On mulla aina toiminut kuvana ihannenaisesta.Vampirellan ohella.Onks siellä teillä jotain sarjakuvasankarittaria t.m.s jotka olisi hauska tavata lihallisessa versiossa..?
(((((¤Milla¤Magia¤)))))
22
4907
Vastaukset
- m-32v
Nemi ;)
http://nemi.thtn.com/
Yhdesti meinasin saada ihka oman Nemin, mutta ulin nuorempana ujo paskapää ja vieläkin harmittaa >:/- AROSUSI-09
Nemi mullakin on tällä listalla vähintään kolmantena noiden vanhojen rakkauksien ohella:)Dont worry.Mä tiedän että sä olet onnekas perkele ja vielä Nemis löydät.
- m-32v.
AROSUSI-09 kirjoitti:
Nemi mullakin on tällä listalla vähintään kolmantena noiden vanhojen rakkauksien ohella:)Dont worry.Mä tiedän että sä olet onnekas perkele ja vielä Nemis löydät.
No kiitti. Kyllähän se aina sykähdyttää kun "oikean" Nemin tapaa joskus kadulla :)
- .........
AROSUSI-09 kirjoitti:
Käykö Arosusi goottihuorissa? =)
- AROSUSI-09
......... kirjoitti:
Käykö Arosusi goottihuorissa? =)
Goottigimmojen iholle päässyt kyllä tuolla tuolla...Tuska-festareilla ynnä muissa alan pippaloissa./Huomasin että Milla Magia oli päässyt keskustelupalstan etusivulle.Vautsi:)
- metallistien iholle!
AROSUSI-09 kirjoitti:
Goottigimmojen iholle päässyt kyllä tuolla tuolla...Tuska-festareilla ynnä muissa alan pippaloissa./Huomasin että Milla Magia oli päässyt keskustelupalstan etusivulle.Vautsi:)
Olet päässyt metallistien iholle, et goottien. Tuskin gootteja tuollainen tavallinen tallaaja kiinnostaa. Et ole goottihenkinen itse. Gooteillehan tunnetusti kumppani on myös osa omaa imagoa.
- AROSUSI-09
metallistien iholle! kirjoitti:
Olet päässyt metallistien iholle, et goottien. Tuskin gootteja tuollainen tavallinen tallaaja kiinnostaa. Et ole goottihenkinen itse. Gooteillehan tunnetusti kumppani on myös osa omaa imagoa.
taviksille,jotka ovat kokeilleet jo kaikkea?:D No eiku joo.Niillekkin friikeille kun juottaa muutaman pullon punkkua niin mähän olen maailman mielenkiintoisin ja ihanin ihminen:P Mä mistään kumppanuudesta ole puhunutkaan,ku kertaryskämisestä.Yo.
- oli mikä oli
AROSUSI-09 kirjoitti:
taviksille,jotka ovat kokeilleet jo kaikkea?:D No eiku joo.Niillekkin friikeille kun juottaa muutaman pullon punkkua niin mähän olen maailman mielenkiintoisin ja ihanin ihminen:P Mä mistään kumppanuudesta ole puhunutkaan,ku kertaryskämisestä.Yo.
No seksikumppanihan se silti on. Kumppani mikä kumppani, jonka kaa ryskätään kerran tai pari ja heitetään mäkeen kuten sulla on tapana. Ihmisyydestä ei tietoakaan :D
- XENIA
MULLA ON VARMAAN IINES ANKKA
- AROSUSI-09
Jonkin verran postikortteja ynnä sitten amerikkalainen B.P-rekisterikilpi löytyy kokoelmista,niin että ymmärrän yskän:)
- Zero
Masi-sarjakuvan Neiti Söpö on piirretty tarkoituksella äärimmäisen seksikkääksi.
http://www.flashback.org/attachment.php?attachmentid=2970&stc=1&d=1130828688- Muikku!
Kenraali Kaluuna ryhdistäytyy...
- AROSUSI-09
oli kaikenmaailman huvikseen piirrettyjä strippejä,joiden ei todellakaan ollut koskaan tarkoituskaan tulla julkisuuteen.Siellä oli neiti Söpöstäkin kaikkea jänskää:)Näpsäkkä blondi.
- AROSUSI-09
On sitten jo ihan oma taiteenlajinsa.Vartavasten luotu käsitöitä varten,toisin kuin viattomat Milla Magiat ja Vampirellat.*Köh*Paljon koulu-uniformuja siellä juu...
- sehän on tietty
Miia Nuuttila
- Karpaasi
Kyllä nää ovat mun ihailuhahmoja. Onko läheskään sama maku, vaik sulla se Milla silmissäsi kiiluukin? Niin, sähän pukeudut mustaan, MM myös.
Mut MB & DP mulla vain siis ihan illuusiona. Ei ehkä niinkään vahvasti. Olen vain siis miettinyt hahmoa, en esim. kuinka seurustelisin hänen kanssaan, tai voisinko asua jne. käytännön elämistä. Enemmänkin siis hahmona painettuna.
Olen jo löytänyt elämäni naisen, hän on kaunis, mutta myös fiksu ja hellä. Ystävä. Arvostan häntä.
Nyt meillä meni kuitenkin sukset ristiin, kun hölmöilin yhden jutun, ei kuitenkaan mitään pettämistä, sikailua tai pahoinpitelyä, haukkumista jne. Ihan 5 min. myöhästyminen alkoholin vaikutuksen alaisena. Eihän sellaisesta sakota poliisikaan.
Katsotaan, miten käy, toivottavasti saan sovittua asian parhain päin... sillä en halua menettää häntä.- AROSUSI-09
On sarjakuvana varsin tyylikästä ja luultavasti joskus olen Modestyakin "rakastanut".Diana Palmeria en edes tunne!Täytyy tsekata kohta googlelta...No ei:D En mä nyt niin pitkälle ole fantasioitani viennyt,että kelailisin yhteiselämän ongelmia jonkun Millan kanssa:D Tunnun vain tykästyvän naisiin joissa on jotain samanlaisia noitamaisia piirteitä ja tummanpuhuvaa salaperäisyyttä;) Sitten noin muuten...Enhän mä teidän juttuja tunne,mutta aika vähästä friidus tuntuu ottavan nokkiinsa? Mulle tutuille tytsille tulis mieleenkään pihahtaakaan tollasesta,mut joo...Mä nyt muuta osaa sanoa,kun että toivottavasti kaikki siitä vielä suttaantuu.Hyvää jatkoa sinne jos ei omat riitä ja pidä ittes pikkutyttönä:D -Wolfie-
- Karpaasi
AROSUSI-09 kirjoitti:
On sarjakuvana varsin tyylikästä ja luultavasti joskus olen Modestyakin "rakastanut".Diana Palmeria en edes tunne!Täytyy tsekata kohta googlelta...No ei:D En mä nyt niin pitkälle ole fantasioitani viennyt,että kelailisin yhteiselämän ongelmia jonkun Millan kanssa:D Tunnun vain tykästyvän naisiin joissa on jotain samanlaisia noitamaisia piirteitä ja tummanpuhuvaa salaperäisyyttä;) Sitten noin muuten...Enhän mä teidän juttuja tunne,mutta aika vähästä friidus tuntuu ottavan nokkiinsa? Mulle tutuille tytsille tulis mieleenkään pihahtaakaan tollasesta,mut joo...Mä nyt muuta osaa sanoa,kun että toivottavasti kaikki siitä vielä suttaantuu.Hyvää jatkoa sinne jos ei omat riitä ja pidä ittes pikkutyttönä:D -Wolfie-
... meillä.
Diana on Mustanaamion emäntä. Tai nehän nyt matkustelee kumpikin eri puolilla palloa, ja kiihkeät hetket ovat harvassa. Mitä lie naamiomiehelle nykyisin kuuluu. Hänen koiransahan on muuten susi, jota hän joitui tähdentämään matkustaessaan "siiviilinä".
Savossa Kaavilla Kortteisen kylässä- sukulaisiasi, tai siis samannimisiä kuin sä- viipottaa siihen malliin, jotta lapsia viedään & haetaan kyläkouluun autolla, ja hirvimiehet kiroavat, kun sudet säikyttävät hirvet matkoihinsa. Kuinkas siihen ulvaiset?
Kiitos henkisestä tuesta friidu- jutussa. Olen itsekin aivan äijän käkenä, hämmästynyt täysin. Jos hän haluu heittää kaksi namuvuotta perustusta hukkaan kanssani tuon hölmöilyni vuoksi, niin enhän mä mahda sille mitään. Silkkihansikkain olen häntä silti käsitellyt, koska arvostan naista. Omatuntoni on ok. Onneksi.
Jatkoja sullekin, ja jossain foorumissa taas tavataan.
Vinkkinä sulle kunnon rock & metallia löytyypi asemalla :
TOTALROCK Lontoosta. Mitat 100 K. Heippa.
- vaimo!
myyntimies mynttisen vaimoa olis kiva kiksauttaa, myös matami mimmi sekä mummo ankka ois ihan jees.
- AROSUSI-09
Koska sisäinen kauneushan on tärkeintä!*Köh,krhm*
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321