Haluan 50cm hauikset - en treenaa muuta

disco boy

Tavoittena on PELKÄT 50cm hauikset (nyt 32,5cm). Mitään muuta en halua. Onko tämä treeni hyvä?

EN halua treenata esim. jalkoja. Antakaa pelkästään hauisvinkkejä.


MA
hauiskääntö suoralla tangolla, pyramidi 12,10,8,6,4,6,8,10,12
keskitetty hauiskääntö istuen 3 sarjaa 20 toistoa

KE
vasarakääntö käsipainoilla 3 sarjaa 12 toistoa
normaali hauiskääntö käsipainoilla istuen vinopenkillä 4 sarjaa 8 toistoa

PE
preacher curl 5x5 raskailla painoilla
hauistalja 5 sarjaa 10 toistoa

115

36292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antihauispelle

      Tollanen 1 lihaksen treenailu yleensä johtaa tulehduksiin ja revähdyksiin jne. Ja kun puhuit ettet halua treenata esim. jalkoja, niin tiedoksi että mitä vahvemmat jalat niin sitä nopeammin kasvaa myös patti.

      Tosta ohjelmasta, liian vähän liikkeitä, laita jokaseen päivään pari lisää.

    • keijjjo

      Tuollainen yhden lihaksen kasvatus ei ole mahdollista ainakaan naturaalina.

      Suosittelenkin sinulle syntholin käyttöä tai hauisimplanttien asentamista.

    • kjkjlklölö

      Ensinnäkin että miksi? Aika helvetin huvittavan näköstä jos muu kroppa aivan treenaamaton ja kädet suht isot. Aiotko kenties ryhtyä sirkusalalle tai onko sulle tarjottu paikkaa korkeasaaressa apinana?

      Ja tuskin sulla on vuosiin mitään mahdollisuutta tohon jos kädet on nyt tommoset narut. Mitä jos vaikka rupeaisit pelaamaan shakkia, tai älä sittenkään, taitaa olla sekin täysin ylivoimainen harrastus sulle.

      Mutta jos tosissas ton kirjotit, niin usko huvikses, sulle nauraa jokainen.

      Missä esimerkiksi on sun ojentajatreenit?
      Meinaatko että hauislihas kasvaa ton vajaa 20 cm.
      Voi vittu kun ihmisen irvikuva voi olla tyhmä.

      • disco boy

        "Ensinnäkin että miksi? Aika helvetin huvittavan näköstä jos muu kroppa aivan treenaamaton ja kädet suht isot."

        Ei se ole huvittavan näköistä. Kimmat huomaa hauiksen ja tulee sitä puristeleen (oon huomannu, mutta ei vielä itelle oo käyny). Koska ne on tulle puristeleen jotain reisilihasta? Ei koskaan. Eli ei ole hyötyä treenata jalkoja.

        "Ja tuskin sulla on vuosiin mitään mahdollisuutta tohon jos kädet on nyt tommoset narut. Mitä jos vaikka rupeaisit pelaamaan shakkia, tai älä sittenkään, taitaa olla sekin täysin ylivoimainen harrastus sulle."

        Helposti ne kädet kasvaa. Mulla oli ennen vielä pienemmät hauikset. Oon nimittäin syöny G-Massia jonkin aikaa.
        Ja mä muuten voitan sut shakissa, sä et varmaan edes tiedä nappuloiden nimiä :D

        "Mutta jos tosissas ton kirjotit, niin usko huvikses, sulle nauraa jokainen."

        Katotaan kuka nauraa kun tytät tulee kokeileen mun hauista ja nyrpistää sun rumille jaloille.

        "Missä esimerkiksi on sun ojentajatreenit?
        Meinaatko että hauislihas kasvaa ton vajaa 20 cm."

        Ei kukaan sitä ojentajaa puristele. Se on sitäpaitsi omituisen näköistä (mun mielestä) kun siellä käden alla roikkuu semmoinen heltta. IMO.


      • Raahka
        disco boy kirjoitti:

        "Ensinnäkin että miksi? Aika helvetin huvittavan näköstä jos muu kroppa aivan treenaamaton ja kädet suht isot."

        Ei se ole huvittavan näköistä. Kimmat huomaa hauiksen ja tulee sitä puristeleen (oon huomannu, mutta ei vielä itelle oo käyny). Koska ne on tulle puristeleen jotain reisilihasta? Ei koskaan. Eli ei ole hyötyä treenata jalkoja.

        "Ja tuskin sulla on vuosiin mitään mahdollisuutta tohon jos kädet on nyt tommoset narut. Mitä jos vaikka rupeaisit pelaamaan shakkia, tai älä sittenkään, taitaa olla sekin täysin ylivoimainen harrastus sulle."

        Helposti ne kädet kasvaa. Mulla oli ennen vielä pienemmät hauikset. Oon nimittäin syöny G-Massia jonkin aikaa.
        Ja mä muuten voitan sut shakissa, sä et varmaan edes tiedä nappuloiden nimiä :D

        "Mutta jos tosissas ton kirjotit, niin usko huvikses, sulle nauraa jokainen."

        Katotaan kuka nauraa kun tytät tulee kokeileen mun hauista ja nyrpistää sun rumille jaloille.

        "Missä esimerkiksi on sun ojentajatreenit?
        Meinaatko että hauislihas kasvaa ton vajaa 20 cm."

        Ei kukaan sitä ojentajaa puristele. Se on sitäpaitsi omituisen näköistä (mun mielestä) kun siellä käden alla roikkuu semmoinen heltta. IMO.

        "Koska ne on tulle puristeleen jotain reisilihasta? Ei koskaan. Eli ei ole hyötyä treenata jalkoja"

        Muijat katsoaa aina persettä ja jalkoja. Etkö muka ole kuullut kun mimmit puhuu hyväpyllysistä pojista. Lattana luu/läski-perse saa vain naurut aikaan.


      • iklklkjklöjk
        disco boy kirjoitti:

        "Ensinnäkin että miksi? Aika helvetin huvittavan näköstä jos muu kroppa aivan treenaamaton ja kädet suht isot."

        Ei se ole huvittavan näköistä. Kimmat huomaa hauiksen ja tulee sitä puristeleen (oon huomannu, mutta ei vielä itelle oo käyny). Koska ne on tulle puristeleen jotain reisilihasta? Ei koskaan. Eli ei ole hyötyä treenata jalkoja.

        "Ja tuskin sulla on vuosiin mitään mahdollisuutta tohon jos kädet on nyt tommoset narut. Mitä jos vaikka rupeaisit pelaamaan shakkia, tai älä sittenkään, taitaa olla sekin täysin ylivoimainen harrastus sulle."

        Helposti ne kädet kasvaa. Mulla oli ennen vielä pienemmät hauikset. Oon nimittäin syöny G-Massia jonkin aikaa.
        Ja mä muuten voitan sut shakissa, sä et varmaan edes tiedä nappuloiden nimiä :D

        "Mutta jos tosissas ton kirjotit, niin usko huvikses, sulle nauraa jokainen."

        Katotaan kuka nauraa kun tytät tulee kokeileen mun hauista ja nyrpistää sun rumille jaloille.

        "Missä esimerkiksi on sun ojentajatreenit?
        Meinaatko että hauislihas kasvaa ton vajaa 20 cm."

        Ei kukaan sitä ojentajaa puristele. Se on sitäpaitsi omituisen näköistä (mun mielestä) kun siellä käden alla roikkuu semmoinen heltta. IMO.

        Kuules nyt poika, mulla on 10 vuotta treeniä takana että luulisin tietävän mistä puhun. Ja se tosiaankin on huvittavan näköstä jos pelkästään kädet on isot ja muuten olet kun tuulen huuhtoma riukupelle.

        Siis meinaat että kädet kasvaa kun syöt G-massia?
        Voi vittujen kevät,ei ne tulokset kasva pelkästään
        syömällä jotain lisäravinteita, saat meinaa aika lailla pupeltaa jotain G-massaa jos muuten sun ruokavalios on perseeltään.

        Voivoi `tytöt tulee puristelee mun hauista` niin että hauis on koko treenaamisen perusta niinkö?

        Ikää sulla taitaa olla jotain 12 vee ja sillai,
        opettele poika ensin treenaamisen alkeet ennenkuin
        rikot ittes.


      • Salilla käyvä
        iklklkjklöjk kirjoitti:

        Kuules nyt poika, mulla on 10 vuotta treeniä takana että luulisin tietävän mistä puhun. Ja se tosiaankin on huvittavan näköstä jos pelkästään kädet on isot ja muuten olet kun tuulen huuhtoma riukupelle.

        Siis meinaat että kädet kasvaa kun syöt G-massia?
        Voi vittujen kevät,ei ne tulokset kasva pelkästään
        syömällä jotain lisäravinteita, saat meinaa aika lailla pupeltaa jotain G-massaa jos muuten sun ruokavalios on perseeltään.

        Voivoi `tytöt tulee puristelee mun hauista` niin että hauis on koko treenaamisen perusta niinkö?

        Ikää sulla taitaa olla jotain 12 vee ja sillai,
        opettele poika ensin treenaamisen alkeet ennenkuin
        rikot ittes.

        Hyvä provo :D..... Mutta jos ei ole provo niin voi VITTU :D!!

        Hyvin tunnettu patti äijä sanoi kerran näin! Jos haluat isot haukkarit niin treenaa kyykkyä! Jos haluat ison selän treenaa kyykkyä! summarum.. hip bone is connected...... jne.. kyllä sinä toivottavasti ymmärrät :D


      • almasty
        disco boy kirjoitti:

        "Ensinnäkin että miksi? Aika helvetin huvittavan näköstä jos muu kroppa aivan treenaamaton ja kädet suht isot."

        Ei se ole huvittavan näköistä. Kimmat huomaa hauiksen ja tulee sitä puristeleen (oon huomannu, mutta ei vielä itelle oo käyny). Koska ne on tulle puristeleen jotain reisilihasta? Ei koskaan. Eli ei ole hyötyä treenata jalkoja.

        "Ja tuskin sulla on vuosiin mitään mahdollisuutta tohon jos kädet on nyt tommoset narut. Mitä jos vaikka rupeaisit pelaamaan shakkia, tai älä sittenkään, taitaa olla sekin täysin ylivoimainen harrastus sulle."

        Helposti ne kädet kasvaa. Mulla oli ennen vielä pienemmät hauikset. Oon nimittäin syöny G-Massia jonkin aikaa.
        Ja mä muuten voitan sut shakissa, sä et varmaan edes tiedä nappuloiden nimiä :D

        "Mutta jos tosissas ton kirjotit, niin usko huvikses, sulle nauraa jokainen."

        Katotaan kuka nauraa kun tytät tulee kokeileen mun hauista ja nyrpistää sun rumille jaloille.

        "Missä esimerkiksi on sun ojentajatreenit?
        Meinaatko että hauislihas kasvaa ton vajaa 20 cm."

        Ei kukaan sitä ojentajaa puristele. Se on sitäpaitsi omituisen näköistä (mun mielestä) kun siellä käden alla roikkuu semmoinen heltta. IMO.

        Muuten tietoonen että ojentaja muodostaa 2/3 osaa olkavarren paksuudesta.


      • habatus
        disco boy kirjoitti:

        "Ensinnäkin että miksi? Aika helvetin huvittavan näköstä jos muu kroppa aivan treenaamaton ja kädet suht isot."

        Ei se ole huvittavan näköistä. Kimmat huomaa hauiksen ja tulee sitä puristeleen (oon huomannu, mutta ei vielä itelle oo käyny). Koska ne on tulle puristeleen jotain reisilihasta? Ei koskaan. Eli ei ole hyötyä treenata jalkoja.

        "Ja tuskin sulla on vuosiin mitään mahdollisuutta tohon jos kädet on nyt tommoset narut. Mitä jos vaikka rupeaisit pelaamaan shakkia, tai älä sittenkään, taitaa olla sekin täysin ylivoimainen harrastus sulle."

        Helposti ne kädet kasvaa. Mulla oli ennen vielä pienemmät hauikset. Oon nimittäin syöny G-Massia jonkin aikaa.
        Ja mä muuten voitan sut shakissa, sä et varmaan edes tiedä nappuloiden nimiä :D

        "Mutta jos tosissas ton kirjotit, niin usko huvikses, sulle nauraa jokainen."

        Katotaan kuka nauraa kun tytät tulee kokeileen mun hauista ja nyrpistää sun rumille jaloille.

        "Missä esimerkiksi on sun ojentajatreenit?
        Meinaatko että hauislihas kasvaa ton vajaa 20 cm."

        Ei kukaan sitä ojentajaa puristele. Se on sitäpaitsi omituisen näköistä (mun mielestä) kun siellä käden alla roikkuu semmoinen heltta. IMO.

        "Ei se ole huvittavan näköistä. Kimmat huomaa hauiksen ja tulee sitä puristeleen (oon huomannu, mutta ei vielä itelle oo käyny). Koska ne on tulle puristeleen jotain reisilihasta? Ei koskaan. Eli ei ole hyötyä treenata jalkoja."

        Mua ne puristelee joka puolesta, tosin lihasta onkin kaikkialla. Takuulla ne puristelee mun hauistakin mielummin jos ollaan vierekkäin kun koko keho on atleettinen ei mikään muotopuoli. sanovat muuten pun persettä ja reisiäkin upeiksi;)

        ..

        "Helposti ne kädet kasvaa. Mulla oli ennen vielä pienemmät hauikset. Oon nimittäin syöny G-Massia jonkin aikaa."

        Ei hauis kasva jotain lisäravinnetta syömällä vaan treenaamalla. Ja kun treenaat koko kehoa perusliikkeillä mm. kyykky, prässi, penkki, mave, niskantakaa/pystypunnerrus, ranskalainen, alatalja, ylätalja, kulmasoutu niin sun testotasot nousee ja lihas kasvaa koko kehossa nopeammin.

        ..

        Katotaan kuka nauraa kun tytät tulee kokeileen mun hauista ja nyrpistää sun rumille jaloille.

        Mulla ne kokeilee kaikkia lihaksia ja paisuvaistakin ja on tyytyväisiä suuriin mittoihin;)

        ..

        Ei kukaan sitä ojentajaa puristele. Se on sitäpaitsi omituisen näköistä (mun mielestä) kun siellä käden alla roikkuu semmoinen heltta. IMO.

        Käsivarren ympärysmitasta ojentajat on 2/3 ja hauis vain sen 1/3. Vaikeaa saada kädet näyttämään atleettisilta jos ojentajat puuttuu, ja ne roikkuu vain kun et harjoittele. Tiivis treenattu liha ei roiku.

        Ajattele nyt jos sulla on pelkät hauikset treenattuna, tai että sulla on isot hauikset ja ojentajat sekä muodokkaat lihaksikkaat kyynärvarret. Leveät erottuvat olkapäät ja rinta. V-mallinen lihaksikas selkä ja muodokkaat epäkkäät. Serratus erottuu ylhäällä kyljissä ja 6- tai 8-pack vatsoissa. Kyljissä vielä poikittaiset lihakset näkyvissä. Nivuset ja pakarat tiukkarajaiset ja tarkkarajaiset keskikehoon ja reisiin. Reisissä sitten se kunnon kyynelmuoto polven sisäsivulla ja eri lihakset erottuvina. Muodokkaat pohkeet ja säären lihakset. Ei sitä voi tytöt vastustaa. vaikka muuta väittävät tytöt tykkää lihaksista, kunhan ne eivät ole mitään sikaniska bulkkibodaajan vaan tiukkaa erottuvaa tavaraa.


      • isomasalin
        disco boy kirjoitti:

        "Ensinnäkin että miksi? Aika helvetin huvittavan näköstä jos muu kroppa aivan treenaamaton ja kädet suht isot."

        Ei se ole huvittavan näköistä. Kimmat huomaa hauiksen ja tulee sitä puristeleen (oon huomannu, mutta ei vielä itelle oo käyny). Koska ne on tulle puristeleen jotain reisilihasta? Ei koskaan. Eli ei ole hyötyä treenata jalkoja.

        "Ja tuskin sulla on vuosiin mitään mahdollisuutta tohon jos kädet on nyt tommoset narut. Mitä jos vaikka rupeaisit pelaamaan shakkia, tai älä sittenkään, taitaa olla sekin täysin ylivoimainen harrastus sulle."

        Helposti ne kädet kasvaa. Mulla oli ennen vielä pienemmät hauikset. Oon nimittäin syöny G-Massia jonkin aikaa.
        Ja mä muuten voitan sut shakissa, sä et varmaan edes tiedä nappuloiden nimiä :D

        "Mutta jos tosissas ton kirjotit, niin usko huvikses, sulle nauraa jokainen."

        Katotaan kuka nauraa kun tytät tulee kokeileen mun hauista ja nyrpistää sun rumille jaloille.

        "Missä esimerkiksi on sun ojentajatreenit?
        Meinaatko että hauislihas kasvaa ton vajaa 20 cm."

        Ei kukaan sitä ojentajaa puristele. Se on sitäpaitsi omituisen näköistä (mun mielestä) kun siellä käden alla roikkuu semmoinen heltta. IMO.

        Mulle pillunsaanti on samanlainen harrastus kun sulle käteenveto tai joku muu jolla päiväsi täytät. Saahan sitä aivan toisella tavalla A-priimaa pillua kun omaa atleettisen vähärasvaisen bodaajan vartalon. Että silleen.


      • Salilla
        disco boy kirjoitti:

        "Ensinnäkin että miksi? Aika helvetin huvittavan näköstä jos muu kroppa aivan treenaamaton ja kädet suht isot."

        Ei se ole huvittavan näköistä. Kimmat huomaa hauiksen ja tulee sitä puristeleen (oon huomannu, mutta ei vielä itelle oo käyny). Koska ne on tulle puristeleen jotain reisilihasta? Ei koskaan. Eli ei ole hyötyä treenata jalkoja.

        "Ja tuskin sulla on vuosiin mitään mahdollisuutta tohon jos kädet on nyt tommoset narut. Mitä jos vaikka rupeaisit pelaamaan shakkia, tai älä sittenkään, taitaa olla sekin täysin ylivoimainen harrastus sulle."

        Helposti ne kädet kasvaa. Mulla oli ennen vielä pienemmät hauikset. Oon nimittäin syöny G-Massia jonkin aikaa.
        Ja mä muuten voitan sut shakissa, sä et varmaan edes tiedä nappuloiden nimiä :D

        "Mutta jos tosissas ton kirjotit, niin usko huvikses, sulle nauraa jokainen."

        Katotaan kuka nauraa kun tytät tulee kokeileen mun hauista ja nyrpistää sun rumille jaloille.

        "Missä esimerkiksi on sun ojentajatreenit?
        Meinaatko että hauislihas kasvaa ton vajaa 20 cm."

        Ei kukaan sitä ojentajaa puristele. Se on sitäpaitsi omituisen näköistä (mun mielestä) kun siellä käden alla roikkuu semmoinen heltta. IMO.

        Etkö sä nyt vittu tajuu mitään! Tollanen kakara luulee tajuuvansa jotakin... tollasii tekisi mieli vetää turpaan. Taitaa olla aika paska itsetunto et täytyy yrittää saada naisten huomiota noin.Itse olen treenannut pari vuotta ja tiedän että sinusta tulee epämuodostunut paska jonka lihas tasapaino on perseestä jos yrittät tuollaisia.


      • ö
        disco boy kirjoitti:

        "Ensinnäkin että miksi? Aika helvetin huvittavan näköstä jos muu kroppa aivan treenaamaton ja kädet suht isot."

        Ei se ole huvittavan näköistä. Kimmat huomaa hauiksen ja tulee sitä puristeleen (oon huomannu, mutta ei vielä itelle oo käyny). Koska ne on tulle puristeleen jotain reisilihasta? Ei koskaan. Eli ei ole hyötyä treenata jalkoja.

        "Ja tuskin sulla on vuosiin mitään mahdollisuutta tohon jos kädet on nyt tommoset narut. Mitä jos vaikka rupeaisit pelaamaan shakkia, tai älä sittenkään, taitaa olla sekin täysin ylivoimainen harrastus sulle."

        Helposti ne kädet kasvaa. Mulla oli ennen vielä pienemmät hauikset. Oon nimittäin syöny G-Massia jonkin aikaa.
        Ja mä muuten voitan sut shakissa, sä et varmaan edes tiedä nappuloiden nimiä :D

        "Mutta jos tosissas ton kirjotit, niin usko huvikses, sulle nauraa jokainen."

        Katotaan kuka nauraa kun tytät tulee kokeileen mun hauista ja nyrpistää sun rumille jaloille.

        "Missä esimerkiksi on sun ojentajatreenit?
        Meinaatko että hauislihas kasvaa ton vajaa 20 cm."

        Ei kukaan sitä ojentajaa puristele. Se on sitäpaitsi omituisen näköistä (mun mielestä) kun siellä käden alla roikkuu semmoinen heltta. IMO.

        onkohan sulla kaikki lepakot tornissa? onnea yritykselle...


    • ummagummama

      Sun pitää vääntää JOKA päivä vähintään sata toistoa juuri noita mainitsemias liikkeitä ja mielummin kaksi kertaa päivässä. Mitä sitä lepopäiviä pitämään, lihas kasvaa niin että vaan pumppaat ja pumppaat, välillä runkkaat jne.

      Ja ihan oikea asenne, mitä sitä muuta kroppaa treenaamaan, kun kädet on kunnossa niin naiset tykkää. Vitun väliä vaikka muu kroppa on kun tuulen halkasema heinäkeppi. Sitten muistat leikata JOKAISESTA paidasta hihat pois että kädet varmasti näkyy ja kaikki ihailee. Kesät talvet kävelet hihattomassa paidassa ja kannat varmuuden vuoksi repussa käsipainoja ettei pumppi pääse loppumaan.

      Nostan hattua sulle ja eikun treenaamaan.

      • seopfkd

        "...ja kannat varmuuden vuoksi repussa käsipainoja ettei pumppi pääse loppumaan."

        en suosittele koska tuossa voi vahvistua selkä ja jalat. ja kaikki se on hauisten kehityksestä pois.

        sen sijaan kannattaa käyttää ympäristöä hyödyksi, esim. katujen varsilla on monesti penkkejä ja muuta liikkuvaa irtaimistoa ja niillä voi pitää pumppia yllä.


      • ummagummama
        seopfkd kirjoitti:

        "...ja kannat varmuuden vuoksi repussa käsipainoja ettei pumppi pääse loppumaan."

        en suosittele koska tuossa voi vahvistua selkä ja jalat. ja kaikki se on hauisten kehityksestä pois.

        sen sijaan kannattaa käyttää ympäristöä hyödyksi, esim. katujen varsilla on monesti penkkejä ja muuta liikkuvaa irtaimistoa ja niillä voi pitää pumppia yllä.

        Niin tosiaan, sorry pääs uhohtumaan :)Niin ja liikkuuhan kaduilla ihmisiä joita voi sitten nostella, mutta kannattaa olla varovainen ketä nostelee koska siinä voi tulla nenä kipeeksi ja sehän ei ole tässä tilanteessa tarkoitus.

        Mutta tosiaan onhan noita penkkejä yms tavaroita kadut pullollaan,mutta olisin siinä suhteessa pikkasen varovainen että missä nostelee ja mitä nostelee,koska jotkut ihmiset ei ymmärrä ja soittavat vielä valkotakkiset paikalle. Yritä siinä sitten selitellä että tämä kuuluu vaan meikäläisen treenaamiseen jne. Joutuu poika vielä hoitoon ja siellä käsittääkseni ei ole mahdollisuutta harrastaa, kun kaikki on pultattu lattiaan kiinni ja hoitajatkin sen verta isoja.


      • Pumppaaja3
        ummagummama kirjoitti:

        Niin tosiaan, sorry pääs uhohtumaan :)Niin ja liikkuuhan kaduilla ihmisiä joita voi sitten nostella, mutta kannattaa olla varovainen ketä nostelee koska siinä voi tulla nenä kipeeksi ja sehän ei ole tässä tilanteessa tarkoitus.

        Mutta tosiaan onhan noita penkkejä yms tavaroita kadut pullollaan,mutta olisin siinä suhteessa pikkasen varovainen että missä nostelee ja mitä nostelee,koska jotkut ihmiset ei ymmärrä ja soittavat vielä valkotakkiset paikalle. Yritä siinä sitten selitellä että tämä kuuluu vaan meikäläisen treenaamiseen jne. Joutuu poika vielä hoitoon ja siellä käsittääkseni ei ole mahdollisuutta harrastaa, kun kaikki on pultattu lattiaan kiinni ja hoitajatkin sen verta isoja.

        Kyllähän se pala kasvaa kunhan vaan runnoo menemään tarpeeksi.. kannattaa syödä paljon ja ottaa lisäravinteit. mitä v..... se kenellekkään kuuluu haluuko joku kasvattaa vaan palaa vai vaikka pohkeita.


    • habattaja

      Voin kertoa että kyllä ne saliäijät hekottaa nuorille kundeille jotka päivästä toiseen tulee runttaamaan peilin eteen narujaan. Vaikkei lihaksien kasvattaminen onkin mukava harrastus ja antoisa laji, niin joku tolkku pitää treenamisesakin olla. Ja usko nyt hyvä poika vanhempaasi, ei ne tytöt ole kiinnostunut sun hauiksesta jos muuten olet "narupetteri ja lankkuperse".

    • penkkaaja79

      tiesitkös että käden ympäryys mitasta 2/3 tulee ojentajasta?eli jos haluat isot kädet,niin reenaa myös ojentajia.mut jos taas haluut voimaa ja hyvännäkösen kropan niin reenaa joka osaaluetta:)

      • LRI män

        No ei ole jos sitä haukkaria vääntää niin perkeleesti! Kyllä se hauis siitä oikkarista vie voiton ajan myötä.

        Eikä niitä naisia kiinnosta isot reidet tai perse, ne haluu et miehel on levee selkä ja isot kädet


      • OMG
        LRI män kirjoitti:

        No ei ole jos sitä haukkaria vääntää niin perkeleesti! Kyllä se hauis siitä oikkarista vie voiton ajan myötä.

        Eikä niitä naisia kiinnosta isot reidet tai perse, ne haluu et miehel on levee selkä ja isot kädet

        Tälläkin palstalla taitaa olla vain tusina epätoivoisia miehiä jotka turvautuu lihaksiin, että naiset tykkää. Naisena voin sanoa, että mitä enemmän lihasta, sen tyhmemmät aivot. Kun treenaatte salilla kehoanne, treenatkaa niitä aivoja samalla ;-) Sit siellä pullistellaan peilin edessä, et kenellä on isompi "pala" ja muodokkaammat lihakset. LMAO. Säälittävää touhua jos todella luulette lihasten tehoavan naisiin. Naisten mielestä enemmän miehessä tekee vaikutuksen enemmän luonne kuin ulkonäkö. Mutta toki on niitäkin ihkublondeja kenelle on ulkonäkö kaikkein tärkein. Onnea ja menestystä treenaamisen ja naisten suhteen. ;-)


    • disco boy

      Olen nyt viikon tehnyt sitä aloitusviestin treeniä. Hauikset on kasvaneet 0.5cm oikea ja 0.3cm vasen :)

      Loppuun kaikille vinkki jos baariin lähdette. Kannattaa aina välillä esim pyöydän ääressä istuessa painaa käsiä pöydän pohjaa vasten. Siis semmoista staattista hauisliikettä. Näin saatte pumpin ja habat on selvästi isompia kun lähdette kiertämään illan misut läpi! Toimii! Jos pöydät on varattuja niin myös vessan lavuaari käy tähän.

      • En tiedä

        Oletko tosissasi (tuskin) mutta hyvät naurut tuli tosta mielikuvasta! Että joku jännittelee baarissa habaa pöydänkulmalla. Aika hupaisan näköstä varmaan.... Pitää ruveta seuraamaan tekeekö jengi oikeesti tota;). Muuten, entäs jos se pöytä kippaa ja seurueen juomat on sun sylissä?

        Ja jos habaa haluat treeenata niin leuanvedot vastaotteella on hyvä liike. Jos vetelet vaikka 4x viikossa/ 3xpäivässä semmosia settejä että jää muutama toisto varaa. Saa selkäänkin vähän leveyttä samalla...


      • jepajeeeee

        "Olen nyt viikon tehnyt sitä aloitusviestin treeniä. Hauikset on kasvaneet 0.5cm oikea ja 0.3cm vasen :)"

        Kai sitä tulehduksen aikaansaamaa turvotusta voi joku kasvuksi kutsua, itse en kutsuisi.


      • DISCO_STU

        Mitä helkuttia jätkä puhuu jostain baareista, ku et oo salee viittätoista täyttäny...


      • vieras3

        Pari ekaa viikkoa saattaa tulla tuollaista "tulosta", mutta sen jälkeen oot jo särkenyt paikkas ja motivaatio hävinnyt kokonaan.. sen jälkeen sitten hankittu lihas häviää. valitan.
        Ota edes hyvä mies ojentajat mukaan treeniin. Kuten aiemmin sanottiin, niin suurin osa koosta tulee niistä.


      • disco boy
        vieras3 kirjoitti:

        Pari ekaa viikkoa saattaa tulla tuollaista "tulosta", mutta sen jälkeen oot jo särkenyt paikkas ja motivaatio hävinnyt kokonaan.. sen jälkeen sitten hankittu lihas häviää. valitan.
        Ota edes hyvä mies ojentajat mukaan treeniin. Kuten aiemmin sanottiin, niin suurin osa koosta tulee niistä.

        ...olen nimittäin saavuttanut sen maksimaalisen kehityksen, mihin olin laskelmoinutkin pääseväni. Hauikseni on nykyään mittavat 47,5 cm, eikä naispulasta tietoakaan! Siinä teille, rimppakintut!

        (En edelleenkään usko teidän höpinöihin yksipuoleisesta treenistä. Kuka helvetti nyt jotain ojentajaa tarvitsee!)


      • make
        disco boy kirjoitti:

        ...olen nimittäin saavuttanut sen maksimaalisen kehityksen, mihin olin laskelmoinutkin pääseväni. Hauikseni on nykyään mittavat 47,5 cm, eikä naispulasta tietoakaan! Siinä teille, rimppakintut!

        (En edelleenkään usko teidän höpinöihin yksipuoleisesta treenistä. Kuka helvetti nyt jotain ojentajaa tarvitsee!)

        Selvä trolli tuo. Laitapa kuvia :DDDDDDDDDD ei voi kuin revetä!


      • disco boyn saaturpaa

        Elät omissa kuvitelmissasi...


    • grg

      onko tää joku läppä??

      • punttisa

        ai onko vai?? tän on pakko olla läppä tai sit toi jätkä on aivan saatanan tyhmä... :DDDDDDDDDDDDDDDD
        tietää kyllä ketä sit on jos näkee jonku speden kääntelemäs autoi 47.5635cm hauiksel xDDD :DDDDDDDD


    • miska. t

      ihan naurattaa..
      saat tehdä aika kauan töitä ennekuin saat mitat 50 cm siis pelkällä lenkkimakkaralla, saahan niitä mittoja vaikka kuinka jos alat hormoonihiireksi vaikka 60cm mutta tosi miehet tekee sen pelkällä kotiruualla ja ihan kiitettävät on.
      Itse olen saanut hauiksen mitat puolessa vuodessa kasvamaan 3 cm ja ihan normaali treenillä en ole keskittynyt pelkkään hauikseen.
      mutta en tiedä sä oot niin pieni vielä että saat odottaa melkosen tovin aikamoiset siimat 32cm puolikkaita ei edes lasketa ja varmaan oot myös fuskannut mitoissa ehkä just joku 30 mun vaimolla on isommat ja omat ranteet samaa luokkaa. mutta onnea vaan sulle!

      • disco boy

        Mulla on hauikset kasvaneet viimeisen viestini jälkeen ihan vitusti, ja ne on nykyään niinkin isot kuin 50 cm per hauis!!!

        Taitaa teitä nettibodareita vaan vituttaa, kun ette ole saaneet yhtä hyvää tulosta aikaiseksi. Sen verran voinen kertoa noista naisista vielä lisäksi, että niitä pyörii edelleenkin jaloissa. (yksikin ottaa suihin parhaillaan...)

        Että se siitä, ja kiitos. Tämä treeni toimii!


      • Geggy
        disco boy kirjoitti:

        Mulla on hauikset kasvaneet viimeisen viestini jälkeen ihan vitusti, ja ne on nykyään niinkin isot kuin 50 cm per hauis!!!

        Taitaa teitä nettibodareita vaan vituttaa, kun ette ole saaneet yhtä hyvää tulosta aikaiseksi. Sen verran voinen kertoa noista naisista vielä lisäksi, että niitä pyörii edelleenkin jaloissa. (yksikin ottaa suihin parhaillaan...)

        Että se siitä, ja kiitos. Tämä treeni toimii!

        Kuinka kauvan teit tuolla ohjelmalla? voisin ottaa jopa testiin. Vejitkö treenien ohella palkkareita,creaa,massajuomia? pistäsitkö kuvia armottomista haaberistasi :O?


      • jes jes
        disco boy kirjoitti:

        Mulla on hauikset kasvaneet viimeisen viestini jälkeen ihan vitusti, ja ne on nykyään niinkin isot kuin 50 cm per hauis!!!

        Taitaa teitä nettibodareita vaan vituttaa, kun ette ole saaneet yhtä hyvää tulosta aikaiseksi. Sen verran voinen kertoa noista naisista vielä lisäksi, että niitä pyörii edelleenkin jaloissa. (yksikin ottaa suihin parhaillaan...)

        Että se siitä, ja kiitos. Tämä treeni toimii!

        noniin hienoa 50cm hauikset?? ettei vaan olis jollain mm mital mitattu noit sun siimoi saatana kyl varmaan näyttää hyvält ku on noi 50cm täyttä lihasta olevat kädet ja sit sellainen ei treenattu vartalo, veikkaan et kyl niit naisia on, mut ne vaan on sellasii munahaukkoi et huh huh. olis kiva saada jotain kuvii koko vartalos et voi nauraa sulle. toivon et tää sun juttu oli läppä


      • maikol1980
        jes jes kirjoitti:

        noniin hienoa 50cm hauikset?? ettei vaan olis jollain mm mital mitattu noit sun siimoi saatana kyl varmaan näyttää hyvält ku on noi 50cm täyttä lihasta olevat kädet ja sit sellainen ei treenattu vartalo, veikkaan et kyl niit naisia on, mut ne vaan on sellasii munahaukkoi et huh huh. olis kiva saada jotain kuvii koko vartalos et voi nauraa sulle. toivon et tää sun juttu oli läppä

        Hauiksen kokoon vaikuttaa myös onko lihas pitkä vai lyhyt. Lyhyen saa helposti treenattua mittoihin mutta pitkää on lähes mahdoton saada miksikään 45-50 senttiseksi ilman pillereitä. Riippuu siis aivan geeneistä hauiksen kehitys. pitkä ja lyhyt lihas on aika helppo tunnistaa: Kuinka monta sormea menee hauiksen ja taipeen väliin. jos menee n. 4 sormea on lyhyt lihas joka tarkoittaa että on hyvällä treenauksella mahdollista saada mukavan kokoinen hauis, mutta jos siihen väliin menee vaan 1-2,5 sormea niin sitten hauis on pitkä, tosin tuosta on hyötyä sillä pitkällä lihaksella saa tehtyä enemmän toistoja ja suurempia painoja kuin lyhyellä hauiksella. Itse en voi koskaan saada suurta hauista ilman pillereitä ja olen pysynyt natuna jo 8 vuotta. tietysti poikkeuksiakin löytyy maailmalta. en suosittele vain yhden lihaksen treenaamista vaan tasapainoista missä kaikki lihakset voimistuvat.


      • vikistenes
        maikol1980 kirjoitti:

        Hauiksen kokoon vaikuttaa myös onko lihas pitkä vai lyhyt. Lyhyen saa helposti treenattua mittoihin mutta pitkää on lähes mahdoton saada miksikään 45-50 senttiseksi ilman pillereitä. Riippuu siis aivan geeneistä hauiksen kehitys. pitkä ja lyhyt lihas on aika helppo tunnistaa: Kuinka monta sormea menee hauiksen ja taipeen väliin. jos menee n. 4 sormea on lyhyt lihas joka tarkoittaa että on hyvällä treenauksella mahdollista saada mukavan kokoinen hauis, mutta jos siihen väliin menee vaan 1-2,5 sormea niin sitten hauis on pitkä, tosin tuosta on hyötyä sillä pitkällä lihaksella saa tehtyä enemmän toistoja ja suurempia painoja kuin lyhyellä hauiksella. Itse en voi koskaan saada suurta hauista ilman pillereitä ja olen pysynyt natuna jo 8 vuotta. tietysti poikkeuksiakin löytyy maailmalta. en suosittele vain yhden lihaksen treenaamista vaan tasapainoista missä kaikki lihakset voimistuvat.

        Voisitko hiukan paremmin selostaa tota testimetodia... sormet pannaan siis miten hauiksen ja taipeen väliin? Minkä taipeen jne...


      • väliä pom
        vikistenes kirjoitti:

        Voisitko hiukan paremmin selostaa tota testimetodia... sormet pannaan siis miten hauiksen ja taipeen väliin? Minkä taipeen jne...

        väliin ne sormet


      • Ammu ittes
        disco boy kirjoitti:

        Mulla on hauikset kasvaneet viimeisen viestini jälkeen ihan vitusti, ja ne on nykyään niinkin isot kuin 50 cm per hauis!!!

        Taitaa teitä nettibodareita vaan vituttaa, kun ette ole saaneet yhtä hyvää tulosta aikaiseksi. Sen verran voinen kertoa noista naisista vielä lisäksi, että niitä pyörii edelleenkin jaloissa. (yksikin ottaa suihin parhaillaan...)

        Että se siitä, ja kiitos. Tämä treeni toimii!

        Vitun pelle. Tuu näyttää sun lihakses niin vedän sua turpaan ni katotaan et onks sul se 50cm habat...


      • z
        Ammu ittes kirjoitti:

        Vitun pelle. Tuu näyttää sun lihakses niin vedän sua turpaan ni katotaan et onks sul se 50cm habat...

        tanan olkikuukkeli...korville pitäs pätkiä tuomosta paskan puhujaa!


    • INK1clubb

      Joo 50cm haukkari tekemättä muita liikkeitä? ei tossa ole edes järkee ? treenaat vaikak hauis painotteista treeniä mutta jalkoja ja selkääkin on hyvä treenata vaikka sitten vähemmän. ja 50cm alottasit vaikka 40cm, tohon 50cm menee ikä ja terveys ilman hormooneja. ( en suosittele silti hormooneja )

      • asdfasd

        luulis et tyyppi on n. kolmessa vuodessa jotain saanu aikaiseksi.


      • kaarle-893
        asdfasd kirjoitti:

        luulis et tyyppi on n. kolmessa vuodessa jotain saanu aikaiseksi.

        vinkeilläni kaveri sai 50 senttiset hauikset. hän lihoi ruokavalio ohjeillani 57 kiloa ja osti kumilangat neuvojeni mukaan jotka sitten sijoitti strategisesti hauiksen ylä ja alareunoihin (puristaa läskin mukavaan muotoon).


    • kodinvanki

      ...tekemästä vasarakääntöjä, niissä saattaa kehittyä myös kyynärvarret (klunk!)

    • ne..

      naiset tykkää ihan jostain muusta kuin hauiksen koosta tai kikkelin vastaavasta. Jos sulla on nätti naama, hoikka, symmetrinen pitkähkö varsi niin ei tarvita isoja haukkoja ollenkaan, tai voi nekin olla plussana, mutta jos naiset ei sua ennenkään ole katsoneet tai kosketelleet niin ei ne koskettele vaikka sen ison haukan saisitkin, tai Virosta hakisit lahkeeseen kokoa se on fakta!

      • lumipallo82

        näin juuri. pituutta 15 senttiä. sporttinen/tavallinen kroppa ja naamasta komea. naisia riittää. kun taas joku lyhyt ja lihaksikas ruma mies ei saa vaikka kuinka pullistelee vieressä.

        pituus,komeus ja itsetunto kohdallaan, siinä se ja jos vielä vähänkin hyvä luonne on niin vielä parempi.


      • lumipallo82
        lumipallo82 kirjoitti:

        näin juuri. pituutta 15 senttiä. sporttinen/tavallinen kroppa ja naamasta komea. naisia riittää. kun taas joku lyhyt ja lihaksikas ruma mies ei saa vaikka kuinka pullistelee vieressä.

        pituus,komeus ja itsetunto kohdallaan, siinä se ja jos vielä vähänkin hyvä luonne on niin vielä parempi.

        pituutta siis 185 senttiä, mut tulipa sitten vahingossa paljastettua pikkuveljenkin pituus. ;)


      • tosimies.
        lumipallo82 kirjoitti:

        pituutta siis 185 senttiä, mut tulipa sitten vahingossa paljastettua pikkuveljenkin pituus. ;)

        Kuulepa lumipallo82. Opettelisit olemaan yhden naisen mies. Yleensä ne miehet jotka pyörii useamman akan kanssa, ovat aika reppanoita.

        t. yhden naisen mies


      • pellepelleon
        tosimies. kirjoitti:

        Kuulepa lumipallo82. Opettelisit olemaan yhden naisen mies. Yleensä ne miehet jotka pyörii useamman akan kanssa, ovat aika reppanoita.

        t. yhden naisen mies

        Voin kuvitella miltä tämä kynäniska näyttää, jos on oikeesti saanut hankittua 50 olkavarren ja vielä hauiksen voimalla::)) Ja tollanen kynis ei muuten saa kun dopingilla.


    • AAAARGHH

      Ei tää jätkä voi olla tosissaan. Vattu 20cm lisää pelkästään hauista... kyllä siinä sitä ojentajaakin tarvitaan että tommonen saadaan... hilvetin urpå

    • kuviakuviakuvia

      kuvia

    • VoimaKari

      Hei! Minusta sinun kannattaisi miettiä proteiinipumppausta! Sillä saat jopa 2 cm lisää ympärysmittaa hanskaasi viikossa. :)

      Proteiinipumppauksen perusideana on rasittaa pelkkää hauista kuuden päivän ajan, kuusi kertaa päivässä. Näin saadaan lihakseen mahdollisimman paljon rasitusta ja repeämiä, jotka sitten palauduttuaan kasvavat entistä isommiksi.


      Proteiinipumppausesimerkkiohjelma viikolle:
      Maanantai:

      12.00 4x10 hausikääntö
      13.00 4x10 hauiskääntö
      14.00 4x10 hauiskääntö
      15.00 4x10 hauiskääntö
      16.00 4x10 hauiskääntö
      17.00 4x10 hauiskääntö

      Tiistai:

      12.00 4x10 hausikääntö
      13.00 4x10 hauiskääntö
      14.00 4x10 hauiskääntö
      15.00 4x10 hauiskääntö
      16.00 4x10 hauiskääntö
      17.00 4x10 hauiskääntö

      Keskiviikko:

      12.00 4x10 hausikääntö
      13.00 4x10 hauiskääntö
      14.00 4x10 hauiskääntö
      15.00 4x10 hauiskääntö
      16.00 4x10 hauiskääntö
      17.00 4x10 hauiskääntö

      Torstai:

      12.00 4x10 hausikääntö
      13.00 4x10 hauiskääntö
      14.00 4x10 hauiskääntö
      15.00 4x10 hauiskääntö
      16.00 4x10 hauiskääntö
      17.00 4x10 hauiskääntö

      Perjantai:

      12.00 4x10 hausikääntö
      13.00 4x10 hauiskääntö
      14.00 4x10 hauiskääntö
      15.00 4x10 hauiskääntö
      16.00 4x10 hauiskääntö
      17.00 4x10 hauiskääntö

      Lauantai:

      12.00 4x10 hausikääntö
      13.00 4x10 hauiskääntö
      14.00 4x10 hauiskääntö
      15.00 4x10 hauiskääntö
      16.00 4x10 hauiskääntö
      17.00 4x10 hauiskääntö

      hauiskäännöt voit tehdä joko istualteen käsipainoilla, seisten käsipainoilla, seisten tangolla, tai tuettua hauiskääntöä. Ihan sama kunhan liike kohdistuu mahdollisimman suoraan hauikseen!

      Jokaisen treenin välissä (eli kun olet tehnyt 4x10) sinun täytyy syödä vähintään 50grammaa proteiinia ja 150grammaa hiilihydraattia. Eli joka päivä sinun tulee syödä siis 300grammaa proteiinia ja 900grammaa hiilihydraatteja. Treeni tulee siis tehdä kuusi kertaa päivässä tunnin välein. kellonajalla ei ole väliä (laitoin vain esimerkkinä kellonajat ohjelmaan) Proteiinin riittävä saanti on EHDOTTOMAN tärkeää. Jos syöt kovinkin alle 300g proteiinia päivässä, lihaksesi vaurioituvat eivätkä palaudu pumppauksesta niin nopeasti! Muista myös nesteiden riittävä saanti, eli juo useita litroja vettä päivässä.

      Ohjelma on helppo, varma ja älyttömän raskasta niin fyysisesti kuin henkisestikin, joten tätä menetelmää käyttäessäsi sinulla tulee olla järkkymätön tahto tähän hommaan.

      Aloita pumppaus niin isoilla painoilla kuin mahdollista. Todennäköisesti joudut pienentämään niitä ehkä jopa sarjojen välissä. Muista kuitenkin tehdä kaikki sarjat loppuun eli 4x10.

      Viikon pumppauksen jälkeen lihaksen tulee antaa palautua ja korjautua useita vuorokausia (syöden paljon proteiinia ja hiilihydraatteja myös pumppauksen jälkeisinä päivinä). Palautumisen jälkeen lihasta tulee treenata aluksi todella kevyesti sillä lihas on repeillyt pumppauksen aikana todella rajusti. Älä tee proteiinipumppaus viikkoja enempää kuin 4-5 kertaa vuoden aikana.

      Sinulla on siis tällähetkellä 32.5 cm hauis.. Ja tavoitteena 50cm.. Sanon suoraan, joudut treenata useita vuosia ennenkuin saat mahdollisimman kiinteän ja täyteläisen 50senttisen käden. SUOSITTELEN OJENTAJAN KOVAA TREENAAMISTA KOSKA OJENTAJA ON SE LIHAS JOKA TEKEE KÄSIVARRESTASI PAKSUN NÄKÖISEN.! Eli voit halutessasi kokeilla proteiinipumppausta myös ojentajiin..


      Onnea treenaamiseen, ja toivottavasti menetelmästäni on sinulle apua!


      \ / | /
      \ / | /
      \ / | \
      \/ | \

      • homobodari

        Päteekö tää treeni olkapäihin kans. Eli jos teen vipunostoja samalla tekniikalla, ja syön pieruheraa minkä perse kestää, ni saan ne pallot olkiin? Muusta en välitä, olkapäät on nimittäin miehille se tärkein juttu.


      • VoimaKari
        homobodari kirjoitti:

        Päteekö tää treeni olkapäihin kans. Eli jos teen vipunostoja samalla tekniikalla, ja syön pieruheraa minkä perse kestää, ni saan ne pallot olkiin? Muusta en välitä, olkapäät on nimittäin miehille se tärkein juttu.

        Kyllä pätee, ihan sama mihin lihaksiin proteiinipumppia teet niin tulos on aina taattu. lisää kokoa tulee varmasti! hauista kun on vaan aina niin mukava treenata, ja niiden kasvaminen on vielä mukavampaa :) Proteiinipumppia voi siis treenata vaikka jaloille, selälle ym. Proteiinia menee vaan aika paljon :) eli hommaan tulee olla oikeasti omistautunut.


    • c'moon

      Ensinnäkin, oon huomannu, että osa täällä on selvästi ainakin sua asiantuntevampaa porukkaa. Eli KAIKKIA lihaksia tulisi treenata. Ja perusteluthan on jo tuolla osittain ... MUUT lihakset tukevat toisiansa. Ja tulehduksiahan siitä tulee kuten edellä on mainittu. Eihän pelkällä haukkarilla tee mitään jos vahva haluat olla. Esim. lyöntihän ei tietääkseni koostu kuin prosentista kahdesta se voima lyönnissä, jos puhutaan nyt vain lihaksesta ei tekniikasta joka on tietenkin tärkein. Rintalihas ja etenkin ojentaja usko tai älä jalkojen lihakset tuovat voimaa lyöntiin. Mutta jos tajusin oikein sun pakkomieltees on saada naiset / tytöt katteleen sun lihaksias, joka tässä tapauksessa on haukkari. Ei näin ... Toivon että kuuntelet tänne muutamia kommanneita henkilöitä ja joko lopetat treenaamisen / kehität KAIKKIA lihaksia. Ja niitä naisiahan saa ihan muulla kun lihaksilla ... Ja vielä, etten ite oo hirveen kokenut 'bodaaja' mutta tämmöne vuosi täs ny vajaa on tultu käytyy salil ja; Alotin ite kotona olleel käsipainol reenaamisen. Sitten kävin kaverin salil penkkii nostamassa ja 40kg --> 50kg ... sitten huomasin että tulokset tyssäs eikä oikee tahtonu tulla tuloksia ... sen jälkeen ostin salikortin ja sain jokaseen lihasryhmään( jaksoin selkä ja vatsaliikkeitä enemmän) 5-40kg ekasta kerrasta lisää tulokseen joka johtui tottakai tekniikan puutteesta. Nyt kun palasin kaverin salille penaa nosteleen 50kg tulos nousi äkkiä tähän 70kg ... ja taas on salikortti .... Joo mutta koitahan.....

    • CMOON52352

      Voi vitun urpå et sää mitenkää vedä kuten on sanottu 20cm lisää pelkäl hauiksel sun käden ympärysmittaan vajaas 3vuodes ;D... ja ku kuviakaan ei näy niin vaikee tota on uskoo. Mutta siin se ... ei yhtä enempää naista / tyttöä(sun tapauksessas) tarvi.

    • handeeeee

      Kiitoksia disco boylle threadistä. Sai parit kunno naurut :D Ihmeen hölmöä porukkaa tähänkin ketjuun näköjään kirjotellut kun ei kerta selvää trollia erota

      • hauberihermanni

        muuten hyvä mutta liikkeitä kannattaa välillä vaihtaa.Ja muista syödä KREATIINIA JA PROTEIINIA tosi paljon.Lepää myös riittävästi ja usko itseesi niin onnistut!


    • Kelol

      Niinkuin pakkotoistossa sanotaan, RintaHauisPelle olet. Lopeta hulluttelu ja aloita kunnon treenit. Muuhun kehoon kerääntyy rasvaa kun et treenaa koko kehoa ja sairauksia tulee. Aloita vaikka jollain 1- jakoisella kuten arnolds golden sixillä tai muokkaa oma.

    • tai ainakin vappupal

      haluan kuun taivaalta

      • Viisas158

        Itse sanon sen,että naiset eivät tykkää mistään Terminaattoreista.Mulla on vihje,mistä ne tykkäävät:Hanki itsellesi peruskroppa(Hieman treenausta yms...).Jos olet valkoinen,rusketu.Jos muutut lihaskimpuksi,ja vielä jos nainen ei ole mikään unelma:D,niin nainen luule,että petät.Jos petät/Nainen jonain päivänä tappaa sinut,sillä se ei olisi ensimmäinen kerta.Siinäs sitten heiluttelet luutikkujasi pää irti ruumistasi kylpyhuoneen pisuaarissa!!!Yrittäkää nyt olla edes hieman älykkäimpiä.


      • löuip6l
        Viisas158 kirjoitti:

        Itse sanon sen,että naiset eivät tykkää mistään Terminaattoreista.Mulla on vihje,mistä ne tykkäävät:Hanki itsellesi peruskroppa(Hieman treenausta yms...).Jos olet valkoinen,rusketu.Jos muutut lihaskimpuksi,ja vielä jos nainen ei ole mikään unelma:D,niin nainen luule,että petät.Jos petät/Nainen jonain päivänä tappaa sinut,sillä se ei olisi ensimmäinen kerta.Siinäs sitten heiluttelet luutikkujasi pää irti ruumistasi kylpyhuoneen pisuaarissa!!!Yrittäkää nyt olla edes hieman älykkäimpiä.

        "Niinkuin pakkotoistossa sanotaan, RintaHauisPelle olet. Lopeta hulluttelu ja aloita kunnon treenit. Muuhun kehoon kerääntyy rasvaa kun et treenaa koko kehoa ja sairauksia tulee. Aloita vaikka jollain 1- jakoisella kuten arnolds golden sixillä tai muokkaa oma."

        Vittu ketään kiinnosta pakkotoiston mielipiteet.


      • Fake police officer
        löuip6l kirjoitti:

        "Niinkuin pakkotoistossa sanotaan, RintaHauisPelle olet. Lopeta hulluttelu ja aloita kunnon treenit. Muuhun kehoon kerääntyy rasvaa kun et treenaa koko kehoa ja sairauksia tulee. Aloita vaikka jollain 1- jakoisella kuten arnolds golden sixillä tai muokkaa oma."

        Vittu ketään kiinnosta pakkotoiston mielipiteet.

        Taas huomaa että kun joku yrittää hankkia apua niin homma lähtee käsistä :D paikka täytyy trolleilla :D


    • hauis 53cm

      1. hauis ei voi kasvaa jos et reenaa ojentajia.
      2. ojentaja tuo käteen kokoa ei hauis.
      3. g-mass ei kasvata mitään. pitäs syödä ja käyttää muitakin lisäravinteita.

    • habatuukkonen

      minulla oli 30 cm haukan ympärys tuolloin,eli aloitin vielä pienemmästä kuin sinä.
      Mitenkäs..ootko päässy samaan kun minä 55,5 senttiset haukat nykyään..
      se on must aika hyvin tälläselle 159 senttiselle hobitille kuin mä.
      pohkeet on tosin vielä isommat 70 senttiset.

      • disco boy

        ...uskomatonta kehitystä täynnä! :)

        Uskomatonta mutta totta, minun molemmat hauikseni on kasvaneet tuosta alkuperäisestä n. 30 cm mitasta aina kuuteenkymmeneen senttiin asti! Ja tämä vain noin VIIDESSÄ VUODESSA! Nyt voisi viimeistään jo sanoa, että tämä treeni toimii!

        Sen kummemmin kuulumisista kertoen täytyy sanoa, että naista olen saanut näiden vuosien varrella enemmän kuin te kaikki yhteensä, taas ottaa parhaillaan yksikin muitsku suihin... Ja toinen hieroo tissejään mun olkapäätä vasten, kun kirjoittelen tätä viestiä :) Näin meillä. Mites teillä?

        Ai mutta kolmas tyttö jo tuolla makuuhuoneen puolella jo huutelee, että pitäisi mennä hänetkin tyydyttämään.. No disco boy'ta ei tarvitse kahta kertaa käskeä!!!

        Kiitos mielenkiinnostanne minun treeniäni kohtaan, ja muistakaahan hyvät ihmiset treenata niitä hauislihaksianne - niillä niitä naisia saa! ;)


      • ...dasdsad
        disco boy kirjoitti:

        ...uskomatonta kehitystä täynnä! :)

        Uskomatonta mutta totta, minun molemmat hauikseni on kasvaneet tuosta alkuperäisestä n. 30 cm mitasta aina kuuteenkymmeneen senttiin asti! Ja tämä vain noin VIIDESSÄ VUODESSA! Nyt voisi viimeistään jo sanoa, että tämä treeni toimii!

        Sen kummemmin kuulumisista kertoen täytyy sanoa, että naista olen saanut näiden vuosien varrella enemmän kuin te kaikki yhteensä, taas ottaa parhaillaan yksikin muitsku suihin... Ja toinen hieroo tissejään mun olkapäätä vasten, kun kirjoittelen tätä viestiä :) Näin meillä. Mites teillä?

        Ai mutta kolmas tyttö jo tuolla makuuhuoneen puolella jo huutelee, että pitäisi mennä hänetkin tyydyttämään.. No disco boy'ta ei tarvitse kahta kertaa käskeä!!!

        Kiitos mielenkiinnostanne minun treeniäni kohtaan, ja muistakaahan hyvät ihmiset treenata niitä hauislihaksianne - niillä niitä naisia saa! ;)

        vittu täällä on pelleä porukkaa.

        vai naisia pitäisi saada? eiköhän niitä saa ihan kaikenlaiset kokoon ja näköön riippumatta.
        jokaiselle varmaan löytyy jokin.

        ja pakkotoisto .... buhahahahaha. ei helvetti.

        toi pitää sentään paikkansa että ojentajien treenamisel on merkitystä käden kokoon.-


      • disco boy
        ...dasdsad kirjoitti:

        vittu täällä on pelleä porukkaa.

        vai naisia pitäisi saada? eiköhän niitä saa ihan kaikenlaiset kokoon ja näköön riippumatta.
        jokaiselle varmaan löytyy jokin.

        ja pakkotoisto .... buhahahahaha. ei helvetti.

        toi pitää sentään paikkansa että ojentajien treenamisel on merkitystä käden kokoon.-

        ...taidat itse olla pelle. Se älähtää, johon kalikka kalahtaa, jne ;)

        Kirjoitusasustasi päättelin, ettet ole eläissäsi saanut naista. Ja miksi olisitkaan - vaikutat ihan älyttömän nuijalta, kun et osaa edes suomen kieltä kunnolla kirjoittaa... Isot alkukirjaimet ja kaikki uupuu...

        Annan ilmaisen vinkin: pidä turpa kiinni ja treenaa niitä hauiksia, ojentajat on nuijille. Mun kaverilla on aika isot ojentajat, ja ne näyttää ihan törkeen tyhmiltä IMO. Ei sellaisella heltalla tee mitään. Ei niitä treenata kannata.

        Mut nyt pitää taas mennä. Tytöt ne jälleen odotteleepi "hoitoja". Ja kyllähän disco boy hoitelee!!! ;)


      • Poju olet sä
        disco boy kirjoitti:

        ...taidat itse olla pelle. Se älähtää, johon kalikka kalahtaa, jne ;)

        Kirjoitusasustasi päättelin, ettet ole eläissäsi saanut naista. Ja miksi olisitkaan - vaikutat ihan älyttömän nuijalta, kun et osaa edes suomen kieltä kunnolla kirjoittaa... Isot alkukirjaimet ja kaikki uupuu...

        Annan ilmaisen vinkin: pidä turpa kiinni ja treenaa niitä hauiksia, ojentajat on nuijille. Mun kaverilla on aika isot ojentajat, ja ne näyttää ihan törkeen tyhmiltä IMO. Ei sellaisella heltalla tee mitään. Ei niitä treenata kannata.

        Mut nyt pitää taas mennä. Tytöt ne jälleen odotteleepi "hoitoja". Ja kyllähän disco boy hoitelee!!! ;)

        Tyttöjen nimet: Nyrkki Kyllikki & Kämmen Kaisa...


      • ÖNN ÖNN ÖNN
        disco boy kirjoitti:

        ...taidat itse olla pelle. Se älähtää, johon kalikka kalahtaa, jne ;)

        Kirjoitusasustasi päättelin, ettet ole eläissäsi saanut naista. Ja miksi olisitkaan - vaikutat ihan älyttömän nuijalta, kun et osaa edes suomen kieltä kunnolla kirjoittaa... Isot alkukirjaimet ja kaikki uupuu...

        Annan ilmaisen vinkin: pidä turpa kiinni ja treenaa niitä hauiksia, ojentajat on nuijille. Mun kaverilla on aika isot ojentajat, ja ne näyttää ihan törkeen tyhmiltä IMO. Ei sellaisella heltalla tee mitään. Ei niitä treenata kannata.

        Mut nyt pitää taas mennä. Tytöt ne jälleen odotteleepi "hoitoja". Ja kyllähän disco boy hoitelee!!! ;)

        Muutama vuosi sitten olin luokkaretkellä Olkiluodon ydinvoimalassa, minua puraisi radioaktiivinen hämähäkki. Siitä lähtien olen hyppinyt yöstä toiseen talojen katoilla ampuen "seittiä" ohikulkijoiden niskaan. Nyt seittivarastoni alkaa olemaan lopussa ja tunnen kipua nivusissani laukaistessani seittirihmastoni. Miten voisin suurentaa seittituotantoani?


      • disco boy kirjoitti:

        ...uskomatonta kehitystä täynnä! :)

        Uskomatonta mutta totta, minun molemmat hauikseni on kasvaneet tuosta alkuperäisestä n. 30 cm mitasta aina kuuteenkymmeneen senttiin asti! Ja tämä vain noin VIIDESSÄ VUODESSA! Nyt voisi viimeistään jo sanoa, että tämä treeni toimii!

        Sen kummemmin kuulumisista kertoen täytyy sanoa, että naista olen saanut näiden vuosien varrella enemmän kuin te kaikki yhteensä, taas ottaa parhaillaan yksikin muitsku suihin... Ja toinen hieroo tissejään mun olkapäätä vasten, kun kirjoittelen tätä viestiä :) Näin meillä. Mites teillä?

        Ai mutta kolmas tyttö jo tuolla makuuhuoneen puolella jo huutelee, että pitäisi mennä hänetkin tyydyttämään.. No disco boy'ta ei tarvitse kahta kertaa käskeä!!!

        Kiitos mielenkiinnostanne minun treeniäni kohtaan, ja muistakaahan hyvät ihmiset treenata niitä hauislihaksianne - niillä niitä naisia saa! ;)

        succesful troll is succesful.


    • Mummot

      Ainoastaan homomiehet tykkäävät "treenatuista" miehistä. Täällä monet luulevat naisten tykkäävän isoista lihaksista, mutta todellisuudessa ne ovat vain teidän omia fantasioitanne fägärit. Vain te itse pidätte niistä. On varmaankin selvää, että ihan narupetteri ei herätä naisissa suurta kiinnostusta, mutta yleisesti ottaen "normaali kuntoinen" mies saa eniten naisia, ja tämä on FAKTA!

      Lopettakaa se yltiöpäinen homostelu siellä punttisalilla, ja käykää psykologilla parantamassa itsetuntoanne, siis vi*** ihan oikeasti!

    • Iso-Pena

      vitun kynäniskat. Ketää kiinnosta teijä narut. Kiinnostas edes elää alle 40cm hauiksella.

    • patti-äijä

      voitte painella sinne tiimariin ostaa kilon käsipainot ja syödä niitä puolukoita rimpulat

    • mattikeho

      ehei vittu mitkä naurut olen saanu, kun tämän palstan olen lukenut. Olen itse ollut kova treenaaja salilla ja tämä 50cm hauis on aivan täyttä paskaa ::D. Jos nyt ei kukaan ole tajunut niin tämä on VITSI!! LÄPPÄ!! ei tätä kukaan tosissaan ole kirjoittanut ja olen tästä 95% varma :)

    • Janne78.

      Hanki nyt ensin 48cm habat.
      Hauis mitataan aina koukussa ja mulla mittanauha näyttää 48cm.
      Olen muutenkin iso äijä, en mikään sixpack-kynäri vaan voimamiehiä.

      ja naiset tykkää.

      2 centtiä puuttuu enää käsistä, ei tunnu missään. tulee noppeesti.

    • Hulkkiseontääkin
      • VihreämiesHulk

        Tietoja Ferrignosta


        Lou Ferrigno
        Personal Info
        Born November 9, 1951 (age 59)
        Brooklyn, New York, U.S.
        Height 6 ft 5 in (1.96 m)[3]
        Weight 316 lb (143 kg)[3]
        Professional Career
        Pro-debut NABBA Mr. Universe, 1972
        Best win IFBB Mr. Universe, 1973-1974, two years consecutively
        Active Retired 1995


        (Lähde: http://en.wikipedia.org/wiki/Lou_Ferrigno)


    • VihreämiesHulk

      Ensimmäinen Maailman vahvin mies -kisa ja Ferrigno neljäs:

      1977 Universal Studios, California, USA
      Athlete Country Total Points
      1 Bruce Wilhelm USA 63.25
      2 Bob Young USA 43.25
      3 Ken Patera USA 34
      4 Lou Ferrigno USA 27.5
      5 Franco Columbu Italy 22.25
      6 Jon Cole USA 21.5
      7 Mike Dayton USA 19.25

      http://www.theworldsstrongestman.com/results/page/4/
      8 George Frenn USA 10

    • tissilihaksilla mennää :D :D :D :D :D :D

    • ED Hardy

      Kannattaa vetää ES. pärisee.

    • disco boy

      Nyt hauikset on jo 49,5 cm ja pelkillä hauisten treeneillä mennään edelleen. Hauis muuten ohitti vuosi sitten reiden paksuuden, joita en ole treenannut. Tavoite haba 50 cm saavutettaneen ensi keväänä, ja sitten uusi tavoite 55 cm.

    • Janne.

      Ja kun jännität niitä hauiksiasi samalla kun mittaat niin et saa turvottaa niitä salilla, muuten k*setat itseäsi.

      Hauis mitataan koukussa vähän jännittämällä että saadaan todellinen koko näkyviin ja mittanauha TIUKASTI kiinni ettei ilmarakoja jää.

      Itselläni nyt oikea hauis 49cm, vasen hieman sen alle.
      Taitaa discoboyn kehitys olla melkoista sontapuhetta :)

      • Janne.

        "ihan naurattaa..
        saat tehdä aika kauan töitä ennekuin saat mitat 50 cm siis pelkällä lenkkimakkaralla, saahan niitä mittoja vaikka kuinka jos alat hormoonihiireksi vaikka 60cm mutta tosi miehet tekee sen pelkällä kotiruualla ja ihan kiitettävät on.
        Itse olen saanut hauiksen mitat puolessa vuodessa kasvamaan 3 cm ja ihan normaali treenillä en ole keskittynyt pelkkään hauikseen."



        No eipä niitä ihan kuka tahansa 60cm kokoon saa hormoneillakaan.
        Itse roinannut 4-5 vuotta ja nyt alkaa oikea käsi lähentelemään 50cm jännitettynä.
        Jos puolessa vuodessa 3cm sinulla niin h*lvetin hyvin. Itselläni horkan kanssa alussa 41cm-45cm vuodessa. Tosin hauis ei kerro vielä mitään, kun kehitystä tarvii muuhunkin mm. voimaan jne.


      • disco boy

        Jaa mulla ei voi siis olla kun sullakaan ei oo. Näinhän se menee tietenkin=)

        Edelleen tavoite pelkkä hauistreeni ja tumppu 50 cm ensi kevääksi.

        Ja jännittämällä hauista se mitta tietenkin mitataan, ja nimenomaan jännittämällä maksimaalisesti, miksi muka vähän, ei niin tee kukaan. Mittanauha tietysti tiukasti kiinni, eihän sitä turhaan itselle täydy valehdella. En muuten mittaa edes itse vaan muija mittaa, minä vaan katson että menee kaikkien taiteen sääntöjen mukaan.


      • disco boy kirjoitti:

        Jaa mulla ei voi siis olla kun sullakaan ei oo. Näinhän se menee tietenkin=)

        Edelleen tavoite pelkkä hauistreeni ja tumppu 50 cm ensi kevääksi.

        Ja jännittämällä hauista se mitta tietenkin mitataan, ja nimenomaan jännittämällä maksimaalisesti, miksi muka vähän, ei niin tee kukaan. Mittanauha tietysti tiukasti kiinni, eihän sitä turhaan itselle täydy valehdella. En muuten mittaa edes itse vaan muija mittaa, minä vaan katson että menee kaikkien taiteen sääntöjen mukaan.

        ;DDDDD ei vittu ihmiset voi olla typeriä. jos trollaat niin trollaat kovaa HAHAHAHAH. mitäs vittua sä teet 50 cm hauiksilla ku muu kroppa on ku 5 vuotiaalla pojalla. EI, EI JA VIELÄ KERRAN EI ;DDDD. väitän että tämä on yks typerimmistä asioista joita olen lukenut. joka kantilta niin väärin. 50 cm hauikset naturaali treenillä ilman mitään huijauskonsteja ja pelkkiä hauiksia treenaamalla ;DD onnea matkaan vaan. tuu sit päivitteleen 5 vuoden pääst ku huomaat että ei onnistunut ja pistä kuvaa ku 35 cm hauikset kasassa. repee perse naurusta ku tääl suoli24 näkee näitä palstoja.


    • -Janne.

      Eikun ihan löysällä kädellä vaan rennosti :D
      Eihän siellä kisoissakaan niitä lihoja jännitetä yhtään :D

      Eli jätkällä oli vuonna 2006 lopulla olkavarsi 32,5cm ja nyt 2011 lokakuun loppua odotellessa 50cm tavoitteena ensi kesäksi.

      En usko. Mutta hyvää hupia olet antanut meille, jotka ei tuloksistaan valehtele.

    • disco boy

      Älä sitten usko. Olen pitänyt kirjaa ja ottanut kuvia. Tarkoitus tehdä blogi jossa näytän miten yhtä lihasryhmää voi kehittää maksimaalisesti ilman koko kehon treeniä.

    • pullaperseet

      Hei! käytin horkkaa, ja kädet on nyt ainakin 80cm paksut. Haistakaa siis kaikki paska.

    • Disco boy oot pelle

      JOS DISCO BOY ET SATU TIETÄMÄÄN NIIN OJENTAJA ON 2/3 KÄDEN KOOSTA !

    • .

      Disco boyn kannattaa treenata ojentajia sillä ne 2/3 käden koosta. Nyt sun pelkkä hauis on n.50 cm ja ojentajat voisi olla jopa 100cm. Tämä siis tekee 50cm 100cm eli käden halkaisija voisi olla jopa 150cm. XD

      • disco boy

        No täytyy myöntää että ojentajatkin on kasvanut jostain kumman syystä vaikka vain haukkaa treenaan:(


    • Disco boy

      kaikki (koko ketju) lähti yhdestä viinanhuuruisesta illasta kun satuin eksymään suoli 24 voimailulajit palstalle vuonna 2006 ja miten mahti ketju tästä lopulta kehittyikään.. Ja miten paljon hyviä vinkkejä huolestuneilta kanssatreenaajilta olenkaan saanut.

      Näitä hauisketjuja on kyllä muitakin kuin tämä joissa olen vaikuttanut.
      Parhaimmat ohjeet sain eräältä joka neuvoi lihottamaan ja ostamaan kumilangat. Se vaan oli kaikessa nerokkuudessaan täydellinen ohje isoihin käsivarsiin! XD

      • disco boy

        Älä yritä, kirjoitit nimimerkkinikin väärin.
        Väitä edelleen että treenasin pelkällä haukkatreenillä lähes 50 sentin tumput.


    • kehitystähhhhhhhh

      Dipillä erotellaan pojat miehistä.

    • hulk

      vhoee vitttu

    • Huoooooooooooh

      Outoo että kasvatat vaan hauista! Aika riskialtista puuhaa jos ei treenaa myös ojentajia.Kaikki revähdykset sun muut on satavarmoja ja olet aika idiootti jos tollasta 50senttistä habaa alat yrittelee.Ja tiedoksi vaikka sen haban saisitkin tollasta peltipäätä(kommenttisi kertoo) ei tavalliset naiset huomio ja muutenkin jos muu keho on nuudelia niin good bye.Btw oon 13v. tyttö,haba 30senttii ja 100 kertaa älykkäämpi treenari.

      • olet idiootti

        Etpä kovin älykkäältä vaikuta kun vastaat tosissasi huonoon provoon.


    • 140kg mies.

      turhaa ja puuduttavaa touhua..

      suurin osa kynäniskoja "tiukalla kropalla" silti pieniä sillä samalla kropalla koska ei pizzaa mene naamariin saati muutakaan tukevaa ruokaa..

      eipä siis kiinnosta itseä moinen pelleily.

    • disco boy

      "Nyt hauikset on jo 49,5 cm ja pelkillä hauisten treeneillä mennään edelleen. Hauis muuten ohitti vuosi sitten reiden paksuuden, joita en ole treenannut. Tavoite haba 50 cm saavutettaneen ensi keväänä, ja sitten uusi tavoite 55 cm."

      OU jee, hauiksen eli käsivarren ympärysmitta nyt jo 50,5 cm ja kasvaa =)
      Uskomaton kehitys pelkällä haukkatreenillä.

    • moro

      laitas kuvia tästä hauiksesta :)

    • REAL disco boy

      Joku apina oli käyny minun nimelläkirjottelee kaikkia tyhmää

    • Habaa7785

      Et oo tosissas? Pakkoha sun on muitaki treenata ku pelkkää hauista. Hauiksille riittää Yksi treeni viikossa(suurilla painoilla) Jos teet liikaa, hauikset tottuu rasitukseen ja kehitys lakkaa..

    • pizza boy

      mä reenasin vuoden pelkästään mun munaa ja nyt se on 102 cm pitkä.

    • salimarQ

      Ei perkele! päivän naurut tästäki palstasta :D itse oon 15 ja oon käynyt vuoden salilla ja sen verran kuitenkin tiedän että muitaki on tehtävä ku pelkkiä hauiksia jos tulosta haluaa :D

    • Jaska.

      15 oot juu... mitä siis edes teet salilla? et mitään tai et ainakaan hyödy mitään. Kynäniskastapojusta tulee tiukempi kynäniskapoju. tosi kova karju olet.

    • homosaatana

      Itehän teen salilla vaan penaa ja penaaaaaa.joka päivä pena päivä.Onse tissi iso :O

    • acidmonster

      Itse teen hauiskääntöjä kaikissa mahdolliissa asennoissa. Vaaka, pysty, sivu, 69, jne.

    • disco boy

      Jos 53 cm ja kasvaa edelleen.

    • disco boy

      oik hauis nyt 72,3cm ja vasen 73,5cm!!! SIITÄS SAITTE PASKAPÄÄT!!!! PALJONKO TEIJÄN HANSKAT ON KASVANU VAJAASSA KAHEKSASSA VUODESSA? ENS VUONNA MUN TUMPUT ON 86cm!!! NIELKÄÄ PASKAA!!

      18 18=36

    • 50sent

      kules nyt pekele. Minulla on 50 cm _MU NA_!

    • Utelias50cent

      huhuu halojata päeväää???? Paljon on hauiksen ympärys tällähetkellä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe