnny Rocker
Wilma oli hieno bändi, ja Anna jumalaisen kaunis ja kauniin äänen omaava laulaja ja biisintekijä. Mitä tekee tänään.
- ali yrkkö
Käsittääkseni opettaa musiikkia...Sibelius-akatemiassa ??? Jep,varsinkin Pölyä kuusta on nannaa sielulle & korville.Onnistuin aivan sattumalta näkemään Wilman livenä joskus 90-luvun alkuvuosina...ja tykästyin oikopäätä.
- jonX
Wilma tekee parhaillaan uusia biisejä ja levy odotettavissa ensi vuonna:)
- Johnny Rocker
Tänä vuonna tulee syksyllä ilmeisesti kokoelma ja ehkä ensi vuonna uutta musaa. odottelemme keikkoja ja uutta levyä!
Anna on ihana ja kaunis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258